Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č.12 ı vr v ı 7 K ZAPISU O UZIVAN NEBYTOVYCH PROSTOR A MOVITEHO MAJETKU č. 2/2010 Česká republika - Úřad práce České republiky sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 zastoupena: ředitelka odboru kanceláře Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě, pověřená zastupováním ředitele Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě IČO 72496991 kontaktní a fakturační adresa: Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Jihlavě, Brtnická 2531/21, 586 01 Jihlava 1 bankovní spojení: číslo účtu: l]) datové schránky: 7u6zppn jako přenechávající organizační Složka státu (dále hospodařící Složka) a Generální ředitelství cel se sídlem Praha 4, Budějovická 7, PSČ 140 96 IČ; 71214 Jednající: vedoucí oddělení 134.1 Hospodářské správy Brno na základě Pověře ředitele Bankovní spojení: Adresa pro doručování faktur: Česká republika - Generální ředitelství cel Budějovická 7, 140 9ˇ6 Praha 4 ID datové schránky GRC Praha: 7puaa4c jako užívající organizační Složka státu (dále užívající složka) Obě strany uzavřely dne 2. 12. 2009 Zápis o užívání nebytových prostor v budově č. p. 1786, stojící na pozemku parc. č. 1134, k.ú. Město Zďár, obec Zďár nad Sázavou, okres Zďár nad Sázavou, ul. Komenského 591 01 Žďár nad Sázavou, která je vlastnictvím České republiky (dále jen Zápis). K této smlouvě byl uzavřen dodatek ě. 1 ze dne 30. 3. 201 1, dodatek č. 2 Ze dne 29. 12. 2011, dodatek č. 3 ze dne 11. 6. 2012, dodatek č.4 ze dne 17. 1. 2013, dodatek č. 5 Ze dne 25. 4. 2013, dodatek č. 6 Ze dne 29. 1. 2014, dodatek č.7 ze dne 25. 3. 2014, dodatek č. 8 ze dne 19. 5.2014, dodatek č. 9 ze dne 5. 1. 2015, dodatek č. 10 ze dne 31. 7. 2015 a dodatek č. 11 ze dne 28. 12. 2015. Ve smyslu čl. X. smlouvy uzavírají účastníci níže uvedeného dne, měsíce a roku tento dodatek č. 12 I. A) V článku I. Zápisu se bod 2. v první části ruší a je nově nahrazen v tomto znění: 1. Předmětem užívání jsou následující nebytové prostory v budově uvedené V odst. 1 tohoto článku, které hospodařící složka dočasně nepotřebuje k plnění úkolů v rámci své působnosti.: 'UO ;-x‹ V Název prostor Podlaží Výměra v m2 ›_n Skládek č. 400 IV. 13,20 N Skládek Č. 401 IV. 6,00 uš Kancelář č. 402 IV. 17,00 :'> IV. 17,00 Kancel 9* c. 404 IV. 17,00 O\ Kancel 'ˇ Kancelář č. 403 ář ˇ ar č. 405 IV. 17,00 Kancel 'ˇ .`I č. 406 IV. 35,40 ar Kuchyňk 57° a Č. 407 IV. 14,00 Kancelář 59 č. 408 IV. 17,50 10. Kancelář č. 409 IV. 17,00 ›_n ._n . Kancel 'ˇ č. 410 IV. 17,30 ar Kancelář ._-N č.4ll IV. 17,00 ›- už . Kancelář č.412 IV. 17,00 Kancel 'ˇ .Š č.413 IV. 17,00 ar . Kancelář ›_n Lıı č. 414 IV. 14,60 »- $7` Zasedací místnost Č. 450 IV. 65,60 17. Kancelář č. 451 IV. 14,60 18. Kancelář č. 452 IV. 17,00 19. Kancel 'ˇ č. 453 IV. 17,00 ar 20. Kancelář č. 454 IV. 17,00 2 1 . Kancelář č. 455 IV. 17,30 22. Kancelář č. 456 IV. 17,00 23. Kancelář č. 457 IV. 17,50 24. Kancelář č. 458 IV. 35,80 č. 459 IV. 17,60 25. Kancelář 26. Kancelᡠč. 460 IV. 17,40r 27. Kancelář č. 461 IV. 17,60 28. Kancelář č. 462 IV. 17,40 29. WC 7 č. 44, č. 4 IV. 21,80 30. Chodba IV. 176,20 31. Schodiště IV. 45,40 32. Výtah + nástupiště výtahu IV. 5,85 33. Společné prostory cele' budovy 198,32 34. Sklad přízemí 6,00 35. Garáž č. 1 přízemí 48,90 36. Garáž Č. 2 přízemí 18,90 37. Garáž č. 3 přízemí 18,90 38. Garáž č. 4 přízemí 18,90 39. Garáž č. 5 přízemí 27,00 40. Šatna, W C, Sprchy přízemí 21,70 Celkem výměra všech ploch uvedených pod číslem řádku 1 - 40 1150,67 ) C) D) 2. Celková podlahová plocha budovy V níž jsou pronajímané nebytové prostory umístěny, činí 3493,95 m2. Od 1. 4. 2016 je Z celkové podlahové plochy zakonzervováno 1501,85m2. Výměr přenechané užívané plochy číní 1150,67 m2. Článek V. se ruší a je nově nahrazen ve znění: Přenechání nebytových prostor k užívání podle tohoto zápisu se sjednává na dobu určitou od 1. 4. 2016 do 31. 12. 2016. V článku VIII. Zápisu v bodě 1., se ruší poslední věta a nahrazuje tímto zněním: Uklid užívaných i společných prostor budovy uvedených v odst. I., bod 2., v celkove' ploše 1150,67 m2 bude užívající složce zajišťovat hospodařící složka. V článku VIII. Zápísu se bod 2. ruší a nahrazuje tímto zněním: Vyúčtování skutečných nákladů a Zálohových faktur u el. energie za Zajišťování služeb provede hospodařící složka užívající složce vždy po obdržení faktur od dodavatelů služeb formou přefakturování. Služby za úklid přenechaných a společných prostor budovy, vytápění, domovnické práce, služby spojené se Zajišťováním provozu a údržby výtahu, veškeré revize, hromosvodů, vstupního portálu, hasicích přístrojů, elektronické Zabezpečení budovy EZS - EPS bude nájemci zajišťovat přenechávající a užívající mu bude náklady s tím spojené nahrazovat v poměru výměry přenechaných nebytových prostor (l 150,67 m2) k celkové výměře všech užívaných ploch budovy 1992,10 m2. Ostatní služby spojené S dodávkou elektrické energie, vodného, stočného, srážkové a odpadní vody, odvoz a likvidace TDO a tříděného odpadu Zajišťuje přenechávající a užívající bude přenechávajícímu náklady s tím spojené nahrazovat V poměru umístěných osob v užívaných prostorách k celkovému počtu všech osob umístěných v budově. Změny v počtu zaměstnanců je užívající povinen hlásit e-mailem k 1. dni v měsíci po tom, co v průběhu předchozího měsíce změna nastala. Od 1. 4. 2016 se vychází z počtu 24 zaměstnanců CÚ. Užívající se zavazuje zaplatit náklady, které mu budou přefakturovány pronajímatelem do 30 dnů od doručení faktury. S výjimkou měsíce prosince, kdy veškeré obdržené faktury musí být uhrazeny do 22. prosince stávajícího roku na účet pronajímatele. II. Ostatní ujednání Zápisu zůstávají V platnosti beze změny. III. Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu oběma účastníky a účinnosti dnem 1. 4. 2016. IV. Dodatek č. 12 je vyhotoven ve čtyřech Stejnopisech, Z nichž každý má platnost originálu. Každý z účastníků obdrží dvě vyhotovení dodatku č. 12. V. Účastníci prohlašují, že tento dodatek uzavírají svobodně, vážně, určitě a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. V Jihlavě, dne 4- Ĺ/~ 70/Č VBmě, dne 21.3.2016 ......... vedoucí oddělení 134.1 ředitelka odboru kanceláře Hospodářská správa Bmo Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě V pověřená Zastupováním ředitele Krajské pobočky UP ČR v Jihlavě hospodařící složka užívající složka