Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4352132: Deštová kanalizace a komunikace Valcha - nutnost vyhotovení projektové

Příloha dodatek_c_2.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        statutární město Plzeň                                                   Valbek, spol. s r.o. 
Odbor investic MMP                                                16PL220020 
2017/001231     

 

Stránka 1 z 3 
 

Dodatek č. 2 
ke smlouvě o dílo 

uzavřené dne 13.04.2017 v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský 
zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) 

 
k investiční akci s názvem 

„Dešťová kanalizace a komunikace Valcha“  
-  

část Sulkovská 
07TUUIN14 

 

 
 
Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely níže uvedené smluvní strany  
 
statutární město Plzeň 
se sídlem nám. Republiky 1/1, PSČ 301 00, Plzeň 
IČO: 000 75 370 
DIČ: CZ00075370 
zastoupené Ing. Pavlem Grisníkem, vedoucím Odboru investic MMP 
 
Odbor investic MMP 
Škroupova 5, Plzeň PSČ 306 32 
tel.: XXXXXXX, e-mail: XXXXXX 
 
bankovní spojení: XXXXXX  
číslo účtu:        XXXXXX 
(dále také jako „objednatel“) 
 
Kontaktní osoba objednatele ve věcech technických: 
Milan Vodička 
tel.: XXXXXXX, e-mail: XXXXXX  
 
a 
 
Valbek, spol. s r.o. 
se sídlem Vaňurova 505/17, 460 07 Liberec 3 
kontaktní adresa: Parková 1205/11, 326 00 Plzeň 
zastoupená Ing. Robertem Vorschneiderem, na základě plné moci 
IČO: 48266230 
DIČ: CZ48266230 
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 4487 
 
bankovní spojení: XXXXXX 
číslo účtu:  XXXXXX 
(dále také jako „zhotovitel“) 
 
Kontaktní osoba zhotovitele ve věcech technických: 
Ing. Tomáš Petráň 
tel.: XXXXXX, e-mail: XXXXXXX 
a  
Ing. Lucie Krupičková 
tel.: XXXXXXX, e-mail: XXXXXXX 
 
(objednatel a zhotovitel společně také jako „Smluvní strany“ a samostatně také jako „Smluvní strana“) 
 
tento  

 
dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo  

mailto:vodicka@plzen.eu
mailto:tomas.petran@valbek.cz
mailto:lucie.krupickova@valbek.cz


statutární město Plzeň                                                   Valbek, spol. s r.o. 
Odbor investic MMP                                                16PL220020 
2017/001231     

 

Stránka 2 z 3 
 

č. objednatele 2017/001231, č. zhotovitele 16PL220020 (dále jen “dodatek č. 2“). 
 
I. 

Preambule 
 

1.1. Smluvní strany uzavřely dne 13.04.2017 smlouvu o dílo, jejímž předmětem je navržení 
a vyhotovení projektové dokumentace ve stupni dokumentace pro stavební povolení (dále jen 
„DSP“), obstarání nezbytného projednání DSP s příslušnými správními orgány a s dotčenými 
účastníky řízení, včetně získání souhrnného stanoviska ORP MMP tak, aby na základě DSP 
mohlo být vydáno pravomocné stavební povolení a na základě vydaného pravomocného 
stavebního povolení mohla být následně řádně a dle představ objednatele realizována stavba 
s názvem „Dešťová kanalizace a komunikace Valcha“ - část Sulkovská (dále jen „smlouva“).  
 
Smluvní strany dále dne 01.11.2017 uzavřely dodatek č. 1, kterým se dohodly na přerušení plnění 
závazků vyplývajících ze smlouvy s ohledem na nutnost vyhotovení projektové dokumentace pro 
územní rozhodnutí na stavební objekty, které nebyly součástí platného územního rozhodnutí 
a změny technického řešení stavby, které jsou nutné k získání stavebního povolení dle původní 
smlouvy o dílo. 
 

1.2. Vzhledem ke skutečnosti, že strany dosáhly dohody na podmínkách pokračování v plnění závazků 
plynoucích ze smlouvy, dohodly se smluvní strany na uzavření tohoto dodatku č. 2 ke smlouvě. 

 
II. 

Předmět dodatku 
 
2.1. Objednatel a zhotovitel se dohodli, že rozsah díla realizovaného na základě smlouvy se mění, a to 

v rozsahu a způsobem obsaženým v cenové nabídce, která tvoří přílohu č. 1 tohoto dodatku č. 2 
a je nedílnou součástí (dále jen „Cenová nabídka“). Smluvní strany prohlašují, že Cenovou 
nabídku považují za jasnou, srozumitelnou a proveditelnou.  

 
2.2. Smluvní strany se dohodly, že cena za dílo realizované na základě smlouvy ve znění dodatků se 

v souvislosti s přijetím Cenové nabídky mění následovně: 
 

 Cena v Kč bez 
DPH 

DPH v % DPH v Kč 
Cena v Kč včetně 
DPH 

Cena zpracování změny DÚR  203 000  21% 42 630   245 630  

Cena za inženýrskou činnost 
k DÚR  58 800 21% 12 348 71 148 

Cena za zpracování DSP 
906 000 21% 190 260 1 096 260 

Cena za inženýrskou činnost 
k DSP 80 000 21% 16 800 96 800 

 
Celková cena za provedení díla činí celkem:          1.247.800,- Kč bez DPH 

 
K ceně Díla bude účtována DPH v zákonné výši ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 

 
2.3. S ohledem na průběh realizace díla se Smluvní strany dohodly na změně ustanovení čl. II. odst. 

2.1. písm. a) – d) smlouvy, a to tak, že původní znění čl. II. odst. 2.1. písm. a) – d) smlouvy se ruší 
a nahrazuje se tímto textem: 

 
2.1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo, tj. předat dílo provedené v souladu s podmínkami 

stanovenými smlouvou ve znění všech jejích dodatků bez vad a nedodělků, 
v následujících termínech: 
 
a) předání dokumentace DÚR objednateli:  nejpozději do 4 měsíců od účinnosti  

                                                                dodatku č. 2 



statutární město Plzeň                                                   Valbek, spol. s r.o. 
Odbor investic MMP                                                16PL220020 
2017/001231     

 

Stránka 3 z 3 
 

b) zahájení inženýrské činnosti k DÚR:  nejpozději do 14 dnů od odevzdání  

DÚR 

  

c) podání žádosti o vydání ÚR:   nejpozději do 14 dnů od získání  

všech potřebných stanovisek 

a souhlasů 

 

d) odevzdání dokumentace DSP:   nejpozději 4 měsíce od  

právní moci územního rozhodnutí 

včetně záborového elaborátu 

 
e) zahájení inženýrské činnosti k DSP:  nejpozději do 14 dnů od odevzdání  

DSP a záborového elaborátu 

 

f) podání žádosti o vydání SP:   nejpozději do 14 dnů od získání  

stanoviska ORP MMP, DOSS a od 

předání smluv uzavřených pro 

majetkoprávní vypořádání (zajišťuje 

OI MMP na základě podkladu od 

dodavatele) 

 

2.4. Smluvní strany se dohodly, že smluvní ujednání smlouvy tímto dodatkem č. 2 jsou nedotčená, 

zůstávají v platnosti. 

III. 
Závěrečná ustanovení 

 
3.1. Tento dodatek byl sepsán v pěti (5) vyhotoveních s platností originálu, z nichž Objednatel obdrží 

tři (3) stejnopisy a Zhotovitel dva (2) stejnopisy. 
 
3.2. Tento dodatek nabývá platnosti jeho podpisem poslední Smluvní stranou a účinnosti dnem jeho 

uveřejnění v registru smluv ve smyslu zákona č. 340 /2016 Sb., o registru smluv, v platném znění. 
 
3.3. Smluvní strany berou na vědomí, že tento dodatek dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, 

podléhá uveřejnění prostřednictvím registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že dodatek 
k uveřejnění prostřednictvím registru smluv zašle správci registru statutární město Plzeň. 

 
3.4. Nedílnou součástí tohoto dodatku jsou následující přílohy: 
 

Příloha č. 1 :  Cenová nabídka ze dne 03.10.2017 
 
3.5. Smluvní strany činí nesporným, že tento dodatek byl sepsán podle jejich pravé a svobodné vůle 

a jako takový jej prosty omylu podepisují.  
 
V Plzni dne       
 
Za Objednatele: 10.1.2018     Za Zhotovitele:  4.1.2018 
 
 
 
 
………………………………………….   ……………………………………………… 
Ing. Pavel Grisník     Ing. Robert Vorschneider  
vedoucí Odboru investic MMP    ředitel střediska Plzeň  

Valbek, spol. s r.o.