Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4175140: Dodávka kancelářských potřeb

Příloha Rámcová kupní smlouva 09-2017-FÚ ,,Dodávka kancelářských potřeb´´ RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA O DODÁVKÁCH ZBOŽÍ


RÁMCOVÁ  

KUPNÍ SMLOUVA O DODÁVKÁCH ZBOŽÍ 
 

 

uzavřená mezi smluvními stranami 
 

Prodávající:  FRANKOSPOL OFFICE s.r.o.   
sídlo:   Svazarmovská 309, 73801 Frýdek-Místek  

zastoupen:  Kamilem Frantíkem, jednatelem  

bankovní spoj.: 159595026/0600  

IČO:   25910027  

DIČ:   CZ25910027  

tel.:    555531603, 602526109  

fax.:   555531605  

 

 

Údaj o zápisu v Obchodním rejstříku:  

 

 

dále jen Prodávající. 

 

 

 

 

Kupující:  Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. 
sídlo:    Kojetínská 3666/64, 767 01 Kroměříž 

zastoupen:   Ing. Ladislav Lejsal, předseda představenstva 

bankovní spoj.:  KB Kroměříž, č. ú. 2002-691/0100 

IČO:    49451871 

DIČ:    CZ49451871 

tel.:     573 517 111 

fax.:    573 331 278 

 

Údaj o zápisu v Obchodním rejstříku:  Výpis z Obchodního rejstříku, vedeného Krajským 

soudem v Brně, oddíl B, vložka 1147 

 

 

dále jen Kupující. 

 

 

 

I.  Předmět smlouvy 
 

1.1.  Předmětem této smlouvy je prodej a dodávání zboží dle jednotlivých objednávek kupujícího 
v souladu s dodacími podmínkami a s kupními cenami sjednanými v této smlouvě. 

 

1.2.  Smluvní strany nevylučují možnost určitých odchylek od této smlouvy, pokud dojde 
k oboustranné písemné dohodě o jejich změně. 

 

 

 

 

 

cupakova
Zvýraznění

cupakova
Zvýraznění



 

II.  Dodací podmínky 
 

2.1.  Prodávající se zavazuje dodávat zboží kupujícímu dle jednotlivých objednávek kupujícího a 
v souladu s dalšími dispozicemi uvedenými v těchto objednávkách. Dalšími dispozicemi se 

má na mysli: množství zboží, kvalita zboží, cena zboží a její splatnost, termín dodání, způsob 

dodání a místo určení. 

 

2.2.  Přepravu zboží zajišťuje dodavatel. Dodavatel se zavazuje dodat objednané zboží v termínu do 
1 dne od obdržení objednávky. 

 

2.3.  Nebezpečí škody na zboží spolu s přechodem vlastnictví k dodávanému zboží přechází na 
kupujícího okamžikem převzetí zboží od prodávajícího nebo předáním zboží veřejnému 

přepravci. Pokud zboží přebírá kupující nebo jím pověřená osoba, rozumí se převzetí zboží 

v místě určení dle řádné objednávky kupujícího a dle průvodních dokladů zboží, tj. dle 

dodacích listů, vystavených prodávajícím, když na všech dodacích listech je kupující povinen 

uvést: čitelné jméno přebírajícího, datum převzetí, označení razítek kupujícího. 

 

 

III. Kupní cena a platební podmínky 

 

3.1.  Kupní cena dodávaného zboží představuje kupní cenu zboží včetně dopravy sjednané dle níže 
uvedených podmínek. 

 

3.2.  Na položky, které jsou uvedené v příloze č.1, prodávající stanovil speciální kupní cenu, tato 
kupní  cena je konečná a platí po celou dobu trvání této smlouvy, přičemž prodávající na sebe 

přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. Kupující 

je oprávněn objednat i zboží v příloze č.1 neuvedené – na toto ostatní zboží poskytne 

prodávající plošnou slevu ve výši 10 %. 

 

3.3.  Kupující si vyhrazuje právo, pokud dodávaný produkt nebude odpovídat kvalitativně 
produktu, který byl u konkrétní položky nabízen v nabídce dodavatele, vyžádat si od 

dodavatele jiný produkt ve vyšší kvalitě, nebo dotčený produkt poptat u jiného dodavatele na 

bázi individuální objednávky řešící nahodilou objektivní potřebu 

 

3.4.  Kupní cena je splatná: do 45-ti  dnů ode dne vystavení faktury.                                      
     

    Náležitosti faktury: 

a) označení faktury a její číslo, 
b) obchodní název a sídlo - přesná adresa organizace prodávajícího a kupujícího, 
c) předmět dodávky a den jejího plnění, 
d) den vystavení faktury a lhůta její splatnosti, 
e) označení banky a čísla účtu, na který má být placeno, 
f) kupní cena za jednotku množství a další cenové náležitosti, 
g) celková fakturovaná částka a náležitosti pro účely daně, včetně DIČ prodávajícího a 

kupujícího. 

 

3.5.  V případě prodlení kupujícího s úhradou (i jen části) kupní ceny prodávajícímu má prodávající 
právo požadovat a kupující následně povinnost zaplatit prodávajícímu úroky z prodlení ve výši 

0,05% z dlužné částky za každý den prodlení s platbou do zaplacení. 

 

3.6.  V případě prodlení kupujícího se zaplacením faktury prodávajícímu více jak 30 dnů po datu 
splatnosti je prodávající navíc oprávněn pozastavit veškeré dodávky zboží kupujícímu, a to až 

do vyrovnání veškerých závazků kupujícího vůči prodávajícímu. 

 

3.7.  Náhradní plnění prodávající poskytuje dle zákona č.435/2004 Sb., zákon o zaměstnanosti ve 
znění pozdějších předpisů a předpisů jej provádějících. Náhradní plnění je účtováno ve formě 



poplatku ve výši 6 % z hodnoty zboží prostřednictvím společnosti VKUS-BUSTAN, s.r.o.. Je 

možno využít náhradní plnění až do 100% z celkového objemu dodávky. 

 

3.8.  Prodávající je povinen uhradit smluvní pokutu v případě pozdní dodávky a to ve výši 0,05% 
denně z fakturační ceny objednaného zboží.   

 

3.9.  Tato smlouva není výhradní smlouvou. Kupující je oprávněn pořizovat zboží obdobné 
předmětu této smlouvy i od jiných dodavatelů. Finanční hodnota takto pořizovaného zboží 

však nepřekročí v průběhu této smlouvy 20% z celkové částky fakturované prodávajícím 

kupujícímu. 

 

3.10. Pokud je v nabídce dodavatele uveden konkrétní produkt, musí být tento produkt také dodáván 

po celou dobu platnosti smlouvy, pokud nebude smluvními stranami dohodnuto jinak. Vždy 

však musí být zachována kvalitativní třída u každé jednotlivé položky. 

 

 

 

IV. Palety a obaly 
 

4.1.  Jestliže je zboží opatřeno obalem, který je fakturován a označen jako vratný a kupující ho vrátí 
ve lhůtě uvedené v konkrétní smlouvě či objednávce na vlastní náklady, bez poškození, za 

podmínek předem stanovených prodávajícím, vydá mu za něj prodávající dobropis ve výši 

platné v dané době, nebude-li stanoveno jinak. Kupující je oprávněn takto vrátit pouze obaly 

v množství nepřevyšující množství obalů, které odebral. 

 

 

V. Jakost zboží a odpovědnost za vady, záruky 
 

5.1.  Prodávající odpovídá za to, že veškerý sortiment dodávaného zboží podle této smlouvy bude 
v jakosti odpovídající příslušné objednávce kupujícího a odpovídající příslušným právním a 

jiným závazným předpisům, včetně kvalitativních požadavků při skladování a přepravě. 

 

5.2.  Kupující je povinen dodané zboží skladovat v suchých a čistých skladech s požadovanou 
teplotou. 

 

5.3.  Vady zjevné je kupující povinen reklamovat nejpozději do 15-ti dnů po uskutečněné přejímce 
zboží, přičemž reklamace musí být provedena kupujícím písemnou formou a zaslána na adresu 

prodávajícího. Jedná-li se o reklamaci jiných vad než vad zjevných, musí být k reklamaci 

přiloženy důkazní prostředky osvědčující správnost. 

 

5.4.  Záruční doba na zboží je 24 měsíců. 

 

 

VI. Pokyny, zdraví a bezpečnost 
 

6.1.  Kupující je povinen řídit se pokyny, upozorněními, informačními výpisy dodaným společně 
nebo v souvislosti s dodávkou a koupi zboží a je povinen, pokud dodává zboží, zajistit, aby 

bylo také tak zabezpečeno vůči dalším kupujícím. 

 

 

VII. Oznamování 
 

7.1.  Veškerá oznámení podaná podle této smlouvy prodávajícímu musí být písemná a doručena 

poštou nebo osobně na adresy smluvních stran uvedené v této smlouvě.  

 

 

 



VIII. Závěrečná ujednání  
 

8.1. Tato smlouva je uzavírána na dobu určitou a to od 1.1.2018 do 31.12.2019. 

 

8.2. Smluvní strany se dohodly na možnosti ukončení smluvního vztahu uplatněním řádné 

výpovědi s výpovědní dobou  v délce tři měsíce. Výpovědní doba začíná běžet prvním dnem 

kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla smluvní straně doručena 

výpověď. 

 

8.3. Všechny práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou neupravené se řídí výlučně 

českým  právem, zejména pak zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 

  

8.4. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemně se souhlasným projevem vůle obou smluvních stran na 

téže listině. 

 

8.5. Smlouva se vyhotovuje ve čtyřech výtiscích, které mají hodnotu originálu, z nichž každá 

strana obdrží po dvou z nich. 

 

8.6. Mezi prodávajícím a kupujícím bylo dohodnuto, že osobami oprávněnými za  kupujícího jednat 

ve věcech vystavení a podepisování objednávky, přejímání zboží včetně průvodních dokladů a 

reklamace zboží je: 

 

          Renata Kutějová, referent pověřený řízením skladu 

tel. 606 705 219, email: renata.kutejova@vak-km.cz 

 

 

8.7. Obě smluvní strany souhlasí, že se smlouva uveřejní v registru smluv dle zák. č. 340/2015 Sb. 

a tuto povinnost splní společnost Vodovody a kanalizace, a.s.  

 

8.8. Tato smlouva je projevem svobodné a shodné vůle obou smluvních stran, účastníky byla 

přečtena a na důkaz toho, jako správná, byla dnešního dne podepsána. 

 

 

 

V Kroměříži dne  …………………… 

 

FRANKOSPOL OFFICE s.r.o.                 Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. 

 

 

 

 

 

 

 

............................................................                         ............................................................... 

                 prodávající       kupující 

 

 Kamil Frantík                                         Ing. Ladislav Lejsal 

      jednatel                            předseda představenstva 

 

mailto:renata.kutejova@vak-km.cz
cupakova
Zvýraznění

cupakova
Zvýraznění