Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4296700: Operační vrtačky a pily_(IROP)

Příloha BBraun - operační vrtačky a pily - kupní smlouva - s přílohou.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj AJ PRO MÍSTNÍ
Integrovaný regionální operační program C/ ROZVOJ ČR
KUPNÍ SMLOUVA
č. kupujícího R-07/22-2017 č. prodávajícího OVZ 256/2017

uzavřená podle $ 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „občanský zákoník“), mezi níže uvedenými smluvními stranami.

SMLUVNÍ STRANY
Kupující:
Název: Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov, a.s.,
nemocníice Středočeského kraje
se sídlem: Máchova 400, 256 30 Benešov
zastoupen: MUDr. Roman Mrva - ředitel
IČ: 27253236 Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov, a.s.
DI Č: C727253236 nemocnice Sčřggočeského k_:aje
bankovní spojení: PPF banka a.s. Číslo smlouvy: ezh l
číslo účtu: 2014310033/6000
telefon/fax: 317 756 351
e-mail: sekretariathospital-bn.cz

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B,
vložka 9996 od 15. 6. 2005
(dále jen „kupující“)

Prodávající:

Název: B. Braun Medical s.r.o.

se sídlem: V Parku 2335/20, 148 00 Praha 4

IČ: 485 86 285

DIČ: CZ48586285

zastoupen: Mgr. Tomáš Stibor, na základě plné moci

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 17893

od 22. února 1993
bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

číslo účtu: 515293009/2700
tel. 271 091 111, fax 271 091 112, e-mail: infoWbbraun.cz
(dále jen „prodávající“)

Preambule

Tato smlouva je uzavírána za účelem splnění předmětu veřejné zakázky vyhlášené kupujícím
v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, pod názvem „Operační vrtačky
a pily“ „ ev. č. zakázky ve Věstníku veřejných zakázek Z2017-007718 (dále jen „veřejná zakázka“).

Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka prodávajícího ze dne 7.7.2017 (dále jen
„nabídka“) podaná ve veřejné zakázce.

 

Výzvač. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IROP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století“, reg, č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16. 043/0001472
4 |x

EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj A() PRO M ÍSTNÍ

Integrovaný regionální operační program ROZVOJ Č R

 

Předmět plnění smlouvy je financován z podpory dotačního programu IROP, specifického cíle
2.3 „Rozvoj infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví, v rámci výzvy č. 31
MMR ČR „Zvýšení kvality návazné péče“, PO 2: „Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života
pro obyvatele regionů“, IP 2.56: „Investice do zdravotnické a sociální infrastruktury, které přispívají k
celostátnímu, regionálnímu a místnímu rozvoji, snižování nerovností, pokud jde o zdravotní stav,
podporou sociálního začlenční díky lepšímu přístupu k sociálním, kulturním a rekreačním službám a
přechodem od institucionálních ke komunitním službám“, SC 2.3: „Rozvoj infrastruktury pro
poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče
v regionu Nemocnice 21. století“ (dále též „dotační program“ nebo „dotace“), reg. č. projektu:
CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472.

I.
Předmět smlouvy

1.1. | Předmětem této smlouvy je dodávka, montáž, instalace, zaškolení obsluhy, resp. instruktáž a
uvedení do provozu dvou setů akumulátorového systému na ortopedické a traumatologické výkony
(dále jen „dodávka zařízení“).

Zařízení musí být nové, nepoužité, nerepasované, nezastavené, nezapůjčené, nezatížené
leasingem ani jinými právními vadami a nesmí porušovat žádná práva třetích osob k patentu nebo k
jiné formě duševního vlastnictví.

Všechna dodávaná zařízení musí být určena pro medicínské prostředí a musí splňovat
požadavky platné české legislativy pro zdravotnické prostředky (zákon č. 268/2014 Sb., o
zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění
pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 54/2015 Sb., o technických požadavcích na zdravotnické

prostředky).

Součástí plnění je též zajištění povinné publicity, a to dle Obecných pravidel pro žadatele
a příjemce IROP, čl. 13 Publicita a Metodického pokynu pro publicitu a komunikaci evropských
strukturálních a investičních fondů, dále předání prohlášení o shodě zařízení a zákonných
doklady pro zdravotnické prostředky, dodací (přepravní) list s jednoznačným určením počtu
kusů zásilky (případně identifikací jednotlivých balení), instalační protokol, předávací protokol
(s položkovým seznamem), protokol o zaškolení obsluhy (viz čl. II odst. 2.1. smlouvy — protokol
o předání zařízení). Pokud zařízení nebo jeho část vyžaduje kalibraci, validaci nebo jiné vstupní
měření (např. přejímací zkoušky a zkoušky dlouhodobé stability), je součástí dodávky kalibrační
list nebo validační protokol.

1.2. | Kupující podpisem této smlouvy prohlašuje, že na úhradu dodávky zařízení má zajištěny
dostatečné finanční prostředky.

1.3. " Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu jednotlivě určená zařízení a převést
na kupujícího vlastnické právo k předmětu smlouvy a nebezpečí škody za podmínek uvedených v této
smlouvě.

 

Výzva č. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IROP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdravi“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století“, reg. č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472
- 2-

EVROPSKÁ UNIE A MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj PRO MÍSTNÍ
Integrovaný regionální operační program

ROZVOJ ČR

   

1.4.  Kupující se touto smlouvou zavazuje převzít od prodávajícího zařízení, zaplatit prodávajícímu

cenu dodávky zařízení a převzít na sebe vlastnické právo a nebezpečí škody za podmínek uvedených
v této smlouvě.

II
Místo a doba předání

2.1.  Prodávající se zavazuje předat kupujícímu zařízení specifikované v příloze č. 1 této smlouvy
nejpozději do 60 dnů ode dne uzavření smlouvy (dále jen „termín předání“), na vzájemně
dohodnutém místě, a to v sídle kupujícího (dále jen „místo instalace“), v přesně stanoveném termínu
(dále jen „přesný termín předání“), který bude prodávajícím písemně oznámen kupujícímu s nejméně
5ti denním předstihem. Předáním zařízení se přitom rozumí jeho nainstalování, uvedení do
provozuschopného stavu na místě instalace a řádné zaškolení kupujícího. Předání se uskuteční
výhradně na základě úspěšného provedení testů zařízení. O předání zařízení vyhotoví prodávající
protokol, který musí být datován a podepsán oběma smluvními stranami a který bude zároveň sloužit
jako dodací list (dále jen „protokol o předání zařízení“). Protokol o předání zařízení bude za

kupujícího podepsán odpovědným zástupcem.

Součástí protokolu o předání zařízení bude výslovné prohlášení kupujícího, že byl
prodávajícím dostatečně zaškolen a seznámen stechnickými a provozními podmínkami zařízení,
všeobecnými bezpečnostními pokyny ochrany zdraví při práci se zařízením a veškerými dalšími
náležitostmi řádného provozu zařízení vyplývajícími z příslušných právních předpisů.

2.2. V případě prodlení prodávajícího s předáním zařízení ve sjednaném termínu vzniká na
straně kupujícího právo požadovat po prodávajícím smluvní pokutu ve výši 0,05 % z hodnoty
zařízení vč. DPH, a to za každý den prodlení s dodávkou zařízení. Uplatněním nároku na
smluvní pokutu není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody vůči prodávajícímu.

2.3.  Kupující se zavazuje předat místo instalace prodávajícímu minimálně 5 dnů před plánovaným
termínem předání zařízení. O převzetí místa instalace vyhotoví kupující protokol, který bude datován
a podepsán oběma smluvními stranami (dále jen „protokol o převzetí místa instalace“).

N
Cena dodávky zařízení

3.1.  Celková cena dodávky zařízení je stanovena dohodou na základě nabídky prodávajícího
ve veřejné zakázce, je cenou nejvýše přípustnou, je stanovena v cenové úrovní k datu předání
zařízení a činí:

Kč 1 995 248,30 (slovy: jeden milion devět set devadesát pět tisíc dvě stě čtyřicet osm korun
českých třicet haléřů) včetně DPH, tj. Kč 1 648 965,54 Kč (slovy: jeden milion šest set čtyřicet
osm tisíc devět set šedesát pět korun českých padesát čtyři haléřů) bez DPH a DPH ve výši Kč
346 282,76 (slovy: tři sta čtyřicet šest tisíc dvě stě osmdesát dva korun českých sedmdesát šest

haléřů) (dále jen „cena““).

V ceně jsou zahrnuty veškeré náklady nezbytné k řádné realizaci této smlouvy, zejména
doprava zařízení na místo instalace, clo, pojištění zařízení při dopravě, montáž, instalace a

 

Výzva č. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IRČP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století“, reg. č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472
»HL

EVROPSKÁ UNIE ' MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj A. PRO M ÍSTNÍ

Integrovaný regionální operační program ROZVOJ Č R

 

uvedení do provozu, provedení předávacích zkoušek, zaškolení kupujícího jako uživatele,
náklady na publicitu dle dotačního programu. Ceny jednotlivých druhů zařízení (zboží) jsou
uvedeny v příloze č. 2 této smlouvy (Cenová tabulka).

DPH je účtováno ve výši stanovené obecně závaznými právními předpisy platnými v
době plnění na území České republiky.

3.2.  Cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových právních předpisů
týkajících se DPH a to nejvýše o částku odpovídající této legislativní změně.

3.3.  Kupující nebude poskytovat žádné zálohy.

IV.
Platební podmínky

4.1.  Úhrada bude provedena na základě faktury, která musí obsahovat náležitosti daňového
dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a dále
musí faktura obsahovat číslo smlouvy, název dotačního projektu a registrační číslo projektu; přílohou
faktury bude kopie potvrzeného dodacího listu — protokolu o předání zařízení.

4.2.  Kupující se zavazuje zaplatit cenu na základě faktury prodávajícího vystavené po dodání
a zprovoznění zařízení a zaškolení obsluhy a předání potřebných zákonných dokladů
vztahujících se k předmětu plnění. Splatnost faktury se stanoví na 30 dnů ode dne doručení
faktury.

4.3.  Kupující je oprávněn přezkoumat formální a věcnou správnost vystavené faktury a v
případě nesouhlasu s jejím obsahem tuto neproplatit a vrátit ji prodávajícímu k opravě, aniž se
tímto dostává do prodlení s úhradou faktury. Prodávající odstraní namítané nedostatky a vystaví
fakturu s novou Ihůtou splatnosti. Povinnost zaplatit cenu je kupujícím splněna dnem odepsání
částky z účtu kupujícího.

4.4.  Smluvní strany se výslovně dohodly, že v případě prodlení kupujícího s úhradou ceny o
více než 60 dnů se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení v zákonné výši za
každý den prodlení nad tuto dobu.

4.5.  Kupující si vyhrazuje právo upravit na základě podmínek dotačního programu i v
průběhu plnění smlouvy po dohodě s prodávajícím platební podmínky.

V.
Přechod nebezpečí škody na zařízení

Nebezpečí ztráty, zničení, poškození nebo znehodnocení zařízení přechází na kupujícího
okamžikem dnem podpisu protokolu o předání zařízení (viz čl. II. odst. 2.1.).

 

x

Výzva č. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IROP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století“, reg. č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472
- 4-

EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj Aq ) PRO MÍSTNÍ

Integrovaný regionální operační program ROZVOJ Č R

VIL
Záruka, odpovědnost za vady

6.1.  Prodávající se zavazuje poskytnout záruku na dodané zařízení po dobu 24 měsíců, která
počíná běžet první pracovní den po podpisu protokolu o předání zařízení. Tato záruční doba se
prodlužuje o dobu, kdy zařízení nebylo provozuschopné z důvodu jeho případné nekompletnosti
či poruchy (dále jen „doba poruchy“). Doba poruchy počíná prokazatelným nahlášením
skutečností bránících v klinickém využití zařízení kupujícím prodávajícímu a končí řádným
odstraněním poruchy. Za prokazatelné nahlášení dle předchozí věty se považuje i použití
prostředků sdělovací techniky, např. fax, e-mail apod.

6.2. 8 Nárok na plnění ze záruky vzniká kupujícímu v případě takových vad, které vznikly na
zařízení během záruční doby.

6.3.  Kupující je povinen v písemné formě oznámit prodávajícímu každou záruční vadu zařízení.
Písemná forma je zachována i použitím prostředků sdělovací techniky, např. fax, e-mail apod.

6.4.  Vady, na které se nevztahuje plnění ze záruky, jsou zejména takové vady či poškození a
mimořádné opotřebení zařízení, které vznikly nedostatečnou řádnou údržbou, chybnou obsluhou nebo
nesprávným zacházením se zařízením dle technických a provozních podmínek kupujícím uvedených
v návodu k obsluze.

VII.
Záruční opravy a servis

7.1. © Provádění záruční opravy zahájí servisní zaměstnanci prodávajícího nejděle do 48 hodin od
řádného ohlášení závady nebo v prvním pracovním dnu po nahlášení závady (viz čl. VI. odst. 6.3.) a
zajistí uvedení zařízení do bezchybného provozu. Tyto činnosti jsou zajišťovány přímo prodávajícím s
tím, že je možné jej kontaktovat na adrese jeho pracoviště, tj. V Parku 2335/20, 148 00 Praha 4,
následujícím způsobem: faxem: +420-271 091 552, e-mailem: servis.czWbbraun.com nebo poštovní
zásilkou, nebo přes kontaktní osoby uvedené v čl. VIII. odst. 8.11., pokud nebude písemným
dodatkem této smlouvy dohodnuto jinak. Nezahájí-li provádění záručních oprav prodávající řádně a
včas, má kupující nárok na smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč denně za každý započatý den prodlení.
Zahájením záruční opravy je i odeslání reklamovaného zboží do servisu na náklady prodávajícího.

