Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4275216: Smlouva o hostingových službách - Hostingové služby pro webové stránky

Příloha Smlouva_o_hostingovych_sluzbach_Hostingove_sluzby_pro_web_stranky.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        451/2017/03



SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ HOSTINGOVÝCH SLUŽEB, 
PRONÁJMU DISKOVÉHO PROSTORU A POSKYTOVÁNÍ SOUVISEJÍCÍCH SLUŽEB


Společnost CTECH s.r.o. 
se sídlem Praha 4, Michelská 29/6, PSČ 140 00
jednající jednatelem Milošem Čihákem   
IČ 26494183
DIČ CZ26494183
bankovní spojení: PPF banka a.s.
číslo účtu: 6008070000/6000
tel.: +420 261 215 644
kontaktní osoba:  Petr Vašut, project manager, tel. 777 749 072, e-mail: vasut@ctech.cz 
na straně jedné jako "Poskytovatel" 

a

společnost Městský obvod Liberec
se sídlem Vratislavice n.N., Tanvaldská 50, 46311 Liberec 30
zastoupená Lukášem Pohankou, starostou
IČ 00262978
DIČ CZ00262978
korespondenční adresa: Tanvaldská 50, 46311 Liberec 30
e-mail pro zasílání el. fakturace: vratislavice@vratislavice.cz
bankovní spojení: Česká spořitelna a.s.
číslo účtu: 984943369/0800
kontaktní osoba: 

na straně druhé jako „Uživatel“ 


uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku následující 
smlouvu o poskytování hostingových služeb, pronájmu diskového prostoru a poskytování souvisejících služeb  
(dále jen „Smlouva“)


I.  Předmět smlouvy
1.1	Předmětem této smlouvy je poskytování hostingových služeb, pronájem diskového prostoru a poskytování souvisejících služeb.
 	Konkrétní rozsah poskytovaných Služeb k datu podpisu smlouvy je stanoven v čl. II. 
1.2	Poskytovatel se zavazuje zajišťovat pro Uživatele Služby na serveru nebo serverech (dále jen „Server“) Poskytovatele, a Uživatel se zavazuje za Služby zaplatit cenu specifikovanou v čl. II.
1.3	Vztahuje se k doméně / doménám:	   
	- www.vratislavice101010.cz
- www.vratislavice.cz
- www.vratislavicehriste.cz


II.  Rozsah  Služeb a CENA za PoskytovanÉ sluŽby

2.1 	(Vybrané služby jsou označeny křížkem ve druhém sloupečku).

	
Doména - registrace a roční poplatky dle aktuálního ceníku registrátora
	
	
+ poplatek 300 Kč

	
Položka                                                                                                                                                                                 Cena/rok

	
DNS
	
	
300 Kč

	
E-mailové služby
	
	
1 000 Kč

	
Webový hosting PHP
	

	
1 500 Kč

	
Multihosting
	
	
3 000 Kč

	
Certifikát k doméně
	
	
1 500 Kč

	
Cena celkem
	
3 000 Kč




2.2   Ceník ostatních a jednorázových služeb
	Jednorázové poplatky 

	 Cena za službu

	- vytvoření emailového účtu
	450 Kč

	- změna přístupových údajů k emailovým účtům
	450 Kč

	- nastavení automatických odpovědí
	450 Kč

	- přesměrování na jiný email 
	450 Kč

	- vytvoření záložních kopií
	450 Kč

	- nastavení mailing listů
	450 Kč

	- nastavení antivirové a antispamové ochrany
	450 Kč

	- omezení velikosti jednotlivých schránek, 
	450 Kč

	- dočasné odstavení domény
	450 Kč

	- vytvoření zabezpečených adresářů,
	450 Kč

	- vytvoření domén 3. řádu (subdomén – subdomena.domena.cz)
	450 Kč

	- vytvoření nových přístupových hesel do klientské zóny
	100 Kč

	Ostatní činnosti

	Cena/hod.

	- cena za úpravy na úrovni obsahu webu (kontent support)
	850 Kč

	- cena za programátorské, analytické a konzultantské práce
	850 Kč



Ostatní a jednorázové služby budou poskytovány výlučně na písemnou žádost (postačí emailem) Uživatele. 

III. 	splatnost a Způsob účtování
3.1	Služby dle čl. 2.1 jsou splatné jednorázově předem, na základě daňového dokladu vystaveného Poskytovatelem vždy předem na období následujících 12 kalendářních měsíců. 
3.2	Služby dle čl. 2.2 jsou splatné pozadu vždy za období uplynulého kalendářního čtvrtletí. Poskytovatel je oprávněn vyúčtovat poskytnuté ostatní a jednotlivé služeb dle sjednaných cen daňovým dokladem, vystaveným Poskytovatelem vždy po skončení příslušného kalendářního čtvrtletí.
3.3	Daňové doklady jsou splatné do 30 dnů ode dne jejich vystavení a doručení Uživateli. Za den zaplacení se považuje den, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet Poskytovatele.
3.4	V případě nedodržení termínu splatnosti vzniká Poskytovateli právo na smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, nejméně však 50,- Kč za každý den prodlení. Smluvní pokuta nevylučuje nárok Poskytovatele na náhradu škody, která mu v důsledku porušení povinnosti Uživatele vznikne.
3.5	V případě prodlení Uživatele se zaplacením vyúčtované částky přesahujícím 20 dnů Poskytovatel písemně upozorní Uživatele o neplnění závazků vůči Poskytovateli. Pokud Uživatel neuhradí vyúčtovanou částku ani do 10 dnů od doručení takového upozornění, je Poskytovatel oprávněn přerušit Uživateli poskytování Služeb podle této smlouvy v plném rozsahu a neodpovídá za jakoukoliv škodu, která Uživateli vznikne v důsledku tohoto přerušení. Poskytování Služeb bude obnoveno bez zbytečného prodlení po uhrazení dlužné částky, včetně smluvní pokuty a příslušenství. 
3.6	Neuhrazení dlužné částky do 30 dnů od doručení upozornění dle předchozího odstavce se považuje za vážné porušení smluvních podmínek ze strany Uživatele.
3.7		Poskytovatel je oprávněn každoročně jednostranným písemným oznámením Uživateli k 1. dubnu zvýšit cenu jednotlivých Služeb o částku odpovídající úředně vyhlášenému indexu růstu spotřebitelských cen (inflace) za rok předchozí.
3.8		Poskytovatel je oprávněn změnit sazby za poskytování Služeb ve svém Ceníku služeb. Na tuto změnu je povinen upozornit Uživatele písemně nejméně jeden měsíc před měsícem, ve kterém by změna sazeb měla být použita. Změněná cena nesmí být navýšena o více než 20% v jednom kalendářním roce. Nesouhlasí-li Uživatel s takovou změnou sazeb a nedohodnou-li se strany jinak, je Uživatel oprávněn písemně vypovědět smlouvu nejpozději do 15 dnů od obdržení písemného oznámení o navýšení ceny; smlouva pak skončí posledním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi Poskytovateli s tím, že sazby, které měly být takto navýšeny, zůstanou beze změny.


IV.   Kontakty a odpovědné osoby
4.1	Kontakty na Poskytovatele pro klientskou podporu a servis:
	Vedoucí projektu: 		Petr Vašut, e-mail: vasut@ctech.cz
	Klientská podpora - technici:	technické oddělení, technici@ctech.cz
					Robert Šulc, sulc@ctech.cz
	Servisní e-mail:			web@ctech.cz

4.2	Kontakty na Uživatele:
	vratislavice@vratislavice.cz, 482 428 810

	Požadavky na poskytnutí ostatních a jednorázových služeb je oprávněn jménem Uživatele zadat: 
	starosta nebo vedoucí zaměstnanci

V.	Práva a povinnosti smluvních stran
5.1	Uživatel nesmí datový prostor poskytnout bez písemného souhlasu Poskytovatele, ať už za úplatu či bezúplatně, třetím subjektům. Právo Uživatele užívat Služby k účelu vyplývajícímu z této Smlouvy tím není dotčeno.
5.2		Není-li písemně sjednáno jinak, Uživatel nesmí:
a)	žádným způsobem manipulovat s daty uloženými v jiné datové části systému Poskytovatele než jemu vymezené, pohybovat se v jiných než jemu vymezených adresářích, ani vykonávat činnosti, které by mohly změnit či ohrozit nastavení nebo funkci systému;	
b)	využívat Služeb Poskytovatele k ukládání nebo přenosu dat, jejichž obsah je v rozporu s platným právním řádem České republiky nebo s mezinárodními smlouvami, jimiž je Česká republika vázána, jakož i odkazů (linků) na data tohoto charakteru;
c)	využívat Služeb pro činnost rozesílání nevyžádaných emailových zpráv (tzv. spam);
d)	využívat Služeb k ukládání nebo přenosu dat, která obsahují nelegální software, jakož i odkazů (linků) na nelegální software;
e)	vyvíjet činnost, která by vedla k neúměrnému zatížení Serveru, omezení konektivity nebo ohrožení funkce jiné části systému Poskytovatele;
f) 	vyvíjet činnost, která by jakýmkoli způsobem poškozovala zájmy či dobré jméno třetích osob nebo Poskytovatele;
5.3	Uživatel je povinen chránit své přístupové údaje (hesla apod.) k systému Poskytovatele před zneužitím třetími osobami. V případě ztráty, odcizení nebo jiného narušení práva užití předmětných přístupových práv je Uživatel povinen neprodleně sdělit tuto skutečnost Poskytovateli, přičemž je odpovědný za každé zneužití Služeb až do okamžiku oznámení této skutečnosti Poskytovateli.
5.4	
5.5	V případě porušení povinností Uživatele z této Smlouvy Poskytovatel písemně Uživatele upozorní na porušení Smlouvy a vyzve ho k nápravě. Pokud Uživatel v přiměřené lhůtě od doručení upozornění nezjedná nápravu, je Poskytovatel oprávněn smlouvu s okamžitou platností vypovědět.
5.6		Poskytovatel je oprávněn krátkodobě přerušit poskytování Služeb, zejména z důvodů nutných úprav a údržby těch částí systému, které přímo ovlivňují poskytování Služeb. Je-li to možné, informuje Poskytovatel Uživatele o provádění úprav a údržby systému či jiných činností vedoucích k přerušení poskytování Služeb s dostatečným předstihem. 
5.7		Poskytovatel se zavazuje monitorovat technický stav datového prostoru Uživatele pomocí specializovaných SW prostředků. Zjistí-li Poskytovatel ve svém systému jakoukoliv závadu bránící Uživateli ve využívání poskytovaných služeb, započne bez zbytečného prodlení s jejím odstraňováním. 
5.8	Uživatel bere na vědomí, že pracovní doba Poskytovatele je od 9.30 do 17.30 hod v pracovní dny. 


VI.	Odpovědnost smluvních stran
6.1	Poskytovatel nenese odpovědnost za obsahovou náplň datového prostoru Uživatele ani za činnosti, které vykonává Uživatel a využívá při nich poskytnuté Služby. Poskytovatel je oprávněn zamezit šíření dat, které Uživatel šíří v rozporu s touto smlouvou.
6.2	Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé Uživateli nebo třetím osobám vlivem přerušení poskytování Služeb, poškozením nebo ztrátou dat apod., pokud k takové škodě dojde v důsledku vyšší moci či v důsledku okolností zapříčiněných třetí stranou (např. dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny, telekomunikačního spojení apod.), či pokud k nim dojde v důsledku ovlivnění poskytování Služeb třetími osobami nelegálním způsobem.  
6.3	Odpovědnost Poskytovatele za náhradu škody vzniklou porušením závazku ze Smlouvy se omezuje maximálně do výše roční odměny dle smlouvy. 
6.4	Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé nesplněním jiných povinností Uživatele vyplývajících z této Smlouvy či platných obecně závazných předpisů. 
5.5		Poskytovatel neodpovídá za škodu způsobenou Uživatelem při neodborném použití aplikací, které jsou umístěny na serverech Poskytovatele.
6.6	Uživatel má povinnost zajistit, aby obsah dat umisťovaných na servery Poskytovatele neporušoval právní předpisy na ochranu osobnosti, autorského a průmyslová práva. Uchovávání nebo sdílení dat porušujících autorská práva na diskovém prostoru je výslovně zakázáno. Poskytovatel má právo při zjištění takových skutečností data odstranit bez jakéhokoliv nároku na jejich obnoveni. Zároveň má Poskytovatel nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši roční odměny. Smluvní pokuta nevylučuje právo Poskytovatele na náhradu škody.
6.7	Nedostupnost serveru delší než 0,5% - při snížení časové dostupnosti WWW serveru o každých 0,1% je snížen měsíční poplatek o 5% z celkové ceny hostingu, nejvýše však do výše ceny hostingu


VII.	Ochrana informací a dat
7.1		Smluvní strany se zavazují přijmout odpovídající opatření k ochraně vzájemných důvěrných informací, které jim byly nebo budou zpřístupněny o druhé smluvní straně v souvislosti s plněním podle této smlouvy a návazných dílčích smluv. Obě strany o těchto informacích zachovají mlčenlivost a neumožní k nim přístup třetím stranám, a to i po skončení platnost této smlouvy.
7.2		Nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak, považují se za důvěrné informace podle bodu 7.1 této smlouvy zejména všechny informace, které jsou součástí obchodního tajemství, například popisy nebo části popisů technologických procesů a vzorců, technických vzorců a know-how, informace o provozních metodách, procedurách a pracovních postupech, obchodní nebo marketingové plány, koncepce a strategie nebo jejich části, nabídky, kontakty, smlouvy, dohody nebo jiná ujednání s třetími stranami, informace o výsledcích hospodaření, o vztazích s obchodními partnery, o pracovněprávních otázkách a všechny další informace, jejichž zveřejnění přijímací stranou by předávající straně mohlo způsobit škodu.
7.3		Za důvěrné informace dle předchozích bodů se nepovažují informace, které se staly veřejně známými, aniž by to zavinila záměrně či opomenutím přijímací strana, dále ty, které měla přijímací strana legálně k dispozici před uzavřením této smlouvy, nebo které jsou výsledkem postupu, při kterém k nim přijímací strana dospěje nezávisle a je to schopna doložit svými záznamy nebo informacemi třetí strany.
7.4			Poskytovatel se zavazuje, že data, která obdrží pro účely splnění úkolů podle této a navazujících dílčích smluv od Uživatele, nevyužije pro sebe, neposkytne je třetím osobám a nebude z nich zpracovávat žádné další produkty.
7.5		Uživatel je oprávněn využívat Služeb včetně nehmotných statků spojených se Službami pouze v rámci plnění předmětu této smlouvy a k účelu daném povahou předmětu této smlouvy. Uživatel je povinen při své činnosti dle smlouvy chránit práva k nehmotným statkům, která Poskytovatel zajistil Uživateli k užívání.   


VIII.  TRVÁNÍ SMLOUVY
8.1	Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s účinností od:       3. 4. 2018
8.2	Smlouvu lze vypovědět písemně bez udání důvodů. 	Výpovědní doba činí 3 měsíce a počíná běžet prvního dne kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi. 
8.3		Poskytovatel je oprávněn vypovědět Smlouvu bez výpovědní doby s okamžitou účinností v případě vážného porušení smluvních podmínek ze strany Uživatele. 


