Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
S20180130122301417.pdf ev. č.: 00004-RMM/2018 *MUZAP002U6CY* MUZAX00EJWU5 Městský úřad Žatec, nám. Svobody 1, 438 24 Žatec, CZ – Czech Republic,e-mail: epodatelna@mesto-zatec.cz, +0420415736111, +420415736148, www.mesto-zatec.cz, bankovní spojení: , IČ 00265781, DIČ CZ00265781 PATOK a.s. U Porcelánky 2903 440 01 Louny IČO: 27356248 Objednávka č.: 13/2018 ROZ Čj. MUZA 3876/2018 V Žatci dne: 30.01.2018 Město Žatec Městský úřad Odbor rozvoje a majetku města PSČ 438 24 Bankovní spojení: KB Žatec číslo účtu: Vyřizuje: Ing. Marek Pataky, DiS. Tel.: 415 736 269 IČ: 00265781 DIČ: CZ00265781 k faktuře přiložte kopii objednávky Objednávka služeb – „Čištění a monitoring kanalizace v obci Bezděkov“ Objednáváme u Vás na základě Vaší cenové nabídky ze dne 30. 1. 2018, která tvoří nedílnou součást této objednávky, dokončení pasportizace za pomoci čištění a videoinspekce kanalizace v obci Bezděkov. Rozsah prací je uveden v cenové nabídce. Termín dokončení prací: nejpozději do 28. 2. 2018 Cena bez DPH: 46.720,00 Kč Cena bez DPH: 110.410,00 Kč DPH 21%: 9.811,20 Kč DPH 15%: 16.561,50 Kč Cena vč. DPH: 56.531,20 Kč Cena vč. DPH: 126.971,50 Kč Cena celkem bez DPH: 157.130,30 Kč Cena celkem vč. DPH: 183.503,00 Kč Fakturace bude provedena dle skutečně provedených prací odsouhlasených objednatelem. Objednávku akceptuji dne: Ing. Kateřina Mazánková vedoucí odboru rozvoje a majetku města Správce rozpočtu: ............................................ razítko a podpis