Textová podoba smlouvy Smlouva č. 400465: Smlouva o poskytování integrovaných služeb FACILITY MANAGEMENTU

Příloha Smlouva o poskytování služeb FM_ISS_SŽDC_14.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        VÁŠ DOPIS ZN

Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Generální ředitelství
Dlážděná 1003/7
110 00  PRAHA 1

smlouva o poskytování integrovaných služeb facility managementu 
Č. K/SML010316

uzavřená podle ustanovení § 1746, odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“)


Objednatel:	Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
		zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. 			A 48384
		Praha 1 - Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00
		IČ 70994234, DIČ CZ70994234
                            zastoupená Ing. Pavel Surý, generální ředitel
		

Poskytovatel:	ISS Facility Services s.r.o.
		zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,
 		vložka 25812
		Antala Staška 510/38
140 00 Praha 4, Krč
		IČ 60470291, DIČ CZ60470291
		Zastoupená: Ing. Jan Boháček, jednatel a generální ředitel
       			        a Ing. Jiří Zelinka, obchodní a marketingový ředitel
bankovní spojení:  

Tato smlouva je uzavřena na základě výsledků zadávacího řízení veřejné zakázky s názvem „Poskytování integrovaných služeb facility managementu“, (dále jen „veřejná zakázka“). Jednotlivá ustanovení této smlouvy tak budou vykládána v souladu se zadávacími podmínkami veřejné zakázky. 

Úvod
1.1. Poskytovatel je obchodní společností, která se zabývá prováděním integrovaných služeb facility managementu, spočívající ve službách technické správy budov, čištění a všeobecném úklidu, bezpečnostních službách a dalších podpůrných službách, a to v souladu s právním řádem České republiky a korporátními pravidly skupiny ISS včetně jejích etických kodexů a v nejvyšší kvalitě.
1.2. Objednatel je státní organizací, která má v úmyslu využít služeb poskytovatele a dosáhnout tak maximální efektivity realizace svých základních činností. Objednatel má zájem o poskytnutí služeb poskytovatelem a jeho cílem je obdržet integrované služby facility managementu ve sjednaném rozsahu a kvalitě.

Předmět 
2.1. Poskytovatel se zavazuje na základě smlouvy poskytovat objednateli integrované služby facility managementu spojené zejména se správou prostor, budov a zařízení, a podporou základních činností objednatele (dále též jen „služby“) na základě koordinovaného propojení poskytovaných služeb a objednatel se zavazuje zaplatit poskytovateli cenu za poskytované služby, za podmínek popsaných dále v smlouvě. 
2.2. Přesná specifikace je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy.

Cena
3.1. Cena bez DPH 11.400.000,- Kč.
3.2. Výše DPH 2.394.000,- Kč.
3.3. Cena včetně DPH 13.794.000,- Kč. 
3.4. Jednotlivé ceny služeb jsou blíže specifikovány v příloze č. 2 této smlouvy.
3.5. Cena zahrnuje veškeré náklady Poskytovatele spojené se splněním jeho povinností vyplývajících z této smlouvy a zisk Poskytovatele.
3.6. Objednatel připouští navýšení shora uvedené ceny pouze v případě, pokud v průběhu plnění předmětu této smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty (případné zvýšení sazby DPH po sjednané době plnění není důvodem pro zvýšení ceny za plnění předmětu veřejné zakázky).  

Platební podmínky 
4.1. Smluvní cena za služby a případné další částky za zvláštní práce a služby jsou hrazeny měsíčně zpětně na základě faktury, daňového dokladu, vystaveného poskytovatelem.
4.2. Sjednanou cenu za služby a dodaný materiál bude poskytovatel účtovat objednateli dle přílohy č. 2 smlouvy. Faktura bude poskytovatelem vystavena vždy k 15. dni následujícího kalendářního měsíce, ve kterém byla služba poskytována, s termínem splatnosti 30 dnů ode dne vystavení faktury poskytovatelem.
4.3. Pokud objednatel poskytovateli písemně (e-mail ISS:marek.zach@cz.issworld.com) nesdělí všechny své připomínky k obdržené faktuře nejpozději ve lhůtě její splatnosti, platí, že s jejím obsahem souhlasí, tj., že (i) všechny fakturované služby ve fakturovaném období byly poskytovatelem poskytnuty řádně a včas za sjednanou cenu uvedenou na faktuře, a (ii) že všechen fakturovaný materiál byl objednateli řádně a včas dodán za sjednanou cenu uvedenou na faktuře.
4.4. Služby nad rámec této smlouvy, včetně jejich detailní specifikace a ceny za tyto služby, budou řešeny na základě zvláštní oboustranně odsouhlasené „objednávky“ (návrhu na uzavření smlouvy) objednatele, popř. dodatkem ke smlouvě.

Místo a doba plnění  
4.5. Místem poskytování služeb jsou objekty objednatele, jejichž seznam a detailnější popis je specifikován v příloze č. 3 smlouvy (dále též jen „objekty“ či každý samostatně jako „objekt“).
4.6. Tato smlouva nabývá účinnosti okamžikem doručení oznámení o ukončení smluvního vztahu mezi objednatelem a předchozím poskytovatelem služeb Facility managementu, nájemcem objednatele, společností Grandi Stazioni Česká republika, s.r.o., IČ: 27088715, se sídlem Žitná 1578/52, Praha 2, 120 00, zaspána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 95394, (dále též jen „GRANDI“), poskytovateli.
4.7. Termín zahájení plnění: 17.10.2016. V případě, že nastane datum účinnosti této smlouvy dle předchozího odstavce později, než je sjednaný termín zahájení plnění, má se za to, že termínem zahájení plnění je datum účinnosti smlouvy.
4.8. Termín ukončení plnění:  16.03.2017; tato smlouva je uzavřena na dobu určitou do 16.3.2017.

Práva a povinnosti objednatele
5. 
5.1. Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli plnou součinnost k řádnému provádění služeb dle smlouvy, zejména umožnit pracovníkům poskytovatele (tj. zaměstnancům poskytovatele či subdodavatelům poskytovatele) řádné plnění jejich pracovních povinností. 
5.2. Objednatel je povinen zpřístupnit poskytovateli objekt, ve kterém budou služby prováděny non stop  a poskytnout poskytovateli klíče od objektu, případně zabezpečit jiný bezproblémový přístup do objektu
5.3. Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli bezúplatně v objektu provozní prostory (definovány v příloze č. 3), a to alespoň v následujícím rozsahu: uzamykatelné skladovací prostory pro uložení prostředků nezbytných pro řádné poskytování služeb, uzamykatelné prostory pro strojní vybavení poskytovatele a uzamykatelné prostory pro převlékání a osobní hygienu pracovníků poskytovatele, kteří provádí služby. Smluvní cena byla již sjednána s přihlédnutím k bezúplatnému poskytnutí výše uvedených prostor.
5.4. Objednatel zabezpečí (i) dodávku studené a teplé vody, elektrické energie a osvětlení, a (ii) odvod vyprodukovaných odpadních vod, v potřebné míře pro řádné vykonávání služeb, přičemž poskytovatel se zavazuje k hospodárnému užívání. Náklady na výše uvedená plnění objednatele nebudou poskytovateli účtovány, protože smluvní cena byla již sjednána s přihlédnutím k jejich bezúplatnému poskytnutí. V případě nehospodárného užívání je objednatel oprávněn domáhat se škody takto vzniklé. 
5.5. Poskytovatel povede v objektech Reklamační knihu, a pokud tak vyžadují právní předpisy a/nebo provozní řády příslušných zařízení vede též provozní deník zařízení. Reklamační kniha slouží k zápisu údajů o poskytovaných službách, jimiž jsou zjištěné nedostatky služeb a sjednané termíny k odstranění vad. Reklamační kniha a/nebo provozní deník jsou uloženy u poskytovatele na místě přístupném pro obě smluvní strany.
5.6. V případě, že nevhodné pokyny objednatele, objednatelem nesprávně nastavené podmínky k provádění služeb nebo nepřipravenost prostor objednatele brání v řádném poskytování služby podle smlouvy, je poskytovatel oprávněn přerušit v nezbytném rozsahu poskytování služby do doby změny pokynů objednatele či předání připravených prostor nebo písemného sdělení objednatele, že objednatel trvá na poskytnutí služby, případně do odstranění překážky bránící poskytnutí služby. O dobu, po kterou bylo nutno poskytování služby přerušit, se prodlužuje lhůta stanovená pro její dokončení a poskytovatel není v prodlení s poskytnutím služby, ani neodpovídá za případné škody, které by v důsledku toho vznikly. 
5.7. Objednatel je povinen v dostatečném předstihu oznámit poskytovateli provozní změny, které mají vliv na provádění sjednaných výkonů a tím i na hodnotu ceny za poskytnuté služby za příslušné období; v případě požadavku objednatele na změnu ceny či rozsahu poskytovaných služeb v důsledku výše uvedeného, je objednatel oprávněn vyvolat jednání, a v případě souhlasu obou smluvních stran bude uzavřen dodatek ke smlouvě.
5.8. Objednatel a poskytovatel na základě vzájemné dohody a spolupráce sepíší protokol ohledně veškeré technické dokumentace objektů a zařízení, které jsou předmětem výkonu služeb, jedná se zejména o návody k obsluze, manuály, výkresovou dokumentaci skutečného provedení, provozní řády výrobce, výchozí/platné revize, a to ke dni, který je termínem zahájení plnění. V případě, že poskytovatel po zahájení výkonu služeb zjistí potřebu vyhotovení další či chybějící technické dokumentace za účelem zajištění řádného výkonu služeb v souladu s požadavky právních předpisů či technických norem, sdělí toto objednateli včetně návrhu řešení, na základě čehož je objednatel povinen zajistit vyhotovení takové dokumentace na vlastní náklady. 


Práva a povinnosti poskytovatele
6.1. Poskytovatel je povinen poskytovat služby dle svých odborných schopností, znalostí a na svůj náklad. Poskytovatel je povinen na vlastní náklad zajistit a vlastnit všechna povolení, schválení anebo licence, certifikáty, kursy a školení vlastních zaměstnanců, které jsou potřebné pro realizaci smlouvy, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
6.2. Poskytovatel je povinen pracovat řádně a pečlivě, zejména s ohledem na bezpečnost a zdraví občanů ve veřejných prostorách, a dodržovat ekologickou kázeň.
6.3. Poskytovatel odpovídá za kvalitu, všeobecnou a odbornou správnost poskytovaných služeb, za dodržování právních předpisů a norem při poskytování služeb. Poskytovatel se zavazuje dodržovat zásady mezinárodně platných norem ČSN EN ISO v rámci aktuální certifikace služeb poskytovatele (ke dni podpisu smlouvy 9001, 14001, 27001, OHSAS 18001).
6.4. Poskytovatel se zavazuje dodržovat vnitřní předpisy objednatele stanovující provozně technické a bezpečnostní podmínky pohybu osob v prostorech objednatele za předpokladu, že objednatel s těmito vnitřními předpisy, či s jejich případnými budoucími změnami, poskytovatele s dostatečným předstihem seznámí, a to minimálně jeden měsíc před dnem nabytí účinnosti příslušného vnitřního předpisu či jeho změny.
6.5. Poskytovatel je povinen v dostatečném časovém předstihu oznámit objednateli všechny skutečnosti, které by mohly bránit řádnému a včasnému poskytování služeb.
6.6.  Zaměstnancům poskytovatele je zakázáno číst písemnosti a používat přístroje objednatele jako jsou počítače, kopírky, faxy, telefony apod., o čemž budou před nástupem na pracoviště řádně poučeni, pokud není sjednáno jinak, tj. nejedná se o činnost nezbytnou pro řádné poskytování služeb.
6.7. Poskytovatel je povinen neprodleně upozornit objednatele na nevhodnost věcí a pokynů daných mu objednatelem k poskytnutí služby a na rizika vyplývající z objednatelem požadovaných prací, které neodpovídají obvyklým postupům předmětných služeb či podmínkám bezpečnosti práce, jestliže poskytovatel mohl tuto nevhodnost zjistit při vynaložení odborné péče.
6.8. V případě, že poskytovatel splní výše uvedenou povinnost, neodpovídá (i) za nemožnost dokončení služby, a/nebo (ii) za vady dokončené služby způsobené nevhodnými věcmi, požadavky nebo pokyny, a/nebo (iii) za způsobenou škodu, pokud objednatel na jejich použití při poskytování služby výslovně trval. Při nedokončení služby ve výše uvedeném případě má poskytovatel nárok na úhradu plné ceny služeb, která by mu náležela v případě provedení služeb v plném rozsahu.
6.9. Zjistí-li poskytovatel skryté překážky týkající se prostor, kde mají být služby poskytnuty, a tyto překážky znemožňují poskytnutí služeb dohodnutým způsobem, je poskytovatel povinen to neprodleně oznámit objednateli a navrhnout mu odpovídající změnu služeb. Do doby dosažení dohody o změně služeb je poskytovatel oprávněn poskytování služby přerušit. 
6.10. Poskytovatel se zavazuje, že při poskytování služeb bude provádět identifikaci nedostatků a závad, a to i pouze hrozících závad. O zjištěných skutečnostech bude informovat objednatele a navrhovat vhodná a efektivní opatření k odstraňování a předcházení závad. Zejména bude upozorňovat objednatele na stav, který by mohl ohrozit bezpečnost osob nebo majetku objednatele anebo třetích osob a v případech, které nesnesou odklad, zavazuje se provést v nezbytném rozsahu adekvátní účinná opatření a následně bezodkladně vyrozumět objednatele o provedeném zásahu.
6.11. Poskytovatel odpovídá za vybavení svých zaměstnanců jednotným pracovním oděvem označeným logem poskytovatele a osobními ochrannými pomůckami vhodnými pro dané prostředí.
6.12. Odpady vzniklé při činnosti poskytovatele v prostorách objednatele jsou majetkem objednatele. Objednatel se považuje za jejich původce ve smyslu zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech. Nakládání s těmito odpady, jejich evidenci a jejich předání oprávněné osobě k odstranění je povinností objednatele, kterou pro něho zajistí poskytovatel v souladu s přílohou č. 2.
6.13. Poskytovatel je oprávněn využít za účelem poskytování služeb objednateli služeb subdodavatele.

