Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4155920: Objednávka OSM/00015/2017 - Dejvická 184/4

Příloha _processed_OSM00015-2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ___ "_ 1

 

 

 

     

 
 

Odbor správy maj.

OBJEDNÁVKA č.: OSM/00015/2017

ODBĚRATEL: DODAVATEL:

Městská část Praha 6 Deloitte Advisory s.r.o.

Odbor správy maj. Karolinská 654/2

Čs. armády 601/23 186 00 Praha 8 — Karlin

16052 Praha 6

Zapsán v RES dne 1. 7. 1973

Peněžní ústav: ČS a s., pob. Praha 6, Vítězné nám.

č. ú. 27-2000866399/0800 Tel:

E: podateln@praha6.cz, www.praha6.cz E:

IČO: 00063703 DIČ: CZ00063703 IČO: 27582167 DIČ: CZ27582167

ZASTOUPENÁ SNEO a.s.

se sidlem: Nad Aleji 1876/2,

. 162 00 Praha 6

1Čo: 271 14112

DIČ: cz - 271 14112

Společnostje zapsána v OR vedeném Městským soudem v Praze,

oddíl B 9085

Příjemce dodávky: Odbor správy majetku

 

PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY

Objednáno pro dům: Dejvická 184/4, Praha 6

. Na základě Vaší cenové nabídky objednáváme u Vás:

Předmět a rozsah zakázky:

- Zpracování podmínek pro definování obsahu prováděcí dokumentace zařízení, úprav a interiéru NJ

v 1. NP a 1. suterénu objektu Dejvická 4

Předmět:

Předmětem objednávky je zpracování zadávacích podmínek soutěže, přičemž pro tyto podmínky

platí následující:

— Zadávací podmínky musí vycházet ze standardů veřejné soutěže s přihlédnutím k osobě

vyhlašovatele soutěže (MC Praha 6).

- Zadávací podmínky musí alespoň

- Defmovat předmět soutěže

— Stanovit kvalifikační kritéria — zejména s důrazem na praxi a reference účastníka

- Zahmovat technickou část

- Definovat kritéria hodnoceni a nastavit jejich váhy.

- Zapracování technické části zadávacích podmínek soutěže;

„f/Ář/ÝM.



 

   - Zadávací podmínky musí specifikovat optimální a pro obě strany (MČ, nájemce) vyváženýmechanismus realizace investice do zhodnocení prostoru;

- Zadávací podmínky dále musí umožnit plynulý a optimální průběh veřejné soutěže.

- Na základě zadávacích podmínek bude vyhlášeno výběrové řízení na pronájem prostor sloužícíchpodnikání ve stavbě č.p. 184, která je součástí pozemku parc. č. 81 v k.ú. Dejvice (Dejvická 4) — propředmětný prostor bude vybrán nájemce z oboru gastro služeb;

- Jediným kritériem z hlediska budoucího využítí prostoru je obecně provoz gastro služeb.

Budoucí nájemce nicméně musí prokázat odpovídající kvalifikace v této oblasti;

- Nájemce bude specifikovat stavební součásti, které jsou nezbytné nad rámec tzv. „bílé zdi“ právě projeho provoz a které budou pevnou součástí budovy (investice do zhodnocení prostoru)a V případě odstoupení od nájemní smlouvy zůstanou v majetku MC;

- Nájemní vztah bude na 10 let s opcí na dalších 5 let (nájemní smlouva není předmětem objednávky);

- V rámci hodnocení musí být zajištěno vyvážené hodnocení ekonomického přínosu pro MC (objeminvestice a výnos z nájemného);

- Vzhledem k tomu, že celá budova bude procházet zásadní rekonstrukcí vč. statiky, tak je nutné, abyvýstavba investice do zhodnocení prostoru byla realizovaná stavební firmou provádějící rekonstrukcicelého objektu a financovaná budoucím nájemcem;

Výstupem budou zpracované zadávací podmínky.

Pro vyloučení pochybností uvádíme, že předmětem objednávky není realizace samotného výběrového
řízení.

Kontext a cíl:

Dne 14. 12. 2016 bylo usnesením Rady městské části Praha 6 č. 1922/16 zrušeno Výběrové řízení
na pronájem prostor sloužících podnikání ve stavbě č.p. 184, která je součástí pozemku parc. č. 81v k.ú. Dejvice (Dejvická 4). Nyní je cílem připravit podmínky veřejné soutěže tak, aby mohla řádně
proběhnout a byla vybrána ekonomicky optimální varianta.

 

Součinnost SNEO, a.s.:

- Konzultace k návrhu řešení.

Podmínky realizace:

Závazek dodavatele provést dílo - předmět objednávky je splněn jeho řádným ukončením v rozsahudle této objednávky, čímž se rozumí je úplné zhotovení a předání objednateli bez vad a nedodělků.

Dodavatel poskytuje na předané a převzaté dílo - předmět objednávky záruku v délce 6 měsícůod předání a převzetí objednatelem.

Za nesplnění dohodnutého termínu odevzdání uhradí dodavatel objednateli smluvní pokutu ve výši500,- Kč za každý započatý den prodlení.

Objednatel dílo - předmět objednávky není povinen převzít v případě, že na něm budou v doběpřevzetí vady a nedodělky, či jiné nedostatky bránící jeho použití pro výše uvedený účel. Případnédrobné vady a nedodělky mohou být uvedeny v Protokolu 0 předání a převzetí díla s dohodnutýmitermíny jejich odstranění.



 

Za nesplnění dohodnutého termínu odstranění vad a nedodělků zjištěných při přejímce díla uhradí

zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 200.- Kč za každý započatý den prodlení a kazdou

neodstraněnou vadu.

Zhotovitel odpovídá za škody a jiné újmy způsobené při realizaci díla svojí činností nebo

prostřednictvím třetích osob, které ke své činnosti použil, nejen vůči objednateli. ale také míči třetím

osobám. Zhotovitel je pro případ způsobení škody či jiné újmy způsobne' jeho činností v prubeh--

realizace díla pojištěn na pojistnou částku minimálně ve výši 1.000.000,— Kč.

Platební 90de_lg:

Zálohu objednatel neposkytuje. Dílo bude pr0placeno po předání a převzetí dokončeného díla. Faktura

musí obsahovat položkový rozpisskutečně provedených prací a—mít—všechny—náie—Žitosti dle zákona

o účetnictví a dalších právních předpisů. Splatnost faktury bude 30 dnů ode dne doručení. Kopí;

objednávky přiložte k faktuře.

Termín odevzdání:

Práce budou postupovat podle harmonogramu:

První návrh k připomínkám bude zaslán do 5 dnů od obdržení objednávky

Připomínky objednatele do 3 kalendářních dnů od předání prvního návrhu

Zapracování připomínek do 3 kalendářních dnů od jejich doručení

Kontrola a odsouhlasení objednatele do 3 kalendářních dnů od předání finálního výstupu

:
“
É
N
N
T
'

Termín dokončení prací se prodlužuje o dobu, kdy nemohl dodavatel provádět předmětné práce dle

této objednávky, a to z důvodu „vyšší moci“ nebo neposkytnutí součinnosti objednatele. Důvod

posunutí termínu dokončení prací musí být zapsán a odsouhlasen odpovědnými zástupci obou stran.

Cena:

] l4.950,00 Kč s DPH

Termín provedení prací:

-zahájení ihned po převzetí objednávky

Zasílací adresa: SNEO, a.s., Nad Alejí 1876/2, 162 00, Praha 6

V Praze dne: 17.03. 2017

„Ing. Gabriela Lacinová

vedoucí OSM

Vystavil: