Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Město Bílina V Bílině dne: 24. 06. 2016 Objednávka č.: ŽP/13/2016 Břežánská 50/4 Financ. z: Rozp. ŽP kap. 05-3745 418 31 Bílina Tel.kontakt: IČ: 00266230 E-mail: DIČ: CZ00266230 Vystavil(a): Ing. Helena Volfová č.ú.: WAMB v.o.s., Mírové nám. 92 418 01 Bílina Město Bílina objednává: Sekání trávy na městských pozemcích (sídlištní zeleň Pražská I II) včetně úklidu a odvozu vzniklého biologického odpadu. Termín dodání: 07. 07. 2016 Cena objednávky: 147 015, 00 Kč (cena je včetně DPH) Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti dle platného právního řádu ČR, zejména zákona č. 89/2012 Sb. NOZ, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 a 29 zákona č. 235/2004 Sb. o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii! Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Příkazce operace Správce rozpočtu Ing. Helena Volfová Dana Novotná vedoucí oddělení životního prostředí referent životního prostředí Převzal: