Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4654448: Rámcová kupní smlouva - PE pytle, toaletní papír, papírové ručníky

Příloha Kupní smlouva - Frankospol, pytle, papir.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva


   

Stránka 1 z 3 

 

RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA č. 3/2018 
 

uzavřená podle ust. § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 
(dále jen „občanský zákoník“) 

 
 
Obchodní firma: FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. 
se sídlem:     Svazarmovská 309, 73801 Frýdek-Místek 
zastoupena:     Kamilem Frantíkem, jednatelem 
IČ: 25910027  DIČ: CZ25910027 
Bankovní spojení: Moneta Money Bank, a.s. 159595026/0600 
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 25222 
Kontaktní osoba: Ing. Michaela Benešová, tel.: 606062912 
 
(dále jako „prodávající“) 

 

A 

 
Domov seniorů Hranice, příspěvková organizace 
se sídlem:  Jungmannova 1805, 75301 Hranice 
zastoupený:  Mgr. Simona Hašová 

IČ: 70876541 DIČ: CZ70876541 

Bankovní spojení: Komerční banka, č. ú. 27029-831/0100 

Kontaktní osoba: Anna Kubíková, e-mail: sklad@domovsenoioruhranice.cz  
(dále jako „kupující“) 
 

 
uzavřeli níže uvedeného dne tuto kupní smlouvu: 

 

I. Předmět dodávky  

Předmětem této smlouvy je nákup PE pytlů, toaletního papíru a papírových ručníků, viz Příloha č. 1 – 
Cenová tabulka Rámcové kupní smlouvy č.3/2018 (úplná specifikace předmětu plnění viz výsledek 
výběrového řízení), pro rok 2018. 
 
Prodávající se zavazuje v této smlouvě specifikovaný předmět koupě dodat včas a řádně za podmínek 
uvedených v této smlouvě. 

Kupující se zavazuje převzít tento předmět koupě a zaplatit za něj v této smlouvě sjednanou kupní cenu. 
 

II. Cena předmětu dodávky  

Kupní cena za předmět plnění je stejná jako nabídková cena stanovena v Příloze č. 1 této Rámcové 
kupní smlouvy. Kupní cena za konkrétní objednávku bude stanovena jako součin jednotkových cen a 
skutečně dodaného množství předmětu plnění. Jednotková kupní cena uvedená v Příloze č. 1 je cenou 
maximální a prodávající není oprávněn požadovat cenu vyšší. 

   

Nabídková cena je cena konečná. Kupní cena zahrnuje veškeré náklady prodávajícího nutné k řádnému 
splnění všech závazků dle této smlouvy, včetně veškerých nákladů na balné, dopravné apod. 
Prodávající není oprávněn účtovat žádné další částky v souvislosti s plněním této smlouvy. 

Doprava bude kupujícímu poskytnuta zdarma. 

 

 



   

Stránka 2 z 3 

 

DPH je účtováno dle aktuálně platných právních předpisů. Kupující prohlašuje, že není plátcem DPH. 

Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu možnost uplatnění plnění povinného podílu (tzn. 
náhradní plnění) dle § 81 zákona č. 435/2004 Sb. na všechno odebrané zboží. Toto plnění je zahrnuto 
v nabídkové ceně a prodávající není oprávněn za poskytnuté plnění upravovat cenu předmětu koupě. 
V případě, že by kupující neobdržel od prodávajícího náhradní plnění ve stanoveném objemu, zavazuje 
se prodávající kupujícímu uhradit částku ve výši 35,7 % z objemu neposkytnutého náhradního plnění. 

Prodávající je povinen vkládat veškeré kupujícím zaplacené faktury do elektronické evidence vedené 
Ministerstvem práce a sociálních věcí podle § 84 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění 
pozdějších předpisů, a to vždy nejpozději do 30 kalendářních dnů od zaplacení. Prodávající bude 
uvádět v elektronické evidenci náhradního plnění tento kontaktní e-mail na kupujícího  
sklad@domovsenioruhranice.cz Prodávající nenese odpovědnost za nedoručený e-mail případně za 
e-mail označený jako spam. Dotazy k náhradnímu plnění bude kupující zasílat výhradně na e-mail 
prodávajícího: benesova@frankospol.cz 
 

III. Platební podmínky 

Kupující je povinen zaplatit za dodaný předmět koupě kupní cenu uvedenou v čl. II této smlouvy na 
základě daňového dokladu – faktury zaslané prodávajícím na adresu kupujícího. Splatnost faktury je 21 
dnů. Faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového a účetního dokladu ve smyslu 
příslušných právních předpisů. 