Reklamace
7.1. Objednatel je povinen oznamovat zjištěné nedostatky provedených služeb do Reklamační knihy anebo poskytovateli na e-mail ISS:          , a to do 2 pracovních dnů od jejich zjištění, nejpozději však do té doby, kdy se zjištění a přezkoumání nedostatků poskytovatelem stane nemožným. Na včas neoznámené reklamace nebude brán zřetel. Smluvní strany nejpozději do 3 pracovních dnů od oznámení vady služeb stanoví termín k jejímu odstranění. Výše uvedené znění odst. 7.1 platí pouze v případě, že není smluvními stranami v příloze č. 1 smlouvy sjednáno jinak.
7.2. V případě vzniku mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli poskytovatele ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského zákoníku, mimo jiné situace způsobené vyšší mocí, která znemožňuje nebo ztěžuje (ať už dočasně nebo trvale) plnění závazků poskytovatele podle smlouvy, není objednatel oprávněn požadovat slevu ze sjednané ceny a ani nevzniká jiná odpovědnost na straně poskytovatele. Za výše uvedené překážky se považují například přírodní katastrofy, nehody, stávky, války, teroristické činy, sabotáže, uložení zákonných nebo jiných právních omezení a podobné události. 
7.3. Na žádost poskytovatele je objednatel ke konci kalendářního měsíce povinen potvrdit „Předávací protokoly" provedených služeb a poskytnutého materiálu. Pokud objednatel tuto svou povinnost nesplní do 5 pracovních dnů od obdržení žádosti poskytovatele, platí, že byly služby provedeny a materiál dodán řádně a včas dle smlouvy, a je postupováno dle odst. 4. 3. této smlouvy. Poskytovatel je dále oprávněn dle svého uvážení požadovat potvrzení Předávacích protokolů i mimo pravidelný termín, a to v případě předání služeb, které nejsou poskytovány v pravidelné denní frekvenci či pokud se jedná o jednorázová plnění či dodávky věcí, popřípadě pokud tak bude vyžadovat provozní potřeba.

