Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3929592: Smlouva o dílo a poskytování konzultačních služeb

Příloha Smlouva obavovací systém_IPR.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO A POSKYTOVÁNÍ KONZULTAČNÍCH SLUŽEB  
uzavřená podle § 2586 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku


Smluvní strany:

Objednatel:	Dopravní podnik města Pardubic a.s., 
zapsaný v obchodním rejstříku, vedeným Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 1241
Adresa:				Teplého 2141, 532 20 Pardubice
IČ:					63217066
DIČ:					CZ63217066
zastoupený:				Ing. Tomášem Pelikánem, místopředsedou představenstva
(dále jen objednatel)

a

Zhotovitel:	Institut projektového řízení a.s., zapsaný v obchodním rejstříku, vedeným Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2829 
Sídlo:					Břetislavova 1057/6, Pražské Předměstí, 500 02
Hradec Králové
IČ:					282 47 531
DIČ:					CZ 28247531
Zastoupený:				Ing. Michaelem Skalickým, Ph.D., MBA
statutárním ředitelem  
E-mail:					info@institutpr.eu
(dále jen zhotovitel)

uzavírají tuto
SMLOUVU O DÍLO A POSKYTOVÁNÍ KONZULTAČNÍCH SLUŽEB:

Preambule

	Zhotovitel prohlašuje, že má veškeré právní, technické i personální předpoklady, kapacity a odborné znalosti, jichž je třeba k provedení díla sjednaného touto smlouvou, a že je tak schopen zajistit splnění sjednaného předmětu díla.

	Objednatel prohlašuje, že má ujasněnou představu o konečné podobě díla, je schopen zajistit průběžné konzultování konkrétní problematiky a že má zabezpečeno finanční krytí celé ceny díla, jak je dále sjednána.

I.
Předmět smlouvy

	Předmětem smlouvy je vypracování žádosti o podporu včetně požadovaných příloh dle podmínek ITI, výzvy číslo 5, Dopravní telematika, ve vazbě na 50. Výzvu ŘO IROP: Udržitelná doprava – integrované projekty ITI, a vazbě na 6. Výzvu nositele ITI: Dopravní telematika, na akci „Modernizace EOC v systému MHD v Pardubicích“ (dále jen „dílo“, název díla může být v průběhu zpracování změněn či upřesněn)) a další konzultační služby potřebné pro úspěšné podání žádosti o podporu, zejména konzultace k proceduře dotačních projektů a k vypracování podkladů, které zpracovává sám objednatel jako žadatel o poskytnutí podpory.

II.
Způsob a podmínky zpracování

Žádost bude vypracována s potřebnou péčí, na řídicí orgán je podávána elektronickou cestou. 
Úprava předmětu díla nebo postupu vypracování žádosti je možná formou dodatku této smlouvy.

Zhotovitel vypracuje následující dokumenty včetně příloh:  
· Studie proveditelnosti 
· Karta souladu projektu s principy udržitelné mobility
· Čestné prohlášení žadatele o souladu žádosti o podporu s projektovým záměrem
· Čestné prohlášení o skutečném majiteli (bude-li v případě veřejné právnické osoby požadováno)
· Výpočet čistých jiných peněžních příjmů (bude ověřeno, v tuto chvíli se jeví jako nerelevantní)

Objednatel v součinnosti se zhotovitelem připraví následující dokumenty:
· Zadávací a výběrové na SW a HW, který je předmětem projektu
· Vyjádření Řídícího výboru ITI o souladu projektového záměru s IS – je již vydáno
· Smlouvu o veřejných službách v přepravě cestujících
 
Objednatel se zavazuje spolupracovat se zhotovitelem na předání a zajištění podkladů pro zpracování příloh. Objednatel v případě potřeby může požádat zhotovitele o součinnost.


III.
Časový harmonogram prací

1. Provedení díla bude zahájeno ihned po podpisu této smlouvy a bude dokončeno do termínu 20. 12. 2017. V případě odůvodněné potřeby úpravy termínu budou obě strany koordinovat společný postup tak, aby bylo při naplnění účelu smlouvy úpravě termínu vyhověno. 


IV.
Práva a povinnosti zhotovitele a objednatele

1. Zhotovitel je povinen provést dílo řádně a v dohodnutých termínech.
2. Objednatel je povinen provedené dílo převzít.
3. Zhotovitel je povinen provést dílo dle této smlouvy s odbornou péčí, pracovat na profesionální úrovni v souladu se zájmy objednatele.
4. Zhotovitel díla může pověřit jeho provedením jinou osobu, jestliže ze smlouvy nebo z povahy díla nevyplývá nic jiného. Při provádění díla jinou osobou má zhotovitel odpovědnost, jako by dílo prováděl sám.
5. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Zjistí-li objednatel, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, je objednatel oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel díla tak neučiní ani v přiměřené lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je objednatel oprávněn odstoupit od smlouvy.
6. Objednatel je oprávněn zkontrolovat předmět díla na určitém stupni jeho provádění. Zhotovitel je povinen umožnit provedení kontroly.
7. Obě smluvní strany mají povinnost v oblastech týkajících se plnění předmětu této smlouvy vzájemně úzce spolupracovat.
8. Zhotovitel se zavazuje umožnit vstup kontrolou pověřeným osobám (Centra pro regionální rozvoj, Ministerstva financí, Ministerstva dopravy, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu a dalších oprávněných orgánů státní správy) do svých objektů a na pozemky související s realizací díla k ověřování plnění podmínek této smlouvy. Dále se zhotovitel zavazuje uchovávat odpovídajícím způsobem po dobu deseti let od ukončení realizace díla veškeré účetní doklady a další dokumenty související se realizací díla.  
9. Zhotovitel si je vědom, že je ve smyslu ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 

V.
Doba trvání smlouvy

1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, do ukončením hodnocení formálních náležitostí a přijatelnosti projektu.

VI.
Odměna a platební podmínky

1. Smluvní odměna zhotovitele za provedení díla a poskytování dalších konzultačních služeb činí  148.000,- Kč bez DPH (slovy stočtyřicetosmtisíc korun). 
2. Odměna je rozdělena na dvě části, první část odměny ve výši  70.000,- Kč bez DPH bude zhotoviteli uhrazena po přijetí projektu kontrolními orgány z hlediska přijatelnosti a formálních náležitostí. Druhá část odměny ve výši 78.000,- Kč bude zhotoviteli proplacena po získání finanční podpory projektu.
3. K výše uvedené částce bude připočítáno DPH podle sazby platné ke dni fakturace.
4. Nárok na fakturování první části odměny podle odst. 3 tohoto článku vzniká zhotoviteli dnem, kdy implementační orgán oznámí, že příslušný projekt úspěšně prošel formálním hodnocením a hodnocením přijatelnosti. Nárok na fakturování druhé části odměny podle odst. 3 tohoto článku vzniká zhotoviteli dnem, kdy implementační orgán oznámí, že příslušný projekt získal finanční podporu.
5. Objednatel se zavazuje platit zhotoviteli smluvní cenu v odst. 1 tohoto článku uvedenou na základě faktur (daňového dokladu) vystaveného zhotovitelem na účet uvedený ve fakturách. Faktura bude označena názvem projektu. Termín splatnosti faktury je 15 dní ode dne jejího vystavení.



VII.
Sankce

1. V případě nedodržení termínu platby je zhotovitel oprávněn účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
2. Výše uvedená ustanovení se uplatní pouze v případě, že nedojde mezi objednatelem a zhotovitelem k dohodě o korektuře smluvních termínů v důsledku některých nevyjasněných nebo komplikovaných způsobů řešení předmětné problematiky, vyvstane-li taková nutnost.

VIII.
Ostatní ujednání

1. Data poskytnutá objednatelem budou použita pouze pro účely zpracování dokumentace žádosti.
2. Smluvní strany se zavazují chránit oprávněné zájmy druhé strany a zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných skutečnostech, které se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou, a chránit důvěrnost informací druhé strany před jejich neoprávněným užitím třetími stranami.
3. Vztahy mezi smluvními stranami, které nejsou touto smlouvou výslovně upraveny, se řídí občanským zákoníkem, zejména ustanoveními o smlouvě o dílo a pokud jde o konzultační služby též přiměřeně ustanoveními o příkazu.
4. Smlouva může být změněna nebo doplněna pouze oboustranně podepsaným písemným dodatkem.
5. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, každý s platností originálu. Každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení.
6. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smlouvy oběma smluvními stranami.





V Pardubicích, dne ……………				V Hradci Králové, dne …………….






Objednatel:							Zhotovitel: