Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4301660: Nákup tiskárny

Příloha OT2017 A.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 2 ke Směrnici ředitelky KrP č. 1/2016 

Krajská pobočka v Ostravě 
Zahradní 368/12 | 701 10 Ostrava – Moravská Ostrava | IČ: 72 496 991 

 
 
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Ostravě 
Kontaktní pracoviště v Ostravě 
 
 

Objednávka  Dodavatel 
číslo objednávky:                    Datum:  XORS OFFICE spol. s r. o. 

Mariánské nám. 5 
2017/2017                          8.12. 2017  709 00 OSTRAVA – MAR.HORY 
 
Kontaktní osoba:                     E-mail:                       

 IČ: 25351796 

Petr Bindač        petr.bindac@uradprace.cz                   DIČ: CZ25351796 
  XORS OFFICE spol. s r. o. 

Mariánské nám. 5 
 

        Dodací lhůta: 15.12. 2017 
 

         Splatnost:                        14 dní 
                                       od data doručení faktury        
 

 

Korespondenční adresa pro faktury: 
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Ostravě 
Zahradní 368/12 
Ostrava 2, 702 00 
IČ: 724 96 991 
 

Číslo Objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci. 
 
Podpis: 
 

……………………………………………… 

Ředitel KrP v Ostravě 

Počet 
jednotek 

jednotka Cena/jednotku 
v Kč bez DPH 

DPH Celková cena 
v Kč bez DPH 

Celková cena 
v Kč s DPH 

10 ks 4850,- 21% 48500,- 58685,- 

Multifunkční zařízení XEROX Versalink B405 
 
 
 

    0,00 0,00 

(Předmět objednávky) 
 
 
 

    0,00 0,00 

(Předmět objednávky) 
 
 
 

    0,00 0,00 

(Předmět objednávky) 
 
 
 

    0,00 0,00 

(Předmět objednávky) 
 
 
 

                                               Celková hodnota: 48500,-  58685,- 

vera.fialova
Obdélník