Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č.: 2016/1678/OOŽP-OSZK Objednatel: Městská část Praha 3 Odbor ochrany životního prostředí Havlíčkovo nám. 700/9 130 85 Praha 3 Dodavatel: AKROP s.r.o. IČ:26432331 Ke Špejcharu 392 252 67 Tuchoměřice Předmět objednávky: Na základě cenové nabídky č. 1617/002004 ojednáváme strojní úklid chodníků podél komunikace v ulici Jana Želivského v úseku Olšanská - Koněvova (obě strany) pro období 4.Q 2016 s četností pondělí - středa - pátek. Fakturace bude probíhat na základě skutečně odvedené práce v závislosti na příznivých klimatických podmínkách. Čas (termín) plnění: 31.12.2016 Cena plnění (bez DPH): 74 170,20 Kč Cena plnění (s DPH): 89 745,94Kč Obecné smluvní podmínky: 1) Přijetím této objednávky dodavatel výslovně souhlasí s tím, aby byl celý text této objednávky a veškeré skutečnosti v ní uvedené ze strany Městské části Praha 3 zveřejněny, a to včetně výše ceny, způsobu, místa a času plnění předmětu objednávky. 2) Lhůta k přijetí této objednávky je 14 dnů od jejího vyhotovení. Je vyloučeno přijetí objednávky s jakýmkoli dodatkem či odchylkou ve smyslu §1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 3) Přijetí této objednávky pouhým dodavatelovým plněním ve smyslu § 1744 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. je vyloučeno. Fakturační údaje: na faktuře dodavatel vždy uvede celé označení objednávky č.:2016/1678/OOŽP-OSZK Odběratel: Městská část Praha 3 Havlíčkovo nám. 700/9 130 85 Praha 3 IČ:00063517, DIČ:CZ00063517 Dodavatel: firma/název fyzické osoby, sídlo IČ, DIČ plátce/neplátce DPH úplný údaj o registraci/zápisu V Praze dne 14.10.2016 Ing. Jana Caldrová vedoucí odboru ochrany životního prostředí razítko, podpis Vyřizuje: Ondřej Jančárek, 222116498 Bankovní spojení: Česká spořitelna Praha 3, č.ú. 27-2000781379/0800