Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
______________________________________________________________________ Pol. Č. materiálu Č. smlouvy Množství MJ Cena za MJ bez DPH Hodnota CZK bez DPH Název______________________________________________________________________ 00010 1,000 KPL 362.000,00 362.000,00 Rekonstrukce hydrantové sítě - PD Term.dodávky den 31.08.2017 Objednáváme Vypracování projektové dokumentace a inženýrskou činnost pro investiční akci ve skladu ČEPRO Loukov "Rekonstrukce hydrantové sítě". Podmínky dle zadávací dokumentace 030/17/OCN ze dne 10. 2. 2017 a Vaší nabídky ze dne 10. 3. 2017. Kontaktní osoba objednatele: Zdeněk Beneš-VP, tel.602 495 153, zdenek.benes@ceproas.cz Dodací adresa ČEPRO, a.s. Sklad Loukov Loukov 166 768 75 Loukov u Bystřice pod Hostýnem 00020 1,000 KPL 277.000,00 277.000,00 Rekonstrukce hydrantové sítě - PD Term.dodávky den 31.08.2018 Objednáváme Vypracování projektové dokumentace a inženýrskou činnost pro investiční akci ve skladu ČEPRO Loukov "Rekonstukce hydrantové sítě". Podmínky dle zadávací dokumentace 030/17/OCN ze dne 10.2.2017. Kontaktní osoba objednatele: Zdeněk Beneš-VP, tel.602 495 153, zdenek.benes@ceproas.cz Dodací adresa ČEPRO, a.s. Dělnická 213/12 170 00 Praha 7, Holešovice Dodavatel: 905320 IČO: 26475081 DIČ: CZ26475081 Sweco Hydroprojekt a.s. Táborská 940/31 140 16 Praha 4 Dodací adresa uvedeno u položek Termín dodání: uveden u položek ČEPRO, a.s. Tel. +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12 Fax +420 221 968 300 rejstříku vedeném DIČ: CZ60193531 170 00 Praha 7, Holešovice E.mail: ceproas@ceproas.cz Městským soudem v Praze Česká republika http://www.ceproas.cz oodíl B, vložka 2341 OBJEDNÁVKA č. 4500058173 Den vystavení: 29.03.2017 Odběratel ČEPRO, a.s. Dělnická 213/12 170 00 Praha 7, Holešovice Bankovní spojení: 11902931/0100 Vyřizuje: XXXXXXXXXXXXXXX Telefon: XXXXXXXXXXXXXXX E-mail: XXXXXXXXXXXXXXX Fakturu zašlete na adresu ČEPRO, a.s. Finanční úsek, Odbor účtáren Hněvice 62 411 08 Štětí Platební podmínky: Splatnost 60 dní Měna: CZK Referenční číslo odběratele: 030/17/OCN Strana 1 / 3 ______________________________________________________________________ Celková hodnota bez DPH 639.000,00 V souladu s interními předpisy odběratele je tato objednávka v elektronické podobě opatřena uznávanou elektronickou značkou.______________________________________________________________________ OBJEDNÁVKA BYLA POTVRZENA DODAVATELEM DNE: 31.01.2018 ČEPRO, a.s. Tel. +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12 Fax +420 221 968 300 rejstříku vedeném DIČ: CZ60193531 170 00 Praha 7, Holešovice E.mail: ceproas@ceproas.cz Městským soudem v Praze Česká republika http://www.ceproas.cz oodíl B, vložka 2341 OBJEDNÁVKA č. 4500058173 Den vystavení: 29.03.2017 ______________________________________________________________________ Pol. Č. materiálu Č. smlouvy Množství MJ Cena za MJ bez DPH Hodnota CZK bez DPH Název______________________________________________________________________ Strana 2 / 3 OBCHODNÍ PODMÍNKY 1. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen "OZ"). Odběratel vylučuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 OZ přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou, tj. odpověď s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky, a to ani v případě, pokud tyto podstatným způsobem nemění podmínky obsažené v této objednávce. 2. Nedílnou součástí této objednávky jsou všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") ve znění účinném ke dni vystavení objednávky, které dále určují obsah smlouvy založené touto objednávkou. VOP jsou uveřejněny na adrese https://www.ceproas.cz/vop-objednavka. 3. Akceptací objednávky dodavatel potvrzuje, že se s VOP seznámil a zavazuje se je dodržovat. Současně potvrzuje, že VOP se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek týkajících se předmětu plnění. Dodavatel akceptací objednávky výslovně prohlašuje, že je srozuměn se smluvními pokutami uvedenými ve VOP a ničeho proti nim nenamítá a považuje je za přiměřené povinnostem, ke kterým se vztahují. 4. Písemnou akceptaci objednávky je dodavatel povinen doručit odběrateli na emailovou adresu osoby uvedené v části "Vyřizuje" nebo poštou na adresu sídla odběratele (k rukám osoby uvedené v části "Vyřizuje") do 3 kalendářních dnů od jejího odeslání, jinak se nabídka považuje za odmítnutou. Za akceptaci se považuje i dodání nebo provedení plnění, které je předmětem této objednávky ve lhůtě uvedené v předchozí větě nebo s písemným souhlasem odběratele i po uplynutí této lhůty. 5. Odběratel může tuto objednávku odvolat do doby, než je mu doručena její akceptace. 6. Tato objednávka je zasílána dodavateli v listinné nebo elektronické podobě. V případě elektronické podoby je opatřena zaručeným elektronickým podpisem nebo uznávanou elektronickou značkou (dále jen "Elektronický podpis") ve smyslu zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů. Není-li Elektronický podpis připojen k objednávce nebo je-li proveden zásah do Elektronického podpisu, pak tato objednávka není pro odběratele závazná a dodavatel je povinen takovou skutečnost bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistí, odběrateli oznámit. 7. V případě prodlení odběratele s úhradou faktury má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., v platném znění. 8. Dodavatel není oprávněn převést svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo její části na třetí osobu bez předchozího výslovného souhlasu odběratele. 9. Jakékoliv právní jednání, které by mělo mít za následek vznik, změnu nebo zánik práv a povinností odběratele a dodavatele souvisejících s touto objednávkou musí být učiněno písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566 OZ řádně podepsané oprávněnými osobami. 10. Jsou-li k objednávce přiloženy přílohy (viz výše), tvoří nedílnou součást smlouvy založené touto objednávkou. Dodavatel akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami a ustanoveními v těchto přílohách obsaženými. 11. Dodavatel prohlašuje, že předmět plnění dodaný na základě této objednávky bude dodaný v množství, provedení a jakosti v této objednávce uvedené a bude mít obvyklé vlastnosti a bude způsobilý obvyklému použití. Dodavatel poskytuje záruku na celý předmět plnění po dobu 24 měsíců ode dne převzetí předmětu plnění, není-li v jiné části této objednávky (zejména části určené k uvedení položek předmětu plnění) stanovena delší doba. 12. Pro smluvní vztah vzniklý na základě této objednávky se nepoužije ust.§ 2093 OZ, tj. v případě dodání většího množství než stanoví tato objednávka, nedochází převzetím přebytečného množství k uzavření kupní smlouvy ohledně přebytečného množství. 13. Obsahuje-li objednávka odkaz na smlouvu uzavřenou mezi odběratelem a dodavatelem (tj. objednávka je vystavena na základě nebo pro účely takové smlouvy), řídí se vztah založený touto objednávkou dotčenou smlouvou s tím, že ujednání obsažená v této objednávce a dokumentech, na které odkazuje, jsou bez právního významu, nestanoví-li příslušná smlouva něco jiného. ČEPRO, a.s. Tel. +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12 Fax +420 221 968 300 rejstříku vedeném DIČ: CZ60193531 170 00 Praha 7, Holešovice E.mail: ceproas@ceproas.cz Městským soudem v Praze Česká republika http://www.ceproas.cz oodíl B, vložka 2341 OBJEDNÁVKA č. 4500058173 Den vystavení: 29.03.2017 Strana 3 / 3