Textová podoba smlouvy Smlouva č. 482141: Smlouva o dílo - výměna vrchního vedení NN v ul. Nad Školou, Liberec -

Příloha Smlouva_o_dilo_vymena_vrchniho_vedeni_NN_Nad_skolou.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy: | 286/2016/01 |Ev. číslo Ginis: |

Počet stran: 10
Dodatek ke smlouvě č. |

PRŮVODNÍ LIST

ke smlouvě uzavírané Městským obvodem Liberec - Vratislavice nad Nisou
záznam o provedení předběžné řídicí kontroly před vznikem závazku/pohledávky
Předkladatel (odbor): | Technický odbor
Věcné zařazení: Smlouva o dílo
Obsahové vyjádření: | Výměna vrchního vedení NN ul. Nad Školou, Liberec —
Vratislavice n.N.

Smluvní strany:
Městský obvod Liberec — Vratislavice nad Nisou, IČ : 00262978, Tanvaldská 50, 463 11 Liberec 30 a

Název: ESRAM, s.r.o.

IC/dat.nar.: 25796780

Se sídlem/trvale | Pražská 2197/94, 466 01 Jablonec nad Nisou

bytem: M

F;
Vypracoval: |
Jméno a příjmení Datum Podpis (|
Podlipný Pavel 12.10.2016 VÁ

F1* r ur „ v ; u M
Schválil vedoucí odboru (příkazce operace, správce rozpočtové položky) |
Jako příkazce operace svým podpisem stvrzuji, že jsem u výše popsané operace, ve smyslu $ 26 zákona č. 320/2001 $b. a $ 13 odst. 2 vyhlášky č. 416/2 „„Prověřil, že: a) operace je
nezbytná k zajištění stanovených úkolů a schválených záměrů a cílů orgánu veřejné správy, b) operace je správná [ve smyslu $ 2 písm. 1) zákona č, 320/2001 Sb] zejííkéna ve vztahu k dodržení:
1. právních předpisů a opatření přijatých orgány veřejné správy v mezích těchto právních předpisů, 2. kritérii stanovených pro hospodárný, efektivní a účelný Wýk: řejné správy, 3. postupu
a podmínek stanovených pro zadávání veřejných zakázek, c) byla přijata případná opatření k vyloučení nebo zmírnění provozních, finančních, právnich/a jiných rizik, která se při

uskutečňování připravované operace mohou vyskytnout, d) operace je doložena věcně správnými a úplnými podklady.
Jméno a příjmení Datum Podpis / /
Podlipný Pavel 12.10.2016 97
Položky finančního krytí |
ORJ2 ODPA © |POL |UZ ORJ ORG Tet
700220005 | 2219 6121 | 000000000 | 000000000 | 80085000000 | | Veřejné osvětlení

21: r , v
Schválil vedoucí EO (správce rozpočtu)

Jako správce rozpočtu svým podpisem stvrzuji, že jsem u výše popsané operace, ve smyslu $ 26 zákona č. 320/2001 Sb. a $ 13 odst. 3 vyhlášky č. 416/2004 Sb., prověřil, že: a) operace
byla ověřena příkazcem operace v rozsahu jeho oprávnění k tomuto úkonu, a že operace byla schválena věcně příslušným příkazcem operace, b) operace je v souladu se schválenými
veřejnými výdaji, programy, projekty, uzavřenými smlouvami nebo jinými rozhodnutími o nakládání s veřejnými prostředky, c) operace odpovidá pravidlům stanoveným zvláštními
právními předpisy pro financování činnosti orgánu veřejné správy, d) operace byla prověřena v souvislosti s rozpočtovými riziky, která se při jejím uskutečňování mohou vyskytnout,
zejména v souvislosti s dopadem uskutečnění operace na zdroje financování činnosti orgánu veřejné správy použitelné v příslušném rozpočtovém období a s potřebou zajištění zdrojů pro
financování činnosti tohoto orgánu v navazujícím rozpočtovém období, a zda byla stanovena opatření k vyloučení nebo zmírnění těchto nizik.

Jméno a příjmení Datum Podpis
Ing. Martina Hanke

V souladu s usnesením ze dne
G,
Smlouva předána k podpisu dne | 26.10.2016 | Smlouva podepsána dne
Smlouva zveřejněna v registru Pod č. Zaevidoval:
smluv dne
Veřejnoprávní smlouva Pod č. Zaevidoval:
zveřejněna na UD MOV dne
Předáno do archivu dne Spisový znak
Do archivu převzal a kontrolu náležitostí smlouvy podpis

provedl dne

Přílohy: Smlouva + přílohy dle evidence v Ginis


Smlouva o dílo
č. 286/2016/01

uzavřená v souladu s ust. $ 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve
znění pozdějších právních předpisů, mezi těmito smluvními stranami:

Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou

se sídlem Tanvaldská 50, 463 11, Liberec XXX
zastoupený Pavlem Podlipným, vedoucím TO
IČO: 00262978

bankovní spojení: Česká spořitelna a.s.

číslo účtu: 0984943369/0800

dále jen „objednatel“

ESRAM, s.r.o.

se sídlem Pražská 2197/94, 466 01 Jablonec nad Nisou

zastoupená Josefem Brožkem, jednatelem společnosti

IČ: 25796780

DIČ: CZ25796780

bankovní spojení: ČSOB Jablonec nad Nisou

číslo účtu: 254514175/0300

zapsaná/ý v OR krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 19728

dále jen „zhotovitel“

takto:

-

Uvodní ustanovení

1. © Smluvní strany prohlašují, že identifikační údaje specifikující smluvní strany jsou
vsouladu správní skutečností vdobě uzavření smlouvy. Smluvní strany se

zavazují, že změny dotčených údajů písemně oznámí druhé smluvní straně bez
zbytečného odkladu. Při změně identifikačních údajů smluvních stran včetně
změny účtu není nutné uzavírat ke smlouvě dodatek, jedině že o to požádá jedna ze
smluvních stran.

2. Tato smlouva je uzavřena na základě výsledku výběru provedeného objednatelem v
rámci veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Výměna vrchniho vedení NN ul.
Nad Školou, Liberec - Vratislavice n.N.“ (dále jen „veřejná zakázka“), ve které byla
nabídka zhotovitele vybrána jako nejvhodnější.

Zhotovitel prohlašuje, že se detailně seznámil se všemi podklady k veřejné zakázce,
s rozsahem a povahou předmětu plnění této smlouvy, že jsou mu známy veškeré
technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné pro realizaci předmětu plnění
této smlouvy a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které
jsou nezbytné pro realizaci předmětu plnění této smlouvy za dohodnutou
maximální smluvní cenu uvedenou v této smlouvě.

Článek I.
Předmět smlo
Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele níže
specifikované dílo.

Článek II.
ecifikace díl
1. | Zhotovitel se zavazuje rekonstruovat stávající soustavu veřejného osvětlení a
doplnění o 5 ks nových osvětlovacích bodů s jedním napojovacím bodem a 1050 m
nového vrchního kabelového vedení. (dále také jako „dílo“).

2. Podrobná specifikace díla je uvedena v projektové dokumentaci „Veřejné osvětlení
ul. Nad Školou“, zpracované Martinem Můllerem, ul. Východní 1448, 463 11
Liberec 30 z 10/2016 a cenové nabídce vybraného zhotovitele, která je přílohou
této smlouvy.

Článek III.
Kontrola provádění díla
1. | Zhotovitel se zavazuje za účelem kontroly provádění díla předvést objednateli,
popř. dalším oprávněným osobám, v termínu určeném objednatelem dosavadní
výsledek své činnosti, a za tím účelem vytvořit potřebné podmínky a nezbytnou
součinnost.

2. © Zjistí-li se při kontrole, že zhotovitel porušuje své povinnosti vyplývající z této
smlouvy, může objednatel požadovat, aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl
dílo řádným způsobem.

Článek IV.
Termín zahájení : do 7 dnů od podpisu SoD.

Zhotovitel se zavazuje předat dílo nejpozději do 10.11.2016.

Zhotovitel je oprávněn předat dílo kdykoli během dohodnuté lhůty, je však
povinen alespoň 2 pracovní dny dopředu vyzvat objednatele k převzetí díla
s výjimkou, že čas předání díla připadne na poslední den lhůty.

Zhotovitel předá dílo v místě sídla objednatele a ul. Vinařská.

