Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ – kolové výzvy Č. j.: UPCR-HB-2018/2075-2013110003 Úřad práce České republiky – xx Zastoupený: xx Žadatel: xx IČO: xx Zastoupený: xx Vážený pane inženýre, dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č.: POVEZ/3/2017/000703 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnotící komise ze dne 7.2.2018 schválena s podmínkou Úřadem práce České republiky – krajskou pobočkou v Jihlavě, kontaktním pracovištěm Havlíčkův Brod v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity: Název: Školení ERP systému MS Dynamic NAV Schválená výše nákladů dle HK: 60 000,--Kč Maximální příspěvek na vzdělávací aktivitu: 51 000,--Kč Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně ověření získaných znalostí a dovedností): Výuka: 39hod Závěrečná zkouška: 1hod Počet zapojených zaměstnanců: 9 Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: 0 Předpokládaný termín realizace: 1.1.2018 – 30.6.2018 Příspěvek na mzdové náklady: 71 280,--Kč Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. Hodnotící komise však podmínila poskytnutí podpory provedením níže uvedených úprav v Žádosti o příspěvek na úhradu nákladů zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II : 1. snížení ceny VA, cena lektora na 1h max. 1 500,--Kč Upravenou Žádost předložte Úřadu práce České republiky – krajské pobočce v Jihlavě, kontaktnímu pracovišti Havlíčkův Brod nejpozději do 16.2.2018. Do žádosti není přípustné provádět jakékoli jiné změny než výše uvedené a s nimi bezprostředně související. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity. Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 28.2.2018 předložit Úřadu práce České republiky – krajské pobočce v Jihlavě, kontaktnímu pracovišti Havlíčkův Brod kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci http://www.esfcr.cz/ Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. V Havlíčkově Brodě dne: 8.2.2018 -------------------------------- xx Převzal (datum, podpis): http://www.esfcr.cz/ http://www.esfcr.cz/ Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: Předložena žádost získala celkem 63 bodů Kurz je neakreditovaný s jasnou vazbou na odbornost. VA přímo navazuje na pracovní činnost zapojených zaměstnanců a jejich vzdělávací potřeby v oblasti řízení zakázek, obchodních aktivit, projektu či finančního managementu společnosti. Zvýšení efektivity práce díky získání odborných dovedností navazuje na cíle této VA, kterými jsou zvýšení podílu na trhu, celkové ekonomické stability žadatele a schopnost flexibilnějšího řízení jednotlivých externích i interních projektů a procesů. Náplní tohoto školení zaměřeného na rozšíření odborných kompetencí zaměstnanců je využití nových vlastností, možností a funkcionalit ERP systému MS Dynamic NAV. Hodnotící komise danou žádost schvaluje s podmínkou snížení ceny lektora, a to na max. 1 500,--Kč/1h.