Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4803944: CV, Riegrova 4510 - OPŽP KOBP

Příloha Chomutov, Riegrova 4510 - OPŽP KOBP.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Untitled


* * ,k
* *
* *
* *
* ,k * -

EVROPSKÁ UNIE
Evropské střu Rurálni a investiční fondy
Operační program Životní prostředí Ministerstvo životního prostředí

č.j. KRP KRPU-253654-90/ČJ-2014-0400MN-08
PCR04ETRpo85885650

SMLOUVA o poskytováni služeb
uzavřená podle §1724 a § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

v platném znění, (dále jen ,,občanský zákoník")

Smluvní strany

Název:

Sídlo:
Identifikační číslo:
Daňové identifikační číslo:
Banka:
Číslo účtu l kód banky:
Ve věcech smlouvy oprávněn jednat:
Ve věcech technických oprávněn jednat:

Kontaktní adresa:

Telefon:
E-mail:

dále jen ,,objednatel"

a

Jméno:
Sídlo:
Identifikační číslo:
Daňové identifikační číslo:
Banka:
Číslo účtu l kód banky:
Telefon:
E-mail:

dále jen ,,poskytovatel služeb"

Česká republika - Krajské ředitelství policie
Ústeckého kraje (dále i ,,KŘP-U")
Lidické nám. 899/9, 401 79 Ústí nad Labem
75151537
CZ75151537
Česká národní banka Ústí nad Labem

pIk. Mgr. Jaromír Kníže, ředitel KŘP-U
Ing. Tomáš Pasecký, investiční referent oddělení správy
nemovitého majetku KŘP-U
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje, odbor správy
majetku, oddělení správy nemovitého majetku, Lidické
náměstí 899/9, 401 79 Ústí nad Labem

,

Karel Hladík
Mošnova 2369/30, 400 11 Ústí nad Labem
13470221
není plátcem DPH
Česká spořitelna a.s.

l. Předmět smlouvy
1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatel služeb provádět na svůj náklad a nebezpečí,

řádně, včas a ve sjednané kvalitě, pro objednatele služby - zajištění funkce koordinátora BOZP,
zpracování pIánu BOZP pro realizaci stavby včetně jeho aktualizací a dalších činností dle této
smlouvy a dle krycího listu, který tvoří přílohu č. 1 této smlouvy v objektu KŘP-U - Chomutov,
Riegerova 4510 - zateplení objektu a současně s tím také závazek objednatele poskytovateli
služeb poskytováni služeb umožnit a zaplatit za ně sjednanou cenu.

2. Službami podle této smlouvy se rozumí konkrétně zajištěni funkce koordinátora BOZP, která bude
prováděna v souladu se zákonem č. 309/2006 Sb. a zajištění dalších podmínek bezpečnosti a
ochrany zdraví při práci a nařízení vlády č. 591/2006 Sb. o bližších minimá[njch požadavcích na



bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništi, a to k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví
při práci na stavbě. Jedná se zejména, nikoliv však výlučně, o následujícŕ
a) Sledování dodržování plánu BOZP a projednání nutných opatření v oblasti BOZP se

zhotovitelem stavby;
b) Vedeni deníku BOZP;
c) Sledování prací na stavbě, zapisování nedostatků do deníku BOZP, jejich projednávání se

zhotovitelem stavby, navrhování přiměřených opatření a kontrola jejich odstraněnI;
d) Provádění koordinační činnost vyp|ívajÍcÍ z funkce koordinátora BOZP;
e) Spolupráce s technikem BOUP KŘP-U;

f) Provedení ohlášení stavby lOP;
g) Kontroly stavby min. 1 x za týden;
h) Předkládání deníku BOZP pověřenému zástupci objednatele;
i) AktualizovánI plánu BOZP;
j) Předání aktualizovaného plánu BOZP objednateli;
k) Po skončení stavebních prací předání deníku BOZP objednateli;
l) Po dokončení stavebních prací předání kompletní fotodokumentace se slovním popisem na

CD objednateli.
3. Smlouva je uzavřena za účelem zajištění kvalitní, vysoce profesioná|ni, soustavné, komplexní a

ve prospěch objednavatele prováděné činnosti koordinátora BOZP dle této smlouvy.
4. Realizace akce je plánována na období listopad 2017 až listopad 2018. Stavba bude realizována

v pracovní dobu PO-PÁ od 6.30 do 18.00 hod.

5. K realizaci stavby je zpracována projektová dokumentace v rozsahu pro provedení stavby a
stavebního povolení.

6. Podkladem pro uzavření této smlouvy o poskytování služeb je nabídka poskytovatele služeb ze
dne 7. 9. 2017, která byla na základě cenové nabídky vybrána jako nejvýhodnější.

ll. Doba, termín a způsob poskytování služeb
1. Místem plněni je stavba v areálu Chomutov, Riegerova 4510 - zateplení objektu.
2. Smlouva se uzavírá s platností od podpisu této smlouvy do doby úplného splnění veškerých

povinností poskytovatele vyp|ývajících z této smlouvy a právních předpisů. Zhotovitel zahájí
činnost dle této smlouvy na základě výzvy objednatele nejpozději ke dni podpisu této smlouvy.

3. Tato smlouva nabývá účinnosti okamžikem jejího zveřejnění v registru smluv ve smyslu zákona
č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv
a o registru smluv v platném znění (dále jen ,,zákon o registru smluv").

4. Poskytovatel služeb se zavazuje provádět koordinační činnost dle této smlouvy s odbornou péčí,
podle svých nejlepších znalostí a schopnosti a v souladu s příslušnými právními předpisy, touto
smlouvou, dobrými mravy, účelem této smlouvy, zájmy objednatele a podle pokynů objednatele,
které jsou poskytovateli služeb známy, přičemž je při své činnosti povinen chránit zájmy a dobré
jméno objednatele.

5. Poskytovatel služeb je povinen předat objednateli dokumenty a informace vztahující se ke
koordinační činnosti dle této smlouvy, které má k dispozici, a to at' již v písemné podobě, tak i na
nosičích dat nejpozději v poslední den trvání této smlouvy. O předání dokumentace dle věty první
bude sepsán písemný předávací protokol.

6. Poskytovatel služeb je povinen písemně oznámit objednateli všechny okolnosti, které zjistil při
uskutečňování koordinační činnosti dle této smlouvy nebo které zjistil i mimo rámec koordinační
činnosti dle článku l. této smlouvy a jež by mohly mít vliv na zadání nebo změnu pokynů
objednatele, a to neprodleně po jejich zjištění. Poskytovatel služeb se dále zavazuje v souladu s
touto smlouvou průběžně upozorňovat zhotovitele stavby na závady týkající se bozp a učinit
opatření k jejich odstranění zhotovitelem stavby.

2



7. Poskytovatel služeb odpovídá za škodu, která objednateli vznikne při provádění koordinační
činnosti dle této smlouvy, s výjimkou případů, kdy poskytovatel služeb tuto škodu nemohl odvrátit
ani při vynaložení odborné péče.

Ill. Cena služeb, rozsah služby a platební podmínky
1. Cena za jednu hodinu poskytování služeb byla stranami smlouvy stanovena ve výši

490,- Kč/hod., a to jako cena nepřekročitelná a nejvýše přípustná.
2. Celková cena za poskytnuté služby bude stanovena podle počtu hodin zapsaných ve stavebním

deníku a odsouhlasených zástupcem objednatele.
3. Celková cena za poskytnuté služby nesmí překročit částku 130.000,- KČ, a to bez ohledu

na počet hodin zapsaných ve stavebním deníku a odsouhlasených zástupcem objednatele.
4. Ve stavebním deníku bude uveden i počet hodin potřebný pro přípravu plánu BOZP a další

související činnosti.
5. Cena služeb je cenou neměnnou a nejvýše přípustnou a zahrnuje veškeré náklady poskytovatele

služeb spojené s poskytováním služeb podle této smlouvy. Změna ceny díla je možná pouze v
případě změny zákonné sazby DPH.

6. Cena za poskytnuté služby bude zaplacena na základě dňčích faktur, které budou měsíčně
vystavovány poskytovatelem služeb na základě skutečně poskytnutých služeb za uplynulý
kalendářní měsíc. Faktury budou předloženy vždy ve dvou vyhotoveních. Faktura vystavená
poskytovatelem služeb musí obsahovat náležitosti stanovené právními předpisy, zejména dle §
29 zákona č. 235/2004, o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších Rředpisů. Faktura musí
mimo jiné obsahovat: označení faktury a její číslo; firmu (obch. jméno), lC, dič, údaj o zapsání
v obchodním rejstříku či jiné evidenci; sídlo objednatele a poskytovatel služeb; bankovní spojení
poskytovatele služeb; předmět plnění; počet fakturovaných hodin; označení kalendářnIho měsíce,
ve kterém k fakturovanému poskytování služeb došlo: fakturovanou částku; údaj o splatnosti
faktury; číslo jednací této smlouvy.

7. jednotlivé dňčí faktury za poskytnutí služeb budou doručovány na adresu: Krajské ředitelství
policie Ústeckého kraje, odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, Lidické
náměstí 899/9, 401 79 Ústí nad Labem.

8. Objednatel nebude poskytovat poskytovateli služeb jakékoliv zálohy na úhradu ceny za poskytnuté
služby.

9. Smluvní strany se dohodly na lhůtě splatnosti di|čich faktur v délce třiceti (30) kalendářnich dnů
ode dne doručení faktury objednateli na kontaktní adresu objednatele. V případě pochybností se
má za to, že dnem doručení se rozumí třetí den ode dne prokazatelného odeslání faktury. Cena
služeb se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované ceny služeb z bankovního
účtu objednatele ve prospěch poskytovatele služeb.

10. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti faktury vrátit bez zaplacení fakturu, která
neobsahuje náležitosti stanovené touto smlouvou nebo budou-li tyto údaje uvedeny chybně.
Poskytovatel služeb je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit. V
takovém případě není objednatel v prodlení se zaplacením ceny služeb. Okamžikem doručení
náležitě doplněné či opravené faktury začne běžet nová lhůta splatnosti faktury v délce třiceti (30)
kalendářních dnů.

11. Na fakturovanou částku je objednatel v souladu s ustanovením § 1982 občanského zákoníku
oprávněn jednostranně započíst jakékoliv splatné peněžité pohledávky vůči poskytovateli služeb,
a to především pohledávky smluvních pokut dle článku V. smlouvy.

12. V souladu s § 42 odst. 2 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky je poskytovatel služeb
oprávněn započíst svou pohledávku za objednatelem na svůj dluh vůči objednateli pouze po
vzájemné dohodě s objednatelem.

13. Objednatel nemá povinnost účasti na režimu přenesení daňové povinnosti dle §92 a ve smyslu
ustanovení §5 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb. o DPH.

3



lV. Povinnost mlčenlivosti

1. Poskytovatel služeb se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o
informacích, které při plněni této smlouvy získá od objednatele nebo o objednateli či jeho
zaměstnancích a spo|upracovnících a nesmí je zpřístupnit bez písemného souhlasu objednatele
žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem této smlouvy, ledaže se jedná:
a. o informace, které jsou veřejně přístupné, nebo
b. o případ, kdy je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím

oprávněného orgánu.
2. Poskytovatel služeb je povinen zavázat povinností mlčenlivosti podle odstavce 1. všechny osoby,

které se budou podílet na poskytování služeb objednateli dle této smlouvy.
3. Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na poskytování služeb dle

této smlouvy, odpovídá poskytovatel služeb, jako by povinnost porušil sám.
4. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončení účinnosti této smlouvy.
5. Veškerá komunikace mezi smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím osob oprávněných

jednat jménem smluvních stran, kontaktních osob, popř. jimi pověřených pracovníků.

V. Smluvní pokuty a odstoupení od smlouvy
1. V případě porušení povinnosti poskytovatele služeb podle ČI. l. této smlouvy, je poskytovatel

služeb povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč za každé jednotlivé porušení.
2. V případě nesplnění terminu pro předání dokumentů a informací vztahujÍcÍch se ke koordinační

činnosti podle ČI. II. odst. 5 této smlouvy poskytovatelem služeb, je poskytovatel služeb povinen
zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- kč za každý byt' i započatý den prodlení
s předáním dokumentů a informaci vztahujících se ke koordinační činnosti.

3. Jestliže poskytovatel služeb poruší jakoukoli povinnost podle ČI. lV. této smlouvy, zavazuje se
poskytovatel služeb uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 25.000,- KČ za každé jednotlivé
porušení povinnosti.

4. Jestliže prohlášení poskytovatele služeb uvedené v ČI. VI. odst. 4 se ukáže být nepravdivým, je
poskytovatel služeb povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 13.000,- KČ.

5. Objednatel je povinen zaplatit poskytovateli služeb za nedodržení termínu zaplacení ceny
poskytnutých služeb zákonný úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. počítaný
z fakturované ceny služeb.

6. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká dnem doručení výzvy k jejímu zaplacení povinné straně
s dobou splatnosti 7 dnů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Nárok na smluvní pokutu vzniká
okamžikem porušení smluvní povinnosti.

7. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst nezaplacenou a splatnou smluvní pokutu proti ceně
služeb.

8. Objednatel je povinen oznámit poskytovateli služeb započteni dluhu poskytovatele služeb na
pohledávku objednatele, a to do 7 dnů ode dne započtení. Toto oznámení nemá konstitutivní
charakter.

9. Zaplacením smluvní pokuty a úroků z prodlení není dotčen nárok smluvních stran na náhradu
škody, vzniklé porušením ustanovení smlouvy, na jehož základě je smluvní pokuta požadována.

10. Za podstatné porušeni této smlouvy poskytovatelem služeb, které zakládá právo objednatele na
odstoupení od této smlouvy, se považuje zejména opakované (3 a vÍce porušení) porušováni
povinností poskytovatele služeb dle ČI. l této smlouvy.

11. Objednatel je dále oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že:
a. vůči majetku poskytovatele služeb probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí

o úpadku, pokud to právní předpisy umožňují;
b. insolvenční návrh na poskytovatele služeb byl zamítnut proto, že majetek poskytovatele

služeb nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčnIho řízení;
c. poskytovatel služeb vstoupí do likvidace.

4



O těchto skutečnostech je poskytovatel služeb povinen objednatele neprodleně informovat.
12. Poskytovatel služeb je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že je objednatel v prodlení

s úhradou dílčí faktury za poskytnuté služby o více než 15 kalendářních dnů.
13. Poskytovatel služeb je oprávněn odstoupit od smlouvy pro okolnosti vylučující odpovědnost ve

smyslu a za podmínek dle občanského zákoníku.
14. Objednatel je oprávněn vypovědět tuto smlouvu kdykoliv s třicetidenní (30) výpovědní lhůtou, která

počíná běžet prvním dnem následujícím po doručení výpovědi. v takovém případě je poskytovatel
služeb povinen učinit již jen takové úkony, bez nichž by mohly být zájmy objednatele vážně
ohroženy.

15. Účinky každého odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle
odstoupit od této smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupení od smlouvy se nedotýká zejména
nároku na náhradu škody, smluvní pokuty a povinnosti mlčenlivosti.

VI. Ostatní ujednání
1. Smluvní strany jsou povinny bez zbytečného odkladu oznámit druhé smluvní straně případné

změny údajů v záhlaví smlouvy.
2. Poskytovatel služeb není bez předchozího písemného souhlasu objednatele oprávněn postoupit

práva a povinnosti z této smlouvy na třetí osobu.
3. Poskytovatel služeb je povinen upozornit objednatele písemně na existujícI či hrozící střet zájmů

bezodkladně poté, co střet zájmů vznikne nebo vyjde najevo, pokud poskytovatel služeb i při
vynaložení veškeré odborné péče nemohl střet zájmů zjistit před uzavřením této smlouvy.

4. Poskytovatel služeb prohlašuje, že proti němu není v současné době vedena exekuce, ani proti
němu není vedeno insolvenční řízení, není v úpadku, ani nebyl insolvenční návrh poskytovatele
služeb zamítnut proto, že majetek poskytovatele služeb nepostačuje k úhradě nákladů
insolvenčního řízení.

5. Objednatel je povinen předat včas poskytovateli služeb podklady a informace, jež jsou nutné k
uskutečnění koordinační činnosti dle této smlouvy.

6. Objednatel je oprávněn prostřednictvím svých zaměstnanců či prostřednictvím zmocněných
třetích osob provádět kontrolu koordinační činnosti dle této smlouvy.

VIl. Závěrečná ustanovení
1. závazkový právní vztah smluvních stran založený touto smlouvou se v částech touto smlouvou

výslovně neupravených řídí občanským zákoníkem.
2. Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory vzniklé v souvislosti s realizací smlouvy budou

přednostně řešeny smírnou cestou - dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny před
příslušným soudem, v jehož místní působnosti se nachází sídlo objednatele, nikoliv rozhodcem.

3. Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech, přičemž objednatel obdrží 1 vyhotovení a
poskytovatel služeb obdrží 1 vyhotovení.

4. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto smlouvu uzavírá svobodně a vážně, že považuje
obsah této smlouvy za určitý a srozumitelný, a že jsou jí známy veškeré skutečnosti, jež jsou pro
uzavření této smlouvy rozhodujÍcÍ, na důkaz čehož připojují smluvní strany k této smlouvě své
podpisy.

5. Nedílnou součástí této smlouvy jsou i příloha č. 1 - krycí lis

017
V V

IČO: 13470221

5



====

.l
CENOVÁ NABÍDKA

Veřejná zakázka: KŘP Úsk - OPŽP - Realizace úspor energie - Chomutov,
Riegerova 4510, CZ.05.5.18/0.0/0.0/15 019/0001748" Zajištění funkce
koordinátora na staveniŠti

Kontrolní činnost: 1 x týdně á 490,-Kč/hod.

Zpracování plánu BOZP: 6 x 490,-

Cenová nabídka obsahuje:

- zpracování plánu BOZP pro realizaci stavby

- provedení ohláŠení stavby lOP

- kontrolní činnost 1 x týdně

Hodinová sazba 490,-Kč/hod.

Nejsem plátce DPH

Souhlasím s platebními podmínkami uvedenými v zadávací výzvě.

Cena stanovena na dobu realizace listopad 2017 - listopad 2018

V Ústí nad Labem dne 7.9.2017

'· K00RDINÁTOR BOZŔ PŘI PŘÍPRAVĚ
A REALIZACE STAVEB

IČO: 13470221