Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3943356: oprava kabelu NN 0007

Příloha objednávka anon.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Měna: CZK  Splatnost faktury: 30 dní od základního data
Vyřizuje: 

Pol. Popis objednávaného plnění Množství MJ Cena/MJ Cena celkem_________________________________________________________________________

10 oprava kabelu NN 0007           
Dle smlouvy  224003375 Položka00010

_________________________________________________________________________
 Celkem (uvedené ceny jsou v CZK bez DPH):            117.884,00 _________________________________________________________________________

Vztahy mezi Objednatelem a Dodavatelem a podmínky poskytování plnění se v případech, kdy je objednávka vystavena na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi
Objednatelem a Dodavatelem, řídí příslušnými ustanoveními rámcové smlouvy, jejíž evidenční číslo je uvedeno na objednávce.
V ostatních případech se vztahy mezi Objednatelem a Dodavatelem a podmínky poskytování plnění řídí obchodními podmínkami Objednatele uveřejněnými na adrese URL:
 http://www.cah.cz/cs/pro-dodavatele/vseobecne-obchodni-podminky/

Potvrzením přijetí této objednávky způsobem upraveným rámcovou smlouvou nebo obchodními podmínkami je mezi Objednatelem a Dodavatelem uzavřena (dílčí) smlouva, na
jejímž základě se Dodavatel zavazuje za sjednaných podmínek dodat výše specifikované plnění. Není-li příslušnou rámcovou smlouvou nebo obchodními podmínkami stanoveno
jinak, řídí se dále tato objednávka příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

Fakturační adresa: Letiště Praha, a. s., Evidence faktur, K letišti 1019/6, 161 00 Praha 6.
Emailová adresa: invoices@prg.aero
Základní datum je datum doručení faktury Objednateli.
Nebude-li mít faktura výše uvedené náležitosti, je Objednatel oprávněn fakturu vrátit s tím, že doba splatnosti do dne doručení řádné faktury neběží.

K vyrovnání závazku Objednatele dojde odepsáním částky z jeho účtu.

Otevírací doba skladu Centrálního nákupu a logistiky je PO-PÁ 6,00-14,00 hod. podle zákona o registru smluv.

Prosíme o potvrzení přijetí této objednávky zasláním podepsané objednávky faxem na výše uvedené číslo nebo elektronicky zasláním naskenované podepsané objednávky na
e-mailovou adresu osoby, která objednávku vyřizuje (ve formátu: jmeno.prijmeni@prg.aero).

Společnost Letiště Praha, a. s. upozorňuje, že je povinným subjektem podle zákona o registru smluv.
_________________________________________________________________________
Dodavatel: BREMA, spol. s r.o. Objednatel: Letiště Praha, a. s.

Datum: Datum:_________________________________________________________________________

OBJEDNÁVKA

Číslo: ENE/4002393

Dodavatel:

BREMA, spol. s r.o.
Klánova 1535/65a
147 00 Praha 4

(dále jen "Dodavatel")

IČ:         44264321    DIČ:           CZ44264321
OR:/ŽR:     

Místo dodání: Praha 6, K Letišti 6/1019
Kontaktní osoba:

Datum vystavení: 27.11.2017
Dodací lhůta: 28.11.2017

Objednatel:

Letiště Praha, a. s.
K letišti 1019/6
161 00 Praha 6, Ruzyně

(dále jen "Objednatel")

IČ:  28244532  DIČ: CZ699003361
OR: Městský soud v Praze, oddíl B, vložka 14003