Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4369136: Stavební práce

Příloha SML-00005-2018-226.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO 
č. S932/2018/004

v
Lesy České republiky, s.p.
IČO: 421 96 451 
DIČ: CZ42196451
sídlem: Přemyslova 1106/19, Nový Hradec Králové, 500 08 Hradec Králové
zapsán v obchodním rejstříku u Krajského soudu Hradec Králové, oddíl A XII, vložka 540
statutární orgán: Ing. Daniel Szórád, Ph.D., generální ředitel
zastoupené na základě pověření dle směrnice 19/2015 Podpisový řád: Ing. Miroslavem Roznerem, ředitelem 
Krajského ředitelství Karlovy Vary

(dále jen „objednatel44)

a

23/02 ZO ČSOP BERKUT
IČO: 66364256
DIČ: CZ66364256
sídlo: Klášter 106, 364 61 Teplá
zastoupený: Ing. Jiří Šindelář, předseda

(dále jen „zhotovitel44)

uzavírají a tímto uzavřeli podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu o dílo:

II.
Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele na vlastní nebezpečí 
a odpovědnost dílo Následná péče Miniarboretum, evidenční číslo zakázky S932/2018/004 a to 
za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy a technickými normami a touto 
smlouvou.

2. V rámci plnění této smlouvy zhotovitel na vlastní náklad, nebezpečí a odpovědnost provede, popř. 
zabezpečí všechny práce a opatření potřebné k řádné realizaci díla. Součástí závazku zhotovitele 
dle této smlouvy je i provedení následujících prací a činností:

- údržba dotčených komunikací, včetně uvedení všech povrchů do původního stavu,

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.l

mailto:zdenek.karaus@lesycr.cz
mailto:zocsopberkut@seznam.cz


- uvedení stavbou dotčených pozemků do původního stavu a jejich protokolární předání 
zpět vlastníkům,

- zajištění ochrany vzrostlých stromů před poškozením,
- zajištění trvalé likvidace odpadů v souladu s platnými právními předpisy,

Cena těchto plnění je zahrnuta v ceně za dílo dle ěl. IY. odst. 1 této smlouvy.

3. Objednatel se zavazuje řádně zhotovené dílo od zhotovitele převzít a zhotoviteli za něj zaplatit 
touto smlouvou dohodnutou cenu způsobem smlouvou stanoveným.

4. Veškeré odchylky provedení díla a jeho postupu od vymezení daného touto smlouvou jsou 
přípustné pouze tehdy, budou-li objednatelem předem písemně odsouhlaseny. Provedení víceprací 
je možné jen na základě písemného dodatku této smlouvy.

5. Zhotovitel prohlašuje, že je seznámen se všemi údaji potřebnými pro řádné provedení díla a že ani 
při vynaložení odborné péče, již lze na něm rozumně požadovat, neshledal rozporů nebo 
nedostatků, jež by bránily řádnému provedení díla způsobem a v rozsahu dle této smlouvy.

III.
Doba plnění

1. Termín zahájení provádění díla: 1.3.2018

2. Dílo, které je předmětem této smlouvy, bude provedeno, včetně řádného poskytnutí plnění dle ěl. 
II. odst. 2 této smlouvy, nejpozději 21.12.2018. Tato lhůta se prodlužuje o počet dní, o něž došlo 
k posunu zahájení provádění díla oproti termínu dle odstavce 1 z důvodu na straně objednatele, 
nebude-li písemně dohodnuto jinak. Dílo je provedeno, je-li způsobilé sloužit svému účelu a 
nevykazuje-li vady. Dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě. Objednatel není povinen převzít dílo 
vykazující vady, popřípadě dílo nezpůsobilé sloužit svému účelu; ustanovení § 2628 občanského 
zákoníku se nepoužije.

3. V případě, že objednatel písemně požádá o přerušení prací na stavbě (např. z důvodu změny 
finančního plánu), je zhotovitel povinen práce přerušit na dobu objednatelem stanovenou. O dobu 
přerušení prací dle tohoto odstavce se posunuje termín pro provedení díla dle odstavce 2.

IV.
Cena za dílo

1. Za řádné provedení díla dle této smlouvy náleží zhotoviteli cena za dílo ve výši 248.656,38 Kč bez 
DPH, slovy dvěstěčtyřicetosmtisícšestpadesátšestkorunčeskýchtřicetosmhaléřů bez DPH. DPH 
bude účtováno ve výši dle příslušného právního předpisu, tj. dle zákona č. 235/2004 Sb., 
o dani z přidané hodnoty.
Zhotovitel prohlašuje, že je plátce DPH.