IX.   Závěrečná ustanovení
9.1	Otázky smluvně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
9.2	Smluvní strany se zavazují vzájemně si poskytovat veškeré informace potřebné pro řádné plnění svých závazků a za tím účelem určit osoby odpovědné za zajištění součinnosti.
9.3	Písemná forma doručování je zachována osobním předáním písemnosti, zasláním dopisu prostřednictvím držitele poštovní licence či renomované kurýrní služby, jakož i zasláním zprávy elektronické pošty (e-mail). V případě zasílání výpovědi Smlouvy forma zprávy elektronické pošty nepostačuje. V případě neúspěšného doručení písemností bude zásilka považována za doručenou třetím dnem po jejím prvním prokazatelném odeslání na adresu uvedenou v této smlouvě, případně jinou adresu pro doručování, jež byla druhé smluvní straně písemně oznámena.
9.4	Smluvní strany se zavazují, že budou bez zbytečného odkladu informovat druhou smluvní stranu o změnách svých kontaktních údajů (tel., fax, e-mail, korespondenční adresa apod.).
9.5	Strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení této smlouvy byla jakákoli práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi stranami či zachovávaném obecně v odvětví týkajícím se předmětu této smlouvy. Vedle shora uvedeného si strany potvrzují, že si nejsou vědomi žádných dosud mezi nimi zavedených zvyklostí.
9.6	Pro vyloučení všech pochybností si strany potvrzují, že jsou podnikateli a tuto smlouvu uzavírají při svém podnikání.
9.7	Změna smlouvy, včetně změny rozsahu poskytovaných Služeb, může být sjednána písemným dodatkem k této smlouvě.
9.8	Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každé má platnost originálu a každá ze smluvních stran obdrží po jednom.
9.9	Součástí této smlouvy je Příloha č. 1 - Technická specifikace 	
9.10	Tato smlouva byla schválena usnesením rady městského obvodu č. 546/12/2017 ze dne 4.12.2017.




Za Poskytovatele:						Za Uživatele:

V Praze dne 							V Liberci dne 







______________________________					______________________________
Miloš Čihák, jednatel						Lukáš Pohanka, starosta	
CTECH s.r.o.							Městský obvod Liberec – Vratislavice nad Nisou	

Příloha č.1: 				TECHNICKÁ SPECIFIKACE 
Datové služby jsou poskytovány na serverech, umístěných na internetové páteři v síti Operačním systémem serveru je LINUX. Servery, umístěné v plně klimatizovaných prostorách jsou připojeny pomocí 100 Mbps nebo 1 Gbps portů do páteřní sítě (5 Gbps). Při výpadku proudu jsou servery napájeny pomocí UPS a dieselových generátorů, eliminace výpadku elektrického napájení je řešena napojením na dva nezávislé městské vysokonapěťová okruhy. Servery jsou bezpečně uloženy v uzamykatelných boxech a celý objekt je střežen ostrahou.

Hosting - služba, kterou si pronajímáte vlastní diskový prostor přístupný z internetu, pro provoz vlastních www stránek, e-mailů apod. 

Multihosting -  technicky stejná služba jako hosting bez omezení počtu hostovaných webových aplikací a databází o max. objemu dat 
                        2GB.. Využívá stejné parametry vyhrazených prostředků.

Diskový prostor - parametr určující velikost pronajatého prostoru. Zahrnuje správu DNS záznamů a správu emailů.	
· 1500 MB prostoru pro www aplikaci
· 30 e-mailových schránek, každá o velikosti 50 MB
· plná technická podpora v pracovní dny od 9.30 do 17.30 hodin (lze objednat také nonstop podporu)
· neomezeny přenos dat 
· operační systém LINUX
· 1 databáze (vice po dohodě)
· neomezený FTP přístup do složky UPLOAD
· neomezeny FTP pro přístup k datům

FTP prostor - pro import/export dat do/ze serveru je zřízen přistup FTP na server na základě uživatelského jména a hesla, které bude sděleno na vyžádání na technické podpoře na uvedený kontaktní email.

Domény - součástí služby je technický provoz domény, její registrace, prodlužování a správa DNS serverů. Roční poplatek za prodloužení domén bude účtován samostatně. Oznámení o konci platnosti doménového jména bude zasláno kontaktní osobě uživatele formou emailu nebo SMS. Uživatel zašle vyjádření, zda má zájem o prodloužení nebo ukončení platnosti doménového jména pomocí emailu. Pokud se uživatel do konce platnosti doménového jména nevyjádří, má se za to, že o prodloužení platnosti nemá zájem a platnost doménového jména bude k tomuto okamžiku ukončena.

Aplikace pro správu domén a emailů - veškeré úkony spojené s administrací domén, které jsou prováděny Uživatelem, jsou uskutečňovány pomocí přehledného webového rozhraní na základě Uživateli přidělenému uživatelskému jménu a heslu.  

a) Správa domén
· správa více domén pomocí jednoho uživatelského účtu (lze nastavit pro každou doménu samostatného správce)
· možnost dočasného (rychlého) odstavení domény pomocí jednoho kliknutí
· správa stránek a jejich obsahu pomocí profesionálního website editoru (volitelně)
· vytváření zabezpečených adresářů a řízení uživatelského přístupu k těmto adresářům
· náhled stránek před uvedením do provozu (nastavením DNS záznamů)
· vytváření a správa domén 3 řádu (subdomén – subdomena.domena.cz)
· on-line správa souborů pro jednoduché nahrávání souborů na Vaše stránky

b) Správa emailů	
· vytváření a editace emailových účtů, emailových skupin
· jednoduchá změna přístupových údajů
· možnost automatických odpovědí, přesměrování na jiný email, vytváření záložních kopií
· mailing listy
· nastavení antivirové a antispamové ochrany
· propracovaný webmail: umožňuje přijímat, prohlížet a odesílat poštu kdykoliv, stačí mít pouze webový prohlížeč a připojení k internetu – bez reklam
· omezování velikostí jednotlivých schránek (na základě dohody s poskytovatelem)

Správa DNS záznamu 	 - udržování aktuálních DNS záznamů a s tím spojený provoz dvou nezávislých jmenných serverů. DNS budou spravovány poskytovatelem.

Průběžné upgrady OS a patchování serverových služeb – veškeré dostupné služby serveru jsou z důvodu zajištění bezpečnosti udržovány v aktuálním stavu a v případě zveřejnění nějaké potenciální chyby je použito doporučených postupů. Zajišťuje Poskytovatel bez finanční účasti Uživatele.

Garantovaná dostupnost serveru je SLA 99,5% (počítáno měsíčně) – tj. maximálně cca 3 hodiny 30 minut kumulativního výpadku měsíčně.

Zálohování dat aplikace – automaticky je prováděna pravidelná denní záloha databáze a aplikací s možností zpětného vyvolání veškerých dat za poslední 1 den. Dále je možné provádět individuální zálohy dat. Na výběr je zálohování do adresáře na serveru, na vzdálené FTP nebo na Váš počítač pomocí FTP protokolu. Plánování a automatické spouštění zálohovacího procesu, správa záloh - snadná obnova zálohovaných dat. Požadavek na zálohu databáze a aplikací s možností zpětného vyvolání za delší časový úsek bude řešeno v rámci konkrétního rozsahu služeb.

Monitoring serveru – server je neustále monitorován z nezávislých míst a v případě zjištění jakéhokoliv problému je okamžitě vyvíjeno úsilí k jeho odstranění. 
     	 Smlouva o dílo 		Stránka 1 z 6




     	    Smlouva o dílo 		Stránka 6 z 6