Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4590404: V-056, prostory- bezúplatně, služby (AVISme 2017000638)

Příloha zz_Dokument 2 k _Smlouva - č. 05601001112_RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č.12 
ı vr v ı 7 K ZAPISU O UZIVAN NEBYTOVYCH PROSTOR 

A MOVITEHO MAJETKU 
č. 2/2010 

Česká republika - Úřad práce České republiky 
sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 
zastoupena:  ředitelka odboru kanceláře Krajské pobočky ÚP ČR v 
Jihlavě, pověřená zastupováním ředitele Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě 
IČO 72496991 
kontaktní a fakturační adresa: Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Jihlavě, Brtnická 2531/21, 
586 01 Jihlava 1 
bankovní spojení:
číslo účtu:
l]) datové schránky: 7u6zppn 

jako přenechávající organizační Složka státu (dále hospodařící Složka)

a 

Generální ředitelství cel 
se sídlem Praha 4, Budějovická 7, PSČ 140 96 
IČ; 71214
Jednající: vedoucí oddělení 134.1 Hospodářské správy Brno 
na základě Pověře ředitele 
Bankovní spojení:
Adresa pro doručování faktur: Česká republika - Generální ředitelství cel 
Budějovická 7, 140 9ˇ6 Praha 4 
ID datové schránky GRC Praha: 7puaa4c 
jako užívající organizační Složka státu (dále užívající složka) 

Obě strany uzavřely dne 2. 12. 2009 Zápis o užívání nebytových prostor v budově č. p. 1786, stojící 
na pozemku parc. č. 1134, k.ú. Město Zďár, obec Zďár nad Sázavou, okres Zďár nad Sázavou, ul. 
Komenského 591 01 Žďár nad Sázavou, která je vlastnictvím České republiky (dále jen Zápis). K této 
smlouvě byl uzavřen dodatek ě. 1 ze dne 30. 3. 201 1, dodatek č. 2 Ze dne 29. 12. 2011, dodatek č. 3 ze 
dne 11. 6. 2012, dodatek č.4 ze dne 17. 1. 2013, dodatek č. 5 Ze dne 25. 4. 2013, dodatek č. 6 Ze dne 
29. 1. 2014, dodatek č.7 ze dne 25. 3. 2014, dodatek č. 8 ze dne 19. 5.2014, dodatek č. 9 ze dne 5. 1. 
2015, dodatek č. 10 ze dne 31. 7. 2015 a dodatek č. 11 ze dne 28. 12. 2015. Ve smyslu čl. X. smlouvy 
uzavírají účastníci níže uvedeného dne, měsíce a roku tento 

dodatek č. 12 

I. 

A) V článku I. Zápisu se bod 2. v první části ruší a je nově nahrazen v tomto znění: 

1. Předmětem užívání jsou následující nebytové prostory v budově uvedené V odst. 1 tohoto článku, 
které hospodařící složka dočasně nepotřebuje k plnění úkolů v rámci své působnosti.: 



'UO ;-x‹ V Název prostor Podlaží Výměra v m2 
›_n Skládek č. 400 IV. 13,20
N Skládek Č. 401 IV. 6,00 
uš Kancelář č. 402 IV. 17,00 

:'> IV. 17,00 
Kancel 9* c. 404 IV. 17,00 

O\ Kancel 'ˇ 

Kancelář č. 403 
ář

ˇ 

ar č. 405 IV. 17,00 
Kancel 'ˇ .`I č. 406 IV. 35,40 ar 
Kuchyňk 57° a Č. 407 IV. 14,00 
Kancelář 59 č. 408 IV. 17,50 

10. Kancelář č. 409 IV. 17,00 
›_n ._n 

. Kancel 'ˇ č. 410 IV. 17,30 ar 
Kancelář ._-N č.4ll IV. 17,00 

›- 
už 

. Kancelář č.412 IV. 17,00 
Kancel 'ˇ .Š č.413 IV. 17,00 ar 

. Kancelář ›_n Lıı č. 414 IV. 14,60 
»- $7` Zasedací místnost Č. 450 IV. 65,60 
17. Kancelář č. 451 IV. 14,60 
18. Kancelář č. 452 IV. 17,00 
19. Kancel 'ˇ č. 453 IV. 17,00 ar 
20. Kancelář č. 454 IV. 17,00 
2 1 . Kancelář č. 455 IV. 17,30 
22. Kancelář č. 456 IV. 17,00 
23. Kancelář č. 457 IV. 17,50 
24. Kancelář č. 458 IV. 35,80 

č. 459 IV. 17,60 25. Kancelář 
26. Kancelᡠč. 460 IV. 17,40r 
27. Kancelář č. 461 IV. 17,60 
28. Kancelář č. 462 IV. 17,40 
29. WC 7 č. 44, č. 4 IV. 21,80 
30. Chodba IV. 176,20 
31. Schodiště IV. 45,40 
32. Výtah + nástupiště výtahu IV. 5,85 
33. Společné prostory cele' budovy 198,32 
34. Sklad přízemí 6,00 
35. Garáž č. 1 přízemí 48,90 
36. Garáž Č. 2 přízemí 18,90 
37. Garáž č. 3 přízemí 18,90 
38. Garáž č. 4 přízemí 18,90 
39. Garáž č. 5 přízemí 27,00 
40. Šatna, W C, Sprchy přízemí 21,70 

Celkem výměra všech ploch uvedených pod číslem 
řádku 1 - 40 1150,67



) 

C) 

D) 
2. 

Celková podlahová plocha budovy V níž jsou pronajímané nebytové prostory umístěny, činí 3493,95 m2. Od 
1. 4. 2016 je Z celkové podlahové plochy zakonzervováno 1501,85m2. Výměr přenechané užívané plochy 
číní 1150,67 m2. 

Článek V. se ruší a je nově nahrazen ve znění: 
Přenechání nebytových prostor k užívání podle tohoto zápisu se sjednává na dobu určitou od 1. 4. 2016 do 
31. 12. 2016. 

V článku VIII. Zápisu v bodě 1., se ruší poslední věta a nahrazuje tímto zněním: 
Uklid užívaných i společných prostor budovy uvedených v odst. I., bod 2., v celkove' ploše 1150,67 m2 
bude užívající složce zajišťovat hospodařící složka. 

V článku VIII. Zápísu se bod 2. ruší a nahrazuje tímto zněním: 
Vyúčtování skutečných nákladů a Zálohových faktur u el. energie za Zajišťování služeb provede hospodařící 
složka užívající složce vždy po obdržení faktur od dodavatelů služeb formou přefakturování. Služby za úklid 
přenechaných a společných prostor budovy, vytápění, domovnické práce, služby spojené se Zajišťováním 
provozu a údržby výtahu, veškeré revize, hromosvodů, vstupního portálu, hasicích přístrojů, elektronické 
Zabezpečení budovy EZS - EPS bude nájemci zajišťovat přenechávající a užívající mu bude náklady s tím 
spojené nahrazovat v poměru výměry přenechaných nebytových prostor (l 150,67 m2) k celkové výměře všech 
užívaných ploch budovy 1992,10 m2. Ostatní služby spojené S dodávkou elektrické energie, vodného, 
stočného, srážkové a odpadní vody, odvoz a likvidace TDO a tříděného odpadu Zajišťuje přenechávající a 
užívající bude přenechávajícímu náklady s tím spojené nahrazovat V poměru umístěných osob v užívaných 
prostorách k celkovému počtu všech osob umístěných v budově. Změny v počtu zaměstnanců je užívající 
povinen hlásit e-mailem k 1. dni v měsíci po tom, co v průběhu předchozího 
měsíce změna nastala. Od 1. 4. 2016 se vychází z počtu 24 zaměstnanců CÚ. Užívající se zavazuje zaplatit 
náklady, které mu budou přefakturovány pronajímatelem do 30 dnů od doručení faktury. S výjimkou měsíce 
prosince, kdy veškeré obdržené faktury musí být uhrazeny do 22. prosince stávajícího roku na účet 
pronajímatele. 

II. 

Ostatní ujednání Zápisu zůstávají V platnosti beze změny. 

III. 

Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu oběma účastníky a účinnosti dnem 1. 4. 2016. 

IV. 
Dodatek č. 12 je vyhotoven ve čtyřech Stejnopisech, Z nichž každý má platnost originálu. Každý z účastníků 
obdrží dvě vyhotovení dodatku č. 12. 

V. 
Účastníci prohlašují, že tento dodatek uzavírají svobodně, vážně, určitě a srozumitelně, nikoliv v tísni za 
nápadně nevýhodných podmínek. 

V Jihlavě, dne 4- Ĺ/~ 70/Č VBmě, dne 21.3.2016 

.........

vedoucí oddělení 134.1 
ředitelka odboru kanceláře Hospodářská správa Bmo 
Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě

V pověřená Zastupováním ředitele Krajské pobočky UP ČR v Jihlavě 

hospodařící složka užívající složka