Textová podoba smlouvy Smlouva č. 471557: SOD 393/2016 - Provozování sběrného dvora Americká v Klášterní ulici

Příloha 393.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SOD ŠM pro OP
                                                                        Strana l (celkem 4)

                      SMLOUVA O DÍLO

                         Čí,lo .ĹYJ /2016/SOD

uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, mezi
těmito smluvními stranami:

   l. objednatelem:   město Cheb
   se sídlem:         náměstí Krák Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb
   IČO:               00253979
   DIČ:               CZ 00253979
                      KB Cheb Č. ú. 19-528331/0100
   Bankovní spojení:  Ing. Petrem Navrátilem, starostou města
   zastoupeným:

a

   2. zhotovitelem:   CHETES s.r.o.

   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 8677
                      Cheb, Pelhřimovská Cp. 2268/1, PSČ 350 02
   se sídlem:

   IČO:               25208845

   DIČ:               CZ 25208845

   Bankovní spojeni:  KB Cheb, č.ú. 8811090237/0100

   jednající:         Iljou Mlátilíkem, jednatelem společnosti

                                                                    I.
                                                         Předmět smlouvy
l. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele řádně a včas na svůj náklad a nebezpečí
     sjednané dílo dle článku ll. této smlouvy a objednatel se zavazuje za provedené dílo zaplatit zhotoviteli
     cenu ve výši a za podmínek sjednaných v této smlouvě.
2. Zhotovitel provede dílo dle článku ll. této smlouvy s tím, že řádně a včas dodá kompletní práce nutné pro
     provedení díla, včetně všech potřebných materiálů v rozsahu nutných k provedení díla dle této smlouvy,
     obecně závazných právních předpisů, ČSN, ČN a ostatních norem.

                                                                   II.
                                                          Specifikace díla
l. Předmětem smlouvy je v souladu s mezi smluvními stranami uzavřenou Mandátní smlouvou ze dne
    28. 7. 1998 ve znění všech dodatků, Obchodními podmínkami pro provozování sběrného dvora a zajištění
    služby Taxi odpad č. 197/2014 (vše ve znění platném k uzavření této smlouvy) zajištění provozování
    sběrného dvora Americká v Klášterní ulici 276/6, Cheb a službu Taxi odpad a dalších operativních
    dodatečných a dohodnutých požadavků v období l. ll. - 30. l l. 2016.
2. Práce spojené s plněním předmětu díla budou provedeny v rolzsahu, čase a za ceny sjednané ve výše
    uvedené Mandátní smlouvě a Obchodních podmínkách. V případě, že budou práce spojené s plněním
    předmětu díla vyžadovat plněni a náklady v Mandátní smlouvě a Obchodních podmínkách neuvedené,
    bude moci zhotovitel plnit předmět díla nebo jeho část výhradně na základě objednatelem písemně
    odsouhlasené jeho cenové nabídky.
3. Zhotovitel prohlašuje, že má pro plnění předmětu díla platné oprávněni a potřebné zkušenosti, potřebné
    odborníky a kvalifikaci pro zhotovení díla, že se dostatečně seznámil s podmínkami a místem plněni díla
   a nezjistil žádné překážky, které by bránily provedeni díla v cenách sjednaných k jeho plnění a této
   smlouvy.

                                                                   III.

                                Strana l(c·lk·m4)
                                                                                 SOD ŠM pro OP
                                                                              Strana 2 (celkem 4)

                                                Doba plnění a dodací podmínky
l. Zhotovitel se zavazuje dílo řádně provést a protokolárně je předat objednateli ve lhůtě stanovené v ČI. Ill

     odst. 2.
2. Smluvní strany se dohodly, že dílo bude provedeno v sjednaném časovém období l. l l. - 30. l l. 2016.

     Konkrétni termín plněni díla v daném časovém období je dán ujednáním v uzavřené Mandátni smlouvě a
     Obchodních podmínkách uvedených v ČI. ll této smlouvy a dále zápisem z kontrolních dnů svolaných

     objednatelem ve věci plnění předmětné Mandátní smlouvy, Obchodních podmínek a předmětu této
     smlouvy zhotovitelem.
3. Kompletním předáním díla se rozumí úplné dokončení předmětu plnění včetně předáni místa plněni díla
     a včetně všech náležitostí, dokladů, certifikátů, revizi a zkoušek předaných zástupci objednatele
     s předávacím protokolem.

