Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4075468: Smlouva o poskytnutí služeb při kulturní akci v prostorách Centra

Příloha Faurecia ples.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        - 1 - 

Smlouva o poskytnutí služeb při kulturní akci v prostorách Centra kultury města Písek 
 

Poskytovatel:   
Centrum kultury města Písek 
se sídlem: nábřeží 1. máje 1605, 397 01 Písek  
IČO 71294619, DIČ CZ71294619 
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích  
pod spis. zn. Pr 707 
bankovní spojení: Komerční banka, číslo účtu: 115-763120297/0100 
www.centrumkultury.cz 
zastoupené ředitelem Mgr. Josefem Kašparem 
 
Objednatel:  
Název/Jméno:   GBA s.r.o. 

IČO/ DIČ: 06352880 

Sídlo/Bydliště: Jestřebice 9, Bernartice PSČ 398 43 

Kontaktní osoba: Jiří Klokočka 

Telefon: 775929797 

E-mail: JKlokocka@seznam.cz 
I. 
Předmět smlouvy: 
Předmětem této smlouvy je zajištění služeb ze strany Poskytovatele a stanovení vzájemných práv a povinností obou smluvních 
stran při Objednatelem pořádané kulturní akci v prostorách spravovaných Poskytovatelem (Kulturní dům, nábřeží 1. máje 
1605/21, 397 01). 
 
Termín:  16.12.2017 

Druh pořádané akce: Vánoční kulturní večer se zaměstnanci firmy Faurecia 

Začátek akce: 19:00  

Ukončení akce: 02:00 
Objednatel bude mít přístup do prostor pořádání kulturní akce od 13:00 do 02:30.  
 
II. 
Rozsah poskytovatelem zajišťovaných služeb: 

1) Zajištění prostor pro pořádání výše uvedené kulturní akce v prostorách Kulturního domu v Písku 
2) Zajištění běžného úklidu před akcí a po jejím skončení 
3) Zajištění služby hasičské hlídky a zdravotnické asistenční služby v rozsahu stanoveném obecně závaznými právními 

předpisy, jinak v rozsahu obvyklém 
4) Zajištění obsluhy šatny  

obsluha šatny bude k dispozici v místě konání akce 1 hodinu před začátkem akce a 30 minut po jejím ukončení 
5) Zajištění služby produkčního dohledu Centra kultury města Písek 
6) Zajištění služeb technika Centra kultury města Písek v počtu 2 osob 
7) Zajištění pořadatelské služby v počtu 15 osob 
8) Zajištění služby ozvučení 

 
III. 
Výše a způsob stanovení odměny Poskytovatele za služby, splatnost a způsob úhrady 
Odměna Poskytovatele za služby poskytnuté v rozsahu dle článku II. této smlouvy činí částku 54.120 Kč  (slovy 
padesátčtyřitisícstodvacet korun českých) a je vypočtena v souladu s ceníkem schváleným Radou města Písek dne 14.1.2016, ve 
znění pozdějších schválených změn. Tato částka odměny Poskytovatele za zajištěné kulturní služby a služby s nimi úzce 
související je osvobozena od DPH na základě ustanovení §61 e) Zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. 
V případě, že Objednatel bude požadovat rozšíření rozsahu poskytovaných služeb nebo bez zavinění Poskytovatele dojde 
k překročení rozsahu poskytovaných služeb (např. překročení sjednaného času atd.) zavazuje se Objednatel uhradit odměnu 
zvýšenou o toto rozšíření poskytnutých služeb stanovenou v souladu s výše uvedeným ceníkem příp, kalkulace služeb, jež ceník 
neobsahuje.  
Objednatel se zavazuje uhradit celkovou odměnu poskytovatele za poskytnuté kulturní služby formou jedné platby na základě 
faktury vydané Poskytovatelem se splatností 14 dní převodem na účet č. 115-763120297/0100. 
 
 
 



 - 2 - 

 
 
IV. 
Náhrada škod 
Veškeré škody a znečištění vzniklé a zaviněné v průběhu pořádané kulturní akce (např. poškození parket, podlahových krytin, 
dveří, oken, židlí, zdí, dřevěných obkladů, jevištního zařízení, zábradlí a dalších zařízení a vybavení ve všech místnostech, 
sociálních zařízeních, zařízeních šaten apod.) se Objednatel zavazuje na své náklady odstranit a uvést do původního stavu, a to 
nejpozději do 24 hodin po skončení akce. Při nedodržení tohoto termínu  

a) se Objednatel zavazuje uhradit ušlý zisk Poskytovatele nebo dalšího Objednatele spravovaných prostor, 
b) je oprávněn provést odstranění škod nebo úklid Poskytovatel.  

 Bude-li odstraňování škod nebo úklid zajišťovat Poskytovatel, zavazuje se Objednatel náklady s tím spojené uhradit 
Poskytovateli.  
 
