Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3863820: dodatek č1. ke smlouvě o poskytování pozáručního servisu

Příloha Polymed - pozáruční servis.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

        SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

                                                             Č. 488/14

Smluvní strany:

     1. Nemocnice České Budějovice, a.s.
          se sídlem České Budějovice, B. Němcové 585/54, PSČ 370 01
          IČ: 260 68 877
          DIČ: CZ260 68 877
          společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých
          Budějovicích, oddíl B, vložka 1349
          zastoupená MUDr. Břetislavem Shonem, předsedou představenstva, a MUDr.
          Jaroslavem Novákem, MBA, místopředsedou představenstva
          bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka České Budějovice
          číslo účtu: 37035-231/0100
          jako objednatel na straně jedné (dále jen „Objednatel“)

                                                                    a

     2. POLYMED medical CZ, a.s.
          se sídlem Petra Jilemnického 14/51, Plotiště nad Labem, PSČ 503 01 Hradec
          Králové
          IČ: 27529053,
          DIČ: CZ 27529053,
          společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci
          Králové, oddíl B, vložka 2673
          zastoupená Ing. Jaromírem Jouklem, statutárním ředitelem
          bankovní spojení: Komerční banka, a.s.
          číslo účtu: 43-885080297/0100
          jako poskytovatel na straně druhé (dále jen „Poskytovatel“)

uzavřely dnešního dne podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) tuto

                               smlouvu o poskytování pozáručního servisu

                                                                         Stránka 1 z 15
      POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

1.    Smluvní strany

1.1.  Objednatel prohlašuje, že je obchodní společností řádně založenou a zapsanou
1.2.  podle českého právního řádu v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem
      v Českých Budějovicích, oddíl B, číslo vložky 1349, která se zabývá poskytováním
1.3.  komplexních zdravotnických služeb. Objednatel dále prohlašuje, že splňuje veškeré
      podmínky a požadavky v této smlouvě stanovené a je oprávněn tuto smlouvu
      uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené.

      Poskytovatel prohlašuje, že je právnickou osobou řádně podnikající podle
      občanského zákoníku a podle zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění
      (živnostenský zákon), která se zabývá mimo jiné servisem a opravami
      zdravotnických přístrojů a dalšího plnění sjednaného v této smlouvě a která je
      zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl
      B, vložka 2673. Poskytovatel dále prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a
      požadavky v této smlouvě stanovené a je oprávněn tuto smlouvu uzavřít a řádně
      plnit závazky v ní obsažené.

      Smluvní strany shodně prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají jako podnikatelé
      v souvislosti s jejich podnikatelskou činností.

2.    Předmět a účel smlouvy

2.1.  Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje provádět pro Objednatele na jeho žádost
2.2.  (objednávku) pozáruční servis přístrojů uvedených v Příloze č. 1 (dále jen
      „Přístroj“, a to ve smyslu buď všech vyjmenovaných přístrojů společně, nebo
2.3.  každého přístroje samostatně, vždy podle smyslu a účelu konkrétních ustanovení
2.4.  této smlouvy nebo objednávky).
2.5.
      Pozáruční servis poskytovaný Poskytovatelem dle odst. 2.1. této smlouvy zahrnuje:

      2.2.1. provádění oprav Přístroje při jeho poruchách a poškození bez ohledu na
                příčiny vzniku těchto poruch a poškození (dále jen „Opravy“), přičemž za
                Opravu se považuje i odstranění jakýchkoliv nefunkčností či jiných vad
                Přístroje;

                za nefunkčnost Přístroje se ve smyslu tohoto odst. 2.2.1. smlouvy považuje
                zejména Přístroj s takovou vadou, která brání jeho běžnému provozu jako
                celku, či která brání provozu některé jeho samostatné části, nebo která
                natolik znesnadňuje užívání Přístroje, že Objednatel nemůže Přístroj užívat
                obvyklým způsobem,

      2.2.2. dodávání náhradních dílů v souvislosti s prováděním Oprav dle odst. 2.2.1.
                této smlouvy,

      2.2.3. poskytování uživatelské podpory,

      2.2.4. provádění periodických bezpečnostně technických kontrol (dále jen „BTK“)
                Přístroje v souladu s příslušnými právními předpisy, pokud to vyžadují.

      Závazky Poskytovatele tak, jak jsou stanoveny v odst. 2.1. a 2.2. této smlouvy,
      budou v této smlouvě dále společně označovány též jen jako „Předmět smlouvy“
      nebo „Servisní činnost“.

      Objednatel se touto smlouvou zavazuje Poskytovateli platit cenu za Servisní činnost
      za podmínek stanovených v této smlouvě a poskytnout Poskytovateli stanovenou
      součinnost.

      Účelem této smlouvy je upravit podmínky, za nichž Poskytovatel bude provádět
      Servisní činnost Přístroje pro Objednatele tak, aby Objednatel mohl Přístroj řádně
      a nerušeně užívat v zájmu zajištění běžného provozu příslušného pracoviště nebo
      oddělení Objednatele, k jehož činnosti je Přístroj určen, a to na úrovni, která
      odpovídá aktuálnímu stavu odborného poznání a která je obvyklá v zemích

      Stránka 2 z 15
                                    POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

      s vyspělou zdravotnickou péčí, a dále upravit vzájemná práva a povinnosti
      smluvních stran související s plněním této smlouvy.

3.    Místo plnění a trvání smlouvy

3.1.  Místem plnění pro účely provádění Oprav, dodávání náhradních dílů, poskytování
3.2.  osobní uživatelské podpory a provádění BTK Přístroje je pracoviště Objednatele
3.3.  Objednatelem určené, popř. jiné místo v rámci provozu Objednatele a
      Objednatelem určené, na kterém se Přístroj fakticky dle rozhodnutí Objednatele
3.4.  nachází (dále jen „Místo plnění“).

      Objednatel má právo Poskytovateli po podpisu této smlouvy písemně upřesnit
      pracoviště, které tvoří Místo plnění podle této smlouvy ve smyslu odst. 3.1. této
      smlouvy a kdykoli po podpisu této smlouvy toto pracoviště změnit, přičemž plnění
      bude Poskytovatelem poskytováno vždy v rámci provozu, ve kterém Objednatel
      vykonává svoji činnost. Písemné upřesnění pracoviště dle předchozí věty a jeho
      případná následná změna se nepovažuje za změnu této smlouvy dle odst. 16.5.
      této smlouvy.

      V případě nemožnosti provedení Oprav, dodávání náhradních dílů, poskytování
      osobní uživatelské podpory a provádění BTK v Místě plnění bude Přístroj
      Poskytovatelem převezen do autorizovaného servisního střediska Poskytovatele.
      Náklady spojené s takovým převozem nebudou Objednateli účtovány a nese je
      Poskytovatel. V takovém případě je Poskytovatel povinen zajistit, aby provoz
      příslušného oddělení (Místa plnění) Objednatele nebyl z tohoto důvodu omezen
      nebo přerušen, a za tím účelem se Objednateli zavazuje před odvozem Přístroje do
      autorizovaného servisního střediska poskytnout bezplatně přístroj jiný, který bude
      způsobilý plně nahradit funkce a vlastnosti Přístroje, nedohodne-li se
      s Objednatelem jinak. Na odvoz náhradního přístroje po vrácení Přístroje zpět do
      Místa plnění se vztahují podmínky dle tohoto odstavce.

      Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dva (2) roky od účinnosti této
      smlouvy.

4.    Provádění Servisní činnosti

4.1.  Poskytovatel se zavazuje provádět po dobu trvání této smlouvy Servisní činnost,
      v rámci které je povinen provádět Opravy Přístroje, a není-li dále stanoveno jinak
4.2.  včetně dodávek a výměny všech náhradních dílů a součástek, to vše v souladu s
      příslušnou právní úpravou, aplikovatelnými normami a provozními potřebami
      Objednatele. Poskytovatel se dále zavazuje poskytovat Objednateli v rámci Servisní
      činnosti potřebnou uživatelskou podporu a poradenskou činnost při odstraňování
      závad, problémů či nefunkčností, které se na Přístroji objeví, a to též formou
      telefonických či e-mailových konzultací a provádět periodické BTK Přístroje, pokud
      to příslušné právní předpisy vyžadují.

      Poskytovatel je povinen v rámci svého závazku k Servisní činnosti provést Opravu
      Přístroje, vč. dodání potřebných náhradních dílů, a výsledek své činnosti předat
      Objednateli ve smyslu čl. 8. této smlouvy do pěti (5) dní od nahlášení potřeby
      Opravy Objednatelem s tím, že Poskytovatel je povinen nastoupit na provedení
      Opravy do třech (3) dnů od nahlášení potřeby takové Opravy. Oprava je provedena
      řádným předáním výsledku činnosti Poskytovatele ve smyslu čl. 8. této smlouvy.
      V případě potřeby provedení Opravy za použití náhradního dílu, který nemá
      Poskytovatel skladem, je Poskytovatel oprávněn lhůtu pro provedení Opravy
      prodloužit maximálně na deset (10) dní od nahlášení potřeby Opravy, pokud bez
      zbytečného odkladu nejpozději však před uplynutím lhůty k provedení Opravy dle

      Stránka 3 z 15
      POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

4.3.  věty první tohoto odst. 4.2. smlouvy písemně o prodloužení této lhůty Objednatele
4.4.  vyrozumí. Objednatel bude nahlašovat Poskytovateli potřebu k provedení Opravy
4.5.  způsobem stanoveným v odst. 4.3. této smlouvy. Poskytovatel je povinen při
      nahlášení potřeby Opravy umožnit Objednateli odstranění příslušného poškození,
      vady nebo nefunkčnosti Přístroje ze strany Objednatele za využití telefonické
      konzultace poskytované v rámci uživatelské podpory, a to v níže stanovené době
      pro dostupnost Hot-Line telefonního čísla. Tato možnost nemá vliv na běh lhůt dle
      první věty tohoto odst. 4.2. smlouvy.

      V rámci svého závazku poskytovat Objednateli uživatelskou podporu Poskytovatel
      oznamuje Objednateli následující kontaktní údaje, na kterých je povinen přijímat
      hlášení, oznámení a požadavky Objednatele, vč. hlášení potřeby provedení Oprav:

      Telefon (s provozní dobou minimálně od 7.00 do 15.30 hod. v pracovní dny, pro
      příjem SMS zpráv 24 hodin denně a 7 dní v týdnu ): +420 774 450 525

      E-mail (s provozní dobou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu): servis@polymed.cz

      Adresa: POLYMED medical CZ, a.s., P. Jilemnického 14/51, Plotiště nad Labem, 503
      01 Hradec Králové

      Za okamžik nahlášení se považuje okamžik odeslání e-mailové zprávy na výše
      uvedenou e-mailovou adresu. Objednatel je povinen podpůrně nahlásit
      nefunkčnosti či jinou vadu Přístroje též zasláním SMS zprávy nebo zavoláním na
      výše uvedené telefonní číslo. Tímto není dotčena povinnost Poskytovatele
      poskytovat na uvedených kontaktních údajích potřebné konzultace i bez
      předchozího odeslání e-mailové zprávy. V případě, že si to Objednatel ze závažných
      důvodů vyžádá, je Poskytovatel povinen poskytnout uživatelskou podporu v Místě
      plnění, a to ve formě osobní přítomnosti pracovníka Poskytovatele, který poskytne
      Objednateli požadovaná vysvětlení nebo vykoná potřebné úkony nezbytné pro
      naplnění účelu této smlouvy.

      V rámci svého závazku provádět periodické BTK Přístroje, pokud to příslušné právní
      předpisy vyžadují, je Poskytovatel povinen tyto kontroly provádět s četností dle
      příslušných právních předpisů, nejméně však 1 x ročně. Poskytovatel je povinen
      sám sledovat potřebu a plnění termínů k provedení BTK a za tím účelem je povinen
      si od Objednatele vyžádat potřebné informace. Poskytovatel je povinen vyrozumět
      Objednatele o potřebě a termínu provedení BTK vždy alespoň třicet (30) pracovních
      dní předem.

5.    Cena za Servisní činnost

5.1.  Objednatel se zavazuje zaplatit Poskytovateli cenu za Servisní činnost za podmínek
5.2.  stanovených v tomto článku smlouvy.

5.3.  Cena za Servisní činnost s výjimkou provádění BTK činí           (slovy

      korun českých) bez daně z přidané hodnoty, tj.                   (slovy

                                                    včetně daně z přidané

      hodnoty za každou servisní hodinu, přičemž za servisní hodinu je vždy považováno

      každých ukončených šedesát (60) minut práce servisního technika Poskytovatele.

      Cena za provedení BTK nebude účtována podle servisních hodin, ale bude účtována

      pevnými částkami ve výši uvedené u jednotlivých Přístrojů v Příloze č. 1, a to za

      každou jednu provedenou BTK.

      Cena za cestovné a náhradu jízdních výdajů do Místa plnění činí  Kč (slovy

                                    daně z přidané hodnoty, tj.        Kč (slovy

                                    včetně daně z přidané hodnoty za každý

      jeden (1) ukončený kilometr. Výše vykázaných kilometrů nesmí převyšovat

      vzdálenost v jednom směru jízdy ze sídla Poskytovatele do Místa plnění. V případě

                                    Stránka 4 z 15
       POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

       hromadné objednávky Servisní činnosti, tj, objednávky Servisní činnosti pro více
       než pět (5) Přístrojů se cena za cestovné neúčtuje.

5.4.   Objednatel bude hradit cenu za Servisní činnost zpětně, a to vždy na základě faktury
       Poskytovatele vystavené po předání výsledku Servisní činnosti Objednateli. Faktura
       bude Poskytovatelem vystavena do patnácti (15.) dnů od předání výsledku Servisní
       činnosti Objednateli.

5.5.   Faktury budou splatné do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne jejich vystavení.
       Poskytovatel je povinen zaslat fakturu Objednateli nejpozději následující pracovní
       den po jejím vystavení.

5.6.   Poskytovatel se zavazuje uvést na vystavené faktuře číslo této smlouvy a vystavit
       fakturu v elektronické formě, ve formátu PDF, a v této formě ji zaslat Objednateli
       na udanou e-mailovou adresu či jiným způsobem předem oznámeným
       Objednatelem. Takto vystavená faktura musí splňovat formální náležitosti
       vyplývající z příslušných právních předpisů a musí být zaslána na tuto e-mailovou
       adresu: fakturace@nemcb.cz

5.7.   Objednatel je povinen zaplatit Poskytovateli cenu za Servisní činnost na základě
       faktury vystavené v souladu s odst. 5.4. této smlouvy a ve lhůtě splatnosti
       stanovené v odst. 5.5. této smlouvy. Objednatel zaplatí cenu za Servisní činnost
       převodem na bankovní účet Poskytovatele uvedený v záhlaví této smlouvy.

5.8.   Cena za Servisní činnost uvedená v odst. 5.2. této smlouvy a v Příloze č. 1 této
       smlouvy představuje cenu za provádění Servisní činnosti, která v sobě zahrnuje,
       není-li dále stanoveno jinak, veškeré náklady Poskytovatele spojené s plněním jeho
       závazků dle této smlouvy, zejména pokud jde o telekomunikační poplatky,
       poštovné, veškeré případné daně (zejména daň z přidané hodnoty), poplatky, cla a
       jiné podobné platby včetně nákladů na balení a dopravu náhradních dílů do Místa
       plnění, pojištění a dalších souvisejících nákladů, jak vyplývá z této smlouvy.

5.9.   V ceně za Servisní činnost dle odst. 5.2. této smlouvy není zahrnuta cena za
       náhradní díly. Poskytovatel bude fakturovat cenu za náhradní díly, které byly
       použity při Opravě, která byla řádně provedena, a jejíž výsledek byl Objednateli ve
       smyslu čl. 8. této smlouvy řádně předán, společně s cenou za Servisní činnost dle
       odst. 5.4 této smlouvy. Cena za náhradní díly bude Poskytovatelem vždy účtována
       ve výši dle jeho aktuálního ceníku, přičemž se Poskytovatel zavazuje, že nebude
       Objednateli účtovat cenu vyšší, než kterou účtuje svým ostatním zákazníkům.
       Aktuální ceník k datu podpisu smlouvy je přílohou č. 2. Objednatel a Poskytovatel
       se dohodli, že na Opravy do 5.000,- Kč bez DPH se nebudou vystavovat
       k odsouhlasení cenové nabídky. Při Opravě nad 5.000,- Kč bez DPH je Poskytovatel
       povinen před provedením Opravy vystavit cenovou nabídku a vyžádat si
       odsouhlasení Objednatele.

5.10. Cena za Servisní činnost (nebo její část) se považuje za zaplacenou v okamžiku,
          kdy byla příslušná částka odepsána z účtu Objednatele ve prospěch účtu
          Poskytovatele.

5.11.  Faktura Poskytovatele musí obsahovat následující údaje: označení smluvních stran
       a adresy jejich sídla, IČ a DIČ smluvních stran, číslo faktury, den vystavení a den
       splatnosti faktury, den uskutečnění zdanitelného plnění, označení peněžního ústavu
       a číslo účtu, na který se má platit v souladu s touto smlouvou, fakturovanou částku
       a případné další náležitosti stanovené příslušnými právními předpisy.

5.12.  Faktura musí být vystavena a zaslána ve formě stanovené v této smlouvě a musí
       obsahovat údaje vyplývající z příslušných právních předpisů a rovněž údaje
       stanovené v této smlouvě. Nebude-li faktura vystavena a zaslána ve stanovené
       formě, nebo nebude-li obsahovat stanovené náležitosti, nebo v ní nebudou správně
       uvedené údaje dle této smlouvy, je Objednatel oprávněn fakturu vrátit
       Poskytovateli ve lhůtě osmi (8) dnů od jejího doručení. V takovém případě se přeruší

       Stránka 5 z 15
       POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

       běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené
       (správně vystavené a zaslané) faktury.

5.13. Za prodlení Objednatele se splněním svého peněžitého závazku po dobu, po kterou
          je Poskytovatel v prodlení se splněním některé ze svých povinností dle tohoto článku
          smlouvy, není Objednatel odpovědný.

5.14.  Objednatel je oprávněn započíst si jakoukoli svoji peněžitou pohledávku vůči
       peněžité pohledávce Poskytovatele podle této smlouvy. Objednatel je oprávněn
       odepřít plnění z této smlouvy v případě, že závazek Poskytovatele z této a/nebo jiné
       smlouvy nebyl splněn řádně nebo včas.

5.15.  Objednatel je oprávněn odepřít úhradu ceny za Servisní činnost nebo tuto cenu
       poměrně snížit, pokud Poskytovatel neposkytoval Servisní činnost řádně a včas.
       Toto právo Objednateli vzniká zejména v případě, kdy Poskytovatel neposkytuje
       pozáruční servis ve sjednaném rozsahu nebo ve sjednaných termínech. Tímto není
       dotčeno právo Objednatele požadovat slevu z ceny ve smyslu odst. 10.3. této
       smlouvy a naopak.

5.16.  Pokud míra meziroční inflace za předchozí kalendářní rok vyhlášená Českým
       statistickým úřadem přesáhne 2 %, navýší se cena za Servisní činnost uvedená
       v odst. 5.2. této smlouvy o tuto výši inflace se zaokrouhlením na celé desetikoruny
       dolů, a to od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, ve kterém ke zvýšení
       míry inflace došlo, nejdříve však počínaje od 1. ledna 2016. Poskytovatel je
       oprávněn řádně účtovat takto zvýšenou cenu za Servisní činnost počínaje nejblíže
       následujícím termínem pro vystavení faktury na cenu za Servisní činnost
       poskytnutou dle odst. 5.4. této smlouvy následujícím po oznámení meziroční míry
       inflace Českým statistickým úřadem za předchozí kalendářní rok. Poskytovatel je
       dále oprávněn zpětně samostatnou fakturou doúčtovat rozdíl mezi cenou za Servisní
       činnost navýšenou o inflaci a skutečně vyfakturovanou cenou za Servisní činnost od
       1. 1. příslušného roku.

6.     Povinnosti Poskytovatele

6.1.   Poskytovatel se při poskytování Servisní činnosti zavazuje dodržovat předpisy
6.2.   bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární, hygienické a ostatní aplikovatelné
       právní předpisy či jiné normy, jakož i podmínky ostrahy Objednatele a jeho
6.3.   provozního areálu.

6.4.   Poskytovatel je povinen počínat si při plnění smlouvy tak, aby provoz Objednatele
       (zejména provoz v Místě plnění) byl dotčen a omezen v nejmenší možné míře.
       Zejména se nepřipouští úplná odstávka provozu jakéhokoliv oddělení nebo
       pracoviště Objednatele. Poskytovatel je dále povinen předcházet vzniku újmy
       zejména škod, ke kterým by mohlo dojít při plnění smlouvy, a učinit veškerá
       potřebná opatření, aby nedošlo ke vzniku újmy zejména škod a aby rozsah případně
       způsobené újmy zejména škod byl co nejnižší.

       Poskytovatel je povinen postupovat při plnění této smlouvy řádně, poctivě a
       s odbornou péčí a předcházet hrozící újmě zejména škodám. V případě dodávání
       náhradních dílů je Poskytovatel povinen dodat Objednateli náhradní díly nové,
       nepoužité a bez vad. Veškeré náhradní díly musí být originální a schválené
       výrobcem Přístroje. Poskytovatel je povinen zajistit a odpovídá Objednateli za to,
       že jím poskytovaná Servisní činnost a její výsledky budou v potřebném rozsahu
       splňovat požadavky vyplývající z příslušných norem Evropské unie a České
       republiky, týkající se Přístrojů, a to zejména zákona č. 123/2000 Sb., v platném
       znění.

       Poskytovatel je povinen opatřit veškeré věci potřebné ke splnění této smlouvy,
       pokud tato smlouva výslovně nestanoví jinak.

       Stránka 6 z 15
      POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

6.5.  Poskytovatel musí být pojištěn pro případ vzniku újmy zejména škody způsobené
      svojí provozní činností a pro případ újmy zejména škody způsobené Servisní
6.6.  činností, vč. škody způsobené dodanými náhradními díly, přičemž limit pojistného
6.7.  plnění musí být po celou dobu trvání této smlouvy minimálně ve výši 1 000 000,-
      Kč (slovy jedenmilión korun českých). Poskytovatel je povinen toto své pojištění
      udržovat po celou dobu trvání této smlouvy.

      Poskytovatel odpovídá za plnění svých subdodavatelů v plném rozsahu, jakoby se
      jednalo o jeho vlastní plnění.

      Poskytovatel je povinen Objednateli při podpisu smlouvy prokázat, že je
      oprávněným držitelem certifikátu systému řízení jakosti ISO 9001 a zachovat tento
      certifikát v platnosti po celou dobu plnění této smlouvy. Poskytovatel je povinen na
      požádání Objednateli prokázat splnění tohoto závazku.

7.    Práva a povinnosti Objednatele

7.1.  Objednatel se zavazuje umožnit Poskytovateli provádění Servisní činnosti a
7.2.  poskytovat Poskytovateli nezbytnou součinnost s tím, že tato součinnost může být
      pouze provozního charakteru a po Objednavateli rozumně požadovatelná, přičemž
7.3.  v žádném případě nesmí vyvolat žádné dodatečné náklady na straně Objednatele.
7.4.
7.5.  Objednatel má právo uplatnit své odůvodněné námitky proti provádění Servisní
7.6.  činnosti a Poskytovatel je povinen takové námitky zohlednit. Případné námitky
      Objednatele, nejsou-li činěny přímo v Místě plnění během provádění Servisní
      činnosti, musí být odeslány Poskytovateli písemnou formou, přičemž za písemnou
      formu se považuje též jejich odeslání na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou
      v odst. 4.3 této smlouvy.

      Objednatel je povinen převzít výsledek řádně provedené Opravy v Místě plnění a
      v souladu s článkem 8. této smlouvy.

      Objednatel se zavazuje umožnit Poskytovateli a jeho pracovníkům a dalším osobám
      oprávněně se podílejícím na plnění této smlouvy nerušený a dostatečný přístup do
      Místa plnění. Poskytovatel je však při tom povinen respektovat podmínky provozu
      a zajištění bezpečnosti v Místě plnění.

      Objednatel je oprávněn pověřit osobu či osoby, aby dohlížely na plnění této smlouvy
      a kontrolovaly, zda Poskytovatel řádně a včas plní své povinnosti dle této smlouvy.
      Osoba pověřená ve smyslu tohoto ustanovení smlouvy je oprávněna být přítomna
      v Místě plnění během plnění této smlouvy Poskytovatelem.

      V případě nejasností či rozporů při plnění této smlouvy je Objednatel oprávněn
      udělovat Poskytovateli pokyny týkající se plnění této smlouvy a postupu při jejím
      plnění , přičemž tyto pokyny musejí být v souladu s účelem smlouvy. Poskytovatel
      je povinen takové pokyny respektovat. Na žádost Poskytovatele potvrdí Objednatel
      Poskytovateli ústně dané pokyny též písemně.

8. Předání a převzetí Předmětu smlouvy

8.1.  Poskytovatel je povinen provádět Opravy Přístroje v Místě plnění specifikovaném
      dle čl. 3. této smlouvy. Po řádném provedení Opravy je Poskytovatel povinen předat
      Objednateli výsledek své činnosti a vystavit o tomto předání Objednateli písemné
      potvrzení a Objednatel je povinen řádně provedený výsledek činnosti Poskytovatele
      převzít. Poskytovatel je povinen zároveň před předáním a převzetím výsledku své
      činnosti na své nebezpečí provést přezkoušení Přístroje a jeho uvedení zpět do
      provozu za účelem zjištění, že Oprava byla řádně provedena. Provedením tohoto
      přezkoušení se Poskytovatel nemůže dovolávat existence zjevných vad, ledaže

      Stránka 7 z 15
       POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

8.2.   prokáže, že zjevná vada musela být Objednateli při provedení tohoto přezkoušení
8.3.   známa.
8.4.
       Předpokladem předání a převzetí výsledku činnosti Poskytovatele je prokázání, že
       Přístroj je po provedení Opravy způsobilý plnit své funkce a má předepsané, jinak
       obvyklé vlastnosti.

       Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí výsledku činnosti Poskytovatele
       zejména v případě, že tento výsledek bude vykazovat jakoukoliv vadu (vady),
       Přístroje nebo použitého náhradního dílu.

       Bude-li k uvedení Přístroje po provedení Opravy do provozu zapotřebí obstarat
       souhlas orgánů veřejné moci či splnění jiné obdobné podmínky nebo provést jiný
       úkon stanovený obecně závazným právním předpisem, rozhodnutím orgánu veřejné
       moci nebo výrobcem, zavazuje se Poskytovatel včas takový souhlas, splnění takové
       podmínky nebo provedení takového úkonu na svůj náklad zajistit před předáním a
       převzetím výsledku jeho činnosti dle odst. 8.1. této smlouvy.

9. Přechod vlastnictví a nebezpečí škody

9.1.   K náhradním dílům, které Poskytovatel při své činnosti použil, přechází na
       Objednatele vlastnické právo k okamžiku, kdy dojde k úhradě faktury za výměnu
       daných dílů. Do té doby je Objednatel oprávněn nakládat s náhradními díly všemi
       způsoby obvyklými pro řádné užívání Přístroje. Nebezpečí škody na věci přechází
       na Objednatele společně s vlastnickým právem k náhradním dílům.

9.2.   Po dobu provádění Opravy odpovídá Poskytovatel za veškeré škody, které na
       Přístroji vzniknou, ledaže prokáže, že tyto škody byly způsobeny okolnostmi, které
       Poskytovatel nemohl ovlivnit, a zároveň nejsou ve sféře Poskytovatele.

10. Záruka a práva z vadného plnění

10.1.  Poskytovatel poskytuje Objednateli záruku za jakost na veškeré náhradní díly, které
       se staly v souvislosti s provedenými Opravami součástí Přístroje, a dále na samotný
       výsledek provedené Opravy Přístroje, který se považuje za dílo ve smyslu § 2586 a
       násl. občanského zákoníku. Délka záruční doby činí šest (6) měsíců.

10.2. Záruční doba stanovená v odst. 10.1. této smlouvy začíná běžet ode dne
          následujícího po předání a převzetí výsledku činnosti Poskytovatele dle odst. 8.1.
          této smlouvy.

10.3.  Objednatel má v případě vadného plnění dle své volby (i) právo na odstranění vady
       bez zbytečného odkladu dodáním nového náhradního dílu za vadný náhradní díl,
       resp. provedení nové Opravy, dodáním chybějících náhradních dílů, (ii) právo
       požadovat přiměřenou slevu z ceny za Servisní činnost (iii) právo odstoupit od této
       smlouvy jako celku, nebo (iv) právo na uplatnění jiného nároku vyplývajícího
       z obecně závazného právního předpisu.

10.4.  Volba mezi nároky uvedenými v odstavci 10.3. této smlouvy náleží vždy
       Objednateli, a to bez ohledu na jejich pořadí a na běh lhůt dle příslušných
       ustanovení občanského zákoníku (zejména § 2615 ve spojení s § 2106 a násl.
       občanského zákoníku).

10.5.  Práva z vadného plnění jsou řádně a včas uplatněna Objednatelem, pokud je
       Objednatel oznámí Poskytovateli do konce záruční doby. Oznámení práv z vadného
       plnění se považuje za řádně učiněné také v případě, jestliže je Objednatel zašle
       Poskytovateli elektronickou formou na poslední známou e-mailovou adresu
       Poskytovatele.

10.6. Nedohodnou-li se smluvní strany bez zbytečného odkladu na slevě z ceny ve smyslu
          odst. 10.3. této smlouvy, má Objednatel právo odstoupit od této smlouvy jako
          celku.

       Stránka 8 z 15
                                         POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

10.7. V případě sporu smluvních stran o délku lhůty „bez zbytečného odkladu“ či
          „bezodkladně“ je vždy rozhodující stanovisko Objednatele.

11. Sankce

11.1.  Poskytovatel je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05% a to za
       každý započatý kalendářní den prodlení se splněním jakéhokoliv jiného závazného
       termínu stanoveného touto smlouvou, než je závazný termín stanovený v odst. 4.2.
       této smlouvy.

11.2. Poskytovatel se zavazuje plnit povinnosti, jejichž splnění je zajištěno smluvní
          pokutou, i po zaplacení smluvní pokuty.

11.3. Přesáhne-li výše újmy zejména škody, způsobené Objednateli porušením povinnosti
          zajištěné smluvní pokutou, smluvní pokutu, zavazuje se Poskytovatel nahradit
          Objednateli způsobenou újmu zejména škodu přesahující smluvní pokutu.

11.4.  Smluvní pokuta je splatná nejpozději do sedmi (7) dnů poté, co Poskytovatel poruší
       smluvní povinnost, jejíž splnění je zajištěno smluvní pokutou. Bez ohledu na
       ujednání předchozí věty je smluvní pokuta vždy splatná nejpozději do sedmi (7)
       dnů poté, co Objednatel požádá Poskytovatele o zaplacení smluvní pokuty. Smluvní
       pokuta může být uhrazena formou zápočtu vůči pohledávce Poskytovatele za
       Objednatelem.

11.5. Smluvní strany se zavazují zaplatit druhé smluvní straně úrok z prodlení ve výši
          0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení se splněním svého peněžitého
          závazku dle této smlouvy.

11.6.  Za porušení právní povinnosti ve smyslu této smlouvy se rovněž považuje, jestliže
       se některé prohlášení Poskytovatele, učiněné v této smlouvě nebo v souvislosti
       s plněním této smlouvy, ukáže být nepravdivým, nepřesným či zavádějícím (dále
       též jen „Porušení prohlášení“). Poskytovatel se zavazuje nahradit Objednateli
       újmu zejména škodu, která mu vznikne v příčinné souvislosti s Porušením
       prohlášení, neboť Porušení prohlášení se považuje za porušení povinnosti
       Poskytovatele jednat poctivě, čestně, svědomitě, s péčí řádného hospodáře a
       v souladu se zásadami poctivého obchodního styku a dále za porušení povinnosti
       Poskytovatele předcházet hrozícím újmám zejména škodám.

12. Ukončení smlouvy

12.1. Tato smlouva bude ukončena uplynutím dohodnuté doby jejího trvání uvedené
          v odst. 3.4. této smlouvy.

12.2. Tato smlouva může být ukončena na základě dohody obou smluvních stran.

12.3. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu vypovědět pouze
          v případech uvedených v odst. 12.4. a 12.5. této smlouvy.

12.4.  Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v následujících případech:
       (i)pokud je Objednatel v prodlení s úhradou peněžitého plnění stanoveného touto
       smlouvou po dobu delší třiceti (30) dní, pokud byl Objednatel o zaplacení písemně
       upomenut s poskytnutím dodatečné lhůty k plnění nejméně v rozsahu čtrnácti (14)
       dní, (ii) kdykoliv bez uvedení důvodu.

12.5. Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v následujících případech:

       (i) pokud Poskytovatel opakovaně (nejméně tři (3) případy během posledních
                 třech (3) měsíců) poruší některou z povinností stanovených v této smlouvě,

                      Stránka 9 z 15
       POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

                 a pokud byl Poskytovatel před porušením povinnosti, po kterém Objednatel
                 uplatnil tento výpovědní důvod, písemně upozorněn na možnost výpovědi.

       (ii) protiprávního stavu vyvolaného porušením povinnosti Poskytovatele
                 trvajícím nejméně čtrnáct (14) dní,

       (iii) kdykoliv bez uvedení důvodu.

12.6.  V případě výpovědi podané Poskytovatelem dle odst. 12.4. bod (i) této smlouvy a
       v případě výpovědi podané Objednatelem dle odst. 12.5. bod (i) a (ii) této smlouvy
       činí výpovědní doba dva (2) kalendářní měsíce. V případě výpovědi podané
       Poskytovatelem bez uvedení důvodu dle odst. 12.4. bod (ii) této smlouvy činí
       výpovědní doba devět (9) kalendářních měsíců. V případě výpovědi podané
       Objednatelem bez uvedení důvodu dle odst. 12.5. bod (iii) této smlouvy činí
       výpovědní doba šest (6) kalendářních měsíců. Výpovědní doba počíná plynout
       prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé
       smluvní straně a končí posledním dnem příslušného kalendářního měsíce
       následujícího po tomto doručení.

12.7. Možnost podání výpovědi se nedotýká oprávnění kterékoliv ze smluvních stran
          odstoupit od této smlouvy z důvodu a způsobem stanoveným obecně závazným
          právním předpisem nebo touto smlouvou.

13. Ochrana informací

13.1.  Smluvní strany se zavazují dodržovat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých
       se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou, pokud není stanoveno jinak. Povinnost
       mlčenlivosti se nevztahuje na ty skutečnosti, které jsou nebo se stanou obecně
       známými, aniž by se tak stalo v důsledku porušení této smlouvy. Smluvní strany
       jsou zejména též povinny zachovávat výrobní a obchodní tajemství druhé smluvní
       strany jakož i mlčenlivost o veškerých skutečnostech, které by mohly negativně
       ovlivnit konkurenceschopnost druhé smluvní strany.

13.2.  Smluvní strana, která získala skutečnost chráněnou dle tohoto článku smlouvy od
       druhé smluvní strany, se zavazuje zajistit, aby tuto skutečnost uchoval v tajnosti a
       nezneužil ji žádný z jejích pracovníků, orgánů nebo členů jejích orgánů bez ohledu
       na jeho zařazení, který se dostane nebo by se mohl dostat do styku s touto
       skutečností.

13.3.  Omezení stanovená v odst. 13.1. této smlouvy se nevztahují na poskytování
       informací spolupracujícím osobám a/nebo konzultantům obou smluvních stran
       v potřebném rozsahu, pokud tyto spolupracující osoby a/nebo konzultanti budou
       zavázáni k ochraně informací nejméně ve stejném rozsahu jako smluvní strany.

13.4.  Smluvní strany jsou však oprávněny podávat potřebná vysvětlení a údaje
       příslušným oprávněným státním a veřejným úřadům a institucím v České republice
       a/nebo oprávněným veřejným úřadům a institucím Evropské unie, pokud jsou
       k tomu povinny dle příslušných obecně závazných právních předpisů.

13.5.  Získá-li některá smluvní strana od druhé smluvní strany dokumenty, které obsahují
       skutečnosti chráněné dle tohoto článku smlouvy, bez ohledu na jejich formu, která
       může být listinná či elektronická, je tato smluvní strana povinna zajistit bezpečné
       uložení těchto dokumentů tak, aby nemohlo dojít k prozrazení či zneužití
       chráněných skutečností. Smluvní strany jsou povinny si bez zbytečného odkladu po
       ukončení této smlouvy vrátit veškeré dokumenty, které obsahují skutečnosti
       chráněné dle tohoto článku smlouvy, a to bez ohledu na jejich formu, která může
       být listinná či elektronická, pokud z této smlouvy nebo jejího účelu nevyplývá jinak.

13.6. Smluvní strany se zavazují dodržovat povinnosti uvedené v tomto článku smlouvy
          po celou dobu trvání smlouvy i po úplném splnění závazků podle této smlouvy.

                       Stránka 10 z 15
       POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

13.7.  Poskytovatel se výslovně zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech osobních údajích
       a/nebo jiných údajích chráněných zvláštními právními předpisy, se kterými se
       případně dostane do styku při plnění této smlouvy. Poskytovatel se zavazuje po
       ukončení této smlouvy odstranit veškeré údaje a data uložená ve své výpočetní
       technice a/nebo na paměťových mediích nebo uložená v listinné podobě tak, aby
       tyto údaje a data nebylo možno žádným způsobem zneužít, obnovit a/nebo s nimi
       dále jakkoli nakládat.

13.8. Při nakládání s osobními údaji a/nebo jinými údaji chráněnými zvláštními právními
          předpisy, se kterými se případně Poskytovatel dostane do styku při plnění této
          smlouvy, je vždy rozhodujícím hlediskem ochrana práv a zájmů Objednatele.

14. Právní nástupnictví

14.1.  Objednatel je oprávněn svá práva i povinnosti podle této smlouvy postoupit a/nebo
       převést písemnou smlouvou jakékoliv třetí osobě, a to v celku nebo jednotlivě a po
       částech. K tomu dává Poskytovatel Objednateli svůj výslovný souhlas. Poskytovatel
       se zavazuje poskytnout Objednateli potřebnou součinnost k postoupení a/nebo
       převodu jeho práv a povinností podle této smlouvy na třetí osobu, a to ve formě a
       způsobem, které jsou k tomu případně potřebné podle příslušné právní úpravy.

14.2. Poskytovatel není oprávněn postoupit práva, povinnosti, závazky a pohledávky
          z této smlouvy třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Objednatele.

15. Komunikace smluvních stran a pověřené osoby

15.1.  Jakékoliv písemnosti doručované dle této smlouvy si vzájemně smluvní strany
       doručují na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy, příp. na jinou adresu, kterou
       smluvní strana prokazatelně předem označí druhé straně jako kontaktní adresu pro
       doručování. Pokud na takto dohodnutých adresách nebude adresát zastižen (listina
       bude vrácena poštou s označením, že druhá smluvní strana nebyla zastižena), stává
       se doručení této listiny účinným ke dni, kdy byl doporučený dopis s doručenkou
       poštou vrácen druhé smluvní straně.

15.2.  Jakékoliv písemnosti běžného charakteru (nikoliv zejména písemnosti, jejichž
       předmětem je návrh či akceptace změny smlouvy, výtka porušení smluvní
       povinnosti, uplatnění sankce, odstoupení od smlouvy) jakož i nároky Objednatele
       dle čl. 10 této smlouvy mohou být doručovány též na e-mailové adresy označené
       druhou smluvní stranou, popř. jiným způsobem smluvními stranami v průběhu
       trvání spolupráce dle této smlouvy dohodnutým.

15.3. Smluvní strany uvedly za účelem doručování ve smyslu odst. 15.1. a 15.2. této
          smlouvy následující kontaktní údaje a zároveň uvádějí kontaktní osoby ve věci
          plnění této smlouvy:

       Objednatel: Nemocnice České Budějovice, a.s.
                            B. Němcové 585/54
                            370 01 České Budějovice
                            kontaktní osoba: Zdeněk Dudák
                            Tel.: +420 777 120 321
                            E-mail: dudák@nemcb.cz

       Poskytovatel: POLYMED medical CZ, a.s.
                            P. Jilemnického 14/51

                         Stránka 11 z 15
           POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

       503 01 Hradec Králové

       ČR

       kontaktní osoba: Bakešová Jana

       Tel.: + 420 774 450 525

       Fax: + 420 515 556 880

       E-mail: servis@polymed.cz

15.4.  Jakékoliv změny této smlouvy je možné činit pouze po jejich odsouhlasení
       příslušnými orgány obou smluvních stran a pouze formou dodatků podepsaných ze
       strany Objednatele i Poskytovatele jejich statutárními orgány, popř. jinými orgány
       či osobami prokazatelně oprávněnými právně jednat za příslušné smluvní strany.
       Toto ustanovení se nedotýká možnosti jednostranné změny kontaktních údajů
       uvedených v odst. 15.3. této smlouvy, která však musí být provedena písemně.

15.5. Tímto čl. 15. smlouvy není dotčeno ustanovení odst. 4.3. této smlouvy a ustanovení
          na něj navazující.

16. Závěrečná ustanovení

16.1.  Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí
       a že vyjadřuje jejich pravou, svobodnou a vážnou vůli. Smluvní strany dále
       prohlašují, že tuto smlouvu neuzavřely v tísni ani za nápadně nevýhodných
       podmínek. Na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Tato smlouva nabývá
       účinnosti dnem jejího uzavření, tj. dnem připojení podpisu poslední z oprávněných
       osob uvedených v této smlouvě.

16.2. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vzniklé
          právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.

16.3. Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této smlouvy
          a nahrazuje veškerá předešlá ujednání smluvních stran ústní i písemná týkající se
          předmětu této smlouvy.

16.4. Nedílnou součástí této smlouvy je její Příloha č. 1. Smluvní strany prohlašují, že se
          s touto přílohou řádně seznámily, a že porozuměly jejímu obsahu.

16.5. Tato smlouva může být měněna pouze písemnými, číslovanými dodatky,
          uzavřenými na základě dohody obou smluvních stran.

16.6.  Neplatnost jednotlivého ustanovení této smlouvy, nezpůsobuje neplatnost smlouvy
       jako celku. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení nahradit bez zbytečného
       odkladu jiným ustanovením, které bude platné a které svým obsahem bude nejvíce
       odpovídat smyslu a hospodářskému účelu původního ustanovení a této smlouvy.
       Toto ustanovení smlouvy se přiměřeně použije i při eventuálním doplnění
       chybějících částí smlouvy.

16.7.  Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této smlouvy nebo
       v souvislosti s ní smírem v souladu s účelem této smlouvy. Nepodaří-li se vyřešit
       případný spor smírnou cestou, bude spor mezi smluvními stranami projednán a
       rozhodnut před věcně příslušným soudem v Českých Budějovicích.

16.8. Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech (4) vyhotoveních v českém jazyce, když
          každé vyhotovení smlouvy má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží
          po dvou (2) vyhotoveních smlouvy.

           Stránka 12 z 15
POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

Objednatel:                                                      Poskytovatel:

V Českých Budějovicích dne _______ 2014         V ____________ dne _______ 2014

 .............................................                   .............................................
         MUDr. Břetislav Shon                                               Ing. Jaromír Joukl
                                                                             statutární ředitel
      předseda představenstva
Nemocnice České Budějovice, a.s.                                     POLYMED medical CZ, a.s.

 .............................................
    MUDr. Jaroslav Novák, MBA

  místopředseda představenstva
Nemocnice České Budějovice, a.s.

                                                Stránka 13 z 15
                                         POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

                                                           Příloha č. 1
                             Specifikace Přístroje a cena za provádění BTK
dle odstavce 2.1. a 5.2. smlouvy o poskytování pozáručního servisu ze dne ___________

Ceny jsou uvedeny v souladu s odst. 5.8. této smlouvy včetně DPH.

                       Objednatel:                                     Poskytovatel:
V Českých Budějovicích dne _______ 2015                V ____________ dne _______ 2015

        .............................................     .............................................
                MUDr. Břetislav Shon                                 Ing. Jaromír Joukl
                                                                      statutární ředitel
             předseda představenstva
      Nemocnice České Budějovice, a.s.                        POLYMED medical CZ, a.s.

 .............................................
    MUDr. Jaroslav Novák, MBA

  místopředseda představenstva
Nemocnice České Budějovice, a.s.

                                                Stránka 14 z 15
   POSKYTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU

                     Příloha č. 2
Ceník nejčastěji používaných náhradních dílů

Ceny ND jsou uvedeny včetně DPH.

                       Objednatel:                                     Poskytovatel:
V Českých Budějovicích dne _______ 2015                V ____________ dne _______ 2015

        .............................................     .............................................
                MUDr. Břetislav Shon                                 Ing. Jaromír Joukl
                                                                      statutární ředitel
             předseda představenstva
      Nemocnice České Budějovice, a.s.                        POLYMED medical CZ, a.s.

 .............................................
    MUDr. Jaroslav Novák, MBA

  místopředseda představenstva
Nemocnice České Budějovice, a.s.

                                                                 Stránka 15 z 15