Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č.: 2018/0091/OTSMI-OSÚ Objednatel: Městská část Praha 3 Odbor technické správy majetku a investic Havlíčkovo nám. 700/9 130 85 Praha 3 Dodavatel: D.I.SEVEN SERVICE s.r.o. IČ:27195571 Randova 3205/2 Praha 5-Smíchov 150 00 Praha 5 Předmět objednávky: Objednáváme u vás pravidelný úklid v našich objektech na první čtvrteltí roku 2018, jedná se o následující objekty: IC Milešovská, OVVK Havlíčkovo nám. 11, archivy Blahníkova, ROháčova, Olšanská. Čas (termín) plnění: 31.03.2018 Cena plnění (bez DPH): 125 340,00 Kč Cena plnění (s DPH): ,00Kč Obecné smluvní podmínky: 1) Přijetím této objednávky dodavatel výslovně souhlasí s tím, aby byl celý text této objednávky a veškeré skutečnosti v ní uvedené ze strany Městské části Praha 3 zveřejněny, a to včetně výše ceny, způsobu, místa a času plnění předmětu objednávky. 2) Lhůta k přijetí této objednávky je 14 dnů od jejího vyhotovení. Je vyloučeno přijetí objednávky s jakýmkoli dodatkem či odchylkou ve smyslu §1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 3) Přijetí této objednávky pouhým dodavatelovým plněním ve smyslu § 1744 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. je vyloučeno. Fakturační údaje: na faktuře dodavatel vždy uvede celé označení objednávky č.:2018/0091/OTSMI-OSÚ Odběratel: Městská část Praha 3 Havlíčkovo nám. 700/9 130 85 Praha 3 IČ:00063517, DIČ:CZ00063517 Dodavatel: firma/název fyzické osoby, sídlo IČ, DIČ plátce/neplátce DPH úplný údaj o registraci/zápisu V Praze dne 22.01.2018 Ing. Martin Kadlec vedoucí odboru technické správy majetku a investic razítko, podpis Vyřizuje: Jakub Zrzavý, 222116285 Bankovní spojení: Česká spořitelna Praha 3, č.ú. 27-2000781379/0800