V. 
Další ujednání 

a) Poskytovatel má právo pro zajištění bezpečného průběhu akce omezit přístup návštěvníkům, kteří překračují kapacitu 
míst v budově.  

b) Poskytovatel předá Objednateli plán rozmístění stolů/sedadel. 
c) Pokud bude konání výše uvedené akce znemožněno v důsledku nepředvídatelné nebo neodvratitelné události, mají obě 

strany právo od této smlouvy odstoupit bez jakýchkoli nároků na finanční úhradu. Smluvní strana, jež od smlouvy 
odstupuje, je povinna shora uvedené skutečnosti druhé straně řádně doložit. Objednatel má právo na náhradní termín.   

d) Objednatel je povinen dodržovat protipožární předpisy (stejně tak i další obecně závazné předpisy), které se vztahují 
k objektu konání akce a k činnosti, kterou hodlá v prostorách provozovat, jakož i všechny předpisy a vyhlášky o 
bezpečnosti práce a požární ochraně. Je-li právními předpisy stanoveno provedení nějakých školení osob nebo zkoušek 
zařízení, je povinen takové školení nebo zkoušky svým jménem a na svůj náklad zajistit Objednatel (s výjimkou osob a 
zařízení zajištěných v rámci služeb uvedených v čl. II. Poskytovatelem). 

e) Objednatel se zavazuje, že bude po dobu trvání akce chránit movitý i nemovitý majetek Poskytovatele.  
f) Pokud bude v průběhu akce instalována výzdoba sálu, Objednatel plně zodpovídá za její bezpečnou instalaci, a zajistí její 

demontáž neprodleně po ukončení akce, nejpozději však do 1 hodin po jejím ukončení.  
g) V průběhu trvání akce je zakázáno použití otevřeného ohně a pyrotechnických předmětů. 
h) Budou-li při akci užita díla chráněna autorským či průmyslovým právem, je Objednatel vlastním jménem a na vlastní 

účet povinen zajistit si souhlas s užitím takových děl a uhradit odměny za jejich užití autorům nebo správcům 
zajišťujícím jejich ochranu.  

i) Jedná-li se o nabídkovou nebo prodejní akci, je Objednatel povinen na pozvánce zřetelně uvést obchodní účel a povahu 
akce a zajistit po celou dobu jejího konání spotřebitelům přístup k údajům stanoveným právním předpisem. 

j) Pokud dojde v průběhu akce k poškození věcných prostředků požární ochrany (hasicí přístroje) nebo požárně 
bezpečnostního zařízení (hydrantové systémy, nouzové osvětlení, označení únikových cest, poškození požárních dveří, 
vyvolání případného poplachu EPS) je Objednatel povinen škodu uhradit. Smluvní strany se dohodly, že prostory za 
jevištěm slouží pouze jako zázemí Objednateli, pořadatelské službě, technikům, účinkujícím, případně dalším osobám, 
které zajišťují akci Objednatele a nejsou určeny pro komerční využití ani pro návštěvníky. V těchto prostorách je přísně 
zakázáno kouření. 

k) Objednatel se zavazuje: 
a. bude využívat v plném rozsahu služeb Restaurace Kulturního domu Písek 
b. nebude distribuovat občerstvení a nápoje jiným dodavatelem, ani vlastní cestou.  

l) Poskytovatel se zavazuje, že s ohledem na povinnost vyplývající z § 2 odst. 1 h zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, 
v platném znění, zašle smlouvu správci registru smluv k uveřejnění. Tato povinnost se vztahuje na smlouvu, jestliže 
hodnota jejího předmětu je vyšší než 50 000 Kč bez DPH.  Smlouva bude v takovém případě zaslána k uveřejnění ve 
formátu a znění požadovaném Zákonem o registru smluv a objednatel s takovým zveřejněním souhlasí. 
 

VI. 
Pořadatelská služba 

a) Pokud není pořadatelská služba zajištěna Poskytovatelem dle článku II. této smlouvy, zavazuje se Objednatel, že svým 
jménem a na svůj náklad zajistí pořadatelskou službu v rozsahu odpovídající předpokládané návštěvnosti, která po 
skončení akce zajistí odchod všech účastníků akce z předmětných prostor. 

b) Za řádný výkon pořadatelské služby a za převzetí a předání předmětných prostor Poskytovateli plně zodpovídá 
Objednatel nebo odpovědný zástupce Objednatele. 

VII. 
Závěrečná ustanovení 

a) Smluvní strany se na této smlouvě výslovně dohodly ze své svobodné vůle. 
b) Bude-li v důsledku porušení jakékoli (i v této smlouvě výslovně neuvedené) povinnosti Objednatele uplatněn třetími 

osobami vůči Poskytovateli nějaký nárok, je Objednatel povinen uhradit Poskytovateli veškeré náklady spojené s jeho 
splněním.  



 - 3 - 

c) Případné změny a doplňky smlouvy budou řešeny pouze písemnými dodatky. 
d) Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu poslední ze smluvních stran.  
e) Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, přičemž každý má platnost originálu a každá ze smluvních stran 

obdrží jedno vyhotovení. 
 
V Písku 11.12.2017 
 
Poskytovatel:        Objednatel: 
 
 
………………………………………………………………………    ………………………………………………………………………