Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ APLIKAČNÍCH SLUŽEB (ASP) č. 2009/007 uzavřená podle ust. § 269, odst. 2, zákona č. 513/1991 Sb., Obchodního zákoníku, v platném znění (dále jen „Obchodní zákoník") SMLUVNÍ STRAN Y UŽIVATEL Organizace: Město Milevsko Adresa: nám. E, Beneše 420, 399 16 Milevsko Jejímž jménem jedná: Ing. František Troják, tajemník městské IČ: 00249831 DIČ: CZ00249831 Bankovní spojení, č. ú.: Česká spořitelna, a. s. 0640992319/0800 Přidělené číslo licence: 25546 (dále v této smlouvě jen „uživatel") 1.2 POSKYTOVATEL Organizace: Vema, a. s. Adresa: Okružní 871/3a, 638 00 Brno Jejímž jménem jedná: Ing. Jan Tomíšek, člen představenstva IČ: 26226511 Spisová značka: Rejstříkový soud v Brně, spis B 3415 Bankovní spojení, č. ú.: Československá obchodní banka, a. s. 167869904/0300 (dále v této smlouvě jen .poskytovatel"). , líže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany tuto smlouvu o poskytování plikačních služeb: PREAMBULE 1 Poskytovatel tímto výslovně prohlašuje, že je výlučným vlastníkem licencí k aplikacím Vema, či oprávněným uživatelem licencí k aplikacím ve vlastnictví třetích osob poskytovaných poskytovatelem k užívání uživateli v rámci této smlouvy (dále „aplikace"). 2 Uživatel tímto výslovně prohlašuje, že je seznámen s aplikacemi nabízenými poskytovatelem na základě této smlouvy k užívání, a současně prohlašuje, že tyto aplikace svou funkcionalitou vyhovují jeho potřebám. PŘEDMĚT SMLOUVY 'i' £ Poskytovatel se tímto zavazuje uživateli poskytnout k užívání aplikace v rozsahu dle bodu 3.2 této smlouvy, a to způsobem stanoveným dále v této smlouvě, a uživatel se zavazuje poskytovateli za jejich užívání platit smluvenou cenu podle jednotlivých položek blíže uvedených v tabulce v bodu 3.2 této smlouvy (dále také jen „aplikační služby" či „služby"). 3.2 Uživatel má oprávnění využívat tyto následující aplikace: využívané aplikace rozsah licence / cena za čtvrtletí os. čísel Mzdy 100 3 900 Kč Personalistika 100 1 466 Kč Elektronické podání ELDP 100 393 Kč Registr nemocenského pojištění 100 393 Kč HB0019 (ČS - ABO) 1 168 Kč Čtvrtletní poplatek celkem 6 320 Kč 3.3 Aplikace uvedené v bodu 3.2 této smlouvy bude uživatel využívat v 1 datovém prostředí. '/$£■ 3.4 Uživateli budou aplikační služby poskytovatelem zřízeny bez zbytečného odkladu po podpisu této smlouvy a to za cenu stanovenou v čl. 7 této smlouvy. Zřízení aplikačních služeb se skládá z instalace komponent potřebných pro bezpečný provoz ( aplikačních služeb na 5 počítačích uživatele a z činností potřebných na straně serverů. Součástí zřízení služby je také vydání 5 kusů přístupových certifikátů ze strany poskytovatele. Způsob předání těchto přístupových certifikátů poskytovatelem uživateli je stanoven dále v této smlouvě. 3.5 Po zřízení aplikačních služeb Poskytovatel rovněž provede úvodní nastavení aplikací uvedených v bodu 3.2 této smlouvy na počítačích uživatele. 4 SPECIFIKACE APLIKAČNÍCH SLUŽEB 4.1 Shora uvedené aplikace jsou spuštěny na uživateli prostřednictvím internetu zpřístupněných serverech. 4.2 Uživatel si touto smlouvou nekupuje od poskytovatele licence shora uvedených aplikací, ale pouze právo využívat jejich funkcionalitu. 4.3 Uživatel je současně s užíváním příslušných aplikací oprávněn umisťova na serverech poskytovatele veškerá svá data vzniklá zpracováním prostřednictvín jím užívaných aplikací. 5 DOSTUPNOST APLIKAČNÍCH SLUŽEB 5.1 Provozní doba služby je stanovena v pracovních dnech od 7.00 hod. do 19.00 hod. 5.2 V této Provozní době poskytovatel garantuje uživateli plnou funkčnost aplikačníc služeb dle této smlouvy s výhradou možných výpadků v rozsahu do 1 hod. měsíčně. 