Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník") Lesy České republiky, s. p. zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl AXII, vložka 540 se sídlem: Přemyslova 1106/19, Nový Hradec Králové, 500 08 Hradec Králové IČO: 42196451 DIČ: CZ42196451 zastoupený: Ing. Danielem Szórádem, Ph. D., generálním ředitelem (dále jen „objednatel") ARTEO CZ s.r.o. zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 1050 se sídlem: IČO: DIČ: zastoupená: (dále jen „zhotovitel") Tržní 818, 336 01 Blovice 18240160 CZ18240160 Miroslavem Sýkorou, jednatelem uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu: I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele pro objednatele na vlastní nebezpečí a odpovědnost kompletní realizace expozic LČR na výstavě Silva Regina, konané na výstavišti Veletrhy Brno, a.s., ve dnech 8. 4.-12. 4. 2018 a výstavě Natura Viva 2018, konané na výstavišti v Lysé nad Labem ve dnech 23. 5. - 27. 5. 2018, jakož i závazek objednatele uhradit zhotoviteli za řádné poskytnutí všech plnění a práv dle této smlouvy smluvenou odměnu. Objednatel rovněž poskytne zhotoviteli grafický manuál do 3 dnů ode dne nabytí účinnosti smlouvy. Požadavky na plnění a jeho realizaci Expozic uvedené v částech A) a B) tohoto článku budou tematicky zaměřené na prezentaci činnosti LČR zvláště v oblasti lesního a vodního hospodářství, ochranu přírody, Program 2020 a myslivost. A) Realizace expozice na výstavě Silva Regina, konané na výstavišti Veletrhy Brno, a.s., ve dnech 8. 4. - 12. 4. 2018 1. Pro expozici objednatel určuje plochu o velikosti 121 m2. 2. Ke zhotovení expozici může zhotovitel využít níže uvedené prvky, resp. díly, ve vlastnictví objednatele z předchozích výstav, nacházející se na adrese společnosti ARTEO CZ, s.r.o., Tržní 818, 336 01 Blovice. K těmto prvkům (dílům) není k dispozici žádná technická dokumentace. Zhotovitel se zavazuje zajistit dopravu prvků, které hodlá využít při zhotovení expozice, z uvedené adresy do místa expozice, včetně jejich instalace v místě expozice, a jejich následného vrácení zpět na uvedenou adresu, a to neprodleně po ukončení expozice, a to vše na svůj náklad. O převzetí a následném vrácení dílů budou pořízeny datované protokoly opatřené podpisy oprávněných pracovníků smluvních stran. Zhotovitel současně bere na vědomí, že doprava jednotlivých dílů do místa expozice a zpět si vyžaduje volbu vhodného dopravního prostředku k jejich přepravě, a to z důvodu jejich prostorové náročnosti. Jednotlivými díly jsou: Specifikace.; T' .■ '■ v ; T:; .Kusů Panely na 26 trofejí DTD 18 mm + nátěr, olištované hrany, výška 290 cm, délka280 cm 2 Panely na 26 trofejí DTD 18 mm + nátěr, olištované hrany, výška 320 cm, délka370 cm 2 Infopult dřevěný 1 Krmelec dřevěný, výška 170 cm 1 Lavice dřevěný nábytek, délka 2 m 4 Posed dřevěný, výška 500 cm 1 Srub - zázemí Roubená stěna, 50 mm tloušťka stěny, výška 2,49 m, 2 okna, dveře, celková výška srubu 7,5 m, plocha cca 18 m2, dveře shrnovací 2 ks, lampy 2 ks, 2 stoly, 8 ks židlí Rozcestník dřevěný 2 Umělé jezírko s čerpadlem 1 Uvítací tabule 70 x 100 cm 1 Objednatel poskytne zhotoviteli trámovou konstrukci expozice z prvků, uložených na shora uvedené adrese. Zhotovitel konstrukci přepraví do místa expozice, řádně nainstaluje v místě expozice a následně po ukončení expozice ji vrátí zpět na uvedenou adresu. Konstrukci je možné doplnit o nové součástky, bude-li to nutné. Případné nové prvky zhotovitel objednateli prodá a následně uloží spolu s původními prvky trámové konstrukce. V rámci realizace expozice je možné využití stávajících prvků, některé je třeba repasovat. Zhotovitel není povinen při realizaci expozice užít veškeré výše uvedené díly, ale prvky „umělé jezírko11 a „srub11 jsou povinné. 3. Zhotovitel se zavazuje vytvořit expozici tak, aby korespondovala s tematickým zaměřením dle výše uvedeného požadavku objednatele a ostatními prvky (popř. díly) expozice. Za tím účelem prodá objednateli následující plně funkční prvky, tyto dodá do místa expozice, řádně je v místě expozice nainstaluje a po ukončení expozice zajistí odvoz k uložení na adresu společnosti ARTEO CZ, s.r.o., Tržní 818, 336 01 Blovice, popřípadě zajistí likvidaci dle článku II. písm. A): reklamní plochy pro umístění grafiky + tvorba grafiky na témata: o podnik LČR (základní informace) o lesnické hospodaření (zejména problematika škod způsobených kůrovci, zadavatel dodá vypreparovaný exemplář tohoto hmyzu, který zhotovitel vhodně zakomponuje do expozice a zajistí, aby mohl být dobře pozorován návštěvníky, tedy zvětšovací sklo či jiné vhodné řešení; další lesnická témata: certifikace, trvale udržitelné hospodaření, názorný model pro vysvětlení rovnaného dříví v prm a relace mezi m3 a prm) o vodní hospodářství (správa drobných vodních toků, protipovodňová opatření...), o ochrana přírody (zachování genofondu vzácných a ohrožených druhů...), o akce pro veřejnost (zejména lesní pedagogika) o myslivost u LČR, komerční lovy, podlaha - DTD - dekor dřevo - ve srubu a zázemí cca 20 m2, koberec ve vhodné barvě ve výstavním prostoru - cca 100 m2, dekorace - šišky, kůra, stromky atp., grafika (témata a vizuál bude odsouhlasen zadavatelem) - velkoplošné tapety, límec stánku, šály s grafikou, popisky exponátů, cedulka Zelená pro Vaše kroky (spolupráce s KČT). Smluvní strany ujednaly, že vlastnické právo k uvedeným prvkům přechází na objednatele okamžikem jejich řádného začlenění do expozice; tímto okamžikem na objednatele rovněž přechází nebezpečí škody na těchto prvcích. Objednatel je oprávněn užít tyto prvky i na jiných veletrzích či akcích a výstavách, a to bez časového a prostorového omezení. 4. V případě dodání nových dílů expozice je zhotovitel povinen objednateli dodat technickou dokumentaci jednotlivých prvků expozice. 2 ■r 5. Zhotovitel se zavazuje, že expozici dotvoří tak, aby tato odpovídala tematickému zaměření dle výše uvedeného požadavku objednatele, a to včetně prvků funkčních. Zhotovitel objednateli pronajme, dodá do místa expozice, řádně nainstaluje v místě expozice a následně po ukončení expozice je z místa odstraní následující funkční prvky: vhodné zdroje osvětlení s veškerým příslušenstvím, vybavení kuchyně - skříňka s dřezem (přívod vody, odpad), lednice, varná konvice, základní nádobí - šálky, podšálky, sklenice, talířky, lžičky (po 12 ks), vybavení zázemí - police nebo skříňky, min. jedna uzamykatelná, věšák, další dle návrhu dodavatele zakázky, 6. Objednatel zapůjčí do expozice následující prvky: - Velkoplošná obrazovka umožňující přehrávání z flash disku Rozměr v cm (š x v, úhlopříčka) 146 x 84, 168 cm, objednatel požaduje pevné zakomponování do expozice (nikoliv na podstavci či jinou mobilní formou), nutno zajistit přívod el. energie. Na obrazovce bude promítán také informační pořad o kůrovci, v blízkosti je nutné umístit další informace týkající se tohoto tématu. - Interaktivní panel Parametry (š x v x h) 90 x 210 x 60 cm 1 ks (s aplikacemi pro děti) - nutno zajistit přívod el. energie a vhodně upevnit. Zhotovitel se zavazuje tyto prvky si vyzvednout po dohodě v sídle objednatele a instalovat je v expozici přesně dle výše uvedených požadavků objednatele. Zhotovitel se dále zavazuje tyto prvky po ukončení výstavy vrátit do sídla objednatele. 7. Zhotovitel se zavazuje expozici dále doplnit o exponáty určené objednatelem, které se nachází u objednatele, resp. cca na 4 místech na území České republiky (Hradec Králové, Hluboká, Židlochovice, Sedlice). Přesné umístění exponátů objednatel sdělí písemně zhotoviteli, a to alespoň 7 dní před zahájením výstavy dle čl. I. této smlouvy. Zhotovitel se zavazuje zajistit dopravu exponátů z jednotlivých míst dle předchozí věty tohoto odstavce do místa expozice, jejich instalaci a následné vrácení zpět do míst, odkud byly zhotovitelem odvezeny. Zhotovitel bere na vědomí, že přeprava exponátů vyžaduje volbu vhodného dopravního prostředku, a to z důvodu jejich prostorové náročnosti (kdy exponáty nelze vrstvit) a rovněž jejich vhodné zajištění proti poškození při přepravě. O převzetí a vrácení jednotlivých exponátů budou pořízeny datované protokoly opatřené podpisy oprávněných pracovníků obou smