Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4486328: Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Č.

Příloha Dohoda o poskytovani sluzby Svoz a rozvoz postovnich zasilek C. 2018_00546_2018_00546.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546

Strana 1

.

Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz 
poštovních zásilek

Číslo 2018/00546
Česká pošta, s.p.

se sídlem: Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
IČO: 47114983
DIČ: CZ47114983
zastoupen: Ing. Olga Skalská, obchodní ředitel regionu,  

regionální firemní obchod VČ
zapsán v obchodním rejstříku: Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s.
číslo účtu: 134204869/0300
korespondenční adresa: Česká pošta, s.p., Na Hrádku 105, 532 05 Pardubice 
BIC/SWIFT: CEKOCZPP
IBAN: CZ0303000000000134204869
dále jen „ČP“

 a

Úřad práce České republiky

se sídlem Dobrovského 1278/25, 17000 Praha 7

IČO: 72496991
DIČ: není plátce
zastoupen: Ing. Petr Klimpl, ředitel krajské pobočky 

bankovní spojení: Česká národní banka
číslo účtu: 0037823561/0710
korespondenční adresa: Úřad Práce České republiky, Krajská pobočka v Pardubicích, 

Boženy Vikové-Kunětické 2011, 53002 Pardubice
přidělené ID CČK složky: 225311001
dále jen „Objednatel“

dále jednotlivě jako „Strana Dohody“, nebo společně jako „Strany Dohody“ uzavírají v souladu s ustanovením § 
1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský 
zákoník“), tuto Dohodo poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek.



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546

Strana 2

.

1. Účel dohody 

1.1 Účelem této Dohody o svozu a rozvozu poštovních zásilek (dále jen „Dohoda“) je zajištění svozu/rozvozu 
poštovních zásilek (dále jen „zásilka“) podávaných Objednatelem nebo adresovaných Objednateli.

2. Realizace služby 

2.1 Rozvoz zásilek: Ano, Pravidelný, V čase dle požadavku objednatele (Požadovaný čas je uveden v Příloze č. 
2)

2.2 Bližší podrobnosti realizace služby stanoví příloha č. 2, popřípadě jednotlivé potvrzené Objednávky svozu a 
rozvozu zásilek. Objednávky svozu a rozvozu zásilek jsou přijímány pracovištěm ČP uvedeným v příloze č. 
2. Vzor objednávky tvoří přílohu č. 3 této Dohody. 

3. Specifikace podání

3.1 Za obvyklý objem zásilek určených ke svozu z jednoho obslužného místa Objednatele na podací poštu bude 
považováno předání zásilek v členění druh zásilky:

Listovní zásilky v počtu XXX ks/obal a průměrné hmotnosti XX g.

Balíkové zásilky v počtu XX ks a průměrné hmotnosti X kg.

4. Cena

4.1 Objednatel se zavazuje za poskytnuté služby zaplatit řádně a včas stanovenou cenu, a to ve výši uvedené 
v Poštovních podmínkách České pošty, s.p. – Ceníku základních poštovních služeb a ostatních služeb 
poskytovaných Českou poštou, s.p.(dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí služby. Aktuální znění 
Ceníku je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz. ČP je 
oprávněna ceník jednostranně měnit. ČP poskytne Odesílateli informace o změně Ceníku, včetně informace 
o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na 
všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. 

4.2 Způsob úhrady ceny na základě faktury - daňového dokladu vyhotoveného ČP:

– převodem z účtu

4.3 Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti XX dní ode dne jejího vystavení.

Faktury – daňové doklady budou zasílány na adresu: XXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXXX 
XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXX 
XXXXXXXXXXXXXX

ID CČK složky: XXXXXXXXX

4.4 Pokud Objednatel nevyrovná své závazky vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené podle čl. 4, bodu 4.3 této 
Dohody, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Objednatele s úhradou jeho závazků neposkytovat služby 
dle této Dohody. 

5. Ostatní ujednání

5.1 Kontaktními osobami za Odesilatele jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax): 

a) XXXXXXX XXXXXXXXX XXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546

Strana 3

Kontaktními osobami za ČP jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax):

a) XXX XXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX 
XXXX XXX XXX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

b) XXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

c) Kontaktní osobu za ČP ve věcech provozních je vedoucí příslušné podací pošty. Kontaktní údaje podací 
pošty jsou dostupné na www.postaonline.cz

5.2 O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v bodu 5.1 tohoto článku, se budou strany 
Dohody neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání Dodatku.

6. Závěrečná ustanovení

6.1 Nedílnou součástí této Dohody jsou Podmínky svozu a rozvozu poštovních zásilek (dále jen „Podmínky“), 
jejichž znění aktuální ke dni podpisu Dohody tvoří její přílohu č. 1. ČP je oprávněna Podmínky měnit. ČP 
Objednateli poskytne informace o změně Podmínek, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní 
před dnem účinnosti změn, a to e-mailem na adresu kontaktní osoby za Objednatele uvedené v čl. 5, bodu 
5.1.

6.2 Tato Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2018 . Každá ze stran může Dohodu vypovědět i bez 
udání důvodů s tím, že výpovědní doba 15 dnů začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé 
straně Dohody. Pokud Objednatel písemně odmítne změnu Ceníku a/nebo Podmínek, současně s tímto 
oznámením o odmítnutí změn vypovídá tuto Dohodu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení 
výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku a/nebo Podmínek. Výpověď musí být 
doručena ČP přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Výpověď a oznámení o odmítnutí změn 
Poštovních podmínek a/nebo Ceníku musí mít písemnou formu. Po skončení účinnosti Dohody vrátí 
Objednatel ČP nepoužité adresní štítky.

6.3 Strany Dohody se zavazují zachovat mlčenlivost o obchodním tajemství druhé strany Dohody 
a dále o skutečnostech a informacích, které písemně označí jako důvěrné. Za obchodní tajemství 
jsou stranami Smlouvy považovány veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných 
obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se stranami Dohody, jejichž vlastník zajišťuje 
ve svém zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Pro účely této Dohody jsou obchodním tajemstvím 
zejména informace o smluvních vztazích existujících mezi stranami Dohody, údaje týkající se výše ceny 
a způsobu jejího určení, platební podmínky, informace o způsobu zajištění pohledávek, údaje 
o rozsahu a objemu poskytovaných služeb a podrobnosti vymezující poskytované plnění nad rámec veřejně 
přístupných informací. Povinnost mlčenlivosti trvá až do doby, kdy se informace výše 
uvedené povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti 
mlčenlivosti. Na povinnost mlčenlivosti nemá vliv forma sdělení informací (písemně nebo ústně) a jejich 
podoba (materializované nebo dematerializované). Strany Dohody se zavazují, že informace výše uvedené 
povahy zachovají v tajnosti, nesdělí je ani nezpřístupní jiným subjektům, a že učiní potřebná opatření pro 
jejich ochranu a zamezení úniku včetně zajištění jejich použití pouze pro činnosti 
související s přípravou a plněním této Dohody v souladu s účelem stanoveným touto Dohodou. 
Porušením povinnosti mlčenlivosti není poskytnutí výše uvedených informací soudu, státnímu zastupitelství, 
příslušnému správnímu orgánu či jinému orgánu veřejné moci na základě a v souladu se zákonem; jejich 
zveřejnění na základě povinnosti stanovené zákonem nebo jejich poskytnutí zakladateli ČP. 
Porušením povinnosti mlčenlivosti není ani sdělení uvedených informací zástupci strany Dohody. Povinnost 
mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení smluvního vztahu založeného touto Dohodou.

6.4 Dohoda je uzavřena dnem podpisu oběma Stranami Dohody a účinná od 1.2.2018. 

mailto:Krejcikova.Dana@cpost.cz
http://www.postaonline.cz/


Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546

Strana 4

Příloha:

Příloha č. 1 - Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek

Příloha č. 2 - Podmínky služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek

Příloha č. 3 - Objednávka svozu/rozvozu poštovních zásilek

V Pardubicích dne …………..

za ČP:

_______________________________________

Ing. Olga Skalská

obchodní ředitel regionu, 
regionální firemní obchod VČ

V……………… dne ………………

za Objednatele:

_______________________________________

Ing. Petr Klimpl

ředitel krajské pobočky



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 1

Objednatel:  Česká republika - Úřad 
práce České republiky 

Adresa obslužného místa

Adresa dodací/podací pošty

Kontakty Kontakty

Datum prvního
svozu/rozvozu 

zásilek

Čas 
svozu/rozvoz

u zásilek

Typ 
služby 
(S/R)

Denní 
frekvence 

(počet jízd)

Dny 
v týdnu 

(Po, Út, St, 
Čt, Pá)

Jednotková 
měsíční 

cena      
(bez DPH)

ID CČK  
složky 

obslužného 
místa

Kontaktní pracoviště 
Ústí nad Orlicí

17. listopadu 1394,

562 01 Ústí nad Orlicí 2

XXXX XXXXX XXXXXXX 
XXXXXXXXXXX XXXX

XXX XX XXXXX XXXXXXX

XXXXXXX XXXXXXXX

XXXXX XXXXXXXXXXX

XXXXXXX 
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX

XXXX XXXXXXX XXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXX

XXXXXXX
X

XXXX X 
XXXX X X XXX XX

XXXXX 
XX

XXXXXX
XXX





Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2

Podmínky služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek

1. Úvodní ustanovení 

1.1 Česká pošta, s. p., (dále jen „ČP") poskytuje službu „Svoz a rozvoz zásilek". Svozem se rozumí převzetí 
zásilek ve stanoveném časovém rozmezí u osoby, která uzavřela s ČP dohodou o svozu a rozvozu zásilek 
(dále jen „Objednatel“). Rozvozem se rozumí dodání zásilek ve stanoveném časovém rozmezí Objednateli v 
místě určeném v adrese.

Svoz/rozvoz bude prováděn ve vzájemně dohodnutých pracovních dnech a časových rozmezích z/na obslužná 
místa Objednatele, dle specifikace obsažené v Příloze dohody o svozu a rozvozu zásilek “Cena a kontaktní 
údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz zásilek“. 

1.2 Objednatel je povinen za poskytnutí služby „Svoz a rozvoz zásilek“ řádně a včas zaplatit cenu stanovenou 
v souladu s čl. 4 bod 4.1 těchto podmínek.

2. Svoz zásilek

2.1 ČP provede převzetí zásilek včetně podacích stvrzenek na obslužných místech pravidelně ve sjednaných 
pracovních dnech a časech uvedených v Příloze Dohody “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a 
rozvoz zásilek“ nebo nepravidelně po předchozí písemné objednávce.

2.2 Objednatel je povinen zajistit po přistavení vozidla ČP podmínky pro plynulou nakládku zásilek. Zásilky musí 
být připraveny v bezprostřední blízkosti místa přistavení vozidla. Nakládku provádějí pracovníci ČP. 
Pracovník ČP není povinen zkoumat oprávněnost předávající osoby a čekat na předání zásilek déle než 15 
minut.

2.3 Objednatel zapíše zásilky, u kterých ČP stvrzuje podání, do podací stvrzenky, která má formu stanovenou ČP 
(podací lístek, poštovní podací arch, atd.), kterou přiloží k zásilkám. Zásilky seřadí v pořadí, v jakém jsou 
zapsány v podací stvrzence. Vzor „Poštovního podacího archu“ a „Poučení pro použivatele poštovních 
podacích archů a pro polepovače poštovních zásilek“ a další potřebné dokumenty (návody, pokyny) dodá ČP 
na vyžádání. Poštovní podací arch může být nahrazen datovým souborem. V takovém případě Objednatel 
předá ČP datový soubor sjednaným způsobem nejpozději při předání zásilek. Pokud je objednatel držitelem 
Zákaznické karty, pověřený pracovník ČP s ním vyplní Soupis zapsaných i nezapsaných zásilek, který obě 
strany stvrdí podpisem. 

2.4 Potvrzenou podací stvrzenku vrátí ČP Objednateli nejpozději při následujícím svozu nebo rozvozu zásilek 
z/do obslužného místa, na kterém byly předmětné zásilky podány. V případě menšího počtu svozů z 
obslužného místa Objednatele než 3x týdně bude potvrzená podací stvrzenka dodána Objednateli na příslušné 
obslužné místo pracovníkem ČP, v jehož působnosti se obslužné místo nachází, při jeho běžné pochůzce. 

2.5 Zásilky připravené k převzetí musí svými rozměry, vahou a způsobem úpravy odpovídat poštovním nebo 
obchodním podmínkám ČP platným pro danou službu. Zásilky v obalech musí Objednatel uzavřít tak, 
aby nemohlo dojít při přepravě k podací poště ke ztrátě, poškození nebo úbytku obsahu.

2.6. V případě vyššího objemu zásilek, než je objem, který je stanoven jako obvyklý, nebo v případě podání 
neskladných zásilek je Objednatel povinen nejméně 24 hodin před časem svozu telefonicky informovat podací 
poštu pro dané obslužné místo, uvedenou v Příloze Dohody “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby 
Svoz a rozvoz zásilek“. V případě nedodržení této informační povinnosti bude podání vyššího objemu zásilek 
zpoplatněno jako mimořádná jízda, jejíž cena bude účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – 
Ceníku poštovních služeb a ostatních služeb poskytovaných Českou poštou, s.p. (dále jen „Ceník“) platného 
ke dni poskytnutí této služby.



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2

3. Rozvoz zásilek

3.1 ČP provede v předem určených časových rozmezích rozvoz zásilek adresovaných na obslužná místa

3.2 Předmětem rozvozu nejsou zásilky adresované fyzické osobě, které mají být dodány prostřednictvím 
právnické osoby (objednatel) a určené k dodání fyzické osobě s doplňkovou službou „Dodání do vlastních 
rukou“ nebo „Dodání do vlastních rukou výhradně jen adresáta“, zásilky s doplňkovou službou „Dobírka“ a 
zásilky s jinými váznoucími částkami. V případě těchto zásilek bude Objednateli v rámci rozvozu předána 
pouze výzva k vyzvednutí zásilky.

3.3 Objednatel je povinen zajistit po přistavení vozidla ČP podmínky pro plynulé vyložení a předání zásilek. 
Vyložení a předání zásilek provádí pověřený pracovník ČP ve spolupráci s osobami pověřenými 
Objednatelem k přebírání zásilek v souladu s Čl. 3, bod 3.5. 

3.4 Převzetí zásilek Objednatelem bude prováděno na příslušném obslužném místě. ČP je oprávněna zkoumat 
oprávněnost osob pověřených Objednatelem k přebírání zásilek. Převzetím zásilek Objednatelem dochází k 
jejich dodání.

3.5 Objednatel zajistí pro své pověřené pracovníky Průkaz příjemce ČP, popř. ověřené zplnomocnění. Objednatel 
dále zajistí správné stvrzení všech dodacích dokladů, vztahujících se k předaným zásilkám, a dodejek dle 
pokynů ČP a v souladu s poštovními podmínkami ČP. Dodací doklady je povinen Objednatel stvrdit 
pracovníkovi ČP v okamžiku dodání. Případné nesrovnalosti řeší okamžitě kontaktní osoby uvedené v příloze 
Dohody “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz zásilek“.

4. Cena a způsob úhrady

4.1 Cenu za rozvoz/svoz ČP účtuje Objednateli podle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceníku základních 
poštovních služeb a ostatních služeb poskytovaných Českou poštou, s.p.(dále jen „Ceník“) platných ke dni 
poskytnutí této služby. Aktuální znění Ceníku je k dispozici na všech poštách v ČR a na Internetové adrese 
http://www.ceskaposta.cz/.

  ČP si vyhrazuje právo tento Ceník jednostranně změnit.

4.2 Maximální počet řádných jízd (svozu i rozvozu) k jednomu obslužnému místu v jednom dni jsou 2 jízdy, 
každá v jiném čase. Dochází-li jednou jízdou současně k realizaci svozu i rozvozu, počítá se tato jízda jako 
jedna.

4.3 Objednatel hradí i cenu svozů/rozvozů realizovaných mimo vzájemně dohodnuté pracovní dny a časová 
rozmezí podle Čl. 1, bod 1.1, těchto Podmínek. V tomto případě bude tento svoz/rozvoz považován za 
mimořádnou jízdu, jejíž cena bude účtována dle Ceníku platného ke dni poskytnutí této služby. 

Objednatel hradí cenu všech svozů/rozvozů poskytovaných podle Čl. 1, bod 1.1, těchto Podmínek i za 
předpokladu, že plně nevyužil dohodnutou frekvenci svozů/rozvozů dle zmíněného článku. V případě, že bude 
Objednatel požadovat počet svozů/rozvozů přesahující dohodnutou frekvenci, budou svozy/rozvozy 
převyšující tuto frekvenci považovány za mimořádné jízdy. Ceny mimořádných jízd budou účtovány dle 
Ceníku platného ke dni poskytnutí této služby.

Celková měsíční cena, nezávislá na dni prvního svozu/rozvozu v průběhu měsíce, bude určena součtem 
jednotkových měsíčních cen za jednotlivá obslužná místa a cen za mimořádné jízdy ke všem obslužných 
místům v daném měsíci. 

4.4 V případě nedodržení sjednaného termínu, resp. času svozu/rozvozu ze strany ČP, bude Objednateli na 
základě písemného požadavku dobropisována ČP částka ve výši rozdílu mezi cenou služby (základní sazba 
zohledněna o sjednané koeficienty) a cenou služby skutečně poskytnutou (základní sazba zohledněna o 
koeficienty odpovídající skutečně poskytnuté službě), a to při zachování minimální výše jednotkové ceny na 
jedno obslužné místo a měsíc. 

http://www.ceskaposta.cz/


Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2

4.5 Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti 14 dní ode dne jejího vystavení.

4.6 Je-li Objednatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené podle 
nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním 
pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného 
soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, 
věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů.

Rozdělení obcí do kategorií pro účely stanovení koeficientu pro výpočet jednotkové ceny dle Ceníku
Obce zařazené do kategorie A – Praha, Brno, Ostrava
Obce zařazené do kategorie B – obce uvedené v Seznamu obcí v kategorii B
Obce zařazené do kategorie C – ostatní obce
Seznam obcí v kategorii B

OKRES OBEC OKRES OBEC
Benešov Karlovy VaryBenešov

Vlašim

Karlovy Vary

Ostrov

Beroun Beroun

 

Nejdek

Blansko HavířovBlansko

Boskovice

Karviná

Karviná

Kuřim

 

Orlová

Ivančice

 

Český Těšín

Brno - venkov

Tišnov

 