                                                 IV.

                                       Cena

J. Smluvní strany se dohodly na ceně za provedení díla, včetně všech přirážek, v předpokládané výši:

Cena za provedení díla bez DPH      -                 330.587,50 KČ

DPH 21%                             -                 69.421,50 Kč

Cena celkem                         -                 400.000,00 KČ

2. Konečná cena za provedeni díla bude stanovená po předání díla na základě vyhodnoceni provedeného

rozsahu díla a skutečně vynaložených oprávněných nákladů zhotovitelem doložených na základě

předávacího protokolu odsouhlaseného a podepsaného oběma smluvními stranami.

3. Konečná cena za provedení díla dle článku lV. odst. l. bude splatná dle ustanovení článku VI. této

smlouvy.

4. V konečné ceně za provedeni díla budou zahrnuty veškeré oprávněné náklady zhotovitele, které při

plněni svého závazku dle této smlouvy vynaloží.

5. Daňový doklad bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004

Sb., ve znění pozdějších předpisů.

                                                                     V.
                                                       Odpovědnost za vady
l. Za hboutdoevitmeíltsevlazsatvnaozsutjie,stžaenopvřeednaénév Odíblochbouddneícphropstoédmvaídnkaácnheduovdeědlkeůn,ýcbhudve Érl.ovIeIdoednsot.vel vtyétsooksémklovaulvityě,

     ČSN. příslušných ON a předpisů platných v době realizace díla.

2. Objednatel je oprávněn reklamovat vady díla u zhotovitele, a to písemnou formou. V reklamaci bude
     popsána vada díla a termín, do kterého požaduje objednatel závadu odstranit. Objednatel má právo volby
     způsobu odstraněni důsledku vadného plněni.

                                                                 VI.
                                                       Platební podmínky
l. Objednatel se zavazuje uhradit zhotoviteli celkovou konečnou cenu díla na základě odsouhlaseného
    předávacího protokolu.
2. Konečný daňový doklad za dílo jako celek bude zhotovitelem vystaven po protokolárním předáni
    předmětů díla bez zjevných vad a nedodělků, ve které bude provedeno vyúčtováni DPH dle platných
    předpisů a případné smluvní pokuty a úroky z prodlení. Přílohou daňového dokladu bude předávací
    protokol s odsouhlaseným soupisem provedených prací spojených s prováděním díla. Splatnost daňového
    dokladu bude v terminech stanovených v Mandátni smlouvě a Obchodních podmínkách uvedených
    v ČI. ll odst. l této smlouvy v případě, že se smluvní strany nedomluví jinak.
3. Úhrada bude provedena bezhotovostně převodem na účet zhotovitele.

                                                                  VII.
                                                    Smluvní pokuty a sankce
l. Objednatel i zhotovitel jsou oprávnění uložit druhé smluvní straně smluvní pokutu a další sankce ve výši
    a z důvodů uvedených v uzavřené Mandátni smlouvě a Obchodních podmínkách uvedených v ČI. JI

    odst. l této smlouvy.
2. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od data doručeni písemné výzvy k zaplaceni ze strany oprávnčné,

    a to na uvedený účet. Uplatněním smluvní pokuty není dotčeno právo na připadnou náhradu způsobené
    škody. Zhotovitel dává výslovný souhlas k eventuálnímu provedeni vzájemného zápočtu pohledávek.

                                                                  VIII.

                                    Strana 2 (celkem 4)
                                                                   SOD ŠM pro OP
                                                                Strana 3 (celkem 4)

                                                      Odstoupení od smlouvy
l. Smluvní strany se dohodly, že mohou od této smlouvy odstoupit v případech, kdy to stanoví zákon či tato

    smlouva, jinak v případě podstatného porušeni této smlouvy.
2. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemnou formou a je účinné okamžikem jeho doručeni

    zhotoviteli.
3. Odstoupením od smlouvy se tato smlouva od okamžiku doručení projevu vůle směřujÍcÍho k odstoupení

    od smlouvy objednatelem ruší.
4. Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy se rozumí zejména porušení ustanovení

    sjednaných v Mandátni smlouvě a Obchodních podmínek uvedených v ČI. ll odst. l a dále v písemném
    zápise z provedeného kontrolního dne uvedeného v ČI. Ill odst. 2. této smlouvy.

                                                                    IX.
                                                  Kontaktní osoby a doručování
l. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou pro technickou realizaci díla a odsouhlasení
      provedených prací na straně objednatele je:

                                     Martin Dvořák,
referent oddělení místního hospodářství odboru správy majetku MěÚ Cheb

a na straně zhotovitele:                   Ing. Zdeněk Pavlík,
                          vedoucí provozu služeb CHETES s.r.o.

2. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou ve věcech smlouvy, dodatků, plateb, faktur a nových
      skutečnosti na straně objednatele je:

                                                                       vedoucí odboru správy majetku MěÚ Cheb

          a na straně zhotovitele:
                                                                        jednatel společnosti CHETES s.r.o.

3. Smluvní strany se dohodly na následujícím způsobu doručování:
  · Poštou - daňové doklady a dodatky ke smlouvě - adresa objednavatele: v záhlaví této smlouvy.
                                                                    - adresa zhotovitele: v záhlaví této smlouvy.
  · Osobně - veškeré technické doklady, zápisy atd., vyplývající z vlastni technické realizace díla. Za
      objednatele i zhotovitele potvrdí převzetí kontaktní osoby, nebo jejich zástupci.
  · V případě doručováni dokumentů se za řádně doručené považují též dokumenty doručené
      prostřednictvhn datové schránky. Doručuje-li se způsobem podle zákona č. 300/2008 Sb., v platném
      mění, ustanoveni jiných právních předpisů upravující způsob doručení se nepoužiji. Dokument, který
      byl dodán do datové schránky, je doručen okamžikem, kdy se do datové schránky přihlásí osoba, která
      má s ohledem na rozsah svého oprávnění přistup k dodanému dokumentu. Nepřihlásí-li se tato osoba do
      datové schránky ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byl dokument dodán do datové schránky, považuje se
      tento dokument za doručený posledním dnem této lhůty. Takovéto doručení dokumentu má stejné
      právní účinky jako doručeni do vlastních rukou.

                                                                     X.
                                                       Závěrečná ustanovení
l. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Smlouva
     nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejněni prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.,
     o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv.
     Objednatel se zavazuje realizovat zveřejněni této smlouvy v předmětném registru v souladu s uvedenýni
     zákonem.
2. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech. Každá ze smluvních stran obdrží jeden stejnopis.
3. V případě neplatnosti nebo neúčinnosti některého ustanovení této smlouvy nebudou dotčena ostatní
     ustanoveni smlouvy.
4. Smluvní strany se dohodly, že promlčecí lhůta k uplatněni práv smluvní strany bude 10 let od doby, kdy
     mohlo být uplatněno poprvé.
5. Tuto smlouvu lze měnit, doplňovat a upřesňovat výhradně oboustranně odsouhlasenými, písemnými
     a průběžně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
     K jakýmkoli jiným formám změn než dodatkům této smlouvy případně ústním ujednáním se nepřihlíží.
6. Smluvní strany výslovně prohlašují, že jsou k právnímu jednání zcela svéprávné, že tato smlouva je
     projevem jejich pravé, určité a svobodné vůle a že si tuto smlouvu podrobně přečetly, zcela jednoznačně

                          Strana 3 (celkem 4)
                                                                                                                                                  SOD ŠM F
                                                                                                                                               Strana 4 (cclb

     porozuměly jejímu obsahu, proti kterému nemaji žádných výhrad, uzavírají ji dobrovolně, nikoliv v
     pod nátlakem nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek a takto ji podepisují.
7. Tato smlouva je uzavřena v souladu s ustanovením článku lV. odst. l písm. C) směrnice č. 7/2015
     o zadávání veřejných zakázek městem Cheb a právnickými osobami zřízenými nebo založenými městem
     Cheb, schválené usnesením Rady města Chebu č. RM 79/4/2015 ve znění pozdějších předpisů.

V Chebu dne                                       V Chebu dne
Ing. Petr Navrátil, starosta
                                                  Ilja Mlátilík, jednat'L yn .r ,.

                                                               CY". .." "  \' ' .\
                                                                C'

                              Strana4 (celkem 4)