Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 Strana 1 . Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 Česká pošta, s.p. se sídlem: Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1 IČO: 47114983 DIČ: CZ47114983 zastoupen: Ing. Olga Skalská, obchodní ředitel regionu, regionální firemní obchod VČ zapsán v obchodním rejstříku: Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s. číslo účtu: 134204869/0300 korespondenční adresa: Česká pošta, s.p., Na Hrádku 105, 532 05 Pardubice BIC/SWIFT: CEKOCZPP IBAN: CZ0303000000000134204869 dále jen „ČP“ a Úřad práce České republiky se sídlem Dobrovského 1278/25, 17000 Praha 7 IČO: 72496991 DIČ: není plátce zastoupen: Ing. Petr Klimpl, ředitel krajské pobočky bankovní spojení: Česká národní banka číslo účtu: 0037823561/0710 korespondenční adresa: Úřad Práce České republiky, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 53002 Pardubice přidělené ID CČK složky: 225311001 dále jen „Objednatel“ dále jednotlivě jako „Strana Dohody“, nebo společně jako „Strany Dohody“ uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“), tuto Dohodo poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek. Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 Strana 2 . 1. Účel dohody 1.1 Účelem této Dohody o svozu a rozvozu poštovních zásilek (dále jen „Dohoda“) je zajištění svozu/rozvozu poštovních zásilek (dále jen „zásilka“) podávaných Objednatelem nebo adresovaných Objednateli. 2. Realizace služby 2.1 Rozvoz zásilek: Ano, Pravidelný, V čase dle požadavku objednatele (Požadovaný čas je uveden v Příloze č. 2) 2.2 Bližší podrobnosti realizace služby stanoví příloha č. 2, popřípadě jednotlivé potvrzené Objednávky svozu a rozvozu zásilek. Objednávky svozu a rozvozu zásilek jsou přijímány pracovištěm ČP uvedeným v příloze č. 2. Vzor objednávky tvoří přílohu č. 3 této Dohody. 3. Specifikace podání 3.1 Za obvyklý objem zásilek určených ke svozu z jednoho obslužného místa Objednatele na podací poštu bude považováno předání zásilek v členění druh zásilky: Listovní zásilky v počtu XXX ks/obal a průměrné hmotnosti XX g. Balíkové zásilky v počtu XX ks a průměrné hmotnosti X kg. 4. Cena 4.1 Objednatel se zavazuje za poskytnuté služby zaplatit řádně a včas stanovenou cenu, a to ve výši uvedené v Poštovních podmínkách České pošty, s.p. – Ceníku základních poštovních služeb a ostatních služeb poskytovaných Českou poštou, s.p.(dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí služby. Aktuální znění Ceníku je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz. ČP je oprávněna ceník jednostranně měnit. ČP poskytne Odesílateli informace o změně Ceníku, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. 4.2 Způsob úhrady ceny na základě faktury - daňového dokladu vyhotoveného ČP: – převodem z účtu 4.3 Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti XX dní ode dne jejího vystavení. Faktury – daňové doklady budou zasílány na adresu: XXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXX XXXXXXXXXXXXXX ID CČK složky: XXXXXXXXX 4.4 Pokud Objednatel nevyrovná své závazky vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené podle čl. 4, bodu 4.3 této Dohody, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Objednatele s úhradou jeho závazků neposkytovat služby dle této Dohody. 5. Ostatní ujednání 5.1 Kontaktními osobami za Odesilatele jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax): a) XXXXXXX XXXXXXXXX XXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 Strana 3 Kontaktními osobami za ČP jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax): a) XXX XXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXX XXX XXX XXXX XXXX XXX XXX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX b) XXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXX XXX XXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX c) Kontaktní osobu za ČP ve věcech provozních je vedoucí příslušné podací pošty. Kontaktní údaje podací pošty jsou dostupné na www.postaonline.cz 5.2 O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v bodu 5.1 tohoto článku, se budou strany Dohody neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání Dodatku. 6. Závěrečná ustanovení 6.1 Nedílnou součástí této Dohody jsou Podmínky svozu a rozvozu poštovních zásilek (dále jen „Podmínky“), jejichž znění aktuální ke dni podpisu Dohody tvoří její přílohu č. 1. ČP je oprávněna Podmínky měnit. ČP Objednateli poskytne informace o změně Podmínek, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to e-mailem na adresu kontaktní osoby za Objednatele uvedené v čl. 5, bodu 5.1. 6.2 Tato Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2018 . Každá ze stran může Dohodu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 15 dnů začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně Dohody. Pokud Objednatel písemně odmítne změnu Ceníku a/nebo Podmínek, současně s tímto oznámením o odmítnutí změn vypovídá tuto Dohodu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku a/nebo Podmínek. Výpověď musí být doručena ČP přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Výpověď a oznámení o odmítnutí změn Poštovních podmínek a/nebo Ceníku musí mít písemnou formu. Po skončení účinnosti Dohody vrátí Objednatel ČP nepoužité adresní štítky. 6.3 Strany Dohody se zavazují zachovat mlčenlivost o obchodním tajemství druhé strany Dohody a dále o skutečnostech a informacích, které písemně označí jako důvěrné. Za obchodní tajemství jsou stranami Smlouvy považovány veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se stranami Dohody, jejichž vlastník zajišťuje ve svém zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Pro účely této Dohody jsou obchodním tajemstvím zejména informace o smluvních vztazích existujících mezi stranami Dohody, údaje týkající se výše ceny a způsobu jejího určení, platební podmínky, informace o způsobu zajištění pohledávek, údaje o rozsahu a objemu poskytovaných služeb a podrobnosti vymezující poskytované plnění nad rámec veřejně přístupných informací. Povinnost mlčenlivosti trvá až do doby, kdy se informace výše uvedené povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Na povinnost mlčenlivosti nemá vliv forma sdělení informací (písemně nebo ústně) a jejich podoba (materializované nebo dematerializované). Strany Dohody se zavazují, že informace výše uvedené povahy zachovají v tajnosti, nesdělí je ani nezpřístupní jiným subjektům, a že učiní potřebná opatření pro jejich ochranu a zamezení úniku včetně zajištění jejich použití pouze pro činnosti související s přípravou a plněním této Dohody v souladu s účelem stanoveným touto Dohodou. Porušením povinnosti mlčenlivosti není poskytnutí výše uvedených informací soudu, státnímu zastupitelství, příslušnému správnímu orgánu či jinému orgánu veřejné moci na základě a v souladu se zákonem; jejich zveřejnění na základě povinnosti stanovené zákonem nebo jejich poskytnutí zakladateli ČP. Porušením povinnosti mlčenlivosti není ani sdělení uvedených informací zástupci strany Dohody. Povinnost mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení smluvního vztahu založeného touto Dohodou. 6.4 Dohoda je uzavřena dnem podpisu oběma Stranami Dohody a účinná od 1.2.2018. mailto:Krejcikova.Dana@cpost.cz http://www.postaonline.cz/ Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 Strana 4 Příloha: Příloha č. 1 - Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Příloha č. 2 - Podmínky služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Příloha č. 3 - Objednávka svozu/rozvozu poštovních zásilek V Pardubicích dne ………….. za ČP: _______________________________________ Ing. Olga Skalská obchodní ředitel regionu, regionální firemní obchod VČ V……………… dne ……………… za Objednatele: _______________________________________ Ing. Petr Klimpl ředitel krajské pobočky Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 1 Objednatel: Česká republika - Úřad práce České republiky Adresa obslužného místa Adresa dodací/podací pošty Kontakty Kontakty Datum prvního svozu/rozvozu zásilek Čas svozu/rozvoz u zásilek Typ služby (S/R) Denní frekvence (počet jízd) Dny v týdnu (Po, Út, St, Čt, Pá) Jednotková měsíční cena (bez DPH) ID CČK složky obslužného místa Kontaktní pracoviště Ústí nad Orlicí 17. listopadu 1394, 562 01 Ústí nad Orlicí 2 XXXX XXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXX XXX XX XXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX XXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXX XXXXXXX XXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XXXXXXX X XXXX X XXXX X X XXX XX XXXXX XX XXXXXX XXX Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2 Podmínky služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek 1. Úvodní ustanovení 1.1 Česká pošta, s. p., (dále jen „ČP") poskytuje službu „Svoz a rozvoz zásilek". Svozem se rozumí převzetí zásilek ve stanoveném časovém rozmezí u osoby, která uzavřela s ČP dohodou o svozu a rozvozu zásilek (dále jen „Objednatel“). Rozvozem se rozumí dodání zásilek ve stanoveném časovém rozmezí Objednateli v místě určeném v adrese. Svoz/rozvoz bude prováděn ve vzájemně dohodnutých pracovních dnech a časových rozmezích z/na obslužná místa Objednatele, dle specifikace obsažené v Příloze dohody o svozu a rozvozu zásilek “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz zásilek“. 1.2 Objednatel je povinen za poskytnutí služby „Svoz a rozvoz zásilek“ řádně a včas zaplatit cenu stanovenou v souladu s čl. 4 bod 4.1 těchto podmínek. 2. Svoz zásilek 2.1 ČP provede převzetí zásilek včetně podacích stvrzenek na obslužných místech pravidelně ve sjednaných pracovních dnech a časech uvedených v Příloze Dohody “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz zásilek“ nebo nepravidelně po předchozí písemné objednávce. 2.2 Objednatel je povinen zajistit po přistavení vozidla ČP podmínky pro plynulou nakládku zásilek. Zásilky musí být připraveny v bezprostřední blízkosti místa přistavení vozidla. Nakládku provádějí pracovníci ČP. Pracovník ČP není povinen zkoumat oprávněnost předávající osoby a čekat na předání zásilek déle než 15 minut. 2.3 Objednatel zapíše zásilky, u kterých ČP stvrzuje podání, do podací stvrzenky, která má formu stanovenou ČP (podací lístek, poštovní podací arch, atd.), kterou přiloží k zásilkám. Zásilky seřadí v pořadí, v jakém jsou zapsány v podací stvrzence. Vzor „Poštovního podacího archu“ a „Poučení pro použivatele poštovních podacích archů a pro polepovače poštovních zásilek“ a další potřebné dokumenty (návody, pokyny) dodá ČP na vyžádání. Poštovní podací arch může být nahrazen datovým souborem. V takovém případě Objednatel předá ČP datový soubor sjednaným způsobem nejpozději při předání zásilek. Pokud je objednatel držitelem Zákaznické karty, pověřený pracovník ČP s ním vyplní Soupis zapsaných i nezapsaných zásilek, který obě strany stvrdí podpisem. 2.4 Potvrzenou podací stvrzenku vrátí ČP Objednateli nejpozději při následujícím svozu nebo rozvozu zásilek z/do obslužného místa, na kterém byly předmětné zásilky podány. V případě menšího počtu svozů z obslužného místa Objednatele než 3x týdně bude potvrzená podací stvrzenka dodána Objednateli na příslušné obslužné místo pracovníkem ČP, v jehož působnosti se obslužné místo nachází, při jeho běžné pochůzce. 2.5 Zásilky připravené k převzetí musí svými rozměry, vahou a způsobem úpravy odpovídat poštovním nebo obchodním podmínkám ČP platným pro danou službu. Zásilky v obalech musí Objednatel uzavřít tak, aby nemohlo dojít při přepravě k podací poště ke ztrátě, poškození nebo úbytku obsahu. 2.6. V případě vyššího objemu zásilek, než je objem, který je stanoven jako obvyklý, nebo v případě podání neskladných zásilek je Objednatel povinen nejméně 24 hodin před časem svozu telefonicky informovat podací poštu pro dané obslužné místo, uvedenou v Příloze Dohody “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz zásilek“. V případě nedodržení této informační povinnosti bude podání vyššího objemu zásilek zpoplatněno jako mimořádná jízda, jejíž cena bude účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceníku poštovních služeb a ostatních služeb poskytovaných Českou poštou, s.p. (dále jen „Ceník“) platného ke dni poskytnutí této služby. Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2 3. Rozvoz zásilek 3.1 ČP provede v předem určených časových rozmezích rozvoz zásilek adresovaných na obslužná místa 3.2 Předmětem rozvozu nejsou zásilky adresované fyzické osobě, které mají být dodány prostřednictvím právnické osoby (objednatel) a určené k dodání fyzické osobě s doplňkovou službou „Dodání do vlastních rukou“ nebo „Dodání do vlastních rukou výhradně jen adresáta“, zásilky s doplňkovou službou „Dobírka“ a zásilky s jinými váznoucími částkami. V případě těchto zásilek bude Objednateli v rámci rozvozu předána pouze výzva k vyzvednutí zásilky. 3.3 Objednatel je povinen zajistit po přistavení vozidla ČP podmínky pro plynulé vyložení a předání zásilek. Vyložení a předání zásilek provádí pověřený pracovník ČP ve spolupráci s osobami pověřenými Objednatelem k přebírání zásilek v souladu s Čl. 3, bod 3.5. 3.4 Převzetí zásilek Objednatelem bude prováděno na příslušném obslužném místě. ČP je oprávněna zkoumat oprávněnost osob pověřených Objednatelem k přebírání zásilek. Převzetím zásilek Objednatelem dochází k jejich dodání. 3.5 Objednatel zajistí pro své pověřené pracovníky Průkaz příjemce ČP, popř. ověřené zplnomocnění. Objednatel dále zajistí správné stvrzení všech dodacích dokladů, vztahujících se k předaným zásilkám, a dodejek dle pokynů ČP a v souladu s poštovními podmínkami ČP. Dodací doklady je povinen Objednatel stvrdit pracovníkovi ČP v okamžiku dodání. Případné nesrovnalosti řeší okamžitě kontaktní osoby uvedené v příloze Dohody “Cena a kontaktní údaje pro poskytnutí služby Svoz a rozvoz zásilek“. 4. Cena a způsob úhrady 4.1 Cenu za rozvoz/svoz ČP účtuje Objednateli podle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceníku základních poštovních služeb a ostatních služeb poskytovaných Českou poštou, s.p.(dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí této služby. Aktuální znění Ceníku je k dispozici na všech poštách v ČR a na Internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. ČP si vyhrazuje právo tento Ceník jednostranně změnit. 4.2 Maximální počet řádných jízd (svozu i rozvozu) k jednomu obslužnému místu v jednom dni jsou 2 jízdy, každá v jiném čase. Dochází-li jednou jízdou současně k realizaci svozu i rozvozu, počítá se tato jízda jako jedna. 4.3 Objednatel hradí i cenu svozů/rozvozů realizovaných mimo vzájemně dohodnuté pracovní dny a časová rozmezí podle Čl. 1, bod 1.1, těchto Podmínek. V tomto případě bude tento svoz/rozvoz považován za mimořádnou jízdu, jejíž cena bude účtována dle Ceníku platného ke dni poskytnutí této služby. Objednatel hradí cenu všech svozů/rozvozů poskytovaných podle Čl. 1, bod 1.1, těchto Podmínek i za předpokladu, že plně nevyužil dohodnutou frekvenci svozů/rozvozů dle zmíněného článku. V případě, že bude Objednatel požadovat počet svozů/rozvozů přesahující dohodnutou frekvenci, budou svozy/rozvozy převyšující tuto frekvenci považovány za mimořádné jízdy. Ceny mimořádných jízd budou účtovány dle Ceníku platného ke dni poskytnutí této služby. Celková měsíční cena, nezávislá na dni prvního svozu/rozvozu v průběhu měsíce, bude určena součtem jednotkových měsíčních cen za jednotlivá obslužná místa a cen za mimořádné jízdy ke všem obslužných místům v daném měsíci. 4.4 V případě nedodržení sjednaného termínu, resp. času svozu/rozvozu ze strany ČP, bude Objednateli na základě písemného požadavku dobropisována ČP částka ve výši rozdílu mezi cenou služby (základní sazba zohledněna o sjednané koeficienty) a cenou služby skutečně poskytnutou (základní sazba zohledněna o koeficienty odpovídající skutečně poskytnuté službě), a to při zachování minimální výše jednotkové ceny na jedno obslužné místo a měsíc. http://www.ceskaposta.cz/ Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2 4.5 Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti 14 dní ode dne jejího vystavení. 4.6 Je-li Objednatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů. Rozdělení obcí do kategorií pro účely stanovení koeficientu pro výpočet jednotkové ceny dle Ceníku Obce zařazené do kategorie A – Praha, Brno, Ostrava Obce zařazené do kategorie B – obce uvedené v Seznamu obcí v kategorii B Obce zařazené do kategorie C – ostatní obce Seznam obcí v kategorii B OKRES OBEC OKRES OBEC Benešov Karlovy VaryBenešov Vlašim Karlovy Vary Ostrov Beroun Beroun Nejdek Blansko HavířovBlansko Boskovice Karviná Karviná Kuřim Orlová Ivančice Český Těšín Brno - venkov Tišnov Bohumín Krnov Kladno Bruntál Kladno Slaný Bruntál Rýmařov Klatovy Břeclav Břeclav Klatovy Sušice Česká Lípa Kolín KolínČeská Lípa Nový Bor Kroměříž České Budějovice HolešovČeské Budějovice Týn nad Vltavou Kroměříž Bystřice pod Hostýnem Český Krumlov Český Krumlov Hradec Králové Hradec Králové Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2 Děčín Cheb Varnsdorf Mariánské Lázně Děčín Rumburk Cheb Aš Domažlice Domažlice Litoměřice Frýdek Místek Roudnice nad Labem Třinec Lovosice Frýdek Místek Frýdlant nad Ostravicí Litoměřice Štětí Havlíčkův Brod LounyHavlíčkův Brod Chotěboř Louny Žatec Hodonín Mělník Kyjov Kralupy nad Vltavou Hodonín Veselí nad Moravou Mělník Neratovice Chomutov Mladá Boleslav Jirkov Mladá Boleslav Mnichovo Hradiště Kadaň Most Chomutov Klášterec nad Ohří Most Litvínov Chrudim NáchodChrudim Hlinsko Jaroměř Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou Nové Město nad Metují Jeseník Jeseník Červený Kostelec Jičín Náchod Broumov Nová Paka Nový Jičín Jičín Hořice Kopřivnice Jihlava Jihlava Nový Jičín Frenštát pod Radhoštěm Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2 Jindřichův Hradec StudénkaJindřichův Hradec Třeboň Příbor OKRES OBEC OKRES OBEC Nymburk Svitavy Poděbrady Moravská Třebová Nymburk Lysá nad Labem Litomyšl Olomouc Svitavy Polička Šternberk Šumperk Uničov Zábřeh Olomouc Litovel Šumperk Mohelnice Opava Tábor TáborOpava Hlučín Tachov Tachov Pardubice TeplicePardubice Přelouč Bílina Pelhřimov KrupkaPelhřimov Humpolec Teplice Duchcov Třebíč Třebíč Trutnov Uherské Hradiště Dvůr Králové nad Labem Uherské Hradiště Uherský Brod Trutnov Vrchlabí Ústí nad Labem Ústí nad Labem Vyškov Vyškov Kutná Hora Kutná Hora Zlín Čáslav Zlín Otrokovice Liberec Liberec Ústí nad Orlicí Česká Třebová Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 2 Písek Ústí nad OrlicíPísek Milevsko Vysoké Mýto Plzeň – město Plzeň Lanškroun Brandýs nad Labem - Stará Boleslav Choceň Říčany Vsetín Praha - východ Čelákovice Valašské Meziříčí Prachatice Prachatice Vsetín Rožnov pod Radhoštěm Prostějov Prostějov Znojmo Znojmo Přerov Žďár nad Sázavou Hranice Velké Meziříčí Přerov Lipník nad Bečvou Nové Město na Moravě Příbram Příbram Žďár nad Sázavou Bystřice nad Pernštejnem Rakovník Rakovník Rokycany Rokycany Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou Semily Semily Turnov SokolovSokolov Chodov Strakonice Strakonice Dohoda o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek Číslo 2018/00546 - Příloha č. 3 Příloha č. 3 – Objednávka svozu/rozvozu*) poštovních zásilek k dohodě č. 2018/00546 . . Název: XXXXXXXXXXXXXXX Sídlo: «PSČ_Sídlo» IČ: «IČ» (dále jen „Objednatel“) I. Předmět objednávky V souladu s Dohodou o svozu a rozvozu poštovních zásilek č. (dále jen Dohoda) u Vás objednáváme svoz/rozvoz*) zásilek dle dohodnutých podmínek v rozsahu: Obyčejné psaní - ks/obal Obyčejný balík - ks Doporučená zásilka - ks/obal Zásilkový balík - ks Cenné psaní - ks/obal Cenný balík - ks Obchodní psaní - ks/obal Obchodní balík - ks Express Mail Service (EMS) - ks Jiné - ks/příp. obal II. Způsob podání zásilek *)Zásilky budou převzaty na obslužném místě – adrese, uvedené v Dohodě: «Ulice», «PSČ» «Město» Datum a časové rozmezí svozu: Podací pošta: «PSČ_Pošta» «Název_Pošty» *)Zásilky budou předány na obslužném místě – adrese, uvedené v Dohodě: «Ulice», «PSČ» «Město» Datum a časové rozmezí rozvozu: III. Cena Tímto se zavazujeme zaplatit za službu specifikovanou v Čl. I a poskytovanou v souladu s Dohodou, nestanoví-li tato objednávka jinak, cenu dle výše uvedené Dohody. IV. Čestné prohlášení podepisujícího Potvrzuji, že uvedené identifikační údaje Objednatele jsou uvedeny správně a pravdivě a prohlašuji, že jsem oprávněn(a) jménem Objednatele uzavřít s Českou poštou, s.p. (dále jen Poskytovatel), objednávku dle uvedených požadavků. V Praze, dne .............. za Objednatele / Jméno, příjmení, podpis: Potvrzujeme objednávku s výše uvedenými parametry. V Praze, dne ............... za Poskytovatele: *) nehodící se škrtněte