Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4814588: Příspěvek POVEZ II.

Příloha vyrozumění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci 

projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – 

v režimu „de minimis“ – kolové výzvy 

 
Č. j.: UPCR-HB-2018/2075-2013110003 

 

 

Úřad práce České republiky – xx 

Zastoupený: xx 

 

Žadatel: xx 

IČO: xx 

Zastoupený: xx  

 

 

Vážený pane inženýre, 

dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č.: POVEZ/3/2017/000703 o příspěvek 

v rámci projektu  Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. 

CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnotící 

komise ze dne 7.2.2018  schválena s podmínkou Úřadem práce České republiky – 

krajskou pobočkou v Jihlavě, kontaktním pracovištěm Havlíčkův Brod v následujícím 

rozsahu a za následujících podmínek: 

 

I. Specifikace vzdělávací aktivity: 

 

Název: Školení ERP systému MS Dynamic NAV 

Schválená výše nákladů dle HK: 60 000,--Kč 

Maximální příspěvek na vzdělávací 

aktivitu: 
51 000,--Kč 

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně 

ověření získaných znalostí a 

dovedností): 

Výuka: 39hod  

Závěrečná zkouška: 1hod  

Počet zapojených zaměstnanců: 9 

Počet zapojených potenciálních 

zaměstnanců: 
0 

Předpokládaný termín realizace: 1.1.2018 – 30.6.2018 

  

Příspěvek na mzdové náklady: 71 280,--Kč 



Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být 

poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v 

minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může 

však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může 

být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody 

s dodavatelem.  

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR 

stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného 

maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené 

schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve 

výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena 

pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka 

odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. 

Hodnotící komise však podmínila poskytnutí podpory provedením níže uvedených 

úprav v Žádosti o příspěvek na úhradu nákladů zabezpečení vzdělávací aktivity 

zaměstnanců v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II : 

 

1. snížení ceny VA, cena lektora na 1h max. 1 500,--Kč 

 

Upravenou Žádost předložte Úřadu práce České republiky – krajské pobočce 

v Jihlavě, kontaktnímu pracovišti Havlíčkův Brod nejpozději do 16.2.2018. Do 

žádosti není přípustné provádět jakékoli jiné změny než výše uvedené a s nimi 

bezprostředně související.  

 

II. Výběr dodavatele 

 

Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele 

vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č. 

134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele 

a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz 

ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené 

závazné specifikace vzdělávací aktivity. 

Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované 

vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 28.2.2018 předložit Úřadu práce České republiky 

– krajské pobočce v Jihlavě, kontaktnímu pracovišti Havlíčkův Brod kopie 

veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele 

vzdělávacích aktivit. 

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o 

zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci 

http://www.esfcr.cz/


Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. 

CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše 

uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. 

V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným 

výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou 

částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost 

dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. 

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného 

vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních 

předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu 

opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto 

dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru 

dodavatele vzdělávání. 

Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu 

s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů 

nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a 

hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením 

Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou 

částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost 

dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných 

zakázek.  

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. 

 

 

V Havlíčkově Brodě  dne: 8.2.2018 

 

 

 

 

 

                                                                                          -------------------------------- 

                                                                                               xx 

 

 

 

 

 

 

 

Převzal (datum, podpis): 

http://www.esfcr.cz/
http://www.esfcr.cz/


Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

 

 

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: 

 

Předložena žádost získala celkem 63 bodů 
 
Kurz je neakreditovaný s jasnou vazbou na odbornost. 
VA přímo navazuje na pracovní činnost zapojených zaměstnanců a jejich vzdělávací 
potřeby v oblasti řízení zakázek, obchodních aktivit, projektu či finančního 
managementu společnosti. Zvýšení efektivity práce díky získání odborných 
dovedností navazuje na cíle této VA, kterými jsou zvýšení podílu na trhu, celkové 
ekonomické stability žadatele a schopnost flexibilnějšího řízení jednotlivých externích 
i interních projektů a procesů. 
Náplní tohoto školení zaměřeného na rozšíření odborných kompetencí zaměstnanců 
je využití nových vlastností, možností a funkcionalit ERP systému MS Dynamic NAV. 
 

Hodnotící komise danou žádost schvaluje s podmínkou snížení ceny lektora, a to na 

max. 1 500,--Kč/1h.