Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Pro následující položky očekáváme Vaše potvrzení objednávky: Měna CZK______________________________________________________________________________________ Pol. Materiál Označení Obj.množství Jednotka Cena MJ (bez DPH) Cena (bez DPH)______________________________________________________________________________________ 10 Zkoušky vlakového zabezpečovače na tr. C X Jedn.výk. XXX.XX XXXX.XX ______________________________________________________________________________________ Celková hodnota (bez DPH) 90.900,00 CZK ______________________________________________________________________________________ Potvrzenou objednávku zašlete zpět na adresu kontaktní osoby. ............................ ............................ Razítko a podpis dodavatele: Razítko a podpis odběratele: Příloha : 1 Příjemce objednávky Siemens, s.r.o. Siemensova 2715/1 155 00 Praha 13, Stodůlky IČ : 00268577 DIČ: CZ00268577 Vaše číslo u nás: 103551 Adresa dodávky: XXXXX XXXXXX XXXXXXX XXX XXX XXX XXXXXXX XX XXX XX XXXXX Není-li mezi dodavatelem a Dopravním podnikem hl. m. Prahy, akciovou společností (dále jen DPP) plněno podle smlouvy, řídí se obchodní vztahy mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními Všeobecných obchodních podmínek DPP (dále jen VOP). Aktuální VOP jsou přístupné na adrese: http://www.dpp.cz/vop . Dodavatel potvrzením objednávky nebo zahájením plnění stvrzuje svůj souhlas s těmito VOP a se skutečností, že se s VOP seznámil. DPP výslovně upozorňuje, že nedílnou součástí faktury je odkaz na číslo objednávky, finančně vyčíslený soupis provedených prací a dodaný materiál, ostatní náklady a také potvrzený předávací protokol, popř. potvrzený dodací list. Předávací protokol, případně potvrzený dodací list, musí obsahovat odkaz na číslo objednávky. Nebude-li příslušná faktura obsahovat náležitosti zde uvedené a náležitosti dle VOP, je DPP oprávněn vrátit fakturu dodavateli jako neoprávněně vystavenou. Není-li mezi smluvními stranami písemně sjednáno jinak, je doba splatnosti faktur 30 kalendářních dnů. Dodavatel souhlasí s uveřejněním této objednávky v registru smluv dle z. č. 340/2015 Sb.; z důvodu ochrany obchodního tajemství budou jednotkové ceny začerněny. Pokud dodavatel zahájí plnění dle této objednávky, aniž by předem písemně potvrdil její akceptaci, považuje se objednávka zahájením plnění za bezvýhradně potvrzenou. Objednáváme u Vás níže uvedené položky: strana 1 z 1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost se sídlem Praha 9, Sokolovská 217/42, PSČ 190 22 IČ - 00005886, DIČ - CZ00005886 zápis v obch.rejstříku vedeném MS v Praze dne 11.7.1991, sp. zn.: Rg.: B 847 č.účtu - 1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1 Kontaktní osoba XXXXX XXXXXX Telefon / Fax +XXX XXX XXX XXX / +XXX XXX XXX XXX E-mail XXXXX@XXXXX.XXX Objednávka č: 7182000368 ze dne 02.01.2018