Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva GASTRO -ZŠ a MŠ Dvorského Kopeček Podpis smlouvy na str. 3 a 4 SP. ZNAK C.1.2. - S10 SMLOUVA O DÍLO o odstranění odpadů č. 07022018 uzavřená mezi: Technické služby města Olomouce, a.s. Zamenhofova 783/34, 772 11 Olomouc IČO: 25826603, DIČ: CZ25826603 Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 2052 Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Olomouc, účet 27-4177080227/0100 Zastoupené: Bc. Miroslavem Petříkem, ředitelem společnosti (dále jen zhotovitel) a firmou: Základní škola a Mateřská škola Olomouc, Dvorského 33, příspěvková organizace Dvorského 115/33, 779 00 Olomouc – Svatý Kopeček IČO: 70631042 IČP: ZŠaMŠKopeček Příspěvková organizace Zastoupená: Mgr. Jan Kolisko, ředitel základní školy a mateřské školy (dále jen objednatel) I. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je Odvoz a odstranění biologického odpadu z kuchyní a stravoven (kat.č.200108), a odpadů kategorie „O“, uvedených v „Příloze smlouvy č. 1“ dle vyhlášky č. 381/2001 Sb. a v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb. o odpadech a s předpisy s tímto zákonem souvisejícími. II. Povinnosti zhotovitele Zhotovitel se zavazuje provádět odstranění odpadu v souladu s podmínkami, stanovenými zákonem č. 185/2001 Sb. o odpadech, v souladu s ostatními právními předpisy a v souladu s touto smlouvou. Zhotovitel se zavazuje provádět odstranění odpadu dle dohodnutého harmonogramu a dle oběma stranami odsouhlaseného seznamu stanovišť (svozových míst), počtu a typů sběrných nádob. Tento seznam může být kdykoliv měněn dohodou smluvních stran, vyjádřenou v příslušném dodatku smlouvy. Jestliže bude zhotovitel z vážných provozních důvodů nucen změnit dohodnutý termín, je povinen o takovéto změně objednatele informovat s dostatečným časovým předstihem a provést odstranění odpadu v náhradním termínu, který stanoví nejpozději do 2 dnů. V těchto případech bude zhotovitel informovat kontaktní osobu objednatele, kterou objednatel určí. Při samotném svozu odpadu je zhotovitel povinen vyprázdněnou nádobu vrátit zpět na místo. Jestliže při nakládání odpadu došlo ke znečištění stanoviště, komunikace a přilehlých prostor, zavazuje se zhotovitel takovéto znečištění odstranit současně se zajišťováním svozu odpadu. Podpis smlouvy na str. 3 a 4 SP. ZNAK C.1.2. - S10 III. Povinnosti objednatele Objednatel se zavazuje soustřeďovat vybraný odpad ve sběrných nádobách. Výslovně prohlašuje, že nádoby nebudou obsahovat odpad, který vykazuje nebezpečné vlastnosti, a že si je vědom své odpovědnosti a povinnosti k náhradě škody v případě porušení tohoto prohlášení. K zajištění tohoto závazku objednatel provádí pravidelné kontroly obsahu sběrných nádob. Objednatel zřizuje po dohodě se zhotovitelem svozová místa a udržuje je v odpovídajícím stavu. Mimo den svozu odpadu odpovídá za pořádek a čistotu těchto míst. Objednatel zajistí, aby na svozových místech měl zhotovitel řádný příjezd a přístup ke sběrným nádobám a možnost bezpečné manipulace s těmito nádobami. Objednatel označí své nádoby jménem své firmy. IV. Cena a splatnost Ceny se stanoví v souladu s platným ceníkem Technických služeb města Olomouce, a.s. a jsou uvedeny v Příloze smlouvy č. 1 ke smlouvě o odstranění odpadů. Tyto ceny zahrnují veškeré závazky zhotovitele vůči objednateli, vyplývající z řádného plnění této smlouvy. Zhotovitel je povinen vystavit objednateli účetní doklad, který splňuje veškeré náležitosti daňového dokladu. Splatnost se sjednává na dobu 14-ti dnů od data jejího doručení. V pochybnostech se má za to, že byla doručena do tří dnů po odeslání. Smluvní strany se dále dohodly, že zhotovitel může zvýšit cenu poměrně k oborovému nárůstu nákladů v odpadovém hospodářství a k nárůstu indexu spotřebitelských cen (míra inflace), stanovenému Českým statistickým úřadem. V. Důsledky porušení smlouvy V důsledku, že zhotovitel neprovede odvoz odpadu ani v náhradním dohodnutém termínu a toto je prokazatelně způsobeno jeho zaviněním, je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli za každý den prodlení 0,05% z ceny tohoto odvozu. V případě prodlení se zaplacením ceny je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli úrok z prodlení ve výši 0,05% dlužné částky za každý den takového prodlení. Jestliže bude objednatel v prodlení s placením ceny delším než jeden měsíc, je zhotovitel oprávněn pozastavit plnění této smlouvy, a to až do okamžiku, kdy bude dlužná částka objednatelem vyrovnána. VI. Doba platnosti Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Ukončit platnost této smlouvy lze kdykoliv dohodou smluvních stran. Nedojde-li k dohodě, lze tuto smlouvu vypovědět kteroukoliv ze smluvních stran bez uvedení důvodu. Výpovědní lhůta je v takovémto případě 6 měsíců a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. VII. Ostatní ujednání Smlouva nabývá platnosti okamžikem podpisu obou smluvních stran. Účinnost smlouvy je od 1.3.2018. Veškeré změny a doplňky této smlouvy vyžadují ke své platnosti písemnou formu. Tato smlouva byla sepsána podle pravé, vážné a svobodné vůle obou smluvních stran. Smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž po jednom obdrží každá ze smluvních stran. Podpis smlouvy na str. 3 a 4 SP. ZNAK C.1.2. - S10 V Olomouci dne: 7. 2. 2018 Zhotovitel: Objednatel: ………………………………….. …………………………….. Bc. Miroslav Petřík Mgr. Jan Kolisko ředitel společnosti ředitel základní školy a mateřské školy Podpis smlouvy na str. 3 a 4 SP. ZNAK C.1.2. - S10 Příloha smlouvy č. 1 ke smlouvě o odstranění odpadů Adresa provozovny (místo svozu): Jídelna školy, Dvorského 33, Olomouc Jídelna školy, Kovařovicova 11, Olomouc Jídelna školy, Gagarinova 17, Olomouc 1) Odvoz a odstranění biologického odpadu z kuchyní a stravoven (kat.č.200108) četnost odvozu 1 x týdně cena za odvoz a likvidaci 3,50 Kč/kg V ceně je zahrnuto: odvoz a odstranění odpadu Pořízení 6 nádob (50 l) s víkem 290,- Kč/ks K výše uvedeným cenám je nutno připočítat DPH v zákonem stanovené výši. Kontaktní osoby ze strany zhotovitele: dispečink – tel. 585 700 035 (TSMO), 585 758 933 (Suez) odpady@tsmo.cz Kontaktní osoby ze strany objednatele: Mgr. Jan Kolisko - tel. 585 385 357 reditel@zskopecek.cz V Olomouci dne: 7.2.2018 Zhotovitel: Objednatel: ………………………………….. …………………………….. Bc. Miroslav Petřík Mgr. Jan Kolisko ředitel společnosti ředitel základní školy a mateřské školy