Cena za dílo je strukturována dle úplného rozpočtu uvedeného v příloze této smlouvy a zahrnuje

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.2



veškeré náklady zhotovitele na řádné provedení díla, včetně poskytnutí všech práv a plnění dle této 
smlouvy.

2. V případě změn díla (méněprací či víceprací) se k jejich ocenění použije rozpočet, který je 
přílohou této smlouvy (dále jen „rozpočet44), a cenová soustava URS (dále jen „ceník44). Pro 
výpočet jednotkové ceny za méněpráce či vícepráce bude použito:

a) smluvních jednotkových cen příslušných prací z rozpočtu, jsou-li tyto ceny a práce v 
rozpočtu obsaženy,

b) nejsou-li příslušné práce a ceny v rozpočtu obsaženy, určí se jednotková cena předmětných
prací:
1. Je-li v rozpočtu obsažen příslušný rozpočtový díl:
ceníková cena nové položky x (nabídková cena příslušného dílu dle rozpočtu / ceníková cena 
příslušného dílu z rozpočtu) = jednotková cena nové položky.
2. Není-li v rozpočtu obsažen příslušný rozpočtový díl:
ceníková cena nové položky x (nabídková cena za dílo dle rozpočtu / ceníková cena díla, tj. 
prací uvedených v rozpočtu) = jednotková cena nové položky.

c) není-li cena nové položky v ceníku (cenících cenové soustavy URS) uvedena, určí se
jednotková cena předmětných prací na základě kalkulace zhotovitele odpovídající tržní 
(obvyklé) úrovni ceny, písemně odsouhlasené objednatelem.

Provedení víceprací je však možné jen na základě písemného dodatku této smlouvy, předem 
uzavřeného postupem souladným s obecně závaznými právními předpisy upravujícími zadávání 
veřejných zakázek.

V.
Placení a fakturace

1. Cena za dílo bude zhotoviteli uhrazena na základě daňového dokladu (faktury) zhotovitelem řádně 
vystaveného po provedení díla a doručeného objednateli na adresu:

Lesy České republiky, s.p.

Lesní správa Toužím 
Plzeňská 580 
364 01 Toužím

2. Splatnost faktury je 21 dní ode dne jejího doručení smluvní straně.

3. Objednatel je oprávněn zhotovitelem vystavenou faktura vrátit bez proplacení, jestliže vyúčtování 
nevyhovuje stanoveným požadavkům, zejména pak:
- jestliže faktura neobsahuje všechny náležitosti daňového dokladu anebo
- nebyly-li vyúčtované práce provedeny, vykazují vady, nebo jsou-li účtovány neoprávněně,

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.3



VI.
Provádění prací

1. Bude-li při provádění stavebních prací zjištěna vada zadávací dokumentace, je zhotovitel povinen 
na tuto vadu objednatele upozornit a objednatel povinen postupovat tak, aby tato vada byla bez 
zbytečného odkladu odstraněna. Zhotovitel není oprávněn požadovat uhrazení víceprací, jež byly 
vyvolány vadou zadávací dokumentace, jíž mohl zhotovitel odhalit při vynaložení odborné péče 
při přezkoumání zadávací dokumentace dle ěl. II. odst. 5 této smlouvy.

2. V případě, že v průběhu prací dojde ke změně nebo vydání rozhodnutí orgánů 
vodohospodářských, hygienických, energetických nebo jiných, je objednatel povinen urychleně 
změněné podmínky projednat a přizvat k jejich projednávání i zástupce zhotovitele. Vyžádají-li si 
tyto změny prodloužení termínu provedení díla, bude tento termín odpovídajícím způsobem 
prodloužen uzavřením dodatku k této smlouvě.

3. Pokud zhotovitel použije pro splnění díla poddodavatele, nese vůči objednateli odpovědnost jako 
by dílo prováděl sám. Pokud bude objednatel u určitého druhu prací písemně požadovat 
identifikační údaje poddodavatele, je zhotovitel povinen je objednateli písemně sdělit.

4. Objednatel je oprávněn kontrolovat kvalitu prováděného díla prostřednictvím jím pověřených 
osob, zejména zda jsou práce prováděny podle předané dokumentace, podle smluvených 
podmínek, technických norem a jiných předpisů a v souladu s rozhodnutím příslušných orgánů. 
Zhotovitel je povinen poskytnout objednateli za tímto účelem veškerou potřebnou součinnosti, 
zejména potřebné písemnosti k nahlédnutí, umožnit přístup na pracoviště atd. Na zjištěné 
nedostatky musí objednatel neprodleně upozornit zhotovitele zápisem do stavebního deníku nebo 
jinou prokazatelnou písemnou formou a žádat odstranění zjištěných vad.

5. Jestliže staveniště nebude ve stavu způsobilém k zahájení prací, posunuje se termín zahájení 
provádění díla a termín provedení díla o počet dnů, po který je objednatel v prodlení s řádným 
zajištěním staveniště zhotoviteli.

6. Zhotovitel zřídí na staveništi nezbytná zařízení staveniště, včetně sociálních zařízení, osvětlení, 
telefonu a skladových prostorů umístěných tak, aby neomezovala a ekologicky neohrožovala okolí 
stavby. Odebrané energie a vodu bude dodavatel měřit a hradit.

VII.
Další povinnosti zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo podle této smlouvy v plném souladu s předanou zadávací 
dokumentací a v souladu se specifikací materiálů a výrobků uvedených ve výkazech výměr 
jednotlivých stavebních oddílů a oceněných v nabídkovém rozpočtu a za dodržování platných 
ČSN a ON.

2. Zhotovitel potvrzuje, že je seznámen se staveništěm, podmínkami týkajícími se provádění prací a 
je si vědom rozsahu prací, které mají být provedeny.

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.4



3. Zhotovitel se zavazuje provést během provádění prací bezpečnostní opatření k ochraně díla a 
podrobit se před předáním a převzetím díla bezpečnostním opatřením, nezbytným pro ochranu 
díla.

4. Zhotovitel odpovídá za bezpečnost práce, za dodržování předpisů o práci v ochranných pásmech, 
požárních a jiných předpisů chránících veřejné zájmy. Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a 
ochranu zdraví všech osob v prostoru staveniště. Zhotovitel zajistí na svou odpovědnost a náklady 
dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle zákona č. 309/2006 Sb., v účinném znění, 
prováděcích právních předpisů a souvisejících norem a zabezpečí ochranu osob pohybujících se 
v sousedství staveniště (oplocení a označení staveniště apod.).

5. Zhotovitel zodpovídá za uspořádání staveniště (případně pracoviště) dle nařízení vlády č. 
591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na 
staveništích a č. 362/2005 Sb., o bližších požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na 
pracovištích s nebezpečím pádu z výšky nebo do hloubky.

6. Zhotovitel je povinen na staveništi a v jeho okolí zachovat pořádek a čistotu a průběžně 
odstraňovat na své náklady odpady a nečistoty, vzniklé během provádění stavebních prací. Odvoz 
a uložení odpadu na skládku je povinností zhotovitele.

7. V průběhu realizace stavby zhotovitel umožní provedení kontrolních prohlídek stavby ve smyslu 
§ 133 stavebního zákona a zajistí nápravu zjištěných nedostatků v objednatelem stanovené 
přiměřené lhůtě.

8. Zhotovitel je povinen dodržovat bezpečnostní, hygienické a protipožární předpisy, týkající se 
provádění stavebních prací, zajistí potřebná opatření a zajistí dozor nad bezpečností práce.

9. Všechny věci (materiál, stroje, zařízení, nástroje a nářadí atd.) nutné k řádnému provedení díla, je 
povinen na své náklady a nebezpečí zabezpečit zhotovitel.

10. Zhotovitel je povinen zajistit všechny zkoušky, měření a revize požadované příslušnými předpisy 
nebo normami. Náklady na tyto zkoušky jsou součástí ceny za dílo.

11. Zhotovitel je povinen řídit se pokyny objednatele v rámci koordinace s dodávkami, které nejsou 
součástí díla podle této smlouvy.

12. Zhotovitel se zavazuje použít při provádění díla materiály, výrobky a zařízení plně odpovídající 
této smlouvě. Pokud bude objednatelem požadováno, předloží vzorky materiálů před 
zabudováním.

13. Zhotovitel se zavazuje používat v hydraulice mechanizace, která bude při realizaci díla použita, 
pouze biologicky odbouratelné kapaliny.

14. Zhotovitel seznámí obsluhu objednatele s obsluhou všech zařízení díla, vyžadující obsluhu. 
Seznámení proběhne vždy v průběhu uvádění příslušných zařízení do provozu. Účast obsluhy při 
zaškolení zajišťuje objednatel.

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.5



15. Zhotovitel vyklidí staveniště ve lhůtě do 15-ti dnů po převzetí díla objednatelem. Po tomto 
termínu je zhotovitel oprávněn ponechat na staveništi pouze zařízení a materiál, nutný k odstranění 
vad a nedodělků, zjištěných při předání a přebírání díla.

VIII.
Předání a převzetí díla

1. Objednatel zhotovené dílo prohlédne a výsledky prohlídky zapíše do předávacího protokolu, který 
bude o předání sepsán. Předávací protokol bude obsahovat zejména zhodnocení jakosti 
provedených prací, soupis zjištěných vad a nedodělků, dohodu o opatřeních a lhůtách k jejich 
odstranění, případně nedošlo-li k dohodě, stanoviska objednatele a zhotovitele, jakož i prohlášení 
objednatele, zda odevzdané dílo či jeho část přejímá. Předávací protokol bude datován a opatřen 
podpisy oprávněných pracovníků objednatele a zhotovitele.

2. Objednatel převezme dílo protokolárně po jeho provedení. Součástí zápisu bude soupis vad a 
nedodělků, pokud při předání a převzetí budou zjištěny. Dílo, jež vykazuje vady, objednatel není 
povinen převzít.

3. Zhotovitel nese nebezpečí škody na prováděném díle až do okamžiku, kdy byl objednatel povinen 
zhotovené dílo převzít.

4. Objednatel je oprávněn požadovat po předchozí písemné dohodě se zhotovitelem dokončení, 
předání a převzetí některých částí díla v předstihu před konečným termínem.

5. Vady a nedodělky, pokud budou v předávacím protokolu uvedeny, nesmí omezovat uživatele v 
užívání díla nebo snižovat jeho provozní spolehlivost.

IX.
Záruka a uplatnění práv z odpovědnosti za vady

1. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost zhotoveného díla o době trvání 36 měsíců. 
Záruka začíná běžet dnem převzetí díla objednatelem.

2. Zhotovitel je povinen nejpozději do 14 dnů po obdržení oznámení vady písemně oznámit 
objednateli, zda vadu díla uznává či neuznává. Pokud tak neučiní, má se za to, že vadu uznává. 
Vada musí být odstraněna nejpozději do 30 dnů od jejího oznámení objednatelem. Neoznámí-li 
objednatel zhotoviteli jinak, platí, že objednatel požaduje odstranění vady dodáním chybějící věci, 
je-li možno vadu odstranit dodáním chybějící věci, nebo opravou věci, je-li možné vadu odstranit 
opravou věci.

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.6



X.
Smluvní pokuty a úrok z prodlení

1. Zhotovitel je povinen v případě prodlení s provedením díla objednateli zaplatit smluvní pokutu ve 
výši 0,5 % z dohodnuté ceny za dílo bez DPH za každý, byť i započatý kalendářní den prodlení. 
V případě prodlení s provedením díla delšího než jeden měsíc je zhotovitel povinen zaplatit 
objednateli smluvní pokutu za první jeden měsíc prodlení ve výši dle tohoto odstavce a smluvní 
pokutu ve výši dle odstavce 2.

2. V případě, že zhotovitel při provádění díla dle této smlouvy provede práce v rozporu s touto 
smlouvou (např. nekvalitně, v rozporu se zadávací dokumentací) je povinen zaplatit objednateli 
smluvní pokutu ve výši 25 % z ceny takových prací určené bez DPH dle ěl. IV. ve spojení 
s přílohou této smlouvy, přičemž při tomto určení se vychází z ceny těchto prací tak, jakoby se 
jednalo o práce bezvadně provedené. V případě, že se zhotovitel ocitne v prodlení s provedením 
díla o více než jeden měsíc, je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 25 % z ceny 
prací, jež zbývá provést do řádného zhotovení díla dle této smlouvy, určené bez DPH dle ěl. IV. ve 
spojení s přílohou této smlouvy.

3. V případě prodlení s plněním peněžitého závazku dle této smlouvy je smluvní strana, která je takto 
v prodlení, povinna zaplatit druhé smluvní straně úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za 
každý, byť i započatý den prodlení.

4. V případě prodlení s odstraněním vady (ěl. IX. odst. 2 této smlouvy) je zhotovitel povinen zaplatit 
objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý případ a, byť i započatý kalendářní den 
prodlení.

5. Smluvní strany výslovně souhlasí s výší sankcí sjednaných v tomto ustanovení. Zhotovitel bere na 
vědomí, že výše smluvních pokut je stanovena s ohledem význam zajišťované povinnosti řádného 
dokončení díla ve smluveném termínu pro objednatele.

6. Zhotovitel není povinen platit smluvní pokutu v případě, že mu ve splnění povinnosti, zajištěném 
smluvní pokutou, zabránila mimořádná, nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá 
nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá ze zhotovitelových osobních poměrů nebo vzniklá až 
v době, kdy byl zhotovitel s plněním smluvené povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl 
zhotovitel povinen podle smlouvy či obecně závazného právního předpisu překonat, ho však 
povinnosti platit smluvní pokutu nezprostí.

7. Smluvní pokuta dle tohoto článku bude uhrazena na základě řádně vystaveného daňového dokladu 
(faktury) s lhůtou splatnosti 21 dní od jejího doručení povinné straně.

XI.
Odstoupení od smlouvy

1. Od této smlouvy lze odstoupit za podmínek a v případech stanovených občanským zákoníkem 
anebo touto smlouvou.

2. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit zejména v případě:

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.7



- je-li dílo prováděno v rozporu s touto smlouvou,
- prodlení zhotovitele s provedením díla delšího než 35 dnů, nebo

jestliže z chování zhotovitele, postupu prací nebo jiných okolností nepochybně vyplývá, že povinnost 
zhotovitele bude porušena způsobem, který zakládá právo objednatele od této smlouvy odstoupit.

3. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od této smlouvy zejména v případě prodlení objednatele 
se zaplacením ceny za dílo delšího než 35 dnů.

XII.
Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 
V případě, že se na tuto smlouvu vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle 
zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto 
smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v rozhodném znění, a je-li dle uvedeného 
zákona účinnost této smlouvy vázána na její uveřejnění, nabývá tato smlouva účinnosti nejdříve 
dnem uveřejnění.

2. V záležitostech, které nejsou touto smlouvou upraveny, se obě strany řídí obecně závaznými 
právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.

3. Smluvní strany prohlašují, že předem souhlasí s možným zpřístupněním či zveřejněním 
(uveřejněním) celé této smlouvy v jejím plném znění.

4. Smluvní strana je povinna upozornit druhou smluvní stranu na takové informace a údaje ve 
smlouvě, které nemohou být zpřístupněny nebo zveřejněny (uveřejněny), neboť ochrana takových 
informací a údajů je vyžadována podle zvláštních právních předpisů.

5. Smluvní strany níže svým podpisem stvrzují, že v průběhu vyjednávání o této smlouvě vždy 
jednaly a postupovaly čestně a transparentně a současně se zavazují, že takto budou jednat i při 
plnění této smlouvy a veškerých činnostech s ní souvisejících.

Smluvní strany se dále zavazují vždy jednat tak a přijmout taková opatření, aby nedošlo ke vzniku 
důvodného podezření na spáchání trestného činu či k samotnému jeho spáchání (včetně formy 
účastenství), v důsledku tedy jednat tak, aby kterékoli ze smluvních stran nemohla být přičtena 
odpovědnost podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti 
nim, nebo nevznikla trestní odpovědnost fyzických osob (včetně zaměstnanců) podle trestního 
zákoníku, případně aby nebylo zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze smluvních stran včetně 
jejích zaměstnanců podle platných právních předpisů.
Objednatel za tímto účelem vytvořil tzv. Criminal compliance program Lesů České republiky, s. p. 
(viz www.lesycr.cz), (dále jen „CCP LČR“), a v jeho rámci přijal závazek dodržovat zejména 
Kodex CCP LČR, Protikorupění program LČR a Etický kodex zaměstnanců LČR, a to včetně 
všech příloh, čímž se LČR vymezují proti jakémukoli protiprávnímu a neetickému jednání a 
nastavují postupy k prevenci a odhalování takového jednání. Za účelem naplnění tohoto článku, tj. 
za účelem nastavení funkčních a efektivních preveněních procesů při plnění této smlouvy nebo v 
souvislosti s ním, lze obsah těchto dokumentů poskytnout na žádost druhé smluvní straně, která je 
rovněž může přijmout za své, a to v plném jejich znění.