Bohumín

Krnov Kladno

Bruntál

Kladno

Slaný

Bruntál

Rýmařov Klatovy

Břeclav Břeclav

Klatovy

Sušice

Česká Lípa Kolín KolínČeská Lípa

Nový Bor Kroměříž

České Budějovice HolešovČeské Budějovice

Týn nad Vltavou

Kroměříž

Bystřice pod Hostýnem

Český Krumlov Český Krumlov Hradec Králové Hradec Králové



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2

Děčín Cheb

Varnsdorf Mariánské Lázně

Děčín

Rumburk

Cheb

Aš

Domažlice Domažlice Litoměřice

Frýdek Místek Roudnice nad Labem

Třinec Lovosice

Frýdek Místek

Frýdlant nad Ostravicí

Litoměřice

Štětí

Havlíčkův Brod LounyHavlíčkův Brod

Chotěboř

Louny

Žatec

Hodonín Mělník

Kyjov Kralupy nad Vltavou

Hodonín

Veselí nad Moravou

Mělník

Neratovice

Chomutov Mladá Boleslav

Jirkov

Mladá Boleslav

Mnichovo Hradiště

Kadaň Most

Chomutov

Klášterec nad Ohří

Most

Litvínov

Chrudim NáchodChrudim

Hlinsko Jaroměř

Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou Nové Město nad Metují

Jeseník Jeseník Červený Kostelec

Jičín

Náchod

Broumov

Nová Paka Nový Jičín

Jičín

Hořice Kopřivnice

Jihlava Jihlava

Nový Jičín

Frenštát pod 
Radhoštěm



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2

Jindřichův Hradec StudénkaJindřichův Hradec

Třeboň Příbor

OKRES OBEC OKRES OBEC
Nymburk Svitavy

Poděbrady Moravská Třebová

Nymburk

Lysá nad Labem Litomyšl

Olomouc

Svitavy

Polička

Šternberk Šumperk

Uničov Zábřeh

Olomouc

Litovel

Šumperk

Mohelnice

Opava Tábor TáborOpava 

Hlučín Tachov Tachov

Pardubice TeplicePardubice

Přelouč  Bílina

Pelhřimov KrupkaPelhřimov

Humpolec

Teplice  

Duchcov

Třebíč Třebíč Trutnov

Uherské Hradiště  Dvůr Králové nad 
Labem

Uherské Hradiště

Uherský Brod

Trutnov

Vrchlabí

Ústí nad Labem Ústí nad Labem Vyškov Vyškov

Kutná Hora Kutná Hora Zlín

 

Čáslav

Zlín 

Otrokovice

Liberec Liberec Ústí nad Orlicí Česká Třebová



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2

Písek Ústí nad OrlicíPísek

Milevsko Vysoké Mýto

Plzeň – město Plzeň Lanškroun

Brandýs nad Labem - 
Stará Boleslav

Choceň

Říčany Vsetín

Praha - východ

Čelákovice Valašské Meziříčí

Prachatice Prachatice

Vsetín

Rožnov pod 
Radhoštěm

Prostějov Prostějov

Znojmo

Znojmo

Přerov Žďár nad Sázavou

Hranice Velké Meziříčí

Přerov

Lipník nad Bečvou Nové Město na Moravě

Příbram Příbram

Žďár nad Sázavou

Bystřice nad 
Pernštejnem

Rakovník Rakovník

Rokycany Rokycany

Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou

Semily Semily

 

Turnov

SokolovSokolov 

Chodov

Strakonice Strakonice



Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 
2018/00546 - Příloha č. 3

Příloha č. 3 – Objednávka svozu/rozvozu*) 
poštovních zásilek k dohodě č. 2018/00546

.

.
Název: XXXXXXXXXXXXXXX
Sídlo: «PSČ_Sídlo» 
IČ: «IČ»
(dále jen „Objednatel“)

I. Předmět objednávky

V souladu s Dohodou o svozu a rozvozu poštovních zásilek č.  (dále jen Dohoda) u Vás objednáváme 
svoz/rozvoz*) zásilek dle dohodnutých podmínek v rozsahu:

 Obyčejné psaní -  ks/obal  Obyčejný balík -  ks
 Doporučená zásilka -  ks/obal  Zásilkový balík -  ks
 Cenné psaní -  ks/obal  Cenný balík -  ks
 Obchodní psaní -  ks/obal  Obchodní balík -  ks
 Express Mail Service (EMS) -  ks  Jiné -  ks/příp. obal

II. Způsob podání zásilek

*)Zásilky budou převzaty na obslužném místě – adrese, uvedené v Dohodě: «Ulice», «PSČ» «Město»
Datum a časové rozmezí svozu: 
Podací pošta: «PSČ_Pošta» «Název_Pošty»
*)Zásilky budou předány na obslužném místě – adrese, uvedené v Dohodě: «Ulice», «PSČ» «Město»
Datum a časové rozmezí rozvozu: 

III. Cena

Tímto se zavazujeme zaplatit za službu specifikovanou v Čl. I a poskytovanou v souladu s Dohodou, 
nestanoví-li tato objednávka jinak, cenu dle výše uvedené Dohody. 

IV. Čestné prohlášení podepisujícího

Potvrzuji, že uvedené identifikační údaje Objednatele jsou uvedeny správně a pravdivě a prohlašuji, že 
jsem oprávněn(a) jménem Objednatele uzavřít s Českou poštou, s.p. (dále jen Poskytovatel), 
objednávku dle uvedených požadavků.
V Praze, dne .............. za Objednatele / Jméno, příjmení, podpis: 

Potvrzujeme objednávku s výše uvedenými parametry.
V Praze, dne ............... za Poskytovatele: 
*) nehodící se škrtněte