Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 Směrnice GŘ č. 17/2015 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT Jméno a příjmení: xxxxxxx Datum narození: xxxxxxx Kontaktní adresa: xxxxxxx Telefon: xxxxxxx Zdravotní stav dobrý: /zaškrtněte/ ANO NE Omezení /vypište/: Bez omezení V evidenci ÚP ČR od: xxxxxxx Vzdělání: VŠ sociologie Znalosti a dovednosti: Anglický jazyk – aktivní, práce s PC Pracovní zkušenosti: Cca 10 měsíců administrativa (FLS One s.r.o.) Absolvent se účastnil před nástupem na odbornou praxi v rámci aktivit projektu: rozsah druh a) Poradenství 2 hodiny Individuální 5 hodin Skupinové b) Rekvalifikace II. ZAMĚSTNAVATEL Název organizace: ETIAM group, s.r.o. Adresa pracoviště: Tylova č.p. 1136/6, 779 00 Olomouc Vedoucí pracoviště: Jakub Rakušan Kontakt na vedoucího pracoviště: 606900985 Zaměstnanec pověřený vedením odborné praxe – MENTOR Jméno a příjmení: Kontakt: Pracovní pozice/Funkce Mentora Druh práce Mentora /rámec pracovní náplně/ III. ODBORNÁ PRAXE Název pracovní pozice absolventa: Všeobecní administrativní pracovníci Místo výkonu odborné praxe: Tylova 1136/6, 779 00 Olomouc Smluvený rozsah odborné praxe: 12 měsíců (1. 9. 2016 – 31. 8. 2017) 40 hodin týdně Kvalifikační požadavky na absolventa: SŠ, praxe v administrativě výhodou Specifické požadavky na absolventa: pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, komunikační a organizační dovednosti, příjemné vystupování, týmový přístup k práci Druh práce - rámec pracovní náplně absolventa zajištění chodu recepce, administrativa, vyřizování objednávek, každodenní komunikace s klienty, péče o klienty KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ: PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Zadání konkrétních úkolů činnosti /v případě potřeby doplňte řádky nebo doložte přílohou/ Orientace ve firmě, seznámení s provozem, seznámení s BOZP, Zpracovávání elektronické pošty, komunikace se zájemci o doučování, poskytování informací, vedení databáze (zadávání dat, aktualizace a doplňování informací), práce na recepci Školy Populo, reklama (zadávání inzerce, aktualizace, reakce, tvorba newsletter) STRATEGICKÉ CÍLE: /v případě potřeby doplňte řádky nebo doložte přílohou/ Osvojení si odborných kompetencí daného oboru tedy činnost a řízení společnosti, obchodní etika, komunikační dovednosti, účetnictví a daně, vývojové trendy na trhu, právní vztahy a nové praktické dovednosti, získání vědomostí problematiky v oboru vzdělávání. VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE: /doložte přílohou/ Název přílohy: Datum vydání přílohy: Příloha č. 2 Průběžné hodnocení absolventa - 31.12.2016, 31.3.2017, 30.6.2017, 30.9.2017 Příloha č. 3 Závěrečné hodnocení absolventa - 30.9.2017 Příloha č. 4 Osvědčení o absolvování odborné praxe - 30. 9. 2017 Příloha: Reference pro budoucího zaměstnavatele* - 30. 9. 2017 HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován. /v případě potřeby doplňte řádky/ Měsíc/Datum Aktivita Rozsah Zapojení Mentora Září - Listopad 2016 Zajištění chodu recepce, příprava administrativy pro doučování, zadávání inzerce, komunikace se ZŠ a SŠ … 3 měsíce 40 hodin týdně NE Prosinec 2016 – Únor 2017 Samostatnost v předchozích bodech. Psaní článků a aktualit o Škole Populo, 3 měsíce 40 hodin týdně NE Březen - Květen 2017 Komunikace s budoucími klienty, příprava nabídek a následná realizace 3 měsíce 40 hodin týdně NE Červen - Srpen 2017 Samostatnost v předchozích bodech. Individuální péče o klienty. 3 měsíce 40 hodin týdně NE * V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě. Schválil(a): Bc. Aneta Palinková dne 31. 8. 2016 (jméno, příjmení, podpis) Platnost od 15. 1. 2016