5.3 Nad rámec takto poskytovatelem vyhrazené možnosti výpadků ve funkčnos aplikačních služeb v Provozní době může dále dojít maximálně ke dvěma výpadkůi o délce maximálně 6 hod. za kalendářní rok. 5.4 Poskytovatelem je v celé shora uvedené Provozní době zajišťována tzv. technici dostupnost služby. 5.5 Poskytovatelem je dále v pracovních dnech od 8.00 hod. do 17.00 hod. poskytovái uživateli také tzv. aplikační podpora, jež zahrnuje řešení případných problén spojených s užíváním aplikací dle požadavků uživatele. 5.6 Mimo Provozní dobu je užívání služby možné, nikoliv však ze strany poskytovatele garantované a rovněž není uživateli poskytována žádná podpora. 5.7 Mimo Provozní dobu je poskytovatel z důvodů údržby systému oprávněn uživatele od služby bez vyzvání dočasně odpojit. 'i' £ 6 PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN 6.1 Poskytovatel se zavazuje uživateli poskytovat aplikační služby aplikacemi, které jsou v souladu s platnou legislativou, a vždy nejpozději do jednoho měsíce od nabytí účinnosti relevantních právních předpisů tyto aplikace aktualizovat. 6.2 Pokud poskytovatel takto stanovený termín aktualizace aplikací z jakýchkoliv důvodů nedodrží, je povinen elektronicky informovat uživatele o postupu, který má uživatel realizovat v aplikaci nebo mimo aplikaci tak, aby jím byla dodržena platná ustanovení příslušných právních předpisů a současně poskytovatel sdělí uživateli termín, do kdy tyto změny budou dojím užívaných aplikací zapracovány. 6.3 Poskytovatel je povinen vyvíjet úsilí, aby veškerá data uživatele umístěná na serverech byla chráněna před ztrátou, zničením či případným jejich zneužitím. 6.4 Uživatel obdrží pro zvýšení bezpečnosti dat archivní kopie svých dat v rozsahu dle Technických a provozních podmínek. 6.5 Poskytovatel je současně povinen vytvořit podmínky pro bezpečnou komunikaci uživatele se servery poskytovatele se zajištěním dostatečné průkaznosti identity uživatele. 6.6 Poskytovatel je oprávněn na základě výzvy uživatele učinit takové protokolované zásahy do dat uživatele umístěných na serverech poskytovatele, které povedou k odstranění problémových stavů, či nahlédnout do těchto dat tak, aby mohla být ze strany poskytovatele poskytnuta uživateli efektivní konzultace. 6.7 Umožní-li to situace, je poskytovatel povinen uživatele upozornit v předstihu na výpadek služby. 6.8 Uživatel je povinen chránit své přístupové certifikáty před jejich ztrátou a zneužitím třetími osobami. 6.9 Uživatel není oprávněn poskytovat aplikace, jež užívá na základě této smlouvy, dál třetím osobám. 7 CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 7.1 Cena aplikačních služeb poskytovaných na základě této smlouvy se skládá z poplatku za zřízení služby, z poplatku za úvodní nastavení aplikací, z pravidelných poplatků za užívání aplikací poskytovatele v rozsahu dle této smlouvy a z poplatku za údržbu datových prostředí. 7.2 Cena za zřízení služby podle bodu 3.4 této smlouvy, jež zahrnuje i cestovní náklady poskytovatele s tím spojené, je stanovena ve výši 12 550 Kč (slovy: dvanáct tisíc pět set padesát korun českých). 7.3 Cena za užívání aplikací poskytovatele v rozsahu dle této smlouvy je stanovena v tabulce uvedené v bodu 3.2 této smlouvy. Poskytovatel je oprávněn upravit výši této ceny podle skutečného rozsahu užívání aplikací. 7.4 Cena za údržbu a správu datových prostředí podle bodu 3.3 této smlouvy činí 500 Kč (slovy: pět set korun českých) měsíčně. 7.5 Cena za úvodní nastavení aplikací podle bodu 3.5 této smlouvy činí 10 000 Kč (slovy: deset tisíc korun českých). 7.6 Ve shora uvedené ceně aplikačních služeb dle této smlouvy jsou zahrnuty veškeré činnosti poskytovatele při správě aplikací i dat uživatele. V ceně touto smlouvou poskytovaných aplikačních služeb nejsou zahrnuty žádné zde vysloveně neuvedené služby, ani jiná plnění. 