Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4446576: Úklidové služby 2017-2019

Příloha #KRPJ-12765-34-2017_úklidovéslužby-smlouva_SaJ.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Untitled


·' ·'. V ·' YVú,

'"3i>
' j",, .¶

i· ' ' "' %
F'

Ĺ % i
= ' ·=A . ,

, 6,(:'"" "

,, , j'.'dŠ"

—""

SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB
KRPJ-12765-34/ČJ-2017-1600VZ

ČI. I.
Smluvní strany

1. Objednatel

Česká republika - Krajské ředitelství policie kraje Vysočina
se sídlem: Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava
zastoupená: plk. RNDr. Miloslavem Klodnerem, náměstkem ředitele pro ekonomiku
lČ: 72052147
Bankovní spojeni:
číslo účtu:
Pověřené osoby:

(dále jen ,,objednatel")

2. Poskytovatel:

Obchodní firma:
se sídlem:
zastoupená:
IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
číslo účtu:
pověřené osoby:
tel.
email:

Saj a.s.
Novodvorská 1062/12, 142 00 Praha 4
Mgr. Václavem Veverkou a Petrem Havlíkem, členy představenstva
25643169
CZ25643169

Zapsána v Obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5187

(dále jen ,,poskytovatel")

uzavřely v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.. občanský zákoník (dále jen
,,zákon"), níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

Smlouvu o poskytování úklidových služeb
(dále jen ,,smlouva")

1

!
)

: Í

' i

l
i

l



....'.': .·'..·....:...... .:'. .. ..
...;:... .'"": '

a !1.
Obecná ustanovení

Tato smlouva o dílo je mezi smluvnImi stranami uzavírána na základě veřejné zakázky
realizované v souladu s § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek,
evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek Z2017-004115 s názvem ,,Úklidové
služby pro Krajské ředitelství policie kraje Vysočina" a v souladu se zadávací dokumentací
k této veřejné zakázce a dále v souladu s nabídkou poskytovatele, která byla vybrána jako
nejvhodnější.

Ž
Či. tli.

Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je provádění úklidových služeb poskytovatelem v objektech
Krajského ředitelství policie kraje Vysočina (dále jen ,,úklidové služby").

Jedná se o tyto objekty:

Dílčí část A - Jihlava
Objekty:

1. KŘP kraje Vysočina, Wolkerova 37 Jihlava
2. do velký Beranov, velký Beranov 376
3. OOP Telč, Luční 625
4. OOP Třešť', Nádražní 488
5. OOP Polná, Husovo nám. 15

DÍ|ČÍ část B - Havlíčkův Brod
Objekty:

1. DI Havlíčkův Brod, Nádražní 59
2. OOP Světlá nad Sázavou, náměstí Trčků z Lipy 1045
3. OOP Chotěboř, Hromádky z jistebnice 1740
4. PS Ledeč nad Sázavou, Barborka 790
5. PS Golčův Jeníkov, Mirová 294
6. PS Přibyslav, Bechyňovo nám. 18

Dúčí část D - Žd'ár nad Sázavou
Objekty:

1. ÚO Žd'ár nad Sázavou, Brněnská 23
2. DI Žd'ár nad Sázavou, nám. Republiky 69/8
3. OOP Bystřice nad Pernštejnem, Nádražní 159
4. OOP Velké Meziříčí, Zámecká 946
5. OOP Nové Město na Moravě, Žd'árská 43
6. PS Velká Biteš, Masarykovo náměstí 253

Dílčí část E - Třebíč
Objekty:

1. ÚO Třebíč. Bráfova 11
2. OOP Moravské Budějovice, Pražská 1095
3. OOP Jemnice, Lípová 924
4. OOP Náměšť' nad Oslavou, Třebíčská 924
5. OOP Hrotovice, náměstí 8. května 608
6. PS Okříšky, ulice Masarykova 473

2
É
l

l
l



.:5T""-'. '.." . ' ""'" ' ' '"

t'

r

(DI - Dopravní inspektorát, OOP - Obvodní oddělení Policie, PS - policejní stanice, DO -
Dálniční oddělení, ÚO - Územní odbor, KŘP - Krajské ředitelství policie

Celková úklidová plocha všech výše uvedených objektů činí cca 13.122 m2

2. Poskytovate! se zavazuje provádět pro objednaté"le úklidové služby řádně a včas, tyto
provádět pravidelriě dle stanoveného rozsahu a četnosti úklidových služeb v prostorách
objednatele a v souladu s požadavky a potřebami objednatele. Rozsah a četnost úklidových
služeb i jednotlivé objekty objednatele jsou specifikovány v přílohách této smlouvy.
Objednatel se zavazuje zaplatit za provedeni úklidových služeb sjednanou cenu.

3. Poskytovate! prohlašuje, že disponuje potřebnými oprávněními, odbornými znalostmi a
praktickými zkušenostmi k řádnému splnění účelu této smlouvy a že rozsah předmětu této
smlouvy bude plnit pouze k tomu řádně proškolenými osobami s odpovÍdajjci kvalifikací.

4. Pro účely této smlouvy se úklidovými službami rozumí zejména provádění standardního a
mimořádného úklidu na základě požadavků a potřeb objednatele za použiti čistících,
úklidových a dezinfekčních prostředků, a dále dodávka čisticích a hygienických potřeb
v souladu s ČI. VI. odst. 17 smlouvy a jeho doplňovárň dle požadavků objednatele.

5. Fůdi"obný popis µožadavků objednatele na úklidové služby, jejich rozsah a četnost je
uveden v ČI. VI. odst. 16 smlouvy a v přílohách č. 1 až 4, kde je uveden bližší popis
požadovaných úklidových služeb v jednotlivých objektech včetně specifikace prostor, které
mají být předmětem úklidových služeb.

6. Objednatel je oprávněn v konkrétním čase dohodnout s poskytovatelem změnu časového
režimu prováděni úklidu v konkrétních místnostech tak, aby nebyly narušeny pracovní
výkony, které v dané chvíli brání úklidu v dané místnosti.

7. Objednatel si vyhrazuje právo rozšířit nebo zúžit rozsah stanovených úklidových služeb
v jednotlivých objektech a současně si vyhrazuje právo snížit nebo zvýšit počet objektů
k prováděni úklidových služeb.

8. Objednatel je oprávněn požadovat plnění mimořádných úklidových služeb, které budou
provedeny pouze na základě konkrétní písemné objednávky, kde bude stanoven rozsah
požadovaných mimořádných úklidových služeb včetně uvedení termínu plnění.

ČI. IV.
Cena díla

l
ti

i

,i'

·1':'

.i!.' '

:ij
l l

: '

1. Ceny za provádění úklidových služeb uvedené níže pro jednotlivé objekty jsou stanoveny
jako ceny nejvýše přípustné, a to na základě cenové nabídky poskytovatele ze dne 17. 03.
2017.
V ceně jsou zahrnuty veškeré konečné náklady poskytovatele spojené s realizaci předmětu
smlouvy, včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu smlouvy.

provedení standardního úklidu v °cbťnk:"Ů"Fr ČäiaTkč"
část Název objektu ' bez DPH za . . vc. DPH za 1za 1 mesjc . .

. 1 mestc , mesic"' A KŘP KVy, Wolkerova 37 jihlava 11.429,71 2.400,24 13.829,95j
ĹA do velký Beranov, velký Beranov 37'6 ' 1.692,91 1.615,52 9.308,42 i

A OOP Telč, Luční 625 5.860,70 1.230,75 7.091,45J
! a ľ9!jp Třešť', Nádražní 488 _ _ _L_ 4.573,47L 96.0f2 _5 533,90,

i;

: '.

l .i
') ' ;

' l
!, :

L

'.'I

r
"l l i

3

'I
I

,:



"-'''-"-"'

u~~ ' " """ ' " ' ' '

"Á" OOP Polná, Husovo nám. iS " 4-.653.14 977,16 T 5.630.30

' " " išó Á'"" "=" """ ."' " " - 34.20F9ô." 7.18jG8"",. . ": m' ." '-"· ' ·
B DI Havličkův Brod, NádraÉni 59 9.134,35 _121_821_ 11.052,56J
B OOP Světlá n. Sáz., Nám. Trčků z Lipy 1045 6.304,69 U 1.323.98 7.628,68
B OOP Chotěboř, Hromádky z Jistebnice 17ÁO 10.961,8U 236i,99 "ĹĹ"263,88
B PS Ledeč nad Sázavou, Barborka 790 2.156,42 452,84 2.609,26
B PS Golčův jeníkov, Mírová 294 ,3±52,20 _724,96 4.177,j5j
B PS Přibyslav, Bechyňovo nám. 18 2.109,31 442,95 2.552,25 !
., 7.164,95 41.283,80 !

D ŮO Žáár nad Sázavou, Brněnská 23 ' ' 10.239,94 2.150,38 12.390,33 l
D DI Žďár nad Sázavou, nám. Republiky 69/8 "1.157,92" 6.671,85
D OOP Bystřice nad Pernšt., Nádražní 159 7, 105,04_L 1,ý92,05 l_" 8 59,7 0.9 i
D OOP Velké Meziříčí, Zámecká 946 3 237,57 l _, 6_7,9,88]__ 3.91_7 4,5, l
D OOP Nové Město na Moravě, Žďárská 43 8.216,64j 1.72,5.49 : 9.942 13j
D PS Velká Bíteš, Masarykovo náměstí 253 1.811.85 ! 380,48 2.192,34 l

;'% : ': 36.124,98]" 7 586*4 23.711,22J

E UO Třebíč, Bráfova 11 13.006,¶j _2.731 40 ! 15 738,07 l
E OOP Moravské Budějovice, Pražská 1095 5.400,75 l 1.134,15 : 6.534,90
E OOP Jemnice, Lípová 924 4.231,20 f""" 888,551"" 5.119,75
E OOP Náměšť' nad Oslavou, Třebíčská 924 8.824,69 1.853,18 , 10.677,88
E OOP Hrotovice, náměstí 8. května 608 6.010,67 1.262,24 7.272,90

. E PS Okříšky, ulice Masarykova 473 1.902,56 399,53 2.302,10

..

't

2. Cena za provedeni mimořádného úklidu na základě konkrétní písemné objednávky je
stanovena takto:

Cena v KČ za 1 hodinu práce 87,00 KČ bez DPH, DPH 21% 18,27 KČ, vC. DPH 105,27 KČ.

3. Cena úklidových služeb zahrnuje použiti strojového vybaveni a spotřebu chemikálií
(zejména čistících a dezinfekčních prostředků) a dalších materiálů, prostředků a všech
dodávek, které budou k zajištění těchto služeb použity.

4. Objednatel připouští navýšení nabídkových cen v průběhu trvání smluvního závazku
pouze v případě zvýšení zákonem stanovené sazby daně z přidané hodnoty dle zákona č.
237/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. V takovém případě bude cena
zvýšena o příslušné navýšení sazby DPH ode dne účinnosti nové zákonné úpravy DPH.
Cenu lze takto zvýšit pouze formou písemného dodatku ke smlouvě.

5. Objednatel připouští navýšení smluvní ceny (ceny za provádění díla u jednotlivého
objektu) v průběhu trvání smlouvy pouze v případě dodatečných služeb, které nebyly
obsaženy v původních zadávacích podmínkách, a jejichž provedeni je pro objednatele
nezbytné a nejedná se o mimořádné jednorázové úklidové služby. Objednatel zašle
poskytovateli výzvu k ocenění dodatečného rozsahu úklidových služeb a po předložení
nabídkové ceny a odsouhlasenI objednatelem bude uzavřen písemný dodatek ke smlouvě.

6. Pokud budou úklidové služby v objektu nebo objektech objednatele vykonávány z důvodů
na straně objednatele pouze po část příslušného kalendářního měsíce, např. zejména

F

k

' l
m
.f

ý

k
h
i
ĚÉ-
t

4



_ _ _

!.1·,:;:'

z důvodu stavebních 12 montážních prací, náleží poskytovateli cena snížená v poměrné výši
k počtu dnů, kdy úklidové služby byly prováděny.

7. Neprovedeni pravidelných prací z důvodu omezení provozu objednatele, dočasného
vyloučenI prostor z provozu nebo oprav a rekonstrukčrhch prací nebudou poskytovdelem
objednateli fakturovány. O vzniku ljvedených skutečnosti má poskytovatel právo být
informován objednatelem v přiměřeném časovém předstihu. V případě, že práce již budou
zahájeny a nebudou moci být dokončeny, a to z důvodu překážek na straně objednatele,
může poskytovatel požádat o uhrazeni prokazatelně vzniklých nákladů, které byly
pQ$kytovate|em vynaloženy.

8. Pokud budou úklidové služby v objektu nebo objektech objednatele vykonávány z důvodů
na straně poskytovatele pouze po část přIslušného kalendářnIho měsíce, náleží
poskytovateli cena snížená v poměrné výši k počtu dnů, kdy úklidové služby byly prováděny.
Tímto ustanovením není dotčen nárok objednatele na smluvní pokutu dle této smlouvy,
případně na náhradu vzniklé škody.

ČI. V.
Změna ceny

1. K cuíě bj¢3dnané ve smlouvě v KČ bez DPH bude účtována daň z přidäiié hodnoty (DPH)
vždy v zákonem stanovené sazbě a výši k datu uskutečněného zdanitelného plnění.

2. Cenu za pravidelný úklid a jednotkovou cenu za mimořádný úklid lze změnit v důsledku
změny miry inflace zjištěné podle oficiálnIch údajů čsú za uplynulý kalendářní rok za těchto
podmínek:

a) Ceny uvedené v ČI. lV. odst. 1 a odst. 2 nebudou měněny po dobu prvních 12 měsíců
trvání smlouvy.

b) Ve druhém a každém následujicím roce trvání smlouvy může být cena {jednotkové
ceny) upraveny v závislosti na hodnotě inflace zjištěné podle oficiálních údajů čsú
za uplynulý kalendářní rok, a to tehdy, pokud se mira inflace změní o vice jak 5%
oproti míře inflace v předchozím kalendářním roce. Úpravy ceny (jednotkových cen)
mohou být provedeny tak, že se ceny zvýši l sníží maximálně o stejné %, o které se
změní mira inflace oproti míře inflace v předchozím kalendářním roce.

C) Úpravy ceny (jednotkových cen) mohou být provedeny v okamžiku, kdy budou
vydány oficiálni údaje ČSÚ za uplynulý Ŕalendářní rok, platnost úpravy ceny je však
možné uplatňovat smluvními stranami zpětně k datu, kdy uplynulo prvních 12 měsíců
trvání smlouvy (v 2. roce trvání smlouvy) a vždy dalších 12 měsíců (v dalších letech
trvání smlouvy).

d) O úpravu ceny musí smluvní strana požádat písemně druhou smluvní stranu
nejpozději do 1 kalendářního měsíce od vydání oficiálních údajů čsú za uplynulý
kalendářní rok. NeučinI-li tak, cena (jednotkové ceny) zůstane v platnosti po dalších
12 měsíců platnosti smlouvy.

e) K úpravě ceny může dojít jen na základě dohody smluvních stran na základě
uzavřeného písemného dodatku ke smlouvě.

f) Pokud dojde k dohodě smluvních stran, mohou smluvní strany uplatnit změny ceny k
datu, kdy uplynulo prvních 12 měsíců trvání smlouvy (v 2. roce trvání smlouvy) a vždy
dalších 12 měsíců (v dalších letech trvání smlouvy). V takovém případě jsou smluvní
strany povinny provést doúčtování l vráceni částek odpovídajÍcÍch sjednané úpravě
ceny za platební období, ve kterém byla účtována původně sjednaná cena
(jednotkové ceny).

3. Cenu za pravidelný úklid a jednotkovou cenu za mimořádný úklid lze změnit v důsledku
změny výše minimálnI mzdy na základě právní úpravy o výši minimální mzdy uplynulém
kalendářním roce za těchto podmínek:

5

i i,

' ' F

í

-' d



'·..'%' ... ." ... .'."
'".·j·:' . ...... ·, '·.

' :#··,:.. .... ·'·' '·': : . '· .

":Z:,':.."·::':'·:··,:,'.:

a) Ceny uvedené v ČI. lV. odst. 1 a odst. 2 nebudou měněny po dobu prvních 12 měsíců "":." .
trvání smlouvy.

b) Ve druhém a každém následujicim roce trvání smlouvy může být cena .(jednctkové ",..
ceny) upraveny v závislosti na výši zákonem stanovené minimální mzdy. Upravy ceny "",-
(jednotkových cen) mohou být provedeny tak, že se ceny zvýší l sníží maximálně o
stejné nebo nižší %, o které se změní minimální mzda oproti minimálni mzdě platné v
době uzavření smlouvy (v 2. roce trvání smlouvy) a oproti minimální mzdě platné v
době předchozí úpravy ceny Qednotkových cen) v dalších letech trvání smlouvy.

c) O úpravu ceny musí smluvní strana požádat písemně druhou smluvní stranu.
Neučiní-li tak, cena (jednotkové ceny) zůstane v platnosti. "ž

d) K úpravě ceny může dojít jen na základě dohody smluvních stran na základě
uzavřeného písemného dodatku ke smlouvě.

e) Pokud dojde k dohodě smluvních stran, mohou smluvní strany uplatnit změny ceny k
datu, kdy dojde k účinnosti uzavřeného dodatku ke smlouvě.

ČI. VI.
Doba plnění

1. Termin zahájeni plněni úklidových služeb je:

· Termín zahájeni úklidových služeb je dne 01. května 2017 vyjma objektů uvedených
v Krycím listu nabídky, který je přílohou smlouvy, kde je uvedeno předpokládané
zahájeni plnění s ohledem na probíhajÍcÍ rekonstrukce objektů.

2. Smlouva je uzavírána na dobu určitou na dobu 48 měsíců od dne zahájeni plněni
předmětu smlouvy.

3. Úklidové služby budou prováděny v pracovních dnech v době od 06:00 do 16:00 hodin.
v jednotlivých případech se objednatel může dohodnout s poskytovatelem na plnění v jinou
než stanovenou dobu.

ČI. VIl.
Práva a povinnosti poskytovatele

1. Poskytovatel se zavazuje provádět úklidové služby sjednané touto smlouvou řádně a včas
ve stanovené kvalitě a množství, a to na svůj náklad a nebezpečí. Za tímto účelem se
poskytovatel zavazuje zajistit veškeré úklidové prostředky a další nezbytné materiály a
vybaveni nutné k řádnému prováděni úklidových služeb. Poskytovatel je povinen zajistit po
celou dobu účinnosti smluvnIho vztahu dosažitelnost minimálně jednoho výkonného
manažera úklidových prací, a to každý všední den v době od 06:00 do 16:00 hodin.
Pověřená osoba poskytovatele:

2. Poskytovatel se zavazuje provádět úklidové práce samostatně s odbornou péčí, a to
způsobem a technologickými postupy zajišt'ujicími dodrženi kvality úklidových služeb
stanovených v obecně závazných právních předpisech anebo technických normách a není-li
jich, v kvalitě potřebné k řádnému výkonu činnosti vykonávaných ve stanovených prostorách.
Poskytovatel je při plněni smlouvy vázán odůvodněnými pokyny objednatele nebo jim
pověřené osoby, kterými jsou vedoucí organizačního článku daného objektu případně jim
pověřené osoby, a dále vedoucí odboru správy majetku a vedoucí odděleni provozu a
údržby majetku.
3. Poskytovatel se zavazuje služby provádět v rozsahu prací uvedených ve smlouvě a všech
jejích přílohách, dále se zavazuje dodržovat četnost požadovaných prací.

6



·'-'—'- _ ...'.,", .:..,,ú..: ':"":" "

i

4. Poskytovatel je povinen vést provozní deník, do kterého budou zaznamenávány
provedené úklidové služby, které budou převzaty vedeucim organizačního článku
objednatele daného objektu nebo jím pověřené osoby. Poskytovatel je povinen kontrolovat,
zda provádění prací je plněno ve stanoveném rozsahu, řádně a včas.

5. Poskytovatel se zavazuje vybavit své pracovníky, kteří vykonávají předmět díla dle
smlouvy vhodným, jednotným a čistým pracovním oděvem, ochrannými, čisticími, úklidovými
a dezinfekčními prostředky. Tyto prostředky jsou poskytovatel a jeho výkonní pracovníci
povinni uskladňovat pouze na místech k tomu objednatelem určených. Poskytovatel se
zavazuje zajistit, aby každý z jeho pracovníků byl řádně označen jmenovkou viditelně
připnutou na oděvu, na které bude viditelně označena firma dodavatele (název a logo),
jméno a přÍjmení pracovníka.
6. Poskytovatel je povinen proškolit své pracovníky o nedotknutelnosti věci objednatele a
třetích osob. Poskytovatel odpovídá za to, že jakékoliv věci objednatele nebudou
poskytovatelem ani jeho pracovníky odcizeny, zničeny nebo zneužity. Poskytovatel ani jeho
pracovníci nesmí prohlížet písemné doklady, které jsou uloženy v uklízených prostorách,
nesmí si činit opisy, výpisy z těchto listin či jejich kopie a jsou povinni zachovávat mlčenlivost
o všech skutečnostech o objednateli, jeho zaměstnancích a třetích osobách, které se dozvi
při provádění úklidu. Poskytovatel se zavazuje zajistit v pracovních smlouvách svých
pracovníků, kteří vykonávají předmět díla dle této smlouvy, podepsání povinnosti mlčenlivosti
o skutečnostech, ô nichž se dozví v souvislosti s plněním předmětu smlouvy.

7. Všechny závady, nedostatky a škody na nábytku, zařízeni, elektrických a vodovodních
instalacích zjištěné poskytovatelem musí být objednateli neprodleně ohlášeny.

8. Poskytovatel se zavazuje sjednané služby provést prostřednictvím dostatečného počtu
osob tak, aby byl řádně plněn sjednaný rozsah prací. Poskytovatel je povinen každého ze
svých pracovníků zaškolit, řádně poučit o náplni a rozsahu práce na jednotlivých pracovištích
a o předpisech vztahujících se k plněni této smlouvy. Při provádění pravidelného úklidu musí
být každý z pracovníků poskytovatele schopen provést práce specifikované touto smlouvou,
aniž by očekával od pracovníků objednatele, že budou jeho práci řídit.

9. Poskytovatel je povinen postupovat při výkonu úklidových prací způsobem ekologicky
šetrným a neohrožovat bezpečnost a zdraví osob, je povinen provést nutná opatření proti
vzniku požáru, havárie elektřiny, případně vodovodního řádu, a zabezpečit veškeré své
činnosti tak, aby byly vždy dodržovány předpisy BOZP, hygieny práce, protipožární ochrany,
ochrany životního prostředí a zákoníku práce. Poskytovatel je povinen veškerý odpad
nacházející se v prostorách, v nichž provádí úklid sbírat, třídit a ukládat na místech k tomu
určených objednatelem a způsobem stanoveným obecně závaznými předpisy.

10. Poskytovatel je povinen při plněni povinností dle této smlouvy nenarušovat provoz a
výkon činnosti objednatele a dalších osob nacházejíckh se v daném objektu, a to zejména
nepřiměřeným hlukem, zápachem, vibracemi, odpadem či chybnou organizací práce. Dále
se poskytovatel zavazuje zdržet se všeho, čÍmž by nad míru přiměřenou poměrům obtěžoval
jiného, nebo čímž by vážně ohrožoval výkon jeho práv. Při plněni povinností dle této smlouvy
je poskytovatel povinen prováděni jednotlivých prací koordinovat s provozem a plněním
úkolů objednatele.

11. Poskytovatel a zaměstnanci poskytovatele se zavazují dodržovat bezpečnostní opatření
ve všech objektech objednatele, a to zejména:
· zákaz kouření ve všech prostorách objednatele
· zákaz požívání alkoholických nápojů a jiných omamných látek ve všech prostorách

objednatele.

a

t

i

i_

l'
E

7

' . E



'"f': ::' ""'
"m·:. ..' . ' ·: '.'. :; :·'·%..'. ·'·' .'..· ' .. . ..

.': . ·.4.::.'.'··' . ·. ·.. ·· ',::É',:,·.Ĺ : ' ·. . " '·'

12. Poskytovatel se zavazuje nejpozději v den zahájení plnění die ČI. V. odst. 1 srnloův'/ '""-
předložit objednateli seznam osob, které budou v jednotlivých objektech provádět úk|idovj '.'.
služby. V případě, že v průběhu smluvního vztahu dojde ke změně osob provádějících "-',
úklidové služby, bude o těchto osobách poskytovatel neprodleně objednatele informovat. "",
Spolu se seznamem osob je poskytovatel povinen předložit objednateli výpis z evidence
rejstříku lrestů všech osob, které budou p'o "objednatele p"ovádět úklidové práce TenW .
výpis je poskytovatel povinen předložit i při změně osob provádějících v jednotlivých
objektech objednatele úklidové služby.

1 3. Poskytovatel se zavazuje zacházet s poskytnutou vodou a elektrickou energii
hospodárně.

14. Poskytovatel je dál zejména povinen:
a) provádět úklidové služby vlastními úklidovými, dezinfekčními a hygienickými

prostředky. Na udržováni speciálních povrchů bijde používat výhradně prostředky
doporučené výrobcem,

b) poskytovat úklidové služby v dohodnutém čase, rozsahu a kvalitě,
c) dodržovat veškeré bezpečnostní, hygienické a ekologické normy a předpisy při

používání čisticích', mycích a technických prostředků a dalších materiálů používaných
-, při poskytováni sjednaných prací a služeb. Poskytovatel nesmí do odpadních vod

odváděných kanaiizaci přidávat organická rozpouštědla, ropné látky a jiné chemické
látky s výjimkou látek určených výrobcem k úklidu a mokrému čištění,

d) v případě jakékoli v nepřítomnosti pracovníka poskytovatele provádějícího úklidové
služby, bude vždy zabezpečena jeho náhrada jiným pracovníkem, který musí být
před vysláním na konkrétni pracoviště seznámen s problematikou tam prováděného
úklidu. O této skutečnosti je poskytovatel povinen neprodleně informovat odpovědnou
osobu objednatele.

e) kontrolovat kvalitu a průběh poskytovaných úklidových prací prostřednictvím
nastaveného kontrolního systému, tedy vedeni provozního deníku a kontroly
prováděných pracích pracovníkem poskytovatele,

f) provádět opatření k odstranění nedostatků, které případně vzniknou při provádění
úklidových prací,

g) dbát na pořádek v prostorách přidělených poskytovateli k užívání,
h) dodržovat vnitřní pokyny a směrnice stanovujÍcÍ provozně - technické a bezpečnostní

podmínky pro práci a pohyb v prostorách a zařIzenIch, které jsou předmětem plněni,
" i) zajistit provádění úklidových služeb zásadně osobami bezúhonnými, jejichž

spolehlivost poskytovatel ověřil, a u kterých je dána záruka, že budou úklidové práce
vykonávat profesionálně a z jejich strany bude zachovávána mlčenlivost o všech
skutečnostech, se kterými se seznámili při prováděni úklidových služeb, a to i po

' skočení platnosti této smlouvy. Pro účely této smlouvy se bezúhonnosti požadované
zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění, rozumí
osoba netrestaná pro úmyslný trestný čin nebo trestný čin souvÍsejÍcÍ s předmětem
smlouvy a jejími podmínkami.

j) zajistit prováděni úklidových prací osobami, které plynule komunikuji v českém
jazyce,

k) poskytovatel je povinen zajistit, aby jeho zaměstnanci provádějÍcÍ úklidové služby
uzamkli po provedení úklidu veškeré obvykle zamykané prostory (jedná se zejména o
kanceláře, zasedací místnosti, archivní prostory), jakož i zavřeli dveře, které se běžně
zavírají a nezamykají (WC a jiná sociální zařízeni). Rovněž je nezbytné okamžitě
uzamykat kanceláře, zasedací místnosti a archivní prostory v průběhu úklidu, pokud
se zaměstnance provádějÍcÍ úklidové služby z místa úklidu přechodně vzdálí.
Zaměstnanci poskytovatele jsou povinni po provedeni úklidu zkontrolovat uzavření
oken, vodovodních kohoutků a zhasnout světla v uklIzených prostorách,

l) zajistit odevzdání všech nalezených věcí zaměstnanci poskytovatele odpovědnému
pracovníkovi objednatele,

8



Ž . ., . . .. . " '""""""" ""'" """ mm

m) poskytovatel je povinen upozornit objednatele na nevhodnost věcí a pokynú daných
mu objednatelem k poskytnutí služby a na rizika vyplývajici z objednatelem
požadovaných prací, které neodpcvídajÍ obvyklým postupům předmětných služeb či
podmínkám bezpečnosti práce. Do doby upřesněni pokynů objednatele je
poskytovatel oprávněn poskytováni služby přervšit,

n) likvidaci domovního odpadu jsou zaměstnanci poskytovatele povinni provádět denně
do odpadních kontejnerů objednatele. Tam, kde jsou umístěny kontejnery pro tříděný
odpad, má poskytovatel povinnost tento odpad třídit.

16. Poskytovatel je povinen provádět rozsah standardního úklidu dle specifikace jednotlivých
objektů, a to následovně: ' l

- vyprázdněni odpadkových nádob a vymývání dezinfekčním prostředkem, včetně , '
doplněni a dodávky mikrotenových sáčků do odpadkových nádob, přesun odpadu na
určené místo

- mokré vyčištěni podlahových ploch saponátem, včetně odStraňováni skvrn
- vysátí ploch zátěžových koberců, včetně odstraňování případných skvrn
- odstraněni prachu z vypínačů a ostatního zařízeni na stěnách

odstraněni prachu z parapetů v interiéru místnosti
- odstranění prachu z kancelářských přktrojů a vybaveni, výpočetní techniky a skel

stolů
- omytí a vyleštění celých ploch zrcadel
- omytí a vyleštění ploch obrazů a nástěnek
- omyti dveří a zárubni, včetně vyleštěni ploch skel v prosklených dveřích
- ometeni pavučin
- čištěni zábradlí schodišť'
- vlhké stíránI prachu a nečistot z vodorovných ploch nábytku bez omezení výšky
- vlhké stíráni prachu a nečistot z vnějších ploch nábytku
- ošetření a leštění vnějších ploch nábytku
- mokré stiránI a leštění obkladů a omyvatelných stěn
- dezinfekce rizikových ploch (např. kliky dveří, vypínače)
- zametáni venkovních vstupních prostor do budovy v určeném rozsahu s čištění

rohoží
- vyprazdňování popelnIků a úklid nedopalků u vstupů do objektů
- omytí a vyleštění umyvadel, včetně sifonů, přívodnÍch armatur, dřezů + odkapávacích

ploch a baterii dezinfekčním prostředkem
- omytí pracovních desek a jidelních stolů v kuchyňkách l denn ich místnostech
- omytí a vyleštěni bidetů, pisoárů, včetně splachovadel a baterií dezinfekčním

prostředkem
- die potřeby průběžně doplňovat prostředky osobní hygieny (toaletní papír, tekuté

mýdlo, včetně dávkovače, papírové ručníky, čisticí prostředky do kuchyně) tak, aby
byly neustále k dispozici

- omyti a vyleštění ploch sprchových koutů a van dezinfekčním prostředkem
- omyti a vyleštěni zařizovacích předmětů dezinfekčním prostředkem (např. zásobníků

mýdel, držáků nebo zásobníků toaletnIho papiru, toaletního kartáče - štětky,
zásobníků ručníků)

- vyleštěni prosklených ploch vstupních prosklených stěn, vyleštění prosklenI venkovní
úřední desky

- vytření kabiny výtahu včetně stěn a dveří
- vysáti čalouněného nábytku, umytí podstavců a područek židli - četnost lx za rok
- čištění radiátorů - četnost lx za rok
- čištěni svítidel a osvětlenI — četnost - Ix za rok
- myti oken z vnitřní i vnější strany, včetně skel, rámů, vnitřních a venkovních parapetů,

čištěni vertikálních žaluzii či horizontálnich žaluzií, myti garnýži - četnost lx za rok

9



Ž

'ĚĚĹ.'

'S;.

- úklid bude poskytovatelem prováděn i ve výšce nad 1 ,5 m.

17. Poskytovatel je povinen současně s prováděním úklidových služeb dodávat čisticí a
hygienický sortiment, jehož specifikace je přílohou č. 4 a nedílncu součástí smlouvy,
zejména:

a) papírových ručníků - dvouvrstvé bílé skládané
b) todetni papír, provedení min. dvouvrstvý bílý s perforaci, 1CO% celulóza, provedení

Jumbo role nebo konvenční rolka dle místních dispozic
C) tekuté mýdlo antibakteriální, případně včetně dávkovače
d) prostředek na myti nádobí včetně pravidelného doplňování houbiček na myti nádobí.

ČI. VHJ.
Práva a povinnosti objednatele

1. Objednatel se zavazuje uhradit poskytovateli cenu za prove.dení sjednaných služeb, a to
za podmínek stanovených v této smlouvě.

2. Objednatel se zavazuje seznámit poskytovatele s technickými a stavebními dispozicemi
jednotlivých pracovišť' a s požadavky na dodržováni zvláštních organizačních pokynů. O
seznámení bude sepsán předávací protokol.

3. Objednatel je dle svých provozních potřeb oprávněn poskytovateli jednostranně omezit
prostor, ve kterých dochází k poskytování úklidových služeb. Omezení rozsahu uklizených
prostor je objednatel povinen sdělit se specifikaci učiněného omezeni poskytovateli.
Objednatel je povinen v přiměřeném předstihu oznámit poskytovateli provozní změny majÍcÍ
vliv na provádění úklidových služeb a na rozsah fakturace za příslušné období.

4. Objednatel je oprávněn pravidelně a namátkové kontrolovat poskytovatele při plnění
povinností dle této smlouvy a v případě, že nejsou prováděny řádně a včas, požadovat
odstranění zjištěných nedostatků. Na zjištěné nedostatky je objednatel oprávněn upozornit
osobu provádějící úklid.

5. Objednatel nebo jím pověřený zástupce je oprávněn kontrolovat způsob poskytováni
služeb poskytovatelem. Služby budou prováděny s odbornou péčí alespoň v takové kvalitě,
aby byla zajištěna čistota, hygiena a důstojná úprava smluvních prostor. Úklidové služby
budou poskytovatelem prováděny v souladu s požadavky a pokyny objednatele a touto
smlouvou včetně všech jejích příbh, rovněž i v souladu s veškerými normami a právními
předpisy.

6. Objednatel poskytovateli zajistí v každém z objektů, ve kterých budou úklidové služby
prováděny, vhodné prostory pro bezúplatné uloženi úklidové techniky, náčiní, čisticích
prostředků a oděvů zaměstnanců poskytovatele. Příslušné prostory se objednatel zavazuje
předat nejpozději v den zahájeni plnění předmětu smlouvy a po ukončeni spolupráce je
poskytovatel povinen do 3 dnů od ukončeni spolupráce předané prostory předat ve stavu
odpovldajicimu obvyklému opotřebení zpět objednateli.

7. Objednatel poskytne poskytovateli v místech plnění smlouvy a na své náklady možnost
odběru vody a elektrické energie pro účely této smlouvy. Poskytovatel se zavazuje používat
tato média s péči řádného hospodáře.

8. Objednatel se zavazuje poskytnout včas veškeré informace nezbytné pro řádný výkon
prováděni předmětných služeb poskytovatelem.

9. Objednatel je oprávněn provádět namátkové dechové kontroly požÍvánj alkoholu u
pracovníků poskytovatele.

É

S
u
S

Z
É

Y

ú
S

Ft

E
í

i

É
[

i

t

e-

E

e

10

ä
l
!

l
E

l
É
l



' ""i W" " L "' jiu""" "' ""'" ' ""=" =:"S"' ' · JI T'7""_

10. Objednatel se zavazuje spolupůsobit ke splnění závazku poskytovatele tím, že:

a) předá potřebné informace k zajištěni bezchybného plnění předmětu smlouvy,
b) seznámí poskytovatele s vnitřními pokyny a předpisy stanovujíckni provozně-

technické a bezpečnostní podmínky pro práci a pohyb v prostorách a zařIzenIch,
které jsou místem plnění dle této smlouvy, jakož i s případnými změnami, k nimž
v průběhu smluvního vztahu dojde,

c) zajisti pracovníkům poskytovatele volný přistup k místům a předmětům plněni
smlouvy,

d) umožní pověřeným pracovníkům poskytovatele přistup na pracoviště za účelem
řízení a kontroly provádění úklidových prací,

e) zajistí bezplatně osvětleni pracoviště v době prováděni úklidových prací,
f) urči odpovědného pracovníka, který bude dohodnutým způsobem společně se

zástupcem poskytovatele provádět kontrolu kvality úklidových prací a dohodne
odstranění případných nedostatků.

ČI. lX.
Platební podmínky

1. Objednatel se zavazuje platit za provedené úklidové služby sjednanou měsíční cenu.
Cena za úklidové služby bude fakturována dle skutečně provedených prací.

2. Cena za skutečně provedené úklidové služby bude hrazena objednatelem na základě
faktury, kterou je poskytovatel povinen vystavit vždy k poslednímu dni příslušného
kalendářního měsíce, ve kterém bude služba prováděna. Faktura musí obsahovat
fakturovanou cenu po jednotlivých objektech a celkovou cenu za fakturované úklidové služby
ve všech objektech. Potvrzený souhrnný výkaz pověřenou osobou bude přílohou faktury.
Faktura musí být zaslána objednateli nejpozději do 5 pracovních dnů od konce příslušného
kalendářního měsíce.

3. Potvrzení převzetí provedených úklidových prací v souhrnném výkazu za uplynulý
kalendářní měsíc provede pověřená osoba objednatele. Poskytovatel nemá nárok na úhradu
ceny za pravidelný úklid těch prací, které z jakéhokoliv důvodu neprováděl.

