Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4324560: Obnovení funkčnosti En.dispečinku

Příloha 7172007453.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Pro následující položky očekáváme Vaše potvrzení objednávky:
                     Měna  CZK______________________________________________________________________________________

Pol. Materiál Označení
Obj.množství Jednotka Cena MJ (bez DPH)        Cena (bez DPH)______________________________________________________________________________________

10 Obnovení funkčnosti En.dispečinku
                X Jedn.výk. XXX.XX XXXX.XX
______________________________________________________________________________________

Celková hodnota (bez DPH)            94.890,00 CZK

______________________________________________________________________________________

Potvrzenou objednávku zašlete zpět na adresu kontaktní osoby.

............................                ............................
Razítko a podpis dodavatele:                Razítko a podpis odběratele:

Příloha :  1

Příjemce objednávky

Deloitte Advisory s.r.o.
Karolinská 654/2
186 00 Praha 8, Karlín

IČ : 27582167 
DIČ: CZ27582167 

Vaše číslo u nás:  111476

Adresa dodávky:
XXXXX XXXXXX
XXXXXXX XXX XXX XXX
XXXXXXX XX
XXX XX XXXXX

Není-li mezi dodavatelem a Dopravním podnikem hl. m. Prahy, akciovou společností (dále jen DPP) plněno podle smlouvy, řídí se obchodní vztahy mezi smluvními stranami
příslušnými ustanoveními Všeobecných obchodních podmínek DPP (dále jen VOP). Aktuální VOP jsou přístupné na adrese: http://www.dpp.cz/vop . Dodavatel potvrzením
objednávky nebo zahájením plnění stvrzuje svůj souhlas s těmito VOP a se skutečností, že se s VOP seznámil. DPP výslovně upozorňuje, že nedílnou součástí faktury je odkaz na
číslo objednávky, finančně vyčíslený soupis provedených prací a dodaný materiál, ostatní náklady a také potvrzený předávací protokol, popř. potvrzený dodací list. Předávací
protokol, případně potvrzený dodací list, musí obsahovat odkaz na číslo objednávky. Nebude-li příslušná faktura obsahovat náležitosti zde uvedené a náležitosti dle VOP, je DPP
oprávněn vrátit fakturu dodavateli jako neoprávněně vystavenou.
Není-li mezi smluvními stranami písemně sjednáno jinak, je doba splatnosti faktur 30 kalendářních dnů.
Dodavatel souhlasí s uveřejněním této objednávky v registru smluv dle z. č. 340/2015 Sb.; z důvodu ochrany obchodního tajemství budou jednotkové ceny začerněny.
Pokud dodavatel zahájí plnění dle této objednávky, aniž by předem  písemně potvrdil její akceptaci, považuje se objednávka zahájením  plnění za bezvýhradně potvrzenou.
Objednáváme u Vás níže uvedené položky:

                                        strana 1 z  1

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
se sídlem Praha 9, Sokolovská 217/42, PSČ 190 22
IČ - 00005886, DIČ - CZ00005886
zápis v obch.rejstříku vedeném MS v Praze dne 11.7.1991, sp. zn.: Rg.: B 847
č.účtu - 1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1

Kontaktní osoba
XXXXX XXXXXX
Telefon / Fax
+XXX XXX XXX XXX / +XXX XXX XXX XXX
E-mail
XXXXX@XXXXX.XXX

Objednávka č: 7172007453 ze dne 09.01.2018