Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4721064: Odvoz a odstranění biologického odpadu z kuchyní a stravoven

Příloha Smlouva GASTRO 2018.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva GASTRO  -ZŠ a MŠ Dvorského Kopeček


Podpis smlouvy na str. 3 a 4 
SP. ZNAK C.1.2. - S10 

 

 
 
 
 
 
 

                        SMLOUVA O DÍLO  
 
o odstranění odpadů č. 07022018 
 
uzavřená mezi: 

 
Technické služby města Olomouce, a.s. 
Zamenhofova 783/34, 772 11 Olomouc 
IČO: 25826603, DIČ: CZ25826603 
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl 
B, vložka 2052  
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Olomouc,  
účet 27-4177080227/0100 
Zastoupené: Bc. Miroslavem Petříkem, ředitelem společnosti 
(dále jen zhotovitel) 

a firmou:  

Základní škola a Mateřská škola Olomouc, Dvorského 33, příspěvková organizace 
Dvorského 115/33, 779 00 Olomouc – Svatý Kopeček 
IČO: 70631042   IČP: ZŠaMŠKopeček 
Příspěvková organizace  
Zastoupená: Mgr. Jan Kolisko, ředitel základní školy a mateřské školy  
 
 (dále jen objednatel) 

 

I. Předmět smlouvy 

Předmětem smlouvy je Odvoz a odstranění biologického odpadu z kuchyní a stravoven (kat.č.200108), 
a odpadů kategorie „O“, uvedených v „Příloze smlouvy č. 1“ dle vyhlášky č. 381/2001 Sb. a v souladu se 
zákonem č. 185/2001 Sb. o odpadech a s předpisy s tímto zákonem souvisejícími. 

II. Povinnosti zhotovitele 

Zhotovitel se zavazuje provádět odstranění odpadu v souladu s podmínkami, stanovenými zákonem  
č. 185/2001 Sb. o odpadech, v souladu s ostatními právními předpisy a v souladu s touto smlouvou. 

Zhotovitel se zavazuje provádět odstranění odpadu dle dohodnutého harmonogramu a dle oběma 
stranami odsouhlaseného seznamu stanovišť (svozových míst), počtu a typů sběrných nádob. Tento 
seznam může být kdykoliv měněn dohodou smluvních stran, vyjádřenou v příslušném dodatku smlouvy. 

Jestliže bude zhotovitel z vážných provozních důvodů nucen změnit dohodnutý termín, je povinen o 
takovéto změně objednatele informovat s dostatečným časovým předstihem a provést odstranění 
odpadu v náhradním termínu, který stanoví nejpozději do 2 dnů. V těchto případech bude zhotovitel 
informovat kontaktní osobu objednatele, kterou objednatel určí. 

Při samotném svozu odpadu je zhotovitel povinen vyprázdněnou nádobu vrátit zpět na místo. 

Jestliže při nakládání odpadu došlo ke znečištění stanoviště, komunikace a přilehlých prostor, zavazuje 
se zhotovitel takovéto znečištění odstranit současně se zajišťováním svozu odpadu. 



Podpis smlouvy na str. 3 a 4 
SP. ZNAK C.1.2. - S10 

 

III. Povinnosti objednatele 

Objednatel se zavazuje soustřeďovat vybraný odpad ve sběrných nádobách. Výslovně prohlašuje, že 
nádoby nebudou obsahovat odpad, který vykazuje nebezpečné vlastnosti, a že si je vědom své 
odpovědnosti a povinnosti k náhradě škody v případě porušení tohoto prohlášení. K zajištění tohoto 
závazku objednatel provádí pravidelné kontroly obsahu sběrných nádob.   

 

Objednatel zřizuje po dohodě se zhotovitelem svozová místa a udržuje je v odpovídajícím stavu. Mimo 
den svozu odpadu odpovídá za pořádek a čistotu těchto míst. 

Objednatel zajistí, aby na svozových místech měl zhotovitel řádný příjezd a přístup ke sběrným 
nádobám a možnost bezpečné manipulace s těmito nádobami. Objednatel označí své nádoby jménem 
své firmy. 

IV. Cena a splatnost 

Ceny se stanoví v souladu s platným ceníkem Technických služeb města Olomouce, a.s. a jsou 
uvedeny v Příloze smlouvy č. 1 ke smlouvě o odstranění odpadů. 

Tyto ceny zahrnují veškeré závazky zhotovitele vůči objednateli, vyplývající z řádného plnění této 
smlouvy. 

Zhotovitel je povinen vystavit objednateli účetní doklad, který splňuje veškeré náležitosti daňového 
dokladu. Splatnost se sjednává na dobu 14-ti dnů od data jejího doručení. V pochybnostech se má za 
to, že byla doručena do tří dnů po odeslání. 

Smluvní strany se dále dohodly, že zhotovitel může zvýšit cenu poměrně k oborovému nárůstu nákladů 
v odpadovém hospodářství a k nárůstu indexu spotřebitelských cen (míra inflace), stanovenému 
Českým statistickým úřadem. 

V. Důsledky porušení smlouvy 

V důsledku, že zhotovitel neprovede odvoz odpadu ani v náhradním dohodnutém termínu a toto je 
prokazatelně způsobeno jeho zaviněním, je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli za každý den 
prodlení 0,05% z ceny tohoto odvozu. 

V případě prodlení se zaplacením ceny je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli úrok z prodlení 
ve výši 0,05% dlužné částky za každý den takového prodlení. 

Jestliže bude objednatel v prodlení s placením ceny delším než jeden měsíc, je zhotovitel oprávněn 
pozastavit plnění této smlouvy, a to až do okamžiku, kdy bude dlužná částka objednatelem vyrovnána.   

VI. Doba platnosti 

Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Ukončit platnost této smlouvy lze kdykoliv dohodou 
smluvních stran. 

Nedojde-li k dohodě, lze tuto smlouvu vypovědět kteroukoliv ze smluvních stran bez uvedení důvodu. 
Výpovědní lhůta je v takovémto případě 6 měsíců a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po 
doručení výpovědi. 

VII. Ostatní ujednání 

Smlouva nabývá platnosti okamžikem podpisu obou smluvních stran. Účinnost smlouvy je od 1.3.2018. 

Veškeré změny a doplňky této smlouvy vyžadují ke své platnosti písemnou formu.  

Tato smlouva byla sepsána podle pravé, vážné a svobodné vůle obou smluvních stran.  

Smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž po jednom obdrží každá ze smluvních stran. 

 
 
 



Podpis smlouvy na str. 3 a 4 
SP. ZNAK C.1.2. - S10 

 

 
V Olomouci dne: 7. 2. 2018 
 
 
Zhotovitel:                                                               Objednatel: 
 
 
 
 
 
…………………………………..                     …………………………….. 
        Bc. Miroslav Petřík              Mgr. Jan Kolisko 
         ředitel společnosti     ředitel základní školy a mateřské školy 
 



Podpis smlouvy na str. 3 a 4 
SP. ZNAK C.1.2. - S10 

 

Příloha smlouvy č. 1 
ke smlouvě o odstranění odpadů 

 
Adresa provozovny (místo svozu):  Jídelna školy, Dvorského 33, Olomouc 
     Jídelna školy, Kovařovicova 11, Olomouc 

Jídelna školy, Gagarinova 17, Olomouc 
 
1) Odvoz a odstranění biologického odpadu z kuchyní a stravoven (kat.č.200108) 
 
četnost odvozu 1 x týdně 
cena za odvoz a likvidaci        3,50 Kč/kg 
V ceně je zahrnuto: odvoz a odstranění odpadu 
Pořízení 6 nádob (50 l) s víkem        290,- Kč/ks 
 
 
K výše uvedeným cenám je nutno připočítat DPH v zákonem stanovené výši. 
 
     
Kontaktní osoby ze strany zhotovitele: dispečink – tel. 585 700 035 (TSMO), 585 758 933 (Suez) 
     odpady@tsmo.cz  
Kontaktní osoby ze strany objednatele:    Mgr. Jan Kolisko -  tel. 585 385 357  
                                                     reditel@zskopecek.cz  
 
 
 
V Olomouci dne: 7.2.2018 
 
 
Zhotovitel:                                                                Objednatel: 
 
 
 
 
 
 
…………………………………..                     …………………………….. 
        Bc. Miroslav Petřík              Mgr. Jan Kolisko 
         ředitel společnosti     ředitel základní školy a mateřské školy