Náhrada škody 
8.1. Smluvní strany se výslovně dohodly a potvrzují, že s ohledem na povahu služeb poskytovaných poskytovatelem, jakož i na veškeré další okolnosti a skutečnosti smluvním stranám známé, lze předvídat, že škoda případně vzniklá na straně objednatele v důsledku činnosti poskytovatele dle smlouvy, nepřevýší částku 50.000.000,-Kč (slovy: Padesát milionů korun českých) z jedné škodní události a v maximálním rozsahu 50.000.000,-Kč (slovy: Padesát milionů korun českých) za jeden kalendářní rok bez ohledu na počet škodních událostí. 
8.2. S ohledem na rozsah předvídatelné škody podle odst. 8.1 je v případě vzniku škody na straně objednatele v důsledku činnosti poskytovatele dle smlouvy objednatel oprávněn požadovat na poskytovateli náhradu škody v maximálním rozsahu 50.000.000,-Kč (slovy: Padesát milionů korun českých) z jedné škodní události a v maximálním rozsahu 50.000.000,-Kč (slovy: Padesát milionů korun českých) za jeden kalendářní rok bez ohledu na počet škodních událostí. 
8.3. Objednatel je povinen uplatnit nárok na náhradu škody u poskytovatele pouze písemně bez zbytečného prodlení. 
8.4. Smluvní strany se dále výslovně dohodly, že v případě vzniku škody na straně objednatele v důsledku činnosti poskytovatele dle smlouvy bude nárok objednatele na náhradu škody převyšující spoluúčast poskytovatele uspokojen zejména z pojistného plnění poskytnutého v této souvislosti na základě platných a účinných pojistných smluv. Poskytovatel konstatuje, že v současné době se jedná o pojistnou smlouvu č.     o škodovém pojištění odpovědnosti za škodu uzavřené mezi poskytovatelem jako pojistníkem a Generali Pojišťovnou a.s., IČ: 61859869, se sídlem Bělehradská 132, 120 84 Praha 2, jako pojistitelem.
8.5. Objednatel si je vědom existence platného a účinného smluvního vztahu mezi poskytovatelem a GRANDI, a veškerých souvisejících závazků poskytovatele z tohoto smluvního vztahu vyplývajících, založeného smlouvou - Facility Management Contract Prague Main Railway Station ze dne 3.6.2010, na základě které poskytovatel poskytuje GRANDI služby Facility Managementu v prostorách a na přiléhajících pozemcích objektu Praha Hlavní nádraží. Výše uvedený smluvní vztah mezi poskytovatelem a GRANDI nebyl ke dni podpisu této smlouvy ukončen, a pravděpodobně nebude ukončen ani ke dni plánovaného ukončení spolupráce mezi objednatelem a GRANDI, tj. ke dni 16.10.2016. Zejména na základě výše uvedené skutečnosti objednatel souhlasí, že v případě, kdy by v souvislosti s poskytováním služeb poskytovatelem objednateli dle této smlouvy vznikla nebo hrozila poskytovateli jakákoli újma, včetně uplatnění jakýchkoli nároků vůči ISS, a to zejména, nikoliv však výlučně, (i) práv GRANDI vyplývajících z odpovědnosti za vady služeb poskytnutých ISS a (ii) smluvních pokut nebo jiných sankcí GRANDI, dále též například sankcí a pokut uložených orgány státní správy, zavazuje se objednatel vzniklou újmu poskytovateli v plné výši neprodleně nahradit, a to včetně nákladů právního zastoupení.

Mlčenlivost
9.1. Smluvní strany se zavazují, že zachovají mlčenlivost ve vztahu ke smlouvě a jednáním vedoucím k uzavření smlouvy. Dále se smluvní strany zavazují, že zachovají mlčenlivost ve vztahu k veškerým informacím, dokumentaci a materiálům obdrženým od druhé smluvní strany v souvislosti s plněním smlouvy nebo zpřístupněným či jinak získaným informacím.
9.2. Smluvní strany se zavazují, že  veškeré důvěrné informace, které jim byly či budou poskytnuty ve smyslu předchozího bodu 9.1, nesdělí (Registr smluv) ani jinak nezpřístupní třetím osobám, ani je nepoužijí v rozporu s jejich účelem pro své potřeby.
9.3. Povinnost zachovávat závazek mlčenlivosti ve vztahu k důvěrným informacím trvá po celou dobu existence smluvního vztahu mezi stranami, tak i po jeho skončení do té doby, nežli se tyto stanou veřejně známými, aniž by povinný porušil své povinnosti podle smlouvy.
9.4. Výjimkou pro shora uvedené články jsou informace uveřejněné na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) ve znění pozdějších předpisů,