V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je kupující oprávněn zaslat ji ve lhůtě 
splatnosti zpět prodávajícímu k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta 
splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení doplněného nebo opraveného dokladu 
kupujícímu. 

Při prodlení s úhradou je prodávající oprávněn vyúčtovat úroky z prodlení ve výši 0,05 z hodnoty 
fakturovaného zboží za každý den prodlení. 

 

IV. Doba platnosti smlouvy a dodací podmínky 

Tato smlouva se sjednává na dobu určitou, a to od podpisu smlouvy obou stran do 31. 12. 2018. 

Prodávající je povinen dodat kupujícímu předmět koupě dle této smlouvy v termínu uvedeném na dílčích 
objednávkách. 

Místem plnění je Domov seniorů Hranice, příspěvková organizace, Jungmannova 1805, 75301 Hranice. 

Předání a převzetí předmětu plnění bude potvrzeno zápisem v dodacím listu vystaveném prodávajícím. 

V. Realizace předmětu smlouvy 

Vlastnictví k předmětu koupě přejde na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny, tj. připsáním celé 
částky rovnající se kupní ceně uvedené v čl. II této smlouvy na účet prodávajícího. Nebezpečí škody na 
předmětu koupě přechází na kupujícího okamžikem jeho převzetí od prodávajícího. 
 
Prodávající se zavazuje dodat předmět koupě bezplatně do místa určeného kupujícím. Kupující je 
povinen poskytnout k tomuto prodávajícímu náležitou součinnost.  
 
Kupující provede kontrolu zboží při dodání a převezme zboží, které neobsahuje vady. Pokud zboží 
neodpovídá specifikaci uvedené v čl. I. této smlouvy, je poškozeno nebo jsou porušeny originální obaly 
zboží, není kupující povinen toto zboží převzít. Smluvní strany jsou v tomto případě povinny vyhotovit a 
podepsat protokol, který bude obsahovat soupis všech vad zjištěných při dodání zboží kupujícím. 
Prodávající je povinen dodat zboží nové, nahrazující nepřevzaté vadné nebo chybějící zboží. 
 
 

mailto:kupujícího%20%20sklad@domovsenioruhranice.cz
mailto:kupujícího%20%20sklad@domovsenioruhranice.cz
mailto:benesova@frankospol.cz


   

Stránka 3 z 3 

 

VI. Odstoupení od smlouvy 

V případě, že je opakovaně (minimálně 3x) prodávající v prodlení s dodáním předmětu koupě dle této 
smlouvy, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, 
pokud je kupující v prodlení s úhradou ceny prodávajícímu déle než 30 dní, a kupující neuhradí fakturu 
ani po předchozím písemném upozornění prodávajícím v dodatečné 15denní lhůtě. Kupující může od 
smlouvy odstoupit v případě, že dodávané zboží nebude dodáváno v požadované kvalitě. Kupující 
může odstoupit od smlouvy, pokud nebudou plněny výše uvedená pravidla. 
 
 
Odstoupení musí být učiněno písemně a je účinné ode dne, kdy bylo doručeno druhé smluvní straně. 
 
V případě odstoupení od této smlouvy jsou smluvní strany povinny vypořádat své vzájemné závazky a 
pohledávky vyplývající z této smlouvy do 30 dnů od právních účinků odstoupení. 
 

VII. Závěrečná ustanovení 

Smluvní strany jsou povinny dodržovat při uskutečňování této smlouvy veškeré platné právní a 
technické normy a předpisy. 

Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 

Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po 
vzájemném dojednání podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně a srozumitelně, nikoli v tísni. 
Autentičnost této smlouvy potvrzují svým podpisem.  

Tato smlouva je vyhotovena ve dvou vyhotoveních, z nichž obdrží každá smluvní strana jedno 
vyhotovení. 

Změny této smlouvy jsou možné jen ve formě písemných, číslovaných dodatků. 

Tato smlouva podléhá povinnému zveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. Smlouvu 
zveřejní kupující– Domov seniorů Hranice, p. o. 

 

Přílohy:  
Příloha č.1 - Cenová tabulka Rámcové kupní smlouvy č. 3/2018 (úplná specifikace předmětu plnění 
viz výsledek výběrového řízení) 
 
 

Ve Frýdku-Místku, dne 5. 2. 2018 V Hranicích, dne 5. 2. 2018 

 

 

Prodávající  Kupující 
 
 
 
………………… ……………… ....…………………………… 
Kamil Frantík  Mgr. Simona Hašová   
Jednatel  Ředitelka DS