Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4590404: V-056, prostory- bezúplatně, služby (AVISme 2017000638)

Příloha zz_Dokument 2 k _Smlouva - č. 05601001111_RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č.11 
z vz ı ı ı K ZAPISU O UZIVAN1 NEBYTOVYCH PROSTOR 

A MOVITEHO MAJETKU 
č. 2/2010 

Česká republika - Úřad práce České republiky 
sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 ˇ 
zastoupena: ředitel Úřadu práce CR - Krajské pobočky v Jihlavě 
IČO 72496991 
kontaktní a fakturační adresa: Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Jihlavě, Brtnická 2531/21, 
586 01 Jihlava 1 
bankovní spojení: 
číslo účtu:
ID datové schránky: 7u6Zppn 

jako přenechávající organizační Složka státu (dále hospodařící Složka)

a 

Generální ředitelství cel 
se sídlem Praha 4, Budějovická 7, PSČ 140 96 
IČ: 71214011 
Jednající:  vedoucí oddělení 134.1 Hospodářské sp Brno 
na základě Pověření č.j.: 53303/2012-900000-11 ze dne 31. 12. 2012 
generálního ředitele 
Bankovní spojení:
Adresa pro doručování faktur: Česká republika - Generální ředitelství cel 
Budějovická 7, 140 9ˇ6 Praha 4 
ID datové schránky GRC Praha: 7puaa4c 
jako užívající organizační Složka Státu (dále užívající Složka) 

Obě strany uzavřely dne 2. 12. 2009 Zápis O užívání nebytových prostor V budove c. p. 1786, stojící 
na pozemku parc. č. 1134, k.ú. Město Žďár, obec Žďár nad Sázavou, okres Žďár nad Sázavou, ul. 
Komenského 591 01 Žďár nad Sázavou, která je vlastnictvím České republiky (dále jen Zápis). K této 
smlouvě byl uzavřen dodatek č. 1 Ze dne 30. 3. 2011, dodatek č. 2 ze dne 29. 12. 2011, dodatek č. 3 ze 
dne 11. 6. 2012, dodatek č.4 Ze dne 17. 1. 2013, dodatek č. 5 Ze dne 25. 4. 2013, dodatek č. 6 Ze dne 
29. 1. 2014, dodatek Č. 7 ze dne 25.3.2014, dodatek č. 8 ze dne 19. 5. 2014, dodatek č.9 ze dne 5. 1. 
2015 a dodatek č. 10 ze dne 31. 7. 2015. Ve smyslu čl. X. smlouvy uzavírají účastníci níže uvedeného 
dne, měsíce a roku tento 

dodatek č. 11 

I. 

A) V článku I. Zápísu Se bod 2. V první částí ruší aje nově nahrazen V tomto znění: 
l. Předmětem užívání jsou následující nebytové prostory v budově uvedené V odst. 1 tohoto článku, 

které hospodařící Složka dočasně nepotřebuje k plnění úkolů v rámci své působnosti.: 



Poř. č. Název prostor Podlaží Výměra v m7 
1. Skládek č. 400 IV. 13,20
N Skládek č. 401 IV. 6,00 
uá Kancelář č. 402 IV. 17,00 

:'> Kancelář č. 403 IV. 17,00 
V' IV. 17,00 
OŇ Kancelář č. 405 IV. 17,00 

." 

Kancelář č. 406 IV. 35,40 
P° Kuchyň 

Kancelář č. 404 

ka č. 407 IV. 14,00 
.W Kancelář č. 408 IV. 17,50 

›_- O . Kancelᡠč. 409 IV. 17,00 I' 
_ Kancelář ..- č. 410 IV. 17,30
5 Kancelář č.411 IV. 17,00
G . Kancelář č. 412 IV. 17,00
E Kancel 'ˇ č.413 IV. 17,00 _ ar 

. KancelářG Č. 414 IV. 14,60 
._- 9* Zasedací místnost č. 450 IV. 65,60 
_. 

.`* č. 451 IV. 14,60 Kancelář 
. Kancelář ›-n oo č. 452 IV. 17,00 

›-z ř° č. 453 IV. 17,00 
č. 454 IV. 17,00 

Kancelář 
20. Kancelář 
21. Kancelář č. 455 IV. 17,30 
22. Kancel ' ˇ č. 456 IV. 17,00 211' 
23. Kancelář č. 457 IV. 17,50 
24. Kancelář č. 458 IV. 35,80 

č. 459 IV. 17,60 25. Kancelář 
26. Kancel 'ř č. 460 IV. 17,40a 
27. Kancelář č. 461 IV. 17,60 
28. Kancelář č. 462 IV. 17,40 
29. WC7č. 44, č.4 IV. 21,80 
30. Chodba IV. 176,20 
31. Schodiště IV. 45,40 
32. Výtah + nástupiště výtahu IV. 5,85 
33. Společné prostory celé budovy 251,68 
34. Sklad přízemí 6,00 
35. Garáž č. 1 přízemí 48,90 
36. Garáž č. 2 přízemí 18,90 
37. Garáž č. 3 přízemí 18,90 
38. Garáž č. 4 přízemí 18,90 
39. Garáž č. 5 přízemí 27,00 
40. Šamzfl, W C, sprchy přízemí 21,70 

Celkem výměra všech ploch uvedených pod číslem 
řádku 1 - 40 1204,03 



Celková podlahová plocha budovy v níž jsou pronajímané nebytové prostory umístěny, činí 3493,95 m2. Od 
1. 1. 2016 je Z celkove' podlahové plochy zakonzervovano 185l,40m2. Výměr přenechané užívané plochy 
činí 1204,03 m2. 

B) Článek V. se ruší a je nově nahrazen ve Znění: 
Přenechání nebytových prostor k užívání podle tohoto Zápísu se sjednává na dobu určitou od 1. 1. 2016 do 
31. 12.2016. 

C) V článku VIII. Zápísu v bodě 1., se ruší poslední věta a nahrazuje tímto zněním: 
Úklid užívaných í společných prostor budovy uvedených v odst. I., bod 2., v celkové ploše 1204,03m2 
bude užívající složce zajišťovat hospodařící složka. 

D) V článku VIII. Zápísu se bod 2. ruší a nahrazuje tímto zněním: 
2. Vyúčtování skutečných nákladů a Zálohových faktur u el. energie za Zajišťování Služeb provede hospodařící 

složka užívající složce vždy po obdržení faktur od dodavatelů služeb formou přefakturování. Služby za úklid 
přenechaných a společných prostor budovy, vytápění, domovnické práce, služby spojené se Zajišťováním 
provozu a údržby výtahu, veškeré revize, hromosvodů, vstupního portálu, hasících přístrojů, elektronické 
zabezpečení budovy EZS - EPS bude nájemci zajišťovat přenechàvající a užívající mu bude náklady stím 
spojené nahrazovat vpoměru výměry přenechaných nebytových prostor (1204,03 mi) k celkové výměře 
všech užívaných ploch budovy 1642,55 m2. Ostatní služby spojené s dodávkou elektrické energie, vodného, 
stočného, srážkové a odpadní vody, odvoz a likvidace TDO a tříděného odpadu Zajišťuje přenechávající a 
užívající bude přenechávajícímu náklady S tím spojené nahrazovat v poměru umístěných osob v užívaných 
prostorách k celkovému počtu všech osob umístěných V budově. Změny vpočtu zaměstnanců je užívající 
povinen hlásit e-mailem k l. dni v měsíci po tom, co v průběhu předchozího 
měsíce změna nastala. Od 1. 1. 2016 se vychází Z počtu 24 zaměstnanců CÚ. Užívající se zavazuje zaplatit 
náklady, které mu budou přefakturovány pronajímatelem do 30 dnů od doručení faktury. S výjimkou měsíce 
prosince, kdy veškeré obdržené faktury musí být uhrazeny do 22. prosince stávajícího roku na účet 
pronajímatele. 

II 

Ostatní ujednání Zápísu zůstávají v platnosti beze změny. 

III. 

Tento dodatek nabývá platností dnem podpisu oběma účastníky a účinnosti dnem 1. 1. 2016. 

IV. 
Dodatek č. 1 1 je vyhotoven ve čtyřech stejnopisech, Z nichž každý má platnost originálu. Každý Z účastníků 
obdrží dvě vyhotovení dodatku č. 1 1. 

V. 
Účastníci prohlašují, že tento dodatek uzavírají svobodně, vážně, určitě a srozumitelně, nikoliv v tísni za 
nápadně nevýhodných podmínek. 

v Jih1flvč,‹hzø V Bmč, dne F15-12- 2015 

...........

 ředitel  vedoucí oddělení 134.1 
Uřad práce CR - Krajská pobočka v Jihlavě Hospodářská správa Bmo 

hospodařící složka užívající složka