7.2. Prodávající zajistí provádění pozáručního servisu dle kódu CPV 71336000-2 Služby technické

podpory po dobu dalších 8 let po ukončení běhu dvouleté záruční doby, a to v rozsahu záručního

servisu. Zajištění pozáručního servisu není součástí kupní ceny a bude kupujícím hrazeno samostatně.

7.3  Termín opravy bude stanoven na základě dohody smluvních stran dle povahy a rozsahu vady.
VHI.

Závěrečná ustanovení

8.1. | Prodávající je povinen seznámit se s podmínkami pro čerpání předmětné dotace (zejm. v
souladu s legislativou EU a CR, IROP, Pokyny pro žadatele a příjemce, zveřejněné na stránkách

Výzva č. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IROP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století“, reg. č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472
- 5-

EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj « =. PRO MÍSTNÍ

Integrovaný regionální operační program ROZVOJ Č R

 

http://vww.dotaceeu.cz/cs/Microsites/IROP/V yzvy/V yzva-c-3 1-Zvyseni-kvality-navazne-pece), které
musí splňovat prodávající v rámci tohoto projektu. K plnění podmínek dotace je povinen prodávající
poskytovat kupujícímu potřebnou součinnost, lze-li to po něm spravedlivě požadovat. Podpisem této
smlouvy potvrzuje prodávající, že se s těmito pravidly a podmínkami seznámil a bude je dodržovat.

V případě, že v průběhu plnění smlouvy dojde ke změně pravidel dotačního programu, kupující bude
o této skutečnosti prodávajícího bezodkladně informovat.

 

8.2. Prodávající je povinen

a) minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s
realizací projektu (dotace) zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR
ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu,
příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen
vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu
a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. Prodávající výslovně souhlasí stím, že
kupující je oprávněn za účelem kontroly poskytnout veškeré dokumenty (včetně nabídky
prodávajícího) kontrolním orgánům;

b) uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací smlouvy včetně účetních dokladů
minimálně do konce roku 2028;

c) na své náklady vyhotovit plakát o minimální velikosti A3 s uvedením názvu projektu, hlavním
cílem projektu a věta: Projekt - název projektu - je spolufinancován Evropskou unií. Přesné
požadavky na plakát jsou uvedeny věčl. 13 (Publicita) Metodického pokynu pro publicitu a
komunikaci evropských strukturálních a investičních fondů a v kapitole 5 Metodického pokynu pro
publicitu a komunikaci evropských strukturálních a investičních fondů. Plakát prodávající předá
do Sti dnů ode dne uzavření smlouvy, instalaci plakátu zajistí kupující.

8.3.. V souladu sustanovením $ 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole,
v platném znění, je prodávající osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Tato povinnost se vztahuje na právnickou nebo fyzickou osobu, podílející se na dodávkách zboží
nebo služeb hrazených z veřejných rozpočtů nebo veřejné finanční podpory.

8.4. Prodávající se zavazuje minimálně po celou dobu plnění a záruční doby mílí uzavřenou
pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou prodávajícím třetí osobě,
přičemž výše pojistné částky na pojištění odpovědnosti musí činit na jednu pojistnou událost
minimálně 100.000,- Kč.

8.5. — Tato smlouva je platná a účinná okamžikem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

8.6. — Jakékoliv změny a dodatky této smlouvy jsou platné a účinné jen na základě písemných
oboustranně odsouhlasených dodatků podepsaných smluvními stranami. K návrhu dodatků k této
smlouvě učiněných některou ze smluvních stran se druhá smluvní strana zavazuje vyjádřit písemně ve
lhůtě 15ti dnů ode dne doručení návrhu dodatku druhé smluvní straně. Po tuto dobu je tímto návrhem
vázána strana, která jej podala. Pro platnost dodatků se vyžaduje dohoda o celém textu dodatku.

8.7.. Tato smlouva končí splněním smluvních povinností stran, písemnou dohodou stran,
odstoupením od smlouvy nebo zánikem kupujícího či prodávajícího bez právního nástupce,

 

Výzva č. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IROP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století““, reg. č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472

-=

EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO
Evropský fond pro regionální rozvoj A( ) PRO MÍSTNÍ

Integrovaný regionální operační program ROZVOJ Č R

eventuálně zánikem oprávnění některé ze smluvních stran, které je nezbytné ke splnění smluvních
povinností této strany nebo k naplnění účelu této smlouvy.

