Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4678184: DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha Vyrozumění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci 

projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – 

v režimu „de minimis“ 

II. VÝZVA 
 

 

Č. j.: UPCR-TU-2017/10803-00852312 

 

Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Hradci Králové 

Zastoupený:  Mgr. Václavem Staňkem,  ředitelem KoP Trutnov 

 

 

Žadatel:   Siemens, s.r.o 

IČO:         00268577 

Zastoupený:  Dipl.Ing. Eduardem Tannhäuserem,  p. Martinem Herzogem  

 

Vážení pánové, 

dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č. 1218 o příspěvek v rámci projektu Podpora 

odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto 

na základě doporučení hodnotící komise ze dne 25.04.2017  schválena Úřadem práce 

České republiky – krajskou pobočkou v Hradci Králové v následujícím rozsahu a za 

následujících podmínek: 

 

I. Specifikace vzdělávací aktivity: 

 

Název: Vzduchotechnika Festo – Pneumatika komplet 

Schválená výše nákladů dle HK: 90.000,-- 

Maximální příspěvek na vzdělávací 

aktivitu: 
76.500,-- 

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně 

ověření získaných znalostí a 

dovedností): 

Výuka:                                                 64,5 

Závěrečná zkouška:                               3 

Počet zapojených zaměstnanců:                                                            3 

Počet zapojených potenciálních 

zaměstnanců: 
 

Předpokládaný termín realizace: 01.05.2017– 31.12.2017 

  

Příspěvek na mzdové náklady: 40.095,-- 

 

 



 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

 

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být poptávána pro 

počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém 

rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším 

hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě 

výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem.  

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. 

Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku 

na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící 

komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. 

Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP 

ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na 

vzdělávací aktivitu. 

 

II. Výběr dodavatele 

 

Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele 

vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č. 

134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a 

příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.czve verzi 

platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné 

specifikace vzdělávací aktivity. 

Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a 

ve lhůtě do 15.05.2017  předložit Úřadu práce České republiky – Kontaktní pracoviště v 

Trutnově kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele 

vzdělávacích aktivit. 

 

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení 

vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora 

odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda 

bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné 

dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor 

mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných 

zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu 

Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. 

 

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího 

programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen 

vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v 

uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit 

spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. 

 

http://www.esfcr.cz/
http://www.esfcr.cz/


 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

 

Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu s doložením 

objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy 

k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy 

s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na 

vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci 

Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 

Sb., o zadávání veřejných zakázek.  

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. 

 

 

 

V Trutnově   dne:  25.4.2017 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        -------------------------------- 

               Mgr. Václav Staněk 

                   ředitel KoP Trutnov 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Převzal (datum, podpis): 

 

 

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: 

Žádost dosáhla potřebného počtu bodů a navrhovaná vzdělávací aktivita přispěje k rozvoji odbornosti 
a profesní dovednosti zařazených zaměstnanců. 

http://www.esfcr.cz/