Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Untitled "Měsť4kál $ŽÁa l ___ 0 Odbor dopravy a živ.pros, OBJEDNÁVKA Č.: ODŽP/00220/2016 ODBĚRATEL: Městská část Praha 6 Odbor dopravy a živ.pros. Čs. armády 601/23 16052 Praha 6 Zapsán v RES dne l. 7. 1973 Peněžní ústav: ČS a. s., pob. Praha 6, Vítězné nám. Č. ú. 27-2000866399/0800 Fax: 420 224 313 302 E: podateln@praha6.cz, www.praha6.cz IČO: 00063703 DIČ: CZ00063703 DODAVATEL: Gabriel s.r.o. České Kopisty 208 41201 Terezín Tel: Fax: E: IČO: 25419455 DIČ: Příjemce dodávky: Kontaktní osoba: Odbor dopravy a živ.pros. Spojení: PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY Na výše uvedenou adresu objednáváme: Oprava mlatových cest Na základě předložené cenové nabídky objednáváme opravu vybraných mlatových cest v parcích na Praze 6. konkrétně v parku Maxe van der Stoela (část proti Střešovické vozovně) a v úl. Na Pískách (Hanspaulka). V parku Maxe van der Stoela se bude jednat především o opravu povrchové vrstvy a cesty se vyčistí od plevelů. Bude provedeno zhutněni, případně doplněni podkladové vrstvy. Následně bude navezena a zhutněna nová krycí vrstva mlatu. Barva mlatu bude okrového odstínu. výjimkou bude pouze malý úsek mlatové cesty v severní části parku, kde se tato napojuje na chodník v ulici Patočkova. Zde je cesta svažitá a vlivem eroze došlo ke splaveni nejen mlatového povrchu, ale i k vyplavení podkladních vrstev. Zde bude provedena změna povrchu cesty. V tomto místě bude potřeba založit nově i podkladní vrstvy tvořené štěrkodrtí a štěrkopískem o mocnosti min. 25 cm. Povrch bude nově vydlážděn žulovou kostkou 10 x JO x 10 cm okrového odstínu. Kostky budou kladeny do vějířku. v místě napojení dlážděného úseku na mlatový povrch bude provedena řada kostek ložených do betonového lože s opěrou. Celková výměra mlatových cest je cca 670 m2, z toho nově dlážděná cesta bude asi 10 m2. V parku v ulici na Piskách jsou mlatové cesty výrazněji poškozeny erozi. Zhruba na třetině cest jsou poškozeny i podkladní vrstvy, které bude potřeba urovnat, doplnit a zhutnit. Celoplošně se odstraní povrchová mlatová vrstva a dle potřeby se zajistí odpleveleni. Následně se opět celopkšně naveze a řádně uhutni nová vrstva mlatu. Barevný odstín mlatu by měl být okrový. Ve svažité části (od kruhového odpočívadla po napojení na ulici Na Pískách) budou do cest vloženy 3 odvodňovací žlábky. Celková výměra mlatových cest je cca 890 m2. Veškerý odpad z provedených prací bude z místa plnění odvezen a zlikvidován v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., v platném znění, a v souladu s prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Za kontrolu provedeni všech prací je za ODŽP odpovědná Celková cena veřejné zakázky je stanovena jako maximální. Cena zakázky bude uhrazena po jejím dokončeni na základě skutečně provedených prací. Soupis skutečně provedených prací bude objednateli předán společně s fakturou. Splatnost faktur je stanovena do 21 dnů ode dne doručeni objednateli, pokud objednatel nevznese námitky proti vyúčtováni. Námitky lze uplatnit do 8 dnů ode dne převzetí faktury objednatelem. V takovém případě se zastaví plynuti lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti bude stanovena dnem doručeni nově vystavené faktury objednateli. Dodavatel bere na vědomí, že Městská část Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, s výjimkou informaci podléhajících obchodnímu tajemství dle Občanského zákoníku. odd.37§45, pol. 5171, RZ ] Tato veřejná zakázka malého rozsahu byla zadána v souladu s Příkazem tajemníka č. 5/2015, odd. D, čI. 2, odst. 2. Termín plnění: 30. 11. 2016 Cena sjednaná dohodou ve výši: 364 893,65 Kč S DPH Na faktuře uved'te vždy naŠe IČO, DIČ, číslo objednávky a připojte potvrzení příjemce dodávky o převzetí zboží nebo provedení práce. Bez potvrzení o převzetí zboží nebo provedení práce nebude faktura proplacena, 2ráce nad rámec této objednávky nebudou bez písemného souhlasu objednatele proplaceny. Splatnost .aktury bude nejméně 15 dnů od data jejího doručení. Sankce za nekvalitní plnění závazku: l) za nedodržení stanoveného termínu dodávky je dodavatel povinen uhradit objednateli 0,1 % z ceny dodávky (bez DPH) za každý den prodlení. 2) bude-li dodávka vykazovat zjevné a odstranitelné vady je odběratel oprávněn snížit cenu dodávky o 10 % (bez DPH). O uplatněnou sankci je objednatel oprávněn bez dalšího snížit úhradu fakturované částky. Objednatel je plátcem DPH. Přílohy: - cenová nabídka - situační plánky V Praze dne: 23.08.2016 Vvstavil: Ing. Roman Mejstřík ,adr" Objednávku akceptujeme' """' Ý. t? Z?°f'