Zhotovitel se zavazuje předat spolu s dílem všechny doklady nebo jiné dokumenty,
které objednatel potřebuje k užívání díla v souladu s účelem vyplývajícím z této
smlouvy, popř. kúčelu, který je pro užívání díla obvyklý, nebo které požadují
právní předpisy.

Článek V.
Předání a převzetí díla
Zhotovitel se zavazuje předat objednateli řádně provedené dílo. Za řádně
provedené dílo se považuje dílo dokončené, tj. způsobilé sloužit objednateli k účelu
vyplývajícímu z této smlouvy, popř. kúčelu, který je pro užívání díla obvyklý, a
které zhotovitel předá objednateli v dohodnutém času, na dohodnutém místě a bez
vad.

O předání díla se sepíše předávací protokol, který musí obsahovat zejména:
označení osoby zhotovitele včetně uvedení sídla a IČ,
označení osoby objednatele včetně uvedení sídla a IČ,
označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla,
rozsah a předmět plnění,
čas a místo předání díla,
jména a vlastnoruční podpis osob odpovědných za plnění této smlouvy,
oznámení objednatele dle odst. 4, pokud objednatel provede prohlídku díla přímo
při jeho předání.
Zhotovitel se zavazuje umožnit objednateli prohlídku dokončeného díla.

Objednatel se zavazuje provést prohlídku předaného díla nejpozději do 3
pracovních dnů ode dne jeho předání a v této lhůtě oznámit zhotoviteli případné
výhrady k předanému dílu. Pokud objednatel v uvedené lhůtě oznámí zhotoviteli,
že nemá výhrady, nebo žádné výhrady neoznámí, má se za to, že objednatel dílo
akceptuje bez výhrad a že dílo převzal. Pokud objednatel zjistí, že předané dílo trpí
vadami, pro které dle jeho názoru lze dílo užívat k účelu vyplývajícímu z této
smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, oznámí zhotoviteli, že dílo

1.

akceptuje s výhradami. V takovém případě se má za to, že objednatel dílo převzal.
Nelze-li dle názoru objednatele dílo pro jeho vady užívat kúčelu vyplývajícímu
z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, oznámí zhotoviteli,
že dílo odmítá. V takovém případě se má za to, že objednatel dílo nepřevzal.
Nepřevzaté dílo vrátí objednatel zpět zhotoviteli, umožňuje-li to povaha věci a
nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla také tehdy, pokud zhotovitel
nevyzve objednatele k převzetí díla včas dle článku IV. odst. 1 této smlouvy.

Oznámení o výhradách a oznámení o odmítnutí díla musí obsahovat popis vad díla
a právo, které objednatel v důsledku vady díla uplatňuje.

Zhotovitel se zavazuje bezplatně odstranit oznámené vady ve lhůtě dle článku VIII.
této smlouvy.

Pro opětovné předání díla se výše uvedený postup uplatní obdobně.

Článek VI.
Práva a povinnosti smluvních stran
Zhotovitel se zavazuje provést dílo sodbornou péčí a obstarat vše, co je
k provedení díla potřeba. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v souladu s podklady
k veřejné zakázce a je povinen zajistit, aby dílo odpovídalo obecně platným
právním předpisům ČR, ve smlouvě uvedeným dokumentům a příslušným
technickým normám, jejichž závaznost si smluvní strany tímto sjednávají.

Zhotovitel je povinen po celou dobu provádění plnění podle této smlouvy
disponovat potřebnou kvalifikací. Zhotovitel je na žádost objednatele povinen
existenci skutečností prokazujících potřebnou kvalifikaci objednateli prokázat ve
lhůtě stanovené objednatelem a způsobem dle požadavku objednatele.

Zhotovitel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech,
které by mu mohly způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by
mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o vadách předaného díla.

Dílo provede zhotovitel osobně.

Objednatel je povinen předat zhotoviteli podklady nutné pro provedení díla.
Zhotovitel se zavazuje podklady předané objednatelem použít pouze ke splnění
této smlouvy. Po předání díla je zhotovitel povinen podklady neprodleně vrátit
objednateli, nedohodnou-li se strany jinak.

Článek VII.

Cena za dílo a platební podmínky

Cena za dílo je smluvními stranami sjednána ve výši:

1

— 172.264,- Kč (slovy: stosedmdesátdvatisícdvěstěšedesátětyřikorun českých) bez
DPH,

- 208.439,44 Kč (slovy: © dvěstěosmtisícčtyřistatřicetdevětkorun | českých,
čtyřicetčtyřihaléře) včetně DPH, jejíž sazba ke dni uzavření této smlouvy činí
21%.

Podrobný rozpis ceny tvoří přílohu této smlouvy.
Objednatel neposkytuje zálohy.

Cena dle odst. 1 uvedená bez DPH je stanovena jako konečná a nepřekročitelná a
zahrnuje veškeré náklady nezbytné křádnému splnění závazků zhotovitele,
včetně inflace.

Zhotovitel je oprávněn fakturovat cenu po předání díla za předpokladu, že podle
článku V. této smlouvy je dílo akceptováno bez výhrad a zhotovitel řádně splnil
další závazky vyplývající z této smlouvy.

Faktura (daňový doklad) je splatná ve lhůtě 30 dnů od vystavení a doručení
objednateli.

Faktura (daňový doklad) musí obsahovat zejména:
— © označení osoby zhotovitele včetně uvedení sídla a IČ (DIČ),
— © označení osoby objednatele včetně uvedení sídla, IČ a DIČ,
— © evidenční číslo faktury a datum vystavení faktury,

— © rozsah a předmět plnění (nestačí pouze odkaz na evidenční číslo této
smlouvy),

— © den uskutečnění plnění,
— © označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla,
— lhůtu splatnosti v souladu s předchozím odstavcem,

označení banky a číslo účtu, na který má být cena poukázána.

Kromě náležitostí uvedených v předchozím odstavci musí faktura (daňový doklad)
obsahovat náležitosti dle příslušných právních předpisů.

Jestliže faktura (daňový doklad) nebude obsahovat dohodnuté náležitosti, nebo
náležitosti dle příslušných právních předpisů, nebo bude mít jiné vady, je
objednatel oprávněn ji vrátit zhotoviteli s uvedením vad. V takovém případě se
přeruší lhůta splatnosti a počne běžet znovu ve stejné délce vystavením opravené
faktury (daňového dokladu).

Dohodnutou cenu za dílo uhradí objednatel na základě faktury (daňového
dokladu), která obsahuje všechny náležitosti stanovené touto smlouvou a
příslušnými právními předpisy, bezhotovostním převodem na účet zhotovitele
uvedený v této smlouvě nebo na účet, který zhotovitel objednateli písemně sdělí po

uzavření této smlouvy.

Článek VIII.
Odpovědnost zhotovitele za vady
Zhotovitel poskytuje objednateli záruku na dílo po dobu 24 měsíců od předání
bezvadného díla. Záruční doba běží od dne předání a převzetí díla v souladu
s článkem V. této smlouvy.

Objednatel má nárok na bezplatné odstranění jakékoli vady, kterou mělo dílo při
předání a převzetí, nebo kterou objednatel zjistil kdykoli během záruční doby.

Zhotovitel se zavazuje vadu díla odstranit neprodleně, nejpozději však do 5 dnů
ode dne doručení písemného oznámení objednatele o vadách dila.

Oznámení musí obsahovat popis vady díla a právo, které objednatel v důsledku
vady díla uplatňuje.

Článek IX.
Vlastnické právo a právo užití
Objednatel nabude vlastnické právo kveškerým výstupům, které vzniknou
realizací předmětu smlouvy, okamžikem předání a převzetí díla v souladu
s článkem V. této smlouvy.

Objednatel bude dílo užívat za účelem zajištění osvětlení místních komunikací
v lokalitě ul. Nad Školou.

V případě, že výsledkem činnosti zhotovitele je dílo podléhající ochraně dle zákona
č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a
o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, získává
objednatel veškerá práva související s ochranou duševního vlastnictví vztahující se
k dílu, a to vrozsahu nezbytném pro jeho řádné užívání po celou dobu trvání
příslušných práv. Objednatel od zhotovitele zejména získává k takovému dílu
nejpozději dnem jeho předání a převzetí veškerá majetková práva, a to formou
níže uvedeného licenčního ujednání (dále jen „licence“).

Licence je udělena jako výhradní ke všem známým způsobům užití takového díla a
k účelu, který vyplývá z této smlouvy, jako neodvolatelná, neomezená územním či
množstevním rozsahem a způsobem užití, přičemž objednatel není povinen ji
využít. Licence je udělena na dobu trvání majetkových práv k takovému dílu.

Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn vuvedeném rozsahu licenci objednateli
poskytnout, minimálně však v rozsahu, aby mohl objednatel dílo užívat k účelu
vyplývajícímu z této smlouvy.

Smluvní strany se dohodly na tom, že odměna za poskytnutí licence je součástí
ceny za dílo.

Článek X.
Dohoda o smluvní pokutě, úrok z prodlení a náhrada škod
V případě, že zhotovitel nepředá řádně provedené dílo, zavazuje se objednateli
uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny za dílo včetně DPH za každý den
prodlení.

V případě prodlení zhotovitele s odstraněním vad díla ve lhůtě stanovené touto
smlouvou se zhotovitel zavazuje objednateli uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5% z
ceny za dílo včetně DPH za každý den prodlení a jednotlivou vadu.

Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů ode dne doručení písemného vyúčtování její
výše zhotoviteli.

Objednatel se zavazuje při prodlení se zaplacením faktury zaplatit zhotoviteli úrok
z prodlení ve výši 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení.

Objednatel má právo na náhradu škody způsobené porušením jakékoli povinnosti
zhotovitelem vztahující se ktéto smlouvě. Vznikne-li škoda v důsledku porušení
povinnosti, která je utvrzena smluvní pokutou, má objednatel právo na náhradu
škody, která dohodnutou smluvní pokutu převyšuje. Zhotovitel rovněž odpovídá
objednateli za škodu, která mu vznikne v důsledku jednání zhotovitele, kterým je
porušen zákon o veřejných zakázkách.

Článek XI.
Odstoupení od smlou

Smluvní strany mohou odstoupit od této smlouvy z důvodů stanovených zákonem
nebo touto smlouvou.

Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit, pokud zhotovitel poruší
jakoukoli svoji povinnost vyplývající z této smlouvy, pokud zhotovitel vstoupí do
likvidace nebo je proti němu zahájeno insolvenční řízení.

Článek XII.
Zástupci smluvních stran a doručování písemností

Ve věcech plnění této smlouvy je zástupcem a kontaktní osobou na straně
objednatele:

— © Podlipný Pavel, tel.: 774 774 601, e-mail: podlipny.pavelAvratislavice.cz

Ve věcech plnění této smlouvy je zástupcem a kontaktní osobou na straně
zhotovitele:

— Josef Salaba, tel.: 725 244 471, e-mail: josef.salabaYesram.cz

Určení zástupci smluvních stran jednají za smluvní strany ve všech věcech
souvisejících splněním této smlouvy, zejména podepisují zápisy z jednání

smluvních stran a předávací protokol. Určený zástupce objednatele též vykonává
kontrolu zhotovitele při provádění díla, je oprávněn oznamovat za objednatele
vady díla a činit další oznámení, žádosti či jiné úkony podle této smlouvy.

Změna určení výše uvedených zástupců smluvních stran nevyžaduje změnu této
smlouvy. Smluvní strana, o jejíhož zástupce jde, je však povinna takovou změnu
bez zbytečného odkladu písemně sdělit druhé smluvní straně.

Kromě jiných způsobů komunikace dohodnutých mezi stranami se za účinné
považují osobní doručování, doručování doporučenou poštou, datovou schránkou,
faxem či elektronickou poštou. Pro doručování platí kontaktní údaje smluvních
stran a jejích zástupců uvedené v této smlouvě nebo kontaktní údaje, které si
smluvní strany po uzavření této smlouvy písemně oznámily.

Oznámení správně adresovaná se považují za uskutečněná v případě osobního
doručování anebo doručování doporučenou poštou okamžikem doručení, v
případě posílání faxem či elektronickou poštou okamžikem obdržení potvrzení o
doručení od protistrany při použití stejného komunikačního kanálu.

Článek XIII.
Zveřejnění smlouvy a obchodní tajemství

Zhotovitel výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva včetně jejich případných změn
byla vedena v evidenci smluv, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje
zejména o smluvních stranách, předmětu smlouvy, výši finančního plnění a datum
jejího podpisu. Zhotovitel dále výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva včetně
jejich případných změn byla v plném rozsahu zveřejněna na webových stránkách
určených objednatelem.

Zhotovitel prohlašuje, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažuje za
obchodní tajemství a uděluje svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
jakýchkoliv dalších podmínek.

Článek XIV.
Závěrečná ustanovení
Zhotovitel není oprávněn postoupit třetí straně bez souhlasu objednatele žádnou
pohledávku, kterou vůči němu má a která vyplývá z této smlouvy.

Není-li vtéto smlouvě ujednáno jinak, vztahuje se na vztahy zní vyplývající
občanský zákoník.

Tuto smlouvu je možno měnit pouze písemně na základě vzestupně číslovaných
dodatků a to prostřednictvím osob oprávněných k uzavření této smlouvy.

V případě, že nelze vedle sebe aplikovat ustanovení této smlouvy a její přílohu tak,
aby mohly být užity vedle sebe, pak mají přednost ustanovení této smlouvy.

5, — Nedílnou součástí této smlouvy jsou tyto přílohy:
a) Položkový rozpočet

6. | Tato smlouva je vyhotovena ve třech vyhotoveních, které mají platnost a závaznost
originálu. Objednatel obdrží dvě vyhotovení a jedno vyhotovení obdrží zhotovitel.

7. Smluvní strany prohlašují, že souhlasí s textem této smlouvy a že ji uzavřely na
základě svobodné a vážné vůle,

V Liberci dne 12.10.2016 V Jablonci n. N. dne 10.10.2016
Za objednatele: Za zhotovitele:

 

h

     

   
    

7
a
© FsRAM S.ro,
ražská 2197/94
IČ: 25790 „ablonec nad Nisou
F 1 To DIČ: CZ25796780
| VADÍ |- fel: 483 300 090
s
Pavel Podlipný|' osef Brožek
ň k
vedoucí TO MV jednatel společnosti
MĚSTSKÝ OBVOD LIBEREC -
VRATISLAVICE NAD NISOU

Tanvaldská 50, 463 11 Liberec 30
1č 00262978 M

Výkaz výměr

Akce: Veřejné osvětlení ul. Nad Školou, Vratislavice rekonstrukce ČEZ

Vypracoval: Martin Můller

Datum: 10/2016

číslo položka množtví |jedn |cena/jedn |cena celk
001 Stožár K6-133/89/60 2|ks 9100,00| 18 200,00
003 Svítidlo uliční 70W dle TZ 5|ks 2450,00| 12 250,00
004 Sodíiková výbojka 70W 10|ks 185,00| | 1850,00
005 Výložník TRBC 0,5m 1|ks 1 655,00 1 655,00
008 Kabel závěsný AES 4x16 1050|m 85,00| 89 250,00
010 Kabel CYKY 3x1,5 20|m 26,00 520,00
014 Svorka SK 30|ks 150,00 4 500,00
016 Pancéřová trubka včetně kotvení na betonový sloup 4|m 156,00 624,00
018 Přípojková skříň SP100 2|ks 1650,00|  3300,00
020 Připojovací propichovací svorka na AES, kompl. 35|ks 133,00| 4655,00
021 Výkop pro betonový základ stožáru 1|ks 780,00 780,00
026 Spojovací, montážní a závěsný materiál 1|soub 3100,00| 3100,00
028 Demontáže stávajícho svítidla 8|ks 660,00| 5 280,00
029 Doprava 1|soub 2000,00| 2000,00
030 Koordinace se správci sítí 4|hod 200,00 800,00
032 Pronájem plošiny 35 |hod 600,00| 21 000,00
034 Projektová dokumentace skutečného provedení 1|ks 2 500,00| 2 500,00

Celkem

Ceny materiálu budou uvedeny včetně montáže

Obnovy finálních povrchů jsou součástí pokládky nových povrchů.

172 264,00
/z ) |< f': f'l '\l 0 níÍ
DUÁ
-
w ES RAM $řá
Ofražská 2197794 —
Ič: Jablonec nad Ni
25796780, Nisou

DiIČ:
tel.: 483 3ogcgzg.%57 96780