7.7 Vydání či odvolání certifikátu je zpoplatňováno dle platného ceníku poskytovatele. 7.8 Cena za služby bude poskytovatelem vyúčtována uživateli za období tří měsíců dopředu, a to vždy na základě poskytovatelem vystavené faktury se splatností 14 dní. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle zákona. 7.9 ; Poskytovatel je oprávněn pro každý další kalendářní rok upravit shora stanovené ceny o míru nárůstu spotřebitelských cen za služby tak, jak budou pro konkrétní období statisticky zjišťovány a oficiálně zveřejňovány Českým statistickým úřadem v hromadných sdělovacích prostředcích. 7.10 Všechny zde uvedené ceny jsou vždy bez DPH. 7.11 Veškeré platby pak budou uživatelem poukázány na účet poskytovatele uvedený na faktuře. 8 SANKCE 8.1 V případě prodlení uživatele s úhradou ceny za služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. 8.2 V případě prodlení poskytovatele s aktualizací aplikací podle bodu 6.2 této smlouvy je poskytovatel povinen uhradit uživateli smluvní pokutu ve výši 1% z čtvrtletního poplatku za užívání zastaralé aplikace za každý den prodlení. 9 DOBA TRVÁNÍ SMLOUVY 9.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, přičemž zaniká výpovědí. 9.2 Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla druhé smluvní straně doručena písemná výpověď. 9.3 Poskytovatel je rovněž oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit s účinnosti ke dni doručení tohoto odstoupení uživateli, jestliže uživatel hrubým způsobem porušuje tuto smlouvu, zejména pak jestliže je v prodlení se zaplacením ceny delším jak 30 dnů. 9.4 Uživatel je také oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit s účinnosti ke dni doručení tohoto odstoupení poskytovateli, jestliže poskytovatel hrubým způsobem porušuje tuto smlouvu, zejména pak jestliže dojde ze strany poskytovatele k dlouhodobému a opakovanému porušení dostupnosti aplikačních služeb. 9.5 Výpověď či odstoupení od této smlouvy se považují za doručené na adresu druhé smluvní strany uvedenou v této smlouvě převzetím doporučené zásilky příslušným adresátem nebo třetím dnem ode dne jejího vrácení poštou jako nedoručené zpět odesílateli. 10 OCHRANA DAT UŽIVATELE 10.1 Poskytovatel se zavazuje uživateli k tomu, že bude dbát na to, aby při poskytování aplikačních služeb podle této smlouvy nedošlo k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu třetích osob k osobním údajům uživatele, jež požívají ochranu podle zák. -V ^ 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. 10.2 Poskytovatel se dále zavazuje uživateli zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví v souvislosti se správou dat uživatele, které jsou i obchodním tajemstvím uživatele ve smyslu ust. § 17 a násl. Obchodního zákoníku, a náleží jim tedy patřičná právní ochrana. 10.3 Poskytovatel si je plně vědom své odpovědnosti za případné porušení obchodního tajemství podle ust. § 53 a násl. Obchodního zákoníku. 10.4 Uživatel je rovněž oprávněn se v případě jakéhokoliv zneužití dat ze strany poskytovatele domáhat na poskytovateli náhrady škody podle ust. § 373 a násl. Obchodního zákoníku. 11 PŘÍSTUPOVÉ CERTIFIKÁTY 11.1 Poskytovatel vydá při zřízení služby uživateli přístupová oprávnění (certifikáty). 11.2 Certifikáty budou vydány poskytovatelem vždy výhradně na základě písemné žádosti uživatele. 11.3 Certifikát bude uživateli vždy zaslán doporučenou zásilkou prostřednictvím pošty na adresu sídla uživatele uvedenou v této smlouvě, nebo bude předán osobně proti podpisu oprávněné osoby uživatele. 11.4 Pro případ porušení povinnosti uživatele chránit své certifikáty je poskytovatel zbaven veškeré odpovědnosti za případné zneužití, ztrátu či poškození dat uživatele 11.5 Zjistí-li uživatel možné zneužití certifikátu, je povinen neprodleně vyzvat poskytovatele k odvolání takového certifikátu. 11.6 Poskytovatel je povinen vydat uživateli nový nebo další certifikát, avšak pouze na jeho písemnou žádost ve formě řádně vyplněného standardního formuláře poskytovatele. 12 PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DAT 12.1 Po ukončení této smlouvy je poskytovatel povinen vyzvat uživatele k převzetí jeho dat dosud umístěných na serverech poskytovatele, a to ve lhůtě do 10 dnů od doručení takto učiněné výzvy. Vydání dat poskytovatelem a jejich převzetí uživatelem bude uskutečněno na adrese sídla poskytovatele uvedené v této smlouvě, a tato data budou umístěna na CD nebo obdobných nosičích. 12.2 Výzva k převzetí dat se považuje za doručenou na adresu uživatele uvedenou v této smlouvě převzetím doporučené zásilky uživatelem nebo třetím dnem ode dne jejího vrácení poštou jako nedoručené zpět poskytovateli. 12.3 Okamžikem prodlení uživatele s převzetím těchto dat současně zaniká veškerá zákonná či smluvní odpovědnost poskytovatele k náhradě škody v případě ztráty či zničení těchto dat. y -77' 12.4 Po marném uplynutí lhůty k vyzvednutí dat je poskytovatel oprávněn tato data umístěná na CD nebo obdobných nosičích zaslat uživateli na jeho adresu uvedenou v této smlouvě, a to prostřednictvím pošty doporučenou zásilkou. 13 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 13.1 Veškeré změny nebo doplňky k této smlouvě mohou být prováděny jak písemně tak i elektronicky, a to jednak formou číslovaných dodatků podepsaných zástupci obou smluvních stran či prostřednictvím elektronické pošty podepsané přístupovými certifikáty uživatele a osobními certifikáty poskytovatele, jejíž doručení bude vždy adresátem odesílateli elektronicky potvrzeno. 13.2 Podrobnosti vzájemné elektronické komunikace mezi poskytovatelem a uživatelem jsou stanoveny v Technických a provozních podmínkách, jež jsou přílohou této smlouvy. 13.3 V případě vyšší moci je každá strana zproštěna svých závazků z této smlouvy a jakékoli nedodržení (celkové nebo částečné) nebo prodlení v plnění jakéhokoli ze závazků uloženého touto smlouvou kterékoli ze smluvních stran, bude tolerováno. 13.4 Nevynutitelnost nebo neplatnost kteréhokoli článku, odstavce, pododstavce nebo ustanovení této smlouvy neovlivní vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení této smlouvy. V případě, že jakýkoli takovýto článek, odstavec, pododstavec nebo ustanovení této smlouvy by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti (zejména z důvodu rozporu s aplikovatelnými zákony a ostatními právními normami), provedou smluvní strany konzultace a dohodnou se na právně přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených v takové části smlouvy jež pozbyla platnosti. 13.5 Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy: • Technické a provozní podmínky platné ke dni podpisu smlouvy. 13.6 Smluvní strany této smlouvy prohlašují, že se řádně seznámily s jejím obsahem, který odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, učiněné nikoliv v tísni či za jinak nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz tohoto připojují vlastnoruční podpisy. V Brně dne: 30. 1. 2009 Město Milevsko Ing. František Troják tajemník městského úřadu . Vema, a.s Ing. Jan Tomíšek člen představenstva Technické a provozní podmínky služby ASP Vema Obsah Technické a provozní podmínky služby ASP Vema v. 1.3 z 06. 11. 