Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O NÁJMU PROSTOR SLOUŽÍCÍCH PODNIKÁNÍ A PARKOVACÍCH MÍST Pardubický kraj se sídlem Pardubice, Komenského nám. 125, PSČ 532 11, IČ: 708 92 822 DIČ: CZ70892822 zastoupený hejtmanem JUDr. Martinem Netolickým, Ph.D. bankovní spojení: účet č. dále jen „pronajímatel” a Fresenius Medical Care – DS, s.r.o. se sídlem Praha 6, Evropská 423/178, PSČ 160 00, IČ: 457 90 949 DIČ: CZ 699 003 038 zastoupená jednatelem Ing. Davidem Prokešem zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, Oddíl C, vložka 13738 bankovní spojení: účet č. dále jen „nájemce” a Nemocnice Pardubického kraje, a.s. se sídlem Pardubice, Kyjevská 44, PSČ 53203 IČ: 275 20 536 DIČ: CZ 275 20 536 zastoupená předsedou představenstva MUDr. Tomášem Gottvaldem a členem představenstva MUDr. Vladimírem Ningerem, Ph.D. zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2629 bankovní spojení: účet č. dále jen „vedlejší účastník“ (pozn.: jako právní nástupce Chrudimské nemocnice a.s.) pronajímatel, nájemce a vedlejší účastník společně dále jen „smluvní strany“ uzavírají níže uvedeného dne následující smlouvu o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst (dále jen „nájemní smlouva“) 1. Úvodní ustanovení 1.1 Pronajímatel je vlastníkem nemovitého majetku tvořícího pracoviště Chrudimské nemocnice, které se nachází na adrese Václavská 570, 537 27 Chrudim (dále jen - 1 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst „nemocnice“). Nemovitosti vč. součástí a příslušenství, vyjma nebytových prostor dříve pronajatých nájemci na základě původní smlouvy uvedené v čl. 1.4 této smlouvy a budovy bez čp/če technická vybavenost na st. p. č. 2349, k. ú. Chrudim pronajaté třetímu subjektu, jsou pronajaty na základě nájemní smlouvy č. S/OM/2215/07 ze dne 31. 12. 2014, ve znění pozdějších dodatků, uzavřené mezi pronajímatelem a vedlejším účastníkem (který je v důsledku fúze právním nástupcem Chrudimské nemocnice, a.s.). 1.2 Nájemce je obchodní společností, která se mimo jiné zabývá poskytováním zdravotních služeb v oblasti nefrologie a provozuje dialyzační střediska, a to v rozsahu rozhodnutí o registraci nestátního zdravotnického zařízení resp. Rozhodnutí o udělení oprávnění k poskytování zdravotních služeb. 1.3 Účelem této smlouvy je upravit vzájemná práva a povinnosti smluvních stran po dobu trvání této smlouvy v souvislosti s nájmem prostor sloužících podnikání a parkovacích míst, které budou sloužit k provozování dialyzačního střediska a nefrologické ambulance (dále jen „dialyzační středisko“) v nemocnici nájemcem či (se souhlasem pronajímatele) podnájemcem. 1.4 Smluvní strany prohlašují, že mezi pronajímatelem (resp. jeho právním předchůdcem) a nájemcem byla dne 02. 08. 2005 uzavřena nájemní smlouva, jejímž předmětem je nájem nebytových prostor nacházejících se v budově (jak je specifikována v čl. 2.1 této smlouvy) včetně dodatku č. 1 ze dne 28. 03. 2007 a dodatku č. 2 ze dne 29. 06. 2007 (dále jen „původní nájemní smlouva“). Tato nájemní smlouva původní nájemní smlouvu k okamžiku počátku doby nájmu dle této nájemní smlouvy (viz čl. 7.1 a 12.1 této smlouvy) v plném rozsahu nahrazuje. 1.5 Pronajímatel, nájemce i vedlejší účastník výslovně potvrzují, že nájemce před uzavřením této smlouvy řádně provedl opravu a změnu prostor sloužících podnikání a budovy, a to na základě Smlouvy o rekonstrukci nebytových prostor a smlouvy o smlouvě budoucí o nájmu nebytových prostor a parkovacích míst uzavřené mezi pronajímatelem, nájemcem a vedlejším účastníkem (resp. jeho právním předchůdcem Chrudimskou nemocnicí, a.s.) dne 14. 10. 2013, která byla schválena Radou Pardubického kraje usnesením č. R/595/13 ze dne 19. 09. 2013 (dále jen „technické zhodnocení“). 2. Prostory sloužící podnikání, parkovací místa 2.1 Pronajímatel prohlašuje, že je výlučným vlastníkem pozemku označeného jako st. p. č. 4317, jehož součástí je stavba bez č.p./č.e, občanská vybavenost, to vše v katastrálním území Chrudim, obec Chrudim, zapsané na listu vlastnictví č. 5219 v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním úřadem pro Pardubický kraj, Katastrální pracoviště Chrudim (dále jen „budova“). Výpis z katastru nemovitostí je přílohou č. 1 této smlouvy. 2.2 Součástí budovy jsou i prostory sloužící podnikání o celkové výměře 899,11 m2, nacházející se v prvním a druhém nadzemním podlaží budovy, které jsou graficky zobrazeny na plánku, jenž tvoří přílohu č. 2 této smlouvy (dále jen „prostory sloužící podnikání“). Nebytové prostory jsou tvořeny původními nebytovými prostory o výměře 612,01 m2 a nebytovými prostory po rekonstrukci nově vytvořenými o výměře 287,1 m2. 2.3 Pronajímatel dále prohlašuje, že je vlastníkem 8 parkovacích míst o výměře 220,8 m2 nacházejících se v úrovni prvního nadzemního podlaží budovy a 2 parkovacích míst, přičemž každé z těchto dvou míst je o rozměrech 2 m x 6 m, nacházejících se u - 2 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst komunikace na p. p. č. 2164/10 v k. ú. Chrudim vedoucí k budově pro pacienty dialyzačního střediska, která jsou všechna vyznačena v plánku, jenž tvoří přílohu č. 3 této smlouvy (dále jen „parkovací místa“). 2.4 Pronajímatel prohlašuje, že je oprávněn prostory sloužící podnikání a parkovací místa pronajmout nájemci a nejsou žádné zákonné či smluvní překážky, které by nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst podle této smlouvy jakkoliv bránily. 3. Předmět smlouvy 3.1 Pronajímatel tímto na dobu trvání této smlouvy a za podmínek touto smlouvou stanovených přenechává nájemci do výlučného užívání prostory sloužící podnikání uvedené v čl. 2.2 včetně všech jejich součástí a příslušenství a nájemce prostory sloužící podnikání do užívání přijímá. Nájemce se zavazuje platit pronajímateli za užívání prostor sloužících podnikání nájemné ve výši stanovené v čl. 5.1. 3.2 Pronajímatel tímto na dobu trvání této smlouvy a za podmínek touto smlouvou stanovených přenechává nájemci do výlučného užívání parkovací místa uvedená v čl. 2.3 a nájemce parkovací místa za účelem parkování vozidel do užívání přijímá. Nájemce se zavazuje platit pronajímateli za užívání parkovacích míst nájemné ve výši stanovené v čl. 5.3. 3.3 Pronajímatel prohlašuje, že nájem prostor sloužících podnikání a parkovacích míst je v souladu s požadavky obecně závazných právních předpisů a vnitřních předpisů pronajímatele. Pronajímatel dále prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy neexistují žádná práva třetích osob, která brání, omezují nebo by mohla bránit či omezit užívání prostor sloužících podnikání či parkovacích míst nájemcem v souladu s touto smlouvou. 3.4 Pronajímatel a nájemce prohlašují, že prostory sloužící podnikání a parkovací místa se nacházejí ve stavu způsobilém k užívání ke sjednanému účelu a pronajímatel se zavazuje zajistit, aby se v takovém stavu nacházely po celou dobu trvání nájmu. 4. Účel nájmu prostor sloužících podnikání, údaj o předmětu podnikání 4.1 Účelem nájmu prostor sloužících podnikání je užívání uvedených prostor výhradně k provozu dialyzačního střediska jako zdravotnického zařízení poskytovatele zdravotních služeb a souvisejících činností. 4.2 Předmětem podnikání v provozovně umístěné v prostorách sloužících podnikání je poskytování zdravotní péče dle čl. 4., odst. 4.1 této smlouvy, a to na základě registrace nestátního zdravotnického zařízení, resp. Oprávnění k poskytování zdravotních služeb v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální oprávnění k poskytování zdravotních služeb tvoří přílohu č. 5 této smlouvy. 4.3 V souvislosti s užíváním prostor sloužících podnikání jsou nájemce, příp. podnájemce, jejich pacienti, dodavatelé a smluvní a obchodní partneři oprávněni užívat pro účely přístupu a příjezdu k prostorám sloužícím podnikání i ostatní plochy v areálu nemocnice, a to zejména příjezdovou komunikaci k nebytovým prostorám a parkovacím místům, a dále v budově pak společné prostory jako jsou např. chodby, sociální - 3 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst zařízení, výtahy apod., které nejsou předmětem nájmu podle této smlouvy, ale s užíváním prostor sloužících podnikání souvisí. 5. Nájemné a jeho splatnost 5.1 Nájemné za užívání původních nebytových prostor je stanoveno na základě dohody smluvních stran ve výši 418.000,- Kč (slovy: čtyřistaosmnácttisíc korun českých) měsíčně (dále jen „nájemné“) a za nově vytvořené prostory sloužící podnikání ve výši 164.000,- Kč (slovy: stošedesátčtyřitisíc korun českých) měsíčně. Celkem nájemné činí 582.000,- Kč (slovy: pětsetosmdesátdvatisíc korun českých) měsíčně. Z hlediska zákona o dani z přidané hodnoty se výše nájemného rozumí pro nájemce jako konečná, tj. včetně případné DPH. 5.2 Pronajímatel a nájemce se dohodli na inflační doložce k výši nájemného za prostory sloužící podnikání tak, že nájemné bude vždy k 1. dubnu příslušného roku, počínaje 1. dubnem 2018, automaticky navyšováno o procento meziročního nárůstu úhrady z veřejného zdravotního pojištění k 01. 01. příslušného roku za výkon 18550 hemodiafiltrace, maximálně však o roční míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen za uplynulý kalendářní rok, vyhlášenou Českým statistickým úřadem. 5.3 Nájemné za užívání parkovacích míst činí 12 000,- Kč včetně DPH ročně. Nájemné za parkovací místa je splatné vždy do konce června příslušného kalendářního roku a bude placeno bezhotovostním převodem na účet pronajímatele uvedený v záhlaví této smlouvy. Nájemce je oprávněn zaplatit nájemné za parkovací místa za libovolný počet roků trvání této smlouvy dopředu. 5.4 Pronajímatel a nájemce se dohodli na inflační doložce k výši nájemného za parkovací místa tak, že nájemné bude vždy k 1. dubnu příslušného roku, počínaje 1. dubnem 2018, automaticky navyšováno o roční míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen za uplynulý kalendářní rok, vyhlášenou Českým statistickým úřadem. V případě, že nájemce využije svého oprávnění uhradit nájemné dopředu, bude navýšení z důvodu roční míry inflace za jednotlivé roky trvání dopočítáno a nájemcem uhrazeno při skončení nájmu. 5.5 Nájemce je povinen platit nájemné počínaje prvním dnem následujícího měsíce po uzavření této smlouvy. 5.6 Nájemné dle čl. 5.1 a 5.3 je po celou dobu trvání této smlouvy neměnné, vyjma zvyšování na základě čl. 5.2 a 5.4 této smlouvy. 5.7 Nájemné za prostory sloužící podnikání a parkovací místa bude placeno bezhotovostním převodem na účet pronajímatele uvedený v záhlaví této smlouvy, nejpozději k 10. dni měsíce, za který je placeno. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění z hlediska daně z přidané hodnoty je den splatnosti nájemného. 5.8 V případě prodlení s placením nájemného nebo záloh a úhrad dle čl. 6 sjednaly smluvní strany úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. - 4 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst 6. Plnění poskytovaná v souvislosti s užíváním prostor sloužících podnikání a jejich úhrada; revize 6.1 V souvislosti s užíváním prostor sloužících podnikání je vedlejší účastník povinen zajistit nájemci řádné poskytování služeb spojených s užíváním prostor sloužících podnikání spočívající v dodávkách elektrické energie, tepla, teplé a studené vody a odvodu odpadních vod (stočného). Odběr těchto služeb je měřen prostřednictvím měřících přístrojů či podružných měřících přístrojů. Za poskytování těchto služeb bude nájemce hradit vedlejšímu účastníku úhradu, která bude odpovídat skutečné spotřebě těchto služeb a skutečným nákladům vedlejšího účastníka (tj. nákladům, které mu budou účtovat dodavatelé těchto služeb). Vedlejší účastník bude postupovat tak, aby jeho náklady na poskytování těchto služeb byly v místě a čase obvyklé. Odběr výše uvedených služeb může být mezi vedlejším účastníkem a nájemcem upraven samostatnou smlouvou. Vedlejší účastník a nájemce se mohou v případě potřeby dále dohodnout na poskytování dalších služeb (např. rozvoz a svoz nemocničního a osobního prádla, praní prádla, centrální sterilizace, svoz odpadů, doprava jídla atd.), které se však nepovažují za plnění poskytovaná v souvislosti s užíváním prostor sloužících podnikání. 6.2 Nájemce bude vedlejšímu účastníku platit na úhradu výše uvedených služeb (čl. 6.1) zálohu ve výši 80.000,- Kč měsíčně, která je splatná do 10. dne měsíce, za který je placena, na účet vedlejšího účastníka uvedený v záhlaví této smlouvy. Vždy po předložení ročního vyúčtování dle čl. 6.4 může vedlejší účastník jednostranným písemným oznámením nájemci zvýšit zálohu tak, aby tato odpovídala 100 % skutečné výše měsíční úhrady za předchozí kalendářní rok. 6.3 Úklid prostor sloužících podnikání a parkovacích míst bude provádět nájemce na svou odpovědnost a na své náklady. 6.4 Vedlejší účastník se zavazuje provést jednou ročně, nejpozději do 31. března běžného roku, vyúčtování záloh se skutečnou spotřebou za předchozí kalendářní rok. Případný nedoplatek nebo přeplatek na zálohách bude uhrazen na výzvu oprávněné smluvní strany. Nájemce je oprávněn požadovat po vedlejším účastníku podklady k vyúčtování skutečné spotřeby. 6.5 Vedlejší účastník je povinen na své náklady a odpovědnost zajišťovat provádění revizí a obdobných právními předpisy předepsaných kontrol týkajících se prostor sloužících podnikání a parkovacích míst, případně příslušných zařízení tam pevně umístěných (souvisejících s prostory sloužícími podnikání a parkovacími místy jako součást budovy/parkovacích míst či příslušenství budovy/parkovacích míst ve vlastnictví pronajímatele), ke kterým by byl jinak povinen pronajímatel. Nájemce mu k tomu poskytne nezbytnou součinnost. 7. Doba trvání nájmu 7.1 Tato smlouva a nájemní vztah podle ní založený se uzavírá na dobu určitou 30 let, a to počínaje dnem uzavření této smlouvy (dále jen „počátek doby nájmu“). 7.2 Smlouvu lze ukončit dohodou smluvních stran nebo výpovědí z důvodů výslovně stanovených touto smlouvou. Žádná ze smluvních stran není oprávněna tuto smlouvu vypovědět, od smlouvy odstoupit nebo ji jednostranně ukončit před uplynutím doby - 5 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst trvání nájmu jinak než z důvodů výslovně uvedených v této smlouvě, zejména v čl. 7.3 a 7. 4. nebo kogentních zákonných důvodů. Smluvní strany výslovně vylučují aplikaci ust. § 2000 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“). Smluvní strany shodně prohlašují, že k vyloučení výše uvedeného ustanovení dochází s ohledem na zvýšené finanční investice do prostor sloužících podnikání a parkovacích míst ze strany nájemce, provedených na základě Smlouvy o rekonstrukci nebytových prostor a smlouvy o smlouvě budoucí o nájmu nebytových prostor a parkovacích stání uzavřené mezi smluvními stranami dne 14. 10. 2013, která byla schválena Radou Pardubického kraje usnesením č. R/595/13 ze dne 19. 09. 2013. Dále se nepoužije § 2210 odst. 3 občanského zákoníku týkající se povinnosti pronajímatele nájemci dočasně poskytnout k užívání jinou věc. 7.3 Nájemce je oprávněn smlouvu vypovědět v případě, že: a) ztratí z důvodu, jehož vzniku nemohl při vynaložení obvyklé péče zamezit, způsobilost k provozování činnosti, pro kterou si prostory sloužící podnikání najal nebo z důvodu, jehož vzniku nemohl při vynaložení obvyklé péče zamezit, bude ukončena nebo nebude uzavřena smlouva se kteroukoliv ze zdravotních pojišťoven, u které je pojištěno více než 25 % pacientů, kterým poskytuje nájemce péči v dialyzačním středisku v prostorách sloužících podnikání, nebo b) nejsou nájemci ze strany vedlejšího účastníka poskytována přes jeho předchozí písemnou výzvu doručenou pronajímateli a vedlejšímu účastníku plnění v souvislosti s užíváním prostor sloužících podnikání (čl. 6) řádně a včas, a do 30 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy pronajímateli a vedlejšímu účastníku, nebyla sjednána náprava, nebo c) pronajímatel přes písemnou výzvu porušuje své povinnosti vyplývající z této smlouvy nebo neodstraní protiprávní stav ve lhůtě stanovené, ne kratší než 30 kalendářních dnů, v písemné výzvě nájemce doručené pronajímateli i vedlejšímu účastníku. 7.4 Pronajímatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v případě, že: a) nájemce je o více než o tři měsíce v prodlení s placením nájemného nebo jeho části nebo úhrady či zálohy za služby, jejichž poskytování je spojeno s nájmem, nebo b) nájemce porušuje své povinnosti takovým způsobem, že na prostorách sloužících podnikání či parkovacích místech vznikla nebo hrozí škoda velkého rozsahu i přesto, že byl na tuto skutečnost písemně upozorněn c) nájemce porušuje ust. článku 4., odst. 4.1 této smlouvy, tj. rozšíří nebo změní účel podnikání v rámci touto smlouvou pronajatých prostorů bez předchozího písemného souhlasu pronajímatele a vedlejšího účastníka a zároveň, že nájemce nesplnil některou z výše uvedených povinností ani v dodatečné přiměřené lhůtě (max. 30 dní), kterou mu k tomu pronajímatel stanovil v písemné výzvě doručené nájemci, nebo v takové dodatečné přiměřené lhůtě neupustil od porušování některé z výše uvedených povinností. 7.5 Výpověď musí být písemná, musí obsahovat důvod a musí být doručena druhé smluvní straně do vlastních rukou na adresu smluvní strany uvedenou v záhlaví této smlouvy. Výpovědní lhůta činí tři měsíce a začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém došlo k doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. - 6 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst 7.6 Smluvní strany se dohodly, že pokud dojde k ukončení této smlouvy před sjednanou dobou jejího trvání, je pronajímatel povinen uhradit nájemci daňovou zůstatkovou cenu technického zhodnocení určenou dle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, v platném znění, ke dni ukončení této smlouvy při použití metody rovnoměrného odepisování vyjma případů uvedených v čl. 7.4 a), b) a c). Za tím účelem je nájemce povinen umožnit pronajímateli hradit daňovou zůstatkovou cenu vypočtenou z částky 31.465.000,- Kč včetně DPH, a to ve výši ke dni ukončení smlouvy dle přílohy č. 4 ve splátkách. Pronajímatel a nájemce jsou povinni se dohodnout na výši a počtu splátek na základě písemné dohody. 8. Práva a povinnosti pronajímatele 8.1 Povinností pronajímatele je zajistit nájemci možnost nerušeného užívání prostor sloužících podnikání a parkovacích míst, a to po celou dobu trvání této smlouvy. 8.2 Pronajímatel nebo vedlejší účastník mají po dobu trvání této smlouvy právo přístupu do prostor sloužících podnikání a parkovacích míst za účelem kontroly dodržování této smlouvy, a to v rozsahu, který nebude nepřiměřeně omezovat nájemce ve výkonu jeho užívacího práva a dále za účelem odvrácení hrozící škody. Přístup jsou oprávněni požadovat v pracovní době nájemce a za doprovodu nájemce nebo jím zmocněné osoby nebo vedoucího zaměstnance nájemce. 8.3 Pronajímatel není oprávněn prostory sloužící podnikání, parkovací místa nebo jejich části zatěžovat jakýmkoliv způsobem, který by jakkoliv bránil či ztěžoval užívání prostor sloužících podnikání a parkovacích míst nájemcem. Pronajímatel není oprávněn po dobu trvání nájmu také jakýmkoliv způsobem nájemce v realizaci jeho užívacího práva omezovat či rušit. 8.4 Pronajímatel se zavazuje spolupracovat s nájemcem ve věcech zhodnocení a případných změn prostor sloužících podnikání a parkovacích míst v souladu s touto smlouvou a při případném zhodnocování či změnách prostor sloužících podnikání či parkovacích míst poskytnout nájemci potřebnou součinnost, to vše za předpokladu předchozího písemného souhlasu pronajímatele ve smyslu čl. 9.6 této smlouvy. 8.5 Pronajímatel souhlasí, aby nájemce na své náklady umístil na budově své firemní označení o přiměřené velikosti, které předem písemně odsouhlasí jak pronajímatel, tak vedlejší účastník, a dále prostřednictvím vedlejšího účastníka zajistí, aby byl nájemce označován též v informačním systému nemocnice. 8.6 Pronajímatel a vedlejší účastník poskytnou nájemci veškerou potřebnou součinnost při získávání všech příslušných povolení a oprávnění k provozování dialyzačního střediska v prostorách sloužících podnikání a při jednáních s příslušnými zdravotními pojišťovnami týkajících se úhrady zdravotní péče poskytované v prostorách sloužících podnikání a zavazují se, že neučiní nic, co by mohlo vést k zániku příslušného oprávnění či povolení nájemce nebo k zániku smlouvy či pro nájemce nepříznivé změně smlouvy s jakoukoliv zdravotní pojišťovnou, týkající se úhrady zdravotní péče poskytované v prostorách sloužících podnikání. Tutéž součinnost poskytne pronajímatel nebo vedlejší účastník na žádost nájemce i podnájemci. Pronajímatel se zavazuje, že po dobu trvání této smlouvy neumožní ve svých nemovitostech nacházejících se v areálu nemocnice provozování dialyzačního střediska jiné osobě ani sám nebude v areálu nemocnice dialyzační středisko provozovat. - 7 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst 9. Práva a povinnosti nájemce 9.1 Nájemce je oprávněn užívat prostory sloužící podnikání a parkovací místa v rozsahu stanoveném touto smlouvou. 9.2 Nájemce je dále oprávněn přenechat prostory sloužící podnikání a parkovací místa do dalšího užívání třetí osobě (podnájmu) pouze s předchozím písemným souhlasem pronajímatele. Tohoto souhlasu není třeba k přenechání prostor sloužících podnikání a parkovacích míst do užívání společnosti, která tvoří s nájemcem koncern, a to výhradně za účelem sjednaným v této smlouvě. S nájemcem tvoří koncern společnost Fresenius Medical Care – ČR, s.r.o., IČ: 45790884, jiné společnosti oprávnění v předchozí větě nepřísluší. Pronajímatel tímto uděluje souhlas s přenecháním prostor sloužících podnikání či jejich části do dalšího užívání (podnájmu) MUDr. Janu Hajnému, nar. , a to za účelem provozu nefrologické a interní ambulance (tj. odbornost 108 a 101). 9.3 Nájemce není oprávněn užívat prostory sloužící podnikání a parkovací místa k jinému účelu, než je stanoveno v této smlouvě. 9.4 Nájemce je povinen dodržovat obecně závazné právní předpisy upravující provozování zdravotnického zařízení, kterým je dialyzační středisko. 9.5 Nájemce je povinen jednat tak, aby při jeho činnosti nevznikla na prostorách sloužících podnikání a parkovacích místech škoda, a v případě, že jeho zaviněním dojde ke vzniku škody, je povinen škodu v přiměřené lhůtě odstranit. 9.6 Jakékoli další změny či stavební úpravy prostor sloužících podnikání a parkovacích míst a jejich zhodnocení je nájemce oprávněn provádět jen na svůj náklad a s předchozím písemným souhlasem pronajímatele. Nedohodnou-li se smluvní strany písemně jinak, platí, že pokud dojde k ukončení této smlouvy v důsledku uplynutí sjednané doby trvání nájmu, nemá nájemce právo na úhradu jakýchkoliv nákladů či zhodnocení prostor sloužících podnikání a parkovacích míst. Pro případ předčasného ukončení nájmu (resp. této smlouvy) platí čl. 7.6 této smlouvy. 9.7 Nájemce je povinen o prostory sloužící podnikání a parkovací místa pečovat, udržovat je a je povinen zajišťovat svým jménem, na svůj účet a vlastní náklady veškerou běžnou údržbu a běžné opravy pronajatého majetku – blíže viz příloha č. 6. Ohledně vymezení povinných revizí a kontrol se pronajímatel s nájemcem dohodli na rozdělení povinnosti jejich zajištění dle přílohy č. 6 této smlouvy. 9.8 V případě ukončení této smlouvy je nájemce povinen předat pronajímateli nebo vedlejšímu účastníku prostory sloužící podnikání a parkovací místa ve stavu, v jakém je převzal (včetně technického zhodnocení), se stavebními úpravami a změnami provedenými v souladu s touto smlouvou a s přihlédnutím k obvyklému opotřebení. 9.9 Pojištění budovy zajišťuje pronajímatel na své náklady. - 8 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst 10. Předání prostor sloužících podnikání a parkovacích míst 10.1 Smluvní strany podpisem této smlouvy potvrzují, že prostory sloužící podnikání a parkovací místa nájemce převzal před uzavřením této smlouvy, neboť je užíval na základě původní smlouvy a kolaudačního souhlasu. 11. Společná ustanovení 11.1 Smluvní strany se dohodly, že dnem počátku doby nájmu dle této smlouvy tato nájemní smlouva v plném rozsahu nahrazuje původní nájemní smlouvu. 11.2 Pokud z jakéhokoliv důvodu, který nespočívá v porušení povinností nájemce, dojde k ukončení této smlouvy, zavazuje se pronajímatel s ohledem na charakter činnosti prováděné v prostorách sloužících podnikání (poskytování zdravotních služeb) a při dodržení všech svých zákonných povinností, od kterých se nemůže odchýlit, postupovat tak, aby nájemce nadále mohl poskytovat zdravotní péči svým pacientům, a to pokud možno v prostorách sloužících podnikání a za podmínek sjednaných v této smlouvě. Pro dosažení tohoto účelu budou smluvní strany činit veškeré kroky, které je od nich možné rozumně požadovat a které nebudou v rozporu s kogentními zákonnými ustanoveními. 11.3 Pronajímatel prohlašuje, že tato smlouva byla z jeho strany uzavřena v souladu se všemi obecně závaznými právními předpisy a interními předpisy pronajímatele. 11.4 Odkazy na přílohy a články obsažené v této smlouvě jsou odkazy na přílohy a články této smlouvy, ledaže ze smlouvy jednoznačně vyplývá jinak. 12. Závěrečná ustanovení 12.1 Tato smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podepsání poslední ze smluvních stran a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv; smluvní strany berou na vědomí, že nebude-li smlouva zveřejněna v registru smluv ani devadesátý den od jejího uzavření, je následujícím dnem zrušena od počátku s účinky případného bezdůvodného obohacení. Tuto nájemní smlouvu podepíše pronajímatel nejdříve současně s podpisem dodatku k nájemní smlouvě uvedené v čl. 1.1, který odráží změny dle této nájemní smlouvy. Pronajímatel si vyhrazuje právo podepsat tuto smlouvu i dodatek k nájemní smlouvě uvedené v čl. 1.1 jako poslední ze smluvních stran. 12.2 Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména ust. § 2302 a násl. občanského zákoníku. 12.3 Všechny informace, které smluvní strana získá na základě této smlouvy nebo v souvislosti s ní o záležitostech druhé smluvní strany a které nejsou veřejně přístupné, jsou považovány za důvěrné informace a smluvní strany mají povinnost mlčenlivosti i po ukončení platnosti této smlouvy. Každá ze stran bude zacházet s takovými informacemi jako s důvěrnými a nesdělí je žádné třetí straně. - 9 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst 12.4 Smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, které mezi nimi v souvislosti s prováděním této smlouvy vzniknou, smírnou cestou. Nedojde-li ke smírnému vyřešení sporu, bude tento spor předložen k projednání a rozhodnutí příslušnému soudu. 12.5 Pronajímatel tímto uděluje nájemci souhlas k odepisování technického zhodnocení (v souladu s přílohou č. 4a) provedeného na základě Smlouvy o rekonstrukci nebytových prostor a smlouvy o smlouvě budoucí o nájmu nebytových prostor a parkovacích stání uzavřené mezi smluvními stranami dne 14. 10. 2013, a to i částky, která původně předpokládanou maximální cenu dle výše uvedené Smlouvy o rekonstrukci přesáhla. Výše vstupní ceny technického zhodnocení pro účely odpisování hmotného majetku podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ze strany nájemce se souhlasem pronajímatele jako vlastníka činí ke dni podpisu této smlouvy částku 31.617.682,70 Kč vč. DPH. Pro případ, že nájemce v souladu s čl. 9.6 provede další technické zhodnocení prostor sloužících podnikání a parkovacích míst, uděluje pronajímatel souhlas k odepisování i dalšího technického zhodnocení. Tento souhlas není možné před zánikem této smlouvy jednostranně odvolat. Pronajímatel neučiní nic, co by jakkoliv bránilo odepisování technického zhodnocení nebo dalšího technického zhodnocení nájemcem. 12.6 V případě, že se stane, nebo se ukáže některé z ustanovení této smlouvy jako neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné, nemá tato skutečnost vliv na platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit takové ustanovení ustanovením platným, účinným a vykonatelným, které v co nejvyšší možné míře respektuje hospodářský účel neplatného, neúčinného nebo nevykonatelného ustanovení. Přílohy jsou nedílnou součástí této smlouvy. 12.7 Oznámení a písemnosti týkající se této smlouvy budou – není-li v této smlouvě výslovně sjednáno jinak – doručovány smluvním stranám prostřednictvím držitele poštovní licence, kurýrem nebo osobně na jejich adresy uvedené v záhlaví této smlouvy nebo na adresu, kterou smluvní strana druhé smluvní straně písemně oznámí. 12.8 Veškeré změny této smlouvy mohou být provedeny pouze v písemné formě. To platí i pro změnu tohoto ustanovení. Tato smlouva je vyhotovena v šesti stejnopisech, z nichž každá ze stran obdrží dva stejnopisy. Smluvní strany si tuto smlouvu přečetly, jejímu obsahu porozuměly a s jejím obsahem souhlasí, na důkaz čehož připojují své podpisy. 12.9. Smluvní strany se dohodly, že pronajímatel bezodkladně po uzavření této smlouvy odešle smlouvu k řádnému uveřejnění do registru smluv vedeného Ministerstvem vnitra ČR. O uveřejnění uvedených dokumentů pronajímatel bezodkladně informuje tu smluvní stranu, které kontaktní údaj nebyl uveden přímo do registru smluv jako kontakt pro notifikaci o uveřejnění. 12.10 Smluvní strany prohlašují, že žádná část této smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství (§ 504 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Seznam příloh: Příloha č. 1 - Výpis z katastru nemovitostí Příloha č. 2 - Plánky prostor sloužících podnikání v budově – 1. a 2. NP, včetně seznamu místností s výměrami Příloha č. 3 - Plánek parkovacích míst – 1. a 2. část Příloha č. 4 – Daňová zůstatková cena dle čl. 7. 6. této smlouvy podle jednotlivých roků - 10 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst Příloha č. 4a – Zůstatková cena, dle čl. 12.5 této smlouvy, technického zhodnocení podle jednotlivých roků Příloha č. 5 - Oprávnění nájemce k poskytování zdravotních služeb Příloha č. 6 – Rozdělení povinnosti zajištění povinných revizí a kontrol mezi pronajímatelem a nájemcem; běžná údržba a běžné opravy Doložka podle ust. § 23 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, schváleno Radou Pk dne 28.8.2017 usnesením R/566/17 Vyvěšeno: 24.1.2017 Sejmuto:10.3.2017 V Pardubicích dne 15. 11. 2017 V Praze dne 13. 9. 2017 …………………..................………… ……………….....................………… Pardubický kraj, pronajímatel Fresenius Medical Care – DS, s.r.o., nájemce JUDr. Martin Netolický, Ph.D. Ing. David Prokeš hejtman jednatel V Pardubicích dne 31. 10. 2017 V Pardubicích dne 31. 10. 2017 ……………….....................………… ……………….....................………… Nemocnice Pardubického kraje, a.s., vedlejší Nemocnice Pardubického kraje, a.s., vedlejší účastník účastník MUDr. Tomáš Gottvald, předseda MUDr. Vladimír Ninger, Ph.D., člen představenstva představenstva - 11 / 11 – Smlouva o nájmu prostor sloužících podnikání a parkovacích míst VÝPIS Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ prokazující stav evidovaný k datu 23.01.2017 11:15:02 Vyhotoveno bezúplatně dálkovým přístupem pro účel: Správa majetku, č.j.: S/OM/3577/09/LS pro Pardubický kraj Okres: CZ0531 Chrudim Obec: 571164 Chrudim Kat.území: 654299 Chrudim List vlastnictví: 5219 V kat. území jsou pozemky vedeny ve dvou číselných řadách (St. = stavební parcela) A Vlastník, jiný oprávněný Identifikátor Podíl 70892822 Vlastnické právo Pardubický kraj, Komenského náměstí 125, Pardubice-Staré Město, 53002 Pardubice ČÁSTEČNÝ VÝPIS B Nemovitosti Pozemky Výměra[m2] Druh pozemku Způsob využití Způsob ochrany Parcela manipulační St. 4317 1111 zastavěná plocha a plocha nádvoří Součástí je stavba: bez čp/če, obč.vyb. Stavba stojí na pozemku p.č.: St. 4317 2164/10 7478 ostatní plocha B1 Jiná práva - Bez zápisu Povinnost k C Omezení vlastnického práva Typ vztahu Oprávnění pro o Věcné břemeno (podle listiny) vstup a vjezd za účelem uložení a vedení,oprav a údržby horkovodu a sdělovacího kabelu- vyznačeno v geom.pl.3599-6132/2003 Elektrárny Opatovice, a.s., 53213 Parcela: 2164/10 Z-9618/2010-603 Opatovice nad Labem, RČ/IČO: 28800621 Listina Smlouva o zřízení věcného břemene - úplatná ze dne 02.03.2005. Právní účinky vkladu práva ke dni 23.03.2005. V-1092/2005-603 Pořadí k datu podle právní úpravy účinné v době vzniku práva o Věcné břemeno (podle listiny) zřízení a provozování podzemního vedení veřejné komunikační sítě a jeho obslužného zařízení,přístup a příjezd za účelem zajišťování provozu a údržby-dle čl.III smlouvy- vyznačeno v geom.pl.5258-806_B/2011 ČEZ ICT Services, a. s., Duhová Parcela: 2164/10 V-7962/2015-603 1531/3, Michle, 14000 Praha 4, RČ/IČO: 26470411 Listina Smlouva o zřízení věcného břemene - úplatná ze dne 29.06.2015. Právní účinky zápisu ke dni 21.08.2015. Zápis proveden dne 16.09.2015. V-7962/2015-603 Pořadí k 21.08.2015 09:05 D Jiné zápisy - Bez zápisu Plomby a upozornění - Bez zápisu E Nabývací tituly a jiné podklady zápisu Nemovitosti jsou v územním obvodu, ve kterém vykonává státní správu katastru nemovitostí ČR Katastrální úřad pro Pardubický kraj, Katastrální pracoviště Chrudim, kód: 603. strana 1 VÝPIS Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ prokazující stav evidovaný k datu 23.01.2017 11:15:02 Okres: CZ0531 Chrudim Obec: 571164 Chrudim Kat.území: 654299 Chrudim List vlastnictví: 5219 V kat. území jsou pozemky vedeny ve dvou číselných řadách (St. = stavební parcela) Listina ze dne 28.11.2002. o Protokol o předání a převzetí majetku státu (zák.č.290/2002 Sb.) Z-2127/2003-603 RČ/IČO: 70892822 Pro: Pardubický kraj, Komenského náměstí 125, Pardubice-Staré Město, 53002 Pardubice F Vztah bonitovaných půdně ekologických jednotek (BPEJ) k parcelám - Bez zápisu Nemovitosti jsou v územním obvodu, ve kterém vykonává státní správu katastru nemovitostí ČR: Katastrální úřad pro Pardubický kraj, Katastrální pracoviště Chrudim, kód: 603. Vyhotovil: Vyhotoveno: 23.01.2017 11:23:52 Český úřad zeměměřický a katastrální - SCD Nemovitosti jsou v územním obvodu, ve kterém vykonává státní správu katastru nemovitostí ČR Katastrální úřad pro Pardubický kraj, Katastrální pracoviště Chrudim, kód: 603. strana 2 Příloha č. 2: Pronájemplochy FreseniusMedicalCare- NemocniceChrudim C. místností l. NP Konečný stav v m2 101 ri mař 102 14, 31 103 Hygiena zaměstnanci 2. 51 104 Ambulance 4 15, 6| 105 Ambulance 3/sestema 11, 3| 106 Ambulance 2 15, 61 lil Ambulance l 16, 51 112 chodba W 113 101 114 p. Sklad 321 115 klad 18, 6] 116 Úpravna vody 16, 2| 117 16, 11 119 PD Ambulance 15, 71 Čekárna 18, 1] 203 Sklad dokument. 206, 201 204 Sklad 205 Celkem l. NP 5, l| 206 2. NP 26, 21 207 WC Inv. +sprcha 33, 31 208 Chodba 18, 11 209 Čekárna 47, 91 210 Vyšetřovna 14, 2| 211 Chodba 17, 5| 212 Kuchynka 213 Sklad 1, 71 214 Předsíň wc zaměstnacú 1, 5| 215 WC zaměstnaci 4, 21| 217 Hygiena zaměstnanci 22, 2| 218 Vrchní s. 23, 3] 219 Primář 4, 9| 220 Hygiena zaměstnanci 15, 11 221 Administrátor 19, 51 222 Pokoj lékaři 311 224 Denní místnost 16, 61 225 21, 4| 226 Čistýsklad 2141 227 Čistící místnost 35, 41 228 12, 7] 229 Dialyzačnísál 13, 31 230 Stanovišt sester 13, 1| 231 Akutní pacienti 5, 3| 232 Malý dial. sál 13, 11 233 ŠatnaP. Ž. 5, 31 234 WC pac. 21,: 235 ŠatnaP. M. 1, 61 WC pac. 1-41 ŠatnaZ. 7,: předsíň WC zaměstnanci 25, 6| WCzam. 692, 911 Hygiena zaměstnanci 899, 111 Technik Celkem 2. NP Celkeml. NP+Z. NP ? o//A 0i^. 5- KRAJSKÝ ÚŘAD ^^ Teto rozhodnuli nabylo právní moci flns: ... ".. ^.. ff^. ff'f~... Pardubického kraje Kiujsiiý úřad Pardubického kraís o rib o r zdrav odbor zdravotnictví dns<'.^::Z?-*twipi, ... Spisová značka: SpKrŮ 67729-26/2015/OZ Fresenius Medical Care - s. r. Evropská 423/178 Číslojednací: Kru 72725/2015 Vokovice 160 00 Praha Reg. 6.: 331/277/15 Vyřizuje: Telefon: E-mail: Fax: Datum: 11. 11. 2015 ROZHODNUTI o změně oprávněni k poskytování zdravotních služeb Krajský úřad Pardubickéhokraje, odbor zdravotnictví, jako správní orgán věcně a místně příslušný k vydáváni rozhodnuti o uděleni oprávněni k poskytováni zdravotních služeb podle úst. § 15 odst. 1 písm. a) zákona Ď. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytováni (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů, na základě žádosti právnickéosobyFreseniusMedicalCare- DS,s.r.o.zedne20. 10.2015,doplněnédne4. 11. 2015, r oi z h od l podle úst. § 21 odst. 3 téhož zákona ve správním řízeni provedeném podle zákona č. 500/2004Sb., správní řád, vezněnipozdějších předpisů, o změněrozhodnutí o udělenioprávněni k poskytovánizdravotních služeb, kterévydaldne2.8. 2012Krajskýúřad Pardubickéhokraje,odbor zdravotnictví, pod č. J. KrU 49110/2012, reg. č. 331/238/12, takto: Rozhodnuti Krajského úřadu Pardubického kraje, odboru zdravotnictví, 6. j. Kru 49110/2012, reg. 6. 