Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o poskytnutí ubytovacích a stravovacích služeb 1. Smluvní strany Základní škola Praha 5 – Smíchov, Podbělohorská 26/720 se sídlem: Podbělohorská 26/720, 150 00 Praha 5 zastoupená: Mgr. Jitkou Vlčkovou, ředitelkou školy kontaktní osoba: Mgr. Zuzana Šanderová, mobil 724 019 320 IČ: 69781885 DIČ: - (dále jen zákazník) a Jachta Holany s.r.o. Provozovna AERO HOLANY se sídlem J. Seiferta 1377, 512 51 Lomnice nad Popelkou zastoupená: Mgr. Gabrielou Chmelovou, jednatelkou tel. 603 325 218 nebo 775 100 500 IČO: 63216027 DIČ: CZ63216027 (dále jen dodavatel) 2. Předmět a čas plnění Předmětem plnění jsou ubytovací služby a stravování v rozsahu 7x plné penze vč. 2 svačin a pitného režimu ve středisku dodavatele, tj. v rekreačním středisku Aero Holany, adresa Holany 84, PSČ 470 02, telefon 603 325 218 a 775 100 500. Obě strany se dohodly, že ubytování a stravování bude poskytnuto až pro 45 žáků + cca 5x pedagogický doprovod. Na každých 10 žáků bude 1 pedagogický doprovod zdarma. Pobyt začíná v pátek 11. 5. 2018 obědem a končí v pátek 18. 5. 2018 snídaní. 3. Cena, platební podmínky Obě strany se dohodly na ceně 340,-- Kč za žáka 1. třídy/1 den s plnou penzí a 350,-- Kč za žáka 5. třídy/1 den s plnou penzí. Cena je včetně DPH. Zákazník zaplatí nejpozději do 15. 3. 2018 zálohu ve výši 1.000,--Kč/na 1 žáka na účet dodavatele, a to na základě vystavené zálohové faktury. Na konci pobytu bude vystavena faktura na doplatek, a to dle skutečného počtu účastníků pobytu. Faktura bude uhrazena převodem. 4. Práva a povinnosti zákazníka Zákazník má právo vyžadovat poskytnutí služeb v rozsahu dohodnutém v této smlouvě a reklamovat případné vady poskytovaných služeb včetně požadování odstranění vady, doplnění služby nebo poskytnutí slevy. Veškeré reklamace uplatňuje zákazník na místě, případně ve lhůtě 7 pracovních dnů ode dne ukončení služby. Zákazník má právo stornovat objednávku služeb za podmínek uvedených v čl. 6 této smlouvy. Zákazník je povinen zaplatit dodavateli za poskytnuté služby způsobem a v termínech dohodnutých v této smlouvě. Zákazník je povinen dodržovat veškerá nařízení spojená s ubytováním a stravováním v rekreačním středisku Aero Holany, zejména ubytovací řád a odpovídá za veškeré škody způsobené jím nebo jeho zaměstnanci a žáky v pensionu. 5. Práva a povinnosti dodavatele Právy a povinnostmi zákazníka jsou určeny práva a povinnosti dodavatele. Jakékoliv jiné služby může dodavatel zajistit pouze v rámci svých možností za předpokladu dodatečné úhrady těchto služeb. 6. Stornovací podmínky pro celý kurz Zákazník má právo kdykoliv od objednaných služeb odstoupit, tyto písemně zrušit, avšak je povinen zaplatit storno poplatky ve výši: 50 % ceny služeb – 30 - 11 dní před termínem nástupu 100 % ceny služeb – 10 - 1 den před termínem nástupu Toto ujednání se týká zrušení celého kurzu a ne jednotlivců, kteří z nejrůznějších důvodů nebudou moci na kurz odjet. 7. Stornovací podmínky pro jednotlivce Zákazník je povinen do 1. března 2018 sdělit dodavateli závazný počet osob. Za každou osobu, která se poté pobytu nezúčastní, bude dodavatel účtovat zákazníkovi stornopoplatek ve výši 100 Kč/1 den, tedy za tento pobyt 700 Kč. Výjimkou jsou pouze případy, kdy žák nečekaně vážně onemocní a jeho nepřítomnost bude podložena lékařským potvrzením. 8. Závěrečná ustanovení Smlouva s hodnotou předmětu plnění nad 50.000,-- Kč bez DPH bude uveřejněna v registru smluv. Zákazník se zavazuje, že smlouvu zveřejní v registru smluv do 30 dnů od uzavření smlouvy. O zveřejnění smlouvy v registru smluv bude zákazník informovat dodavatele e-mailem. Zákazník i dodavatel potvrzují svými podpisy na této smlouvě, že souhlasí s podmínkami této smlouvy a v plném rozsahu je přijímají. V Praze dne 16. 11. 2017 V Lomnici nad Popelkou dne 16. 11. 2017 ……………………………… …………………………………