Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA O DODÁVKÁCH ZBOŽÍ RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA O DODÁVKÁCH ZBOŽÍ uzavřená mezi smluvními stranami Prodávající: FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. sídlo: Svazarmovská 309, 73801 Frýdek-Místek zastoupen: Kamilem Frantíkem, jednatelem bankovní spoj.: 159595026/0600 IČO: 25910027 DIČ: CZ25910027 tel.: 555531603, 602526109 fax.: 555531605 Údaj o zápisu v Obchodním rejstříku: dále jen Prodávající. Kupující: Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. sídlo: Kojetínská 3666/64, 767 01 Kroměříž zastoupen: Ing. Ladislav Lejsal, předseda představenstva bankovní spoj.: KB Kroměříž, č. ú. 2002-691/0100 IČO: 49451871 DIČ: CZ49451871 tel.: 573 517 111 fax.: 573 331 278 Údaj o zápisu v Obchodním rejstříku: Výpis z Obchodního rejstříku, vedeného Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 1147 dále jen Kupující. I. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem této smlouvy je prodej a dodávání zboží dle jednotlivých objednávek kupujícího v souladu s dodacími podmínkami a s kupními cenami sjednanými v této smlouvě. 1.2. Smluvní strany nevylučují možnost určitých odchylek od této smlouvy, pokud dojde k oboustranné písemné dohodě o jejich změně. cupakova Zvýraznění cupakova Zvýraznění II. Dodací podmínky 2.1. Prodávající se zavazuje dodávat zboží kupujícímu dle jednotlivých objednávek kupujícího a v souladu s dalšími dispozicemi uvedenými v těchto objednávkách. Dalšími dispozicemi se má na mysli: množství zboží, kvalita zboží, cena zboží a její splatnost, termín dodání, způsob dodání a místo určení. 2.2. Přepravu zboží zajišťuje dodavatel. Dodavatel se zavazuje dodat objednané zboží v termínu do 1 dne od obdržení objednávky. 2.3. Nebezpečí škody na zboží spolu s přechodem vlastnictví k dodávanému zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží od prodávajícího nebo předáním zboží veřejnému přepravci. Pokud zboží přebírá kupující nebo jím pověřená osoba, rozumí se převzetí zboží v místě určení dle řádné objednávky kupujícího a dle průvodních dokladů zboží, tj. dle dodacích listů, vystavených prodávajícím, když na všech dodacích listech je kupující povinen uvést: čitelné jméno přebírajícího, datum převzetí, označení razítek kupujícího. III. Kupní cena a platební podmínky 3.1. Kupní cena dodávaného zboží představuje kupní cenu zboží včetně dopravy sjednané dle níže uvedených podmínek. 3.2. Na položky, které jsou uvedené v příloze č.1, prodávající stanovil speciální kupní cenu, tato kupní cena je konečná a platí po celou dobu trvání této smlouvy, přičemž prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. Kupující je oprávněn objednat i zboží v příloze č.1 neuvedené – na toto ostatní zboží poskytne prodávající plošnou slevu ve výši 10 %. 3.3. Kupující si vyhrazuje právo, pokud dodávaný produkt nebude odpovídat kvalitativně produktu, který byl u konkrétní položky nabízen v nabídce dodavatele, vyžádat si od dodavatele jiný produkt ve vyšší kvalitě, nebo dotčený produkt poptat u jiného dodavatele na bázi individuální objednávky řešící nahodilou objektivní potřebu 3.4. Kupní cena je splatná: do 45-ti dnů ode dne vystavení faktury. Náležitosti faktury: a) označení faktury a její číslo, b) obchodní název a sídlo - přesná adresa organizace prodávajícího a kupujícího, c) předmět dodávky a den jejího plnění, d) den vystavení faktury a lhůta její splatnosti, e) označení banky a čísla účtu, na který má být placeno, f) kupní cena za jednotku množství a další cenové náležitosti, g) celková fakturovaná částka a náležitosti pro účely daně, včetně DIČ prodávajícího a kupujícího. 3.5. V případě prodlení kupujícího s úhradou (i jen části) kupní ceny prodávajícímu má prodávající právo požadovat a kupující následně povinnost zaplatit prodávajícímu úroky z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení s platbou do zaplacení. 3.6. V případě prodlení kupujícího se zaplacením faktury prodávajícímu více jak 30 dnů po datu splatnosti je prodávající navíc oprávněn pozastavit veškeré dodávky zboží kupujícímu, a to až do vyrovnání veškerých závazků kupujícího vůči prodávajícímu. 3.7. Náhradní plnění prodávající poskytuje dle zákona č.435/2004 Sb., zákon o zaměstnanosti ve znění pozdějších předpisů a předpisů jej provádějících. Náhradní plnění je účtováno ve formě poplatku ve výši 6 % z hodnoty zboží prostřednictvím společnosti VKUS-BUSTAN, s.r.o.. Je možno využít náhradní plnění až do 100% z celkového objemu dodávky. 3.8. Prodávající je povinen uhradit smluvní pokutu v případě pozdní dodávky a to ve výši 0,05% denně z fakturační ceny objednaného zboží. 3.9. Tato smlouva není výhradní smlouvou. Kupující je oprávněn pořizovat zboží obdobné předmětu této smlouvy i od jiných dodavatelů. Finanční hodnota takto pořizovaného zboží však nepřekročí v průběhu této smlouvy 20% z celkové částky fakturované prodávajícím kupujícímu. 3.10. Pokud je v nabídce dodavatele uveden konkrétní produkt, musí být tento produkt také dodáván po celou dobu platnosti smlouvy, pokud nebude smluvními stranami dohodnuto jinak. Vždy však musí být zachována kvalitativní třída u každé jednotlivé položky. IV. Palety a obaly 4.1. Jestliže je zboží opatřeno obalem, který je fakturován a označen jako vratný a kupující ho vrátí ve lhůtě uvedené v konkrétní smlouvě či objednávce na vlastní náklady, bez poškození, za podmínek předem stanovených prodávajícím, vydá mu za něj prodávající dobropis ve výši platné v dané době, nebude-li stanoveno jinak. Kupující je oprávněn takto vrátit pouze obaly v množství nepřevyšující množství obalů, které odebral. V. Jakost zboží a odpovědnost za vady, záruky 5.1. Prodávající odpovídá za to, že veškerý sortiment dodávaného zboží podle této smlouvy bude v jakosti odpovídající příslušné objednávce kupujícího a odpovídající příslušným právním a jiným závazným předpisům, včetně kvalitativních požadavků při skladování a přepravě. 5.2. Kupující je povinen dodané zboží skladovat v suchých a čistých skladech s požadovanou teplotou. 5.3. Vady zjevné je kupující povinen reklamovat nejpozději do 15-ti dnů po uskutečněné přejímce zboží, přičemž reklamace musí být provedena kupujícím písemnou formou a zaslána na adresu prodávajícího. Jedná-li se o reklamaci jiných vad než vad zjevných, musí být k reklamaci přiloženy důkazní prostředky osvědčující správnost. 5.4. Záruční doba na zboží je 24 měsíců. VI. Pokyny, zdraví a bezpečnost 6.1. Kupující je povinen řídit se pokyny, upozorněními, informačními výpisy dodaným společně nebo v souvislosti s dodávkou a koupi zboží a je povinen, pokud dodává zboží, zajistit, aby bylo také tak zabezpečeno vůči dalším kupujícím. VII. Oznamování 7.1. Veškerá oznámení podaná podle této smlouvy prodávajícímu musí být písemná a doručena poštou nebo osobně na adresy smluvních stran uvedené v této smlouvě. VIII. Závěrečná ujednání 8.1. Tato smlouva je uzavírána na dobu určitou a to od 1.1.2018 do 31.12.2019. 8.2. Smluvní strany se dohodly na možnosti ukončení smluvního vztahu uplatněním řádné výpovědi s výpovědní dobou v délce tři měsíce. Výpovědní doba začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla smluvní straně doručena výpověď. 8.3. Všechny práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou neupravené se řídí výlučně českým právem, zejména pak zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 8.4. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemně se souhlasným projevem vůle obou smluvních stran na téže listině. 8.5. Smlouva se vyhotovuje ve čtyřech výtiscích, které mají hodnotu originálu, z nichž každá strana obdrží po dvou z nich. 8.6. Mezi prodávajícím a kupujícím bylo dohodnuto, že osobami oprávněnými za kupujícího jednat ve věcech vystavení a podepisování objednávky, přejímání zboží včetně průvodních dokladů a reklamace zboží je: Renata Kutějová, referent pověřený řízením skladu tel. 606 705 219, email: renata.kutejova@vak-km.cz 8.7. Obě smluvní strany souhlasí, že se smlouva uveřejní v registru smluv dle zák. č. 340/2015 Sb. a tuto povinnost splní společnost Vodovody a kanalizace, a.s. 8.8. Tato smlouva je projevem svobodné a shodné vůle obou smluvních stran, účastníky byla přečtena a na důkaz toho, jako správná, byla dnešního dne podepsána. V Kroměříži dne …………………… FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. ............................................................ ............................................................... prodávající kupující Kamil Frantík Ing. Ladislav Lejsal jednatel předseda představenstva mailto:renata.kutejova@vak-km.cz cupakova Zvýraznění cupakova Zvýraznění