2007 1. Provozní podmínky uživatele informovat elektronickou poštou. Aktualizace může být rovněž provedena pomocí služby Automatické 1.1 Minimální konfigurace HW aktualizace. Na počítač uživatele jsou kladeny tyto minimální nároky: 1.6 Konfigurace Firewallu procesor Intel nebo AMD s frekvencí 400 MHz, 64 MB operační paměti, pevný disk o velikosti 2 GB, nutný V případě použití firewallu na straně uživatele je nutno volný USB port pro připojení média s certifikátem. mít pro provoz ASP Vema povolen TCP port 4147 na Minimální konfigurace HW vždy musí splňovat cílovou adresu aspvema.vema.cz. V případě, že není doporučené minimum pro použitý operační systém možno povolit tento port, je možno alternativně použít vydávané výrobcem operačního systému. TCP port 443. Rovněž je potřeba povolit přístup na webové stránky společnosti Vema na adrese 1.2 Podporované operační systémy asp.vema.cz na TCP portech 80 a 443, kde budou uveřejňovány informace týkající se provozu služby ASP Microsoft Windows 2000 SP4 v české jazykové verzi Vema a dále TCP porty 4112 nebo 80 na adresu nebo Microsoft Windows XP SP2 v české nebo support.vema.cz pro zajištění funkčnosti automatických slovenské jazykové verzi. U obou operačních systémů je aktualizací klientských aplikací Vema. nutno mít nainstalovaný Microsoft Internet Explorer ve verzi 5.5 nebo 6.0. V případě použití volitelných doplňků 1.7 Automatické aktualizace Vema, jako je například Excelent a další, je nutno mít nainstalovaný Microsoft Office 97 SR2b CZ, Office 2000 Automatické aktualizace udržují vše potřebné k CZ, Office XP CZ nebo Office 2003 CZ. V systému musí provozování služby ASP Vema na straně uživatele v být funkční Microsoft Installer. aktuálním stavu. Před aktualizací dojde ke stažení aktuálních verzí a následné aktualizaci. Doba stahování Na jiných, než výše uvedených operačních systémech je závislá na rychlosti připojení uživatele k internetu. nelze ASP Vema provozovat. Vždy před provedením aktualizace je uživatel dotázán, zda si aktualizaci přeje provést. 1.3 Parametry připojení k internetu 2. Certifikáty a certifikační Pro připojení do systému ASP Vema, je nutné politika internetové připojení o rychlosti min. 64 kb/s. Při přístupu více klientů je třeba přiměřeně vyšší přenosová rychlost. 2.1 Použití certifikátů Poskytovatel nepřebírá žádné záruky za připojení Přístup ke službě ASP Vema a veškerá závazná uživatele k internetu. V případě potřeby řešení potíží s elektronická komunikace s poskytovatelem je z důvodu připojením k internetu a následným připojením ke službě zajištění průkazné identity uživatele a zajištění ASP Vema se jedná o hrazenou službu dle aktuálního bezpečnosti a ochrany dat prováděna výhradně za ceníku poskytovatele. pomoci certifikátů. Platnost certifikátů je omezena výhradně pro potřeby služby ASP Vema. 1.4 Konfigurace připojení k ASP Vema Certifikáty slouží zejména pro: Konfiguraci připojení k systému ASP Vema provedou pracovníci poskytovatele při zřízení služby. Do této 1. přihlášení ke službě ASP Vema pomocí konfigurace je zakázáno jakýmkoliv způsobem bezpečného kanálu SSL, zasahovat. 2. zasílání a přijímání podepsané elektronické pošty Za žádné jiné instalace nepřebírá poskytovatel žádné při komunikaci s poskytovatelem. záruky. 2.2 Vydání certifikátů Opětovné zprovoznění služby bude hrazeno dle platného ceníku. Vydavatelem těchto certifikátů je certifikační autorita Vema. Uživatel při zřizování služby ASP Vema obdrží 1.5 Instalované programové vybavení požadovaný počet certifikátů na elektronickém médiu. Médium je omezeně opakovaně použitelné. Cena vydání Uživatel je pro užívání služby ASP Vema povinen mít certifikátů se řídí sazbou dle aktuálního ceníku nainstalováno toto programové vybavení: poskytovatele. 1. iKey Token Utility verze 3.4.6 nebo vyšší (produkt Z důvodů bezpečnosti je platnost certifikátů je omezena třetí strany pro komunikaci s médiem s certifikátem) na dobu 3 roky. Po vypršení této požádá uživatel poskytovatele o vydání následného certifikátu. 2. VemaStart aktuální verze (dle pokynů Vema, a. s.) Certifikát na elektronickém médiu bude uživateli vždy 3. VemaSprávce aktuální verze (dle pokynů Vema, a. zaslán doporučenou zásilkou prostřednictvím pošty na S-) adresu sídla uživatele, nebo bude předán osobně proti podpisu oprávněné osoby uživatele. 4. VemaKlient aktuální verze (dle pokynů Vema, a. s.) Toto programové vybavení bude uživateli nainstalováno při zřízení služby. O významnějších nových verzích výše vyjmenovaných programů je poskytovatel povinen 2.3 Typy certifikátů 3. Podpora a dostupnost služby Certifikáty jsou podle požadavku uživatele vedeny 3.1 Aplikační a technická podpora dvojím způsobem: Aplikační a technická podpora je dostupná 1. Osobní certifikát vydaný na jméno Osobní prostřednictvím Call Centra Vema telefonicky či pomocí webového formuláře na adrese ccv.vema.cz. certifikát se vydává vždy na jméno konkrétního pracovníka uživatele a je nepřenosný. Certifikát je Významné aktuální aplikační a technické informace jsou svázán vždy pouze s danou osobou a v případě dostupné v Bázi znalostí Vema na adrese ukončení její práce se službou ASP Vema je nutno znalosti.vema.cz. požádat poskytovatele o odvolání certifikátu. Tato varianta je bezpečnější a zajišťuje plnou průkaznost 3.2 Zkouška dostupnost služby a osobní zodpovědnost za použití certifikátu. Dostupnost služby lze kdykoliv zjistit běžným 2. Certifikát vydaný na roli internetovým prohlížečem a adrese asp.vema.cz. Na této adrese jsou rovněž zveřejňovány informace o Certifikát na roli se vydává na obecnou roli vůči plánovaných změnách v dostupnosti služby či jiných službě ASP Vema a je přenosný na osobu souvisejících skutečnostech spojených s provozem vystupující v dané roli. Certifikáty na roli nesmí být služby. používány více osobami současně. Uživatel je plně zodpovědný za evidenci používání certifikátů na roli 4. Zálohování a archivace konkrétními osobami. 4.1 Zálohování 2.4 Odvolání certifikátů Zálohování je proces, který probíhá mimo Provozní dobu V případě ztráty či hrozby zneužití certifikátu v době jeho zpravidla v pozdějších nočních hodinách a pořízené platnosti uživatel bezodkladně požádá poskytovatele o zálohy se ukládají na bezpečném místě. Doba odvolání certifikátu. Takovýto certifikát bude co uskladnění jednotlivých záloh je závislá především na nejrychleji, nejpozději však v průběhu druhého typu zálohy a to následovně: pracovního dne od podání žádosti o odvolání poskytovatelem odvolán a nebude již poskytovatelem 1. Denní záloha - doba uskladnění je minimálně 1 nadále akceptován pro účely jakékoliv komunikace. Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za škody měsíc; způsobené zneužitím neodvolaných certifikátů a to až do doby technické realizace odvolání. 2. Týdenní záloha - doba uskladnění je minimálně 2 Odvolání certifikátu je zpoplatňováno dle aktuálního měsíce, za týdenní zálohu se považuje každá ceníku poskytovatele. záloha provedená v noci z neděle na pondělí; 2.5 Žádost o vydání certifikátu 3. Měsíční záloha - doba uskladnění je minimálně 1 Žádosti o vydáni certifikátů se přijímá výhradně na rok, za měsíční zálohu se považuje každá záloha základě standardního formuláře zaslaného doporučeným provedená v noci mezi posledním a prvním dnem v dopisem. Žádost musí být podepsána statutárním měsíci; zástupcem uživatele. 2.6 Žádost o vydání následného certifikátu Nejpozději 15 dnů před uplynutím doby platnosti požádá uživatel poskytovatele o vydání nového certifikátu. Certifikát je vydán za stejných podmínek a stejným způsobem jako první certifikát. 2.7 Žádost o odvolání certifikátu Žádost o odvolání certifikátu je možné podat telefonicky na Call Centrum Vema nebo faxem na faxové číslo poskytovatele zveřejněné na jeho webových stránkách. Na základě takovéto žádosti bude certifikát na dobu čtrnácti dnů od doručení žádosti dočasně odvolán. Uživatel je následně povinen doručit poskytovateli osobně nebo doporučeným dopisem písemnou statutárním zástupcem podepsanou žádost o odvolání certifikátu na standardním formuláři. Na základě takové žádosti je poskytovatel povinen certifikát nejpozději následující pracovní den zneplatnit trvale. Nebude-li žádost o trvalé odvolání certifikátu doručena nejméně dva pracovní dny před ukončením čtrnáctidenního dočasného odvolání, může poskytovatel certifikát obnovit. 4. Roční záloha - doba uskladnění je minimálně 2 5.3 Komunikace formou podepsané elektronické pošty roky, za roční zálohu se považuje každá záloha provedená v noci z 31.12 na 1.1 Touto formou budou uživatelům zasílány různé následujícího roku. informace týkající se služby ASP Vema. Zasílané e- mailové zprávy budou podepsané certifikáty Vema a 4.2 Archivace budou zasílány z adresy asp@vema.cz. Konkrétně se bude jednat o informace o nových verzích aplikací Vema Archivaci datových prostředí si mohou uživatelé sami a dalších produktech nutných k fungování služby ASP provádět pomocí aplikace Vema Správce. Archivaci je Vema, informace o plánovaných výlukách ve fungování vhodné vytvářet před operacemi, které výrazně zasahují služby a informace o novinkách a změnách ve fungování do dat a při jejichž spuštění tedy hrozí riziko, že by služby ASP Vema. mohlo dojít k poškození datových struktur. Výsledné archívy budou uloženy na bezpečném místě a budou k Uživatelé rovněž touto formou mohou kontaktovat dispozici pro případnou obnovu po dobu tří měsíců. poskytovatele a to na adrese asp@vema.cz. Maximální limit velikosti uložených archivů je 5.4 Telefonická komunikace desetinásobek velikosti datového prostředí. Pokud velikost archívů přesáhne limit, může poskytovatel Telefonickou formou lze zadávat požadavky na Call vyzvat uživatele k odstranění některých archivů. Pokud Centrum Vema. uživatel nesníží do jednoho týdne od vyzvání celkovou velikost uložených archívů pod limit, je poskytovatel oprávněn vymazat od nejstarších archívy tak, aby limit nebyl překračován. 4.3 Obnova dat Obnovu dat z archívů vytvořených pomocí funkce archivace v programu Vema Správce si mohou uživatelé provádět sami. V případě, že uživatel požaduje obnovu dat pořízených při zálohování, musí se obrátit se žádostí na poskytovatele. Takováto žádost musí splňovat požadavky závazné komunikace definované v kapitole „Komunikace mezi poskytovatelem a uživatelem" a je zpoplatněna dle ceníku poskytovatele. 4.4 Zasílání archívů uživatelům Poskytovatel zašle vždy na vyzvání a to až čtyřikrát ročně uživateli na CD nebo obdobném médiu úplný archiv jeho dat a to vždy doporučeným dopisem do sídla organizace. Součástí výzvy uživatele musí být jednoznačná identifikace archivu či archivů, který si přeje zaslat. Zaslání těchto čtyřech archivů je součástí běžné ceny služby ASP. Uživatel si v případě potřeby může zažádat i o zaslání dalších archivů mimo tento interval včetně zaslání archívu elektronickou poštou, je-li takové zaslání technicky možné. Tyto služby jsou zpoplatňovány dle aktuálního ceníku poskytovatele. 5. Komunikace mezi poskytovatelem a uživatelem 5.1 Nezávazná komunikace Nezávazná komunikace probíhá telefonicky a elektronickou poštou. Touto formou jsou doručována méně významná sdělení a jsou poskytovány konzultace. Formuláře na webových stránkách poskytovatele se rovněž, není-li řečeno jinak, považují za nezávaznou komunikaci. ___ __ Technické a provozní podmínky služby ASP Vema Komunikace mezi poskytovatelem a uživatelem 5.2 Závazná komunikace Za závaznou považuje poskytovatel i uživatel podepsanou elektronickou poštou se zasláním potvrzení o přijetí nebo písemnou doporučenou zásilkou prostřednictvím pošty. o-. ěí!— s