331/238/12zedne2. 8. 2012,vezněnirozhodnutitéhožorgánu6.j. Kru55910/2014,reg. 6. 331/181/14 ze dne 28. 8. 2014, se mění v údajích o odborných zástupcích a v údaji o adrese mfstaposkytovánizdravotních služebnásledujícím způsobem: Odbornýzástupce pro obor nefroloaie - diafea. ambulantní stacionárnf péče (pro oblast Hlinecka) doplňuje se: MUDr. Tomáš Zahradnicek Jméno příjmení: Datum narozeni: Adresa místa trvalého pobytu: Adresa místa poskvtovánLzdravotnich služeb: doplňuje se: 539 01 Hlinsko, Husova 19 nefrologle: dialýza - ambulantní stacionární péče Po těchto změnách /sou úda/e obsažené v rozhodnutí o uděleni oprávněn/ k poskytováni zdravotních služeb následující: Název poskytovatele: Fresenius Medical Care - DS, s. r. o. Adresa stála: Evropská 423/178, Vokovice, 160 00 Praha 457 90 949 IČO: Statutami orgán: Ing. David Prokeš -jednatel 1. 12. 1970 Jméno a příjmení: Datum narozeni: Váchalova 608, Lipence, 155 31 Praha Adresa místa trvalého pobytu: Odborný zástupce pro obor nefrologie - ambulantní péče - dialvza, ambulantní stacionární péče vnitmi lékařství - ambylantnj. péée: (pro oblast Pardubická) Jméno příjmení: MUDr. Roman Stilec, Ph. D. Datum narozeni: Adresa místa trvalého pobytu: Odborný zástupce pro obor nefroloaie - dialvza, ambulantní stacionárni oé6e: (pro oblast Chrudimska) Jméno a příjmení: MUDr. Jan Hajný Datum narozeni: Adresa místa trvalého pobytu: Odborný zástupce pro obor nefroloaie - dialvza. ambulantní stacionární pece (pro oblast Hlinecka) Jméno pfijmeni: MUDr. Tomáš Zahradniček Datum narozeni: Adresa místa trvalého pobytu: Forma a obor. popř. druh zdravotní péče nebo název zdravotní služby: Nefrologie - ambulantní péče - dialýza, ambulantní stacionární péče Vnitřní lékařství - ambulantní péče Adresa místa ooskvtováni zdravotních služeb: Kyjevská 44, Pardubicky, 530 03 Pardubice nefrologie: ambulantní péče, dialýza - ambulantní stacionární péče Masarykovo náměstí 2667, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice nefrologle: ambulantní péče, dialýza - ambulantní stacionSml péče, vnitřní lékařství: ambulantní péte Václavská 570, Chrudim II, 537 27 Chrudim nefrotog/e: dialýza- ambulantní stacionňmlpéče Husova 19, 539 01 Hlinsko nefrologie: dialýza - ambulantní stacionéml péče Právnická osoba Fresenius Medical Care - DS, s. r. o., poskytuje zdravotní služby ode dne 1. 7. 1999 na základě rozhodnuti o registraci vydaného dne 31. 5. 1999 Okresním úřadem Pardubice, referátem sociálních věci a zdravotnictví, pod 6. j. RSZ/zdrav. 501/1-1999/5198, registr. é.701/99, ve zněni pozdějších změn, ve. tzv. "pferegistrace" tj. rozhodnuti o udělení oprávněni k poskytováni zdravotních služeb, vydaného Krajským úřadem Pardubického kraje, odborem zdravotnictví, č. j. KrU 49110/2012, reg. 6. 331/238/12 ze dne 2. 8. 2012, ve znénfpozdějších změn. Odůvodnění: Dne 20. 10. 2015 oznámila (a následné dne 4. 11. 2015 oznámeni doplnila) právnická osoba Fresenius Medical Care - DS, s. r. o., se sídlem Evropská 423/178, Vokovice, 160 00 Praha, Krajskému úřadu Pardubického kraje, odboru zdravotnictví, změnu údajů uvedených v rozhodnuti o uděleni oprávnění k poskytováni zdravotních služeb vydaném dne 2. 8. 2012 Krajským úřadem Adresa;Komenskéhonáměstí 125, 532 11 Pardublca . Ústředna:+420466 026 111 . Fax:+420466611 220 Internet: www. pardubicltykraj. cz . E-maf7. posta@pardubickykraj. cz. Úřední dny: pondělí a středa 8-17 hod. Pardubického kraje, odborem zdravotnictví, pod 6. j. KrU 49110/2012, reg. 6. 331/238/12, ve znění pozdější změny. Jednáse o změnuv údajích o odbornýchzástupcích - doplněnio novéhoodbornéhozástupce v oboru nefrologie pro oblast Hlinecka a dále o změnu v údajích o adrese místa poskytování zdravotních služeb, spoéívajici v rozšířeni o další ďalyzacní pracoviště v Hlinsku. Dne 29. 10. 2015 bylo Krajským úřadem Pardubického kraje, odborem zdravotnictví, provedeno místní šetřeni k ohledánl místa poskytováni zdravotních služeb na adrese: Husova 19, 539 01 Hlinsko, za účelem posouzení jeho personálního zabezpečeni, technického a věcného vybaveni. Věcné a technické vybaveni zdravotnického zařízen! bylo posuzováno podle vyhlášky č. 92/2012 Sb., o požadavcích na minimální technické a věcnévybaveni zdravotnických zařízení a kontaktních pracovišť domácí péée. Personální zabezpečení zdravotních služeb bylo posuzováno podle zákona 6. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznáváni odborné způsobilosti a specializo- vane způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta, zákona 6, 96/2004 Sb., o podmínkách získáváni a uznáváni způsobilosti k výkonu nelékařských zdravot- nických povoláni a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče a o změné některých souvisejících zákonů (zákon o nelékařských zdravotnických povoláních), ve znění pozdějších předpisů, a podle vyhlášky é. 99/2012 Sb., o požadavcích na minimální personální za- bezpečen! zdravotních služeb. Dokladem ověřujícím splnění požadavků uvedených v této vyhlášce je seznam zdravotnických pracovníků a jiných odborných pracovníků, který je součásti spisu. Po zjištěni, že jsou splněny všechny zákonem stanovené podmínky pro změnu rozhodnuti o uděleni oprávněni poskytovatele zdravotních služeb, bylo žádosti vyhověno a rozhodnuto tak, jak je uvedeno ve výrokové části tohoto rozhodnutí. Správní poplatek ve výši 500, - Kč byl uhrazen na pokladně Krajského úřadu Pardubického kraje dne 20. 10. 2015. Poskytovatel zdravotních služeb je povinen písemně oznámit příslušnému správnímu orgánu všechny změnytýkající se údajůuvedených v rozhodnuti o uděleni oprávněni k poskytováni zdravotních služeb a dále všechny změny týkající se údajů v dokladech předkládaných se žádosti o uděleni oprávněni a předložit o těchto změnách doklady, a to do 15 dnů ode dne, kdy se o nich dozvěděl(§ 21 odst. 1 , 2 zákonač. 