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.8

http://www.lesycr.cz


6. Tato smlouva se vyhotovuje ve 2 stejnopisech, z toho po jednom pro každou ze smluvních stran.

7. Součástí této smlouvy je příloha - rozpočet, technická zpráva

V Teplé, dne . v V loífj V Karlových Varech, dne: .á■■.'í.í,V.t/

,M 4 23/02 ZO ČSQP BERKU I"
U“’ ' {MH UNION fO«NMI*ECOIISERVW('!l

fthilttto Tnptó. 364'81 Klášter leptá

. / 100:60364256 ®

ředitel Krajského ředitelství Karlovy Vary

Smlouva o dílo č. S932/2018/004
strana č.9



MINIARBORETUM LČR TOUŽÍM 
CENOVÝ NABÍDKA

Údržba vegetačních a technických prvků (nad rámec reklamace) 2018
Název prvku (operace) J.cena Nhod Opakování celkem Plocha celkem
Rozvolněná vegetační skupina smíšená
Údržba ploch, odstraněni výmlůadků, vyhrabání listí z okol.
trávníku 4,50 0,007 2 9,00
Cena celkem: 9,00 2145 19 305,00
Rozvolněná vegetační skupina smíšená s podrostem 
Údržba ploch, odstranění výmlůadků, vyhrabání listí z okol.
trávníku 4,50 0,007 2 9,00
Cena celkem: 9,00 1944 17 496,00
Florozony a jednotlivé kompoziční celky
Odstranění listí, kontrola pěstebního stavu, výchovný řez 10,00 0,05 1 10,00
Odplevelení s nakypřenlm 19,00 0,172 2 38,00
Vypletl bez okopávky 11,00 0,127 3 33,00
Hnojení minerálním hnojivém 0,40 0,0004 2 0,80
Zálivka rostlin 2,00 0,012 1 2,00
Odstranění odkvetlých a odumřelých částí 6,00 0,036 2 12,00
Odpíchnutí okrajů 2,00 0,015 2 4,00
Cena celkem: 99,80 1209,6 120 718,08
Trávník parkový (do 1:5)
Sečení se sběrem travní biomasy 1,10 0,0065 10 11,00
Jarní vyhrabání 4,50 0,009 1 4,50
Cena celkem: 15,50 1197 18 553,50
Trávník luční (do 1:5)
Sečení 2,60 0,0655 3 7,80
Cena celkem: 7,80 2145 16 731,00
Trávník nestandardní (do 1:5)
Sečení 3,10 0,05 2 6,20
Cena celkem: 6,20 1944 12 052,80
Mlátové cesty a povrchy
Dopinění mlatu 240,00 0,1 24,00
Hutnění 15,00 1 15,00
Vypletí výsadeb v ploše 11,00 0,127 3 33,00
Cena celkem: 72,00 400 28 800,00
Údržba mobiliáře

Základní údržba - kontrola, dotažení šroubů atd. 5 000,00 1 5 000,00
Obnova nátěrů 10 000,00 1 10 000,00
Cena celkem: 15 000,00 15 000,00

Celkem bez DPH: 248 656,38

23/02 ZO ČSOP BERKUT 
IČ:66364256



Technická zpráva

Následná péče Miniarboretum Toužím 
Inv.č. 226315

k.ú Toužím č.p.p 1641/1; 3160/7; 3160/1; 1621/1

Jedná se celoroční následnou péči o vybudované Miniarboretum v Toužimi. 

Práce budou spočívat

Areál Lesní správy (1197m2) - Jarní vyhrabání trávníku

Areál školek (4089m2)

Sečení parkového trávníku dle potřeby předpoklad 7x se 
sběrem biomasy a 7x bez sběru biomasy

V jednotlivých florozónách (9ks) odplevelení s nakypřením 
3x, hnojení 3x, pletí 3x, výchovné řezy 1 x, odstraňování 
odklvetlých a odumřelých částí rostlin 4x, zálivka - 
průběžně (cca 4x), kontrola pěstebního stavu - průběžně 
(cca 4x)

Mlátové cesty (400m2) - doplnění mlatu vč. hutnění 2x, 
pletí v ploše 3x

Mobiliář-základní údržna a kontrola bezpečnosti (dotažení 
šroubů, napínání podpůrných konstrukcí ap) 2x

údržba ploch s vyhrabáváním listí, odstraňování výmladků

2x

Sečení lučního trávníku (pravá strana + pěšinky levá strana 
- 2145m2) 3x

Sečení nestandartního trávníku (levá strana - 1944m2) 2x

Mobiliář - základní údržna a kontrola bezpečnosti (dotažení 
šroubů, kontrola herních prvků ap) 2x

Vypracoval: Karaus Zdeněk