8.8.  Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatné či neúčinné, zůstávají ostatní
ustanovení smlouvy platná a účinná. Namísto neplatného či neúčinného ustanovení se použijí
ustanovení obecně závazných právních předpisů upravujících otázku vzájemného vztahu smluvních
stran. Smluvní strany se pak zavazují upravit svůj vztah přijetím jiného ustanovení, které by svým
obsahem nejlépe odpovídalo záměru ustanovení neplatného či neúčinného.

8.9. | Tato smlouva se řídí právem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními občanského
zákoníku. Případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny dohodou, případně před obecnými

7í

věcně a místně příslušnými soudy Ceské republiky. Rozhodčí řízení se vylučuje.

8.10.  Tato smlouva je vyhotovena ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží kupující a jedno
prodávající.

8.11. Kontaktní osoby
prodávajícího:
e  pro smluvní věci: Petr Osička, tel. +420-602 447 249, e-mail: petr.osickawbbraun.com
e pro technické záležitosti: Petr Osička, tel. +420-602 447 249, e-mail:
petr.osickadbbraun.com
kupujícího:
e pro smluvní věci: MUDr. Roman Mrva
e protechnické záležitosti: Mgr. Jan Kolbaba, tel. 724 754 285,
e-mail: jan.kolbabawhospital-bn.cz

8.12.  Smluvní strany prohlašují, že se důkladně seznámily s celým textem této smlouvy včetně
jejích příloh a že smluvním podmínkám porozuměly a nemají vůči nim žádných výhrad a že tato
smlouva vyjadřuje skutečnou, svobodnou a vážně míněnou vůli smluvních stran a že nebyla ujednána
vtísni či za nevýhodných podmínek pro žádnou z nich. Na důkaz jejich pravé a svobodné vůle
přijmout všechny závazky z této smlouvy vyplývající k ní připojují smluvní strany své podpisy.

8.13.. Nedílnou součástí smlouvy jsou přílohy:
Příloha č. 1 - Specifikace dodávky

Příloha č. 2 - Cenová tabulka

Příloha č. 3 - Plná moc - Mgr. Tomáš Stibor

B. Braun Medical s.r.o.

V Parku 2335/20
, CZ-141 00 Prahe 4
Č A É ( -'_/_;L_.__Í.—[LU.Í')(;.ZH 091 1114

V Benešově dne ÁS AA ř V Praze dne D9 -06- 2017
Za kupujícího: Za prodávajícího:
B B mŘA JM

Dr. Romlan Mrva: :z -Meřzh
ditéknsočerného traje na aklade plné moci

Addchosae 460
š CD [orečov

Výzvač. 31 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR „Zvýšení kvality návazné péče“ podporovaná z IROP, specifického cíle 2.3 „Rozvoj
infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví“, název projektu „Dostupná a kvalitní zdravotní péče v regionu
Nemocnice 21. století“, reg. č. projektu: CZ.06.2.56/0.0/0.0/16 043/0001472
„Z

BIBRAUN | svéNo
BIBRAVNÍ 27

SCHVÁLIL

 

 

 

VĚCNĚ
PRÁVNĚ |$

— — —

 

 

 

 

t AĚ %

 

..—r„__-_.?
DATUM PODPIS l

j————>—

 

 

 

 

 

 

 

Příloha č. 1 Kupní smlouvy č.j. R-07/22-2017

 

Technická specifikace
(technické podmínky předmětu

 

 

 

 

 

OPERAČNÍ VRTA ČKY A PILY Hodnota dodávaného zařízení způsob prokázání splnění parametrů / požadavků (data sheet, product list) +
ano / ne / údaj / interval číslo stránky nabídky

[Minimální technické paramatry jednoho setu ===

Modulární bateriový systém na malé traumatologické výkony

Maximální hmotnost rukojeti s baterií - max. 1250g 11005 GA 671 technický popis; GA 671 návod, str. 240

Minimální rozsah oscilací pilového nástavce — - min. 0— 17 000 / min. 0 - 17 000/min GB 660 R technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str.266
Minimální rozsah otáček pro vrtání - min. O— 1000 ot. / min. 0 - 1000 ot./min Vrtací násadce technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 260
Minimální rozsah otáček pro frézování - min. 0— 250 oscilací / min. 0 - 250 ot./min Frézovací násadce technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261
Minimální rozsah otáček pro šroubování - min. 0— 200 ot. / min. 0 - 250 ot./min Frézovací násadce technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261
Minimální průměr kanylace rukojeti - min. 3,2 mm 4,0 mm GA 671 technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261