372/2011 Sb.), resp. kdy tyto změnynastaly. Poučeni: Proti tomuto rozhodnutí lze podle § 81 správního řádu podat odvoláni k Ministerstvu zdravotnictví ČR prostřednictvím Krajského úřadu Pardubického kraje, odboru zdravotnictví, do 15 dnů ode dne doručeni stejnopisu písemného vyhotoveni tohoto rozhodnutí. Odvoláni se podává ve dvojím vyhotovení. Ing. Miroslav Gregor vedoucí odboru zdravotnictví Na védomí: Českýstatistický úřad Pražská správa sociálního zabezpečeni - UP pro Prahu 9 Finaninl úřad pro hl. m. Prahu - UP pro Prahu 6 Českálékařská komora - OSLChrudim, Pardubice Smluvní zdravotní pojišťovny: 111, 201, 205, 207, 209, 211, 213 ŮZISČR Adnsa: Komenského námistl 125, 532 11 Pardubice . Ustfodna; .1-420468 026 111 . Fax. +420486611 220 /ntometwww. pardubickykraj. cz. ?-ma//; posta@pardubickykraj. cz . Ořednldny: pondě)fastfeda8-17hod. Příloha č. 6 Rozdělení povinnosti zajištění povinných revizí a kontrol mezi pronajímatelem a nájemcem; běžná údržba a běžné opravy Nájemce zajišťuje na své náklady a odpovědnost: - revize a údržbu vstupních automatických dveří na oddělení dialýzy - výměnu filtrů vzduchotechniky a klimatizačních jednotek - revize elektrospotřebičů a prodlužovaček - bezpečnostně - technické kontroly zdravotnické techniky/přístrojů - revize průtokoměrů kyslík a vakuum - revize a opravy společné televizní antény, PC sítě, - jakož i případné veškeré další revize a obdobné právními předpisy předepsané kontroly nejedná-li se o revize a kontroly budovy a jejích (pevných) součástí, a to vztahují-li se k prostorám sloužícím podnikání a parkovacím místům, případně k příslušným zařízením tam umístěným. Vedlejší účastník zajišťuje na své náklady a odpovědnost: - revize hromosvodů včetně případných odstranění závad nezpůsobených nájemcem, a to do celkové výše 100 000,- Kč za rok. Náklady nad tuto částku bude hradit nájemce. - revize elektroinstalace silových rozvodů včetně případných odstranění závad nezpůsobených nájemcem, a to do celkové výše 100 000,- Kč za rok. Náklady nad tuto částku bude hradit nájemce. - revize antistatických podlah - revize hydrantů, hasicích přístrojů, požárních dveří a ucpávek - revize a povinné kontroly výtahu - revize klimatizačních jednotek nad 3 kg chladiva - revize požárních rolet a jejich funkce - revize rozvodů mediciálních plynů a zásuvek, - jakož i případné další revize a obdobné právními předpisy předepsané kontroly budovy a jejích součástí, a to vztahují-li se k prostorám sloužícím podnikání a parkovacím místům, případně k příslušným zařízením tam pevně umístěným (souvisejícím s prostory sloužícími podnikání a parkovacími místy jako součást budovy/parkovacích míst či příslušenství budovy/parkovacích míst ve vlastnictví pronajímatele). Vedlejší účastník podpisem této nájemní smlouvy stvrzuje, že mu byly nájemcem předány platné revizní zprávy ke všem výše uvedeným položkám, které se vztahují k vedlejšímu účastníku. Běžnou údržbou se mimo jiné rozumí udržování a čištění prostor sloužících podnikání a parkovacích míst včetně zařízení a vybavení prostor sloužících podnikání a parkovacích míst, které se provádí obvykle při užívání prostor sloužících podnikání a parkovacích míst. Jde zejména o malování, opravu omítek, tapetování a čištění podlah včetně podlahových krytin, obkladů stěn a čištění zanesených odpadů až ke svislým rozvodům. Dále se běžnou údržbou rozumí udržování zařízení prostor sloužících podnikání a parkovacích míst ve funkčním stavu, kontrola funkčnosti termostatických hlavic s elektronickým řízením, kontrola funkčnosti hlásiče kouře včetně výměny zdroje, kontrola a údržba vodovodních baterií s elektronickým řízením, pravidelné prohlídky a čištění vodovodních výtoků, zápachových uzávěrek, odsavačů par, digestoří, mísicích baterií, sprch, ohřívačů vody, bidetů, umyvadel, van, výlevek, dřezů, splachovačů, kuchyňských sporáků, pečicích trub, vařičů, infrazářičů, kuchyňských linek, vestavěných a přistavěných skříní, to vše za předpokladu, že se v prostorách sloužících podnikání či v prostorách parkovacích míst nacházejí. -1/2– Za běžné opravy se mimo jiné považují: a) opravy a výměny jednotlivých vrchních částí podlah, opravy a výměny podlahových krytin a výměny prahů a lišt, b) opravy jednotlivých částí dveří a oken a jejich součástí, kování a klik, výměny oken, dveří, zámků včetně elektronického otevírání vstupních dveří a opravy kování, klik, rolet a žaluzií u oken zasahujících do vnitřního prostoru prostor sloužících podnikání, c) opravy a výměny elektrických koncových zařízení a rozvodných zařízení, zejména vypínačů, zásuvek, jističů, zvonků, domácích telefonů, zásuvek rozvodů datových sítí, signálů analogového i digitálního televizního vysílání a výměny zdrojů světla v osvětlovacích tělesech, opravy zařízení pro příjem satelitního televizního vysílání, opravy audiovizuálních zařízení sloužících k otevírání vchodových dveří do domu, opravy řídicích jednotek a spínačů ventilace, klimatizace a centrálního vysavače, opravy elektronických systémů zabezpečení a automatických hlásičů pohybu, d) výměny uzavíracích ventilů u rozvodu plynu s výjimkou hlavního uzávěru pro prostory sloužící podnikání, e) opravy a výměny uzavíracích armatur na rozvodech vody s výjimkou hlavního uzávěru pro prostory sloužících podnikání, výměny sifonů a lapačů tuku, f) opravy a certifikace měřidel podle zákona o metrologii nebo zařízení pro rozdělování nákladů na vytápění a opravy a certifikace vodoměrů teplé a studené vody, opravy hlásičů požáru a hlásičů kouře, opravy regulátorů prostorové teploty u systémů vytápění umožňujících individuální regulaci teploty, g) opravy vodovodních výtoků, zápachových uzávěrek, odsavačů par, digestoří, mísicích baterií, sprch, ohřívačů vody, bidetů, umyvadel, van, výlevek, dřezů, splachovačů, kuchyňských sporáků, pečicích trub, vařičů, infrazářičů, kuchyňských linek, vestavěných a přistavěných skříní, h) opravy kamen na pevná paliva, plyn a elektřinu, kouřovodů, kotlů etážového topení na elektřinu, kapalná a plynná paliva, kouřovodů a uzavíracích a regulačních armatur a ovládacích termostatů etážového topení; nepovažují se však za ně opravy radiátorů a rozvodů ústředního topení, i) výměny součástí předmětů uvedených v písmenech g) a h), to vše za předpokladu, že se v prostorách sloužících podnikání či v prostorách parkovacích míst nacházejí. -2/2–