Další ujednání
10. 
10.1. Poskytovatel tímto prohlašuje, že je řádně seznámen s prostory, technické údaji/stavy zařízení, či dalšími okolnostmi, které souvisí s poskytováním služeb pro objednatele.
10.2. V případě, že je (i) v rámci poskytování služeb či (ii) na základě zvláštní objednávky dodávána objednateli poskytovatelem věc, ke které převádí poskytovatel na objednatele vlastnické právo, přechází toto vlastnické právo na objednatele až po úplném zaplacení ceny věci poskytovateli.

Závěrečná ujednání
11. 
11.1. Poskytovatel prohlašuje, že se v dostatečném rozsahu se seznámil se veškerými požadavky objednatele dle této smlouvy, přičemž si není vědom žádným překážek, které by mu bránily v poskytnutí sjednaného plnění v souladu s touto smlouvou.
11.2. Kontaktní osoby objednatele: 
11.3. Kontaktní osoby poskytovatele: 
11.4. Tato smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z toho jsou dvě vyhotovení pro objednatele a jedno vyhotovení pro poskytovatele.
11.5. Veškerá práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z této smlouvy se řídí českým právním řádem, smluvní strany vylučují použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.
11.6. Smluvní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí Občanským zákoníkem a dalšími právními předpisy.
11.7. Všechny spory vznikající ze smlouvy a v souvislosti s ní budou dle vůle smluvních stran rozhodovány soudy České republiky, jakožto soudy výlučně příslušnými.
11.8. Smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky, vyjma změny kontaktních osob, která je účinná okamžikem doručení oznámení o změně druhé smluvní straně.
11.9. Smlouva zaniká:
11.9.1. Písemnou dohodou obou smluvních stran ke dni uvedenému v této dohodě.
11.9.2. Písemnou výpovědí s měsíční výpovědní dobou bez udání důvodu. Výpovědní doba počíná běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi.
11.9.3. Písemnou výpovědí poskytovatele s  měsíční výpovědní dobou v případě, že je objednatel v prodlení s úhradou smluvní ceny podle smlouvy delším než 3 měsíce. Výpovědní doba počíná běžet prvním dnem následujícím po doručení výpovědi.
11.9.4. Písemnou výpovědí s jednotýdenní výpovědní dobou kterékoli ze smluvních stran kdykoli po dni vyhlášení konkurzu na majetek druhé strany, nebo po zahájení insolvenčního řízení vůči druhé straně, nebo po zamítnutí návrhu na vyhlášení konkurzu na majetek druhé strany pro nedostatek majetku, nebo v případě že se druhá strana dostane do likvidace. Výpovědní doba počíná běžet prvním dnem následujícím po doručení výpovědi.
11.9.5. Zánikem jedné ze smluvních stran bez právního nástupce.
11.10. Obě smluvní strany se zavazují nejpozději při ukončení smlouvy vrátit druhé smluvní straně veškeré písemnosti, které jí náleží. Zejména veškeré provozní knihy, záznamy o kontrolách vyhrazených zařízení, provozní a jiné deníky, revize a zápisy z kontrol, záznamy o odstranění revizních závad atd., které na základě této smlouvy poskytovatel vedl, nebo zajišťoval jejich vedení či vydání. Výchozím dokumentem pro posouzení, které písemnosti budou předány objednateli, je protokol sepsaný dle odst. 5.8 této smlouvy.

Přílohy
příloha č. 1:	specifikace služeb
příloha č. 2:  	podrobná nabídková cena
příloha č. 3: 	seznam objektů
příloha č. 4:	BOZP/PO


V Praze dne ____________				V Praze dne 




______________________________		________________________________
Ing. Pavel Surý, generální ředitel			Ing. Jan Boháček, jednatel
							Ing. Jiří Zelinka, obchodní a marketingový ředitel









	Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
	Sídlo: Dlážděná 1003/7, Praha 1  110 00

	zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 48384
	IČ: 709 94 234	DIČ: CZ 709 94 234	

	www.szdc.cz
			1/10



3

1/6