Minimální rozmezí průměrů pinů a drátů - min. 0,6 — 3,2 mm 0,6 - 4,0 mm GB 643 R technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261
Minimální výstupní výkon systému - min. 125Wnebo

minimální vstupní výkon - min. 170 W 220 W GA 671 technický popis; GA 671 návod, str. 240
Maximální hlučnost - zadavatel neuvádí zadavatel nepožaduje
Minimální kapacita baterie - min. 10,08 Wh 10,08 Wh Baterie technický popis; Baterie návod, str.2
Typ baterie - Li-lon baterie s časem dobíjení max. 60 min nebo
NiMH baterie s časem dobíjení max. 30 min. NiMH, max. 30 min. Baterie technický popis; Baterie návod, str.2

Dvouspoušťová rukojeť pro změnu přepínání pravého a levého chodu ano GA 671 technický popis; GA 671 návod, str.217, 218, 240
Modulární akumulátorová vrtačka ano GA 671 technický popis; GA 671 návod
2ks battery pack - bateriové pouzdro (sterilizovatelné) a baterie (může být nesterilizovatelná) ano Cenová nabídka, Baterie technický popis
Adaptér na K dráty ano GA 671 technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 262, 263
Pila (pilový adaptér) ano GB 660 R technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 266
Nabíjecí stanice ano GA 67/7 technický popis; GA 677 návod

Bateriová „silná“ vrtačka na velké ortopedické výkony
Maximální hmotnost rukojeti s baterií - max. 1250g 1250 g GA 672 technický popis; GA 672 návod, str. 226
Minimální kroutící moment - min.13 Nm 19,0 Nm Frézovací násadce technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str.261
Minimální rozsah otáček pro vrtání - min. 0— 1.000 ot. / min. 0- 1000 ot./min GA 672 technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 260
Minimální rozsah otáček pro frézování - min. O— 250 ot. / min. 0 -250 ot./ min. GA 672 technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261
Minimální rozsah otáček pro šroubování - min. O— 200 ot. / min. 0 -250 ot./ min. Frézovací násadce technický popis; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261
Minimální průměr kanylace rukojeti - min. 4,0 mm 4,0 mm GA 672 technický popis; Násadce Acoulan 3Ti návod, str. 261
Minimální výstupní výkon systému - min.170W 250 W GA 672 technický popis; GA 672 návod, str. 226
Maximální hlučnost - zadavatel neuvádí zadavatel nepožaduje
Minimální kapacita baterie - min. 18,7 Wh 18,72 Wh Baterie technický popis; Baterie návod, str. 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Typ baterie - Li-lon baterie s časem dobíjení max. 60 min. nebo
NIMH baterie s časem dobíjení max. 30 min. NiMH, max.30 min. Baterie technický popis, Baterie návod, str. 2
zadavatel nepožaduje
Dvouspoušťová rukojeť pro změnu přepínání pravého a levého chodu a spouštění oscilačního vrtání [ano GA 672 technický popis; GA 672 návod, str. 1, 208
Bateriová vrtačka pro aloplastiku ano GA 672 technický popis; GA 672 návod
Nástavec vrtací JACOBS ano Cenová nabídka; Násadce Acculan 3Ti návod, str.260
Nástavec frézovací AO ano Cenová nabídka; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261
Nástavec frézovací HUDSON ano Cenová nabídka; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Vrtačky a pily


Příloha č. 1 Kupní smlouvy č.j. R-07/22-2017'

 

Hodnota dodávaného zařízení

OPERAČNÍ VRTAČKY A PILY zh
ano / ne / údaj / interval

Způsob prokázání splnění parametrů / požadavků (data sheet, product list) +
číslo stránky nabídky

 

Frézovací nástavec ano

Cenová nabídka; Násadce Acculan 3Ti návod, str. 261

 

2ks battery pack ano

Cenová nabídka; Baterie technický popis

 

Bateriová „silná“ pila na velké ortopedické výkony

 

Maximální hmotnost rukojetí s baterií - max. 1 600 g 1600 g

GA 673 technický popis; GA 673 návod, str. 242

 

Minimální rozsah oscilací pilového nástavce - min. 0 — 11 000 / min 0 - 15 000 / min.

GA 673 technický popis; GA 673 návod, str. 242

 

Minimální výstupní výkon systému - min, 170 W 250 W

GA 673 technický popis; GA 673 návod, str. 242

 

Maximální hlučnost - zadavatel neuvádí zadavatel nepožaduje

 

Maximnální vibrace - zadavatel neuvádí zadavatel nepožaduje

 

Minimální kapacita baterie - min. 18,7 Wh 18,72 Wh

Baterie technický popis; Baterie návod, str. 2

 

Typ baterie - Li-lon baterie s čašsem dobijení max. 60 min. nebc
NiMH baterie s časem dobíjení max. 30 min: NiMH, max.30 min.

Baterie technický popis; Baterie návod, str. 2

 

Bateriová pila

GA 673 technický popis; GA 673 návod, str. 242

 

2ks battery pack

Cenová nabídka; Baterie technický popis

 

Nabíjecí stanice kompatibilní s bateriemi bateriové silné vrtačky ano

 

GA 677 technický popis; GA 677 návod

 

 

; Hodnota dodávaného zařízení
II. Ostatní ano / ne / hodnota

 

Dodávka všech systémů včetně kontejnerů pro uložení a sterilizaci včetně sít upravených pro daný systém,
tak, aby nedošlo k poškození uloženého systému během sterilizace a manipulace při transportu. ano

 

kou vlastních baterií. ano

 

Možnost sterilizace v autoklávu při teplotě max. 134*%C celého systému s vý

 

24 měsíců

 

 

Záruční doba minimálně 24 měsíců

 

 

 

 

 

Vrtačky a pily


č. 2 Kupní smlouvy č.j. R-07/22-2017

Příloha č, 4 ZD - cenová tabulka - vysvětlení ZD č. 4

 

Položka

 

Počet kusů

 

Cena za kus

v Kč bez DPH

Cena celkem
v Kč bez DPH

| Výše DPH v%

 

Výše DPH v Kč

Cena v Kč vč. DPH

 

 

Modulární bateriový systém na malé tr logické výkony

 

 

Modulární akumulátorová vrtačka (cena včetně kontejneru a síta)

149 639,79 Kč

149 639,79 Kč

21%

31 424,36 Kč

181 064,15 Kč

 

battery pack*

16 264,92 Kč

16 264,92 Kč

21%

3 415,63 Kč

19 680,55 Kč

 

Adaptér na K dráty

31573,08 Kč

31 573,08 Kč

21%

6 630,35 Kč

38 203,43 Kč

 

Pila (pilový adaptér)

47 838,00 Kč

47 838,00 Kč

 

21%

10 045,98 Kč

57 883,98 Kč

 

Nabíjecí stanice (cena včetně síťového kabelu)

 

hl n bazí bn ní

61747,08 Kč

61 747,08 Kč

21%

12 966,89 Kč

74 713,97 Kč

 

Čelkem « systém na malé traumatologické výkony

307 062,87 Kč

l

64 483,20 Kč

371 546,07 Kč

 

 

Bateriová „silná“ vrtačka na velké ortopedické výkony

 

Bateriová vrtačka pro aloplastiku (cena včetně kontejneru a síta, pro vrtačku a pilu)

157 778,25 Kč

157 778,25 Kč

33 133,43 Kč

190 911,68 Kč

 

Nástavec vrtací JACOBS

18 896,01 Kč

18 896,01 Kč

Ene
21%

3 968,16 Kč

22 864,17 Kč

 

Nástavec frézovací AO

24 206,03 Kč

24 206,03 Kč

21%|

5.083,27 Kč

29 289,30 Kč

 

Nástavec frézovací HUDSON

28 702,80 Kč

28 702,80 Kč

21%

6 027,59 Kč

34 730,39 Kč

 

Frézovací nástavec

31676,10 Kč

31 676,10 Kč

21%

6 651,98 Kč

38 328,08 Kč

 

battery pack*

-|>| -|-| -|=

16 743,30 Kč

16 743,30 Kč

3 516,09 Kč

20 259,39 Kč

 

Celkem - vrtačka na velké ortopedické výkony

278 002,49 Kč

7-

58 380,52 Kč

336 383,01 Kč

 

 

Bateriová „silná“ pila na velké ortopedické výkony

 

Bateriová pila

160 927,03 Kč

160 927,03 Kč

21%

33 794,68 Kč

194 721,71 Kč

 

Battery pack*

r-

16 743,30 Kč

16 743,30 Kč

21%

3 516,09 Kč

20 259,39 Kč

 

Nabíjecí stanice kompatibilní s bateriemi bateriové silné vrtačky (cena včetně síťového kabelu)

 

 

61 747,08 Kč

61 747,08 Kč

21%

12 966,89 Kč

74 713,97 Kč

 

Celkem - pila na velké ortopedické výkony

239 417,41 Kč

 

50 277,66 Kč

 

289 695,07 Kč

 

 

 

 

CENA ZA 1 SET

i

824 482,77 Kč

173 141,38 Kč

I 997 624,15 Kč

 

 

CEMA CELKEM ZA 2 SETY

1 648 965,54 Kč

346 282,76 Kč

| 1995248,30 Kč

 

* součástí každého balení modulární vrtačky, vrtačky pro aloplastiku a pily je vždy jeden battery pack (tj. 2 kusy baterie celkem)

 

Obchodní název

 

Modulární bateriový systém na malé traumatologické výkony

 

Výrobce

 

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Modulární akumulátorová vrtačka

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

battery pack

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Adaptér na K dráty

Aceulan 3Ti

Aesculap AG

 

Pila (pilový adaptér)

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Nabíjecí stanice

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

 

Fy

Bateriová „silná“ vrtačka na velké ortopedické výkony

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Bateriová vrtačka pro aloplastiku

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Nástavec vrtací JACOBS

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Nástavec frézovací AO

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Nástavec frézovací HUDSON

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Frézovací nástavec

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

battery pack

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

 

Bateriová „silná“ pila na velké ortopedické výkany

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Bateriová pila

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Battery pack

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

Nabíjecí stanice kompatibilní s bateriemi bateriové silné vrtačky

Acculan 3Ti

Aesculap AG

 

 

 

 

 

 

 


PLNÁ MOC

Společnost B. Braun Medical s.r.o., se sídlem V Parku 2335/20, 148 00 Praha 4, IČ 485 86
285, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddil C, vložka
17893, zastoupena: Ing. Petrem Macounem, Ph.D., jednatelem (dále jen „Společnost“)

tímto

zplnomocňuje tohoto zmocněnce:

Mgr. Tomáš Stibor,
datum narození: 11, 3. 1975
bytem: U Pivovaru 3, 263 01 Dobříš, Česká republika

adresa pro doručování: B. Braun Medical s.r.o., V Parku 2335/20, 148 00 Praha 4, ČR

aby jménem Společnosti samostatně uzavíral následující typy smluvních dokumentů:

obchodní smlouvy s jednorázovým nebo ročním plněním nižším než 2.000.000 Kč
bez DPH (80.000 EUR) - obchodní smlouvou se rozumí smlouva, kterou
Společnost prodává zboží nebo poskytuje služby nebo která se k realizaci obchodu
přímo vztahuje, např. smlouva o konsignačním skladu, smlouva o výpůjčce;
ostatní smlouvy s jednorázovým plněním nižším než 100.000 Kč bez DPH (4.000
EUR) nebo ročním plněním nižším než 400.000 Kč bez DPH (16.000 EUR);

nabídky ve veřejných zakázkách, pokud Společnost hodlá zadavateli či dodavateli
dodávat produkty B. Braun v hodnotě nižší než 2.000.000 Kč bez DPH (80.000
EUR) jednorázově nebo za jeden kalendářní rok;

návrhy smluv ve veřejných zakázkách, pokud Společnost hodlá zadavateli či
dodavateli dodávat produkty B. Braun v hodnotě nižší než 2.000.000 Kč bez DPH
(80.000 EUR) jednorázově nebo za jeden kalendářní rok;

dodatky výše uvedených dokumentů;

rámcové smlouvy, v nichž je Společnost na straně objednatele a tato rámcová
smlouva společnost B. Braun nezavazuje k finančnímu plnění v konkrétně
stanovené hodnotě;

dílčí smlouvy k již uzavřeným rámcovým smlouvám;

dodatky prodlužující platnost smlouvy nebo rozšiřující smlouvu o další místo
plnění, a to bez ohledu na hodnotu plnění, či jiné podobně nevýznamné změny;
dodatky ke smlouvám jakékoliv hodnoty, pokud u smluv s jednorázovým plněním
navyšují cenu o méně než 100.000 Kč (4.000 EUR) bez DPH nebo u smluv
s opakovaným nebo trvajicím plněním o méně než 400.000 Kč (16.000 EUR) bez
DPH ročně;

výpovědi, odstoupení či dohody o ukončení výše uvedených dokumentů;

námitky dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších
předpisů a s účinností od 1. 10. 2016 dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání
veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů; a veškeré právní úkony s nimi
související, k veřejným zakázkám, do kterých Společnost hodlá zadavateli či
dodavateli dodávat produkty B. Braun v hodnotě nižší než 2.000.000 Kč bez DPH
(80.000 EUR) jednorázově nebo za jeden kalendářní rok.

Zmocněnec není oprávněn na základě této plné moci zplnomocnit další osobu.
Tato plná moc se uděluje na dobu trvání pracovněprávního vztahu, na základě kterého
zmocněnec vykonává pro Skupinu B. Braun CZ/SK práci na pozici Manažer pro obchod
a marketing, nejdéle však na dobu 2 let.

Touto plnou mocí se ruší v plném rozsahu plná moc ze dne 1. 7. 2016.

Platnost této plné moci lze ověřit na webové adrese:
http://www.bbraunweb.cz/data/plne moci

V Praze dne 1. 1.2017

B., Braun Medical s.r.o.

M95

Ing. Petr Macoun, Ph.D., jednatel