4. Splatnost faktur (daňových dokladů) je 30 dnů ode dne jejich doručení do sídla
objednatele. Z důvodu nutného schvalování výdajů státního rozpočtu, které nemůže
objednatel ovlivnit, je objednatel oprávněn v jednotlivých případech požádat o prodloužení
splatnosti faktury a poskytovatel je povinen takové žádosti vyhovět. Pro tento případ obě
smluvní strany dohodly nás|edujÍcÍ postup:

- poskytovatel poskytne objednateli prodlouženou lhůtu splatnosti faktur (daňových
dokladů) na 60 dnŮ. Odklad splatnosti plateb dle tohoto ustanoveni nemá vliv na
prováděni úklidových služeb dle této smlouvy,

5. Faktury (daňové doklady) musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č.
235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 Sb. občanský
zákoník. PřIlohu faktury musí tvořit kopie souhrnného výkazu q provedení úklidu potvrzená
pověřeným pracovníkem objednatele. Na faktuře musí být uvedeno číslo této smlouvy.
6. Poskytovatel je povinen zaslat faktum na adresu sídla objednatele:
· Krajské ředitelství policie kraje Vysočina

Odbor rozpočtu a účetnictví - zúčtovací odděleni
Vrchlického 2627/46, 587 24 jihlava

7. Povinnost objednatele zaplatit daňový doklad (fakturu) je splněna dnem odepsáni částky
z účtu objednatele ve prospěch účtu poskytovatele.
8. Objednatel nebude poskytovat poskytovateli žádné zálohy.

.;j,.i

'E:

I,,:
:. .;

: .

I "

: i

i

l i

I

i

; .

l '

i 'i j:

t

' \

I

11

P

,

; É

i E



.Á, M"B··?: ' ..·. . ,,.. .. .... ... .. . .' :

·.%3',.· "·"' " .... .·....··· ·' ''":.· · .. ' ' :
·Y':' ·,:. :." ' """"··'..:.:.."'

."i',í'ý.'2.- ·. '.' ' ·. ·.
· .::.C ·.

' ·". i?'.." ·'. '"...' ' ."

9. Budou-li úklidové služby prováděny pouze po část kalendářního měsíce, pňsluši " "
poskytovateli poměrná část sjednané měsíční ceny. V případě předem nahlášené ;'j
nepotřebnosti úklidových služeb a prací v předem specifikovaném rozsahu bude adekvátně "j,

.·.ž?:-:..

snížena účtovaná částka. "":..,
":..f!'"·.:" .' '..

10. Z provozních důvodů na straně objednatele je poskytovatel povinen respektovat na
základě žádosti objednatele případné dočasné omézení své činnosti.
11. Předem nahlášené mimořádné úklidové práce požadované nad rámec plnění předmětu
této smlouvy v předem specifikovaném rozsahu budou na základě písemné objednávky
objednatele účtovány poskytovatelem samostatnýrň daňovým dokladem (fakturou), který 'i
musí obsahovat náležitosti dle odst. 5 a se lhůtou splatnosti dle odst. 4. é
12. Pro přijaté plněni se režim přenesené daňové povinnosti dle § 92e zákona č. 235/2004
Sb., o DPH, neuplatni. přijaté plnění souvisí výlučně s činnosti výkonu veřejné správy, při niž
se nepovažuje objednatel za osobu povinnou k dani (§ 5 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb., o
DPH).

ČI. X.
Odpovědnost za škody

1. Rozsah, kvalita a provedeni služeb musí přesně odpovídat požadavkům objednatele a
vymezení uvedenému v této smlouvě. Jakékoliv odchylky od požadavku objednatele či od
vymezení plněni dle této smlouvy budou chápány jako vadné plnění.
2. Poskytovatel odpovídá za škodu vzniklou objednateli, zejména na prostorách objednatele
při prováděni služeb či v souvislosti s jejich provádění, která je způsobena osobami určenými
k provádění služeb.
3. Poskytovatel je rovněž povinen objednateli nahradit škodu v souvislosti s jakýmkoliv
zraněním osob, které objednateli, jeho oprávněným zástupcům, zaměstnancům či třetím
osobám vznikne v případě, že taková skutečnost nastane v důsledku porušení povinnostľ
poskytovatele, které plynou z této smlouvy.
4. Poskytovatel odpovídá za škody při plnění této smlouvy, a to i za škody způsobené jeho
pracovníky, již plni předmět této smlouvy. Pro tento případ se poskytovatel zavazuje mít po
celou dobu platnosti a účinnosti této smlouvy uzavřené pojištěni pro případ odpovědnosti za
škodu způsobenou třetí osobě minimálně s pojistným limitem 5.000.000,- Kč. Objednatel má
právo po celou dobu smluvního vztahu na kontrolu platnosti pojistné smlouvy. výše případně
vzniklé škody bude objednatelem vyčíslena a předložena poskytovateli do 30dnů ode dne
jejího zjištěni.
5. V případě změn v pojištěni, je poskytovatel povinen bezodkladně předložit objednateli
originál nebo kopii dokladu o uzavřeni nové pojistné smlouvy, případně jejího dodatku
nejpozději však před uplynutím platnosti a účinnosti původní pojistné smlouvy.
6. Poskytovatel neodpovídá za vady a nedodělky, které byly po převzetí úklidových služeb
způsobeny objednatelem, neoprávněným zásahem třetí osoby či vyšší mocí.

1. Objednatel se zavazuje
vystaveného poskytovatelem
smlouvy zaplatit poskytovateli
započatý den prodlení.

ČI. XI.
Smluvní sankce

při prodlenI se zaplacením
v souladu s platnými právními
úrok z prodlení ve výši 0,05

daňového
předpisy a
% z dlužné

dokladu (faktury)
ustanoven Imi této
částky za každý i

2. Objednatel je povinen neprodleně upozornit poskytovatele na zjištěné nedostatky v
provádění úklidových služeb a použÍváni čistIcIch a hygienických prostředků. V případě, že
poskytovatel nesplní svůj závazek řádně provést jakoukoliv část úklidové služby nebo bude
dodávat neúčinné, hygienicky závadné nebo nešetrné čistIcI a hygienické potřeby, popřípadě
poruší jakoukoliv jinou povinnost stanovenou dle této smlouvy, a k nápravě nedojde ani
v náhradním terminu, má objednatel právo na uplatnění smluvní pokuty ve výši 1.500,- Kč za
každé porušeni. V případě, že budou zjištěny nedostatky v provádění úklidových služeb, tyto

12



' ··'-'—""""_ ..
ji

sdělí poskytovateli nejpozději do konce následujícího pracovního dne po zjištěni vady či 1· '
nedostatku vedoucí organizačního článku nebo jím pověřená osoba a poskytne mu lhůtu pro
její odstranění. Toto zjištěni učiní písemnou formou, a to zápisem do provozního deníku. 'l
3. V případě, že dojde k porušení povinnosti mIčenlivosti uvedené v ČI. VI. odst. 6 této
smlouvy má objednatel právo na uplatněni smluvní pokuty ve výši 50.000,- KČ. a to ze! každý
jednotlivý případ porušení povinnosti stanovených touto smlouvou. pokud by neoprávněně
vyzrazené informace byly publikovány ve sdělovacich prostředcích, má objednatel právo na
uplatnění smluvní pokuty ve výši 100.000,- KČ, a to za každý jednotlivý případ porušeni
povinnosti.

i l
4. V případě, že poskytovatel neprovede sjednaný úklid nebo jeho část, nebudou mu .
neprovedené práce uhrazeny. Částečně provedené práce budou hrazeny dle rozsahu plněni :
poměrně anebo dle dohody smluvních stran. Vadné plněni není poskytovatel oprávněn
objednateli účtovat a objednatel není povinen je poskytovateli uhradit. zjisti-li objednatel, že
v předložené faktuře jsou uplatněna i vadná plněni nebo činnost spořľvajicí v odstraněni vad',
je oprávněn takovou fakturu poskytovateli vrátit, aniž by se tím dostal do prodlení s úhradou
ceny.
5. V případě opakovaného nebo zvlášť závažného porušeni ustanoveni této smlouvy
je cbjednatel oprávněn po předchozím upozornění poskytovatele od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je třeba učinit písemně a zaslat je druhé smluvní straně. Účinky
odstoupeni nastanou okamžikem jeho doručení druhé smluvní straně. Odstoupením od
smlouvy se smlouva neruší od počátku, nýbrž ke dni doručeni odstoypenj druhé smluvní
straně.

ČI. XII. i
Doba smluvního vztahu a její ukončení

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a je uzavírána na
dobu určitou od 1. května 2017 v trvání 48 měsíců.
2. Tato smlouva může být kdykoliv ukončena, a to jedním z následujicich způsobů:

a) odstoupením jednou ze smluvních stran,
b) dohodou smluvních stran :
C) smluvní vztah skonči uplynutím doby, na kterou byl sjednán
d) výpovědi jednou ze smluvních stran ,i

3. Každá smluvní strana je oprávněna vypovědět smlouvu písemně bez uvedení důvodu.
V případě podání výpovědi objednatelem výpovědní lhůta činí čtyři měsíce a začíná běžet
prvním dnem měsíce nás|edujÍcÍho po doručeni písemné výpovědi druhé smluvní straně.
V případě, že výpověď' podá poskytovatel, bude výpovědní lhůta činit čtyři měsíce, a to !
z důvodu nutného delšího časového prostoru pro opětovný postup die zákona o zadáni
veřejných zakázek k výběru nového poskytovatele služeb. výpovědní lhůta začíná běžet "
prvním dnem měsíce nás|edujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně.
Během výpovědní lhůty je poskytovatel nadále povinen řádně provádět úklidové služby dle
této smlouvy pro objednatele a objednatel je povinen za toto dílo řádně platit dohodnutou
cenu díla podle této smlouvy. ' :

; EČI. XIII.
Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva představuje dohodu smluvních stran o předmětu této smlouvy. Práva a
povinnosti stanovená v této smlouvě jsou pro smluvní strany závazná.
2. Pokud smlouva neobsahuje odchylnou úpravu, řidl se smluvní vztahy objednatele
a poskytovatele příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
3. Změny a dodatky této smlouvy lze platně sjednat jen po vzájemné dohodě obou smluvních
stran písemnou formou. Oboustranně odsouhlasené dodatky se stávají nedí!nou součástí
této smlouvy.

13



·.....k..,'." "
'i

l

.'"Ei,,;·,··.. ".. ..... . " '"".··. ,·.. ,

':, .ŕ' '·.'.
' "·'"···· -· ··· ·' .·' l

: .' :: l.·:,7 ,,.:.:;, .,. ·· ,·..· ·,. .·. """ '· " ' l4. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následujici přílohy: %.
- KRYCÍ LIST NABÍDKY '": i
- SPECIFIKACE OBJEKTŮ :j, !
- ROZSAH A ČETNOST UKLIDOVYCH SLUŽEB 'l:
- SPECIFIKACE ČISTICÍCH PROSTŘEDKŮ

5. Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, "Ŕaždé s platností originálu, z nichž dvě
vyhotovení jsou určena pro objednatele, jedno vyhotoveni pro poskytovatele.

6. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních "%
stran. Účinnost smlouvy je stanovena dnem 01. května 2017.

7. Je-li nebo stane-li se některé ustanoveni této smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýka se ,
to ostatních ustanovení této smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se :
v tomto případě zavazuji dohodou nahradit ustanoveni neplatné či neúčinné novým :
ustanovením platným/účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému
ekonomickému účelu ustanovení neplatného/neúčinného. Do té doby platí odpovídající
úprava obecně závazných právních předpisů České republiky.

8. Smluvní strany prohlašuji, že si smlouvu přečetly, $ouh|asi s jejím obsahem a na důkaz
toho připojuji své podpisy. Rovněž tak prohlašují, že jim nejsou známé žádné skutečnosti,
které by mohly tuto jimi uzavíranou smlouvu jakkoliv zneplatnit, učinit ji neúčinnou vůči jim
navzájem či vůči jakékoliv třetí osobě a zmařit její účel.

V jihlavě dne: tom V Praze dne: Z 4. 04 2Ô17

za objednatele: za poskytovatele:
,I":

.......l' ,l'

plk. RNDr. Miloslav Klodner
náměstek ředitele pro ekonomiku

Krajské ředitelství policie kraje Vysočina

Čěšká repubiika - Kr*ké kd'telstvi poiici5¢.
Kraje Vysočina
587 24 jihíava, Vrchlického 2627

,l

Mgr 'ijádav Veverka ,"
člen přédst'avenstva Saj" a.s.

.·1

Petr Havlik
člen představenstva Saj a.s.

l Sua.j !
'l á l 2 'I 7 !J!] P l
l , :a ZEí1 34\ i;2fi

ÍL. JČi'g j DiC' 1G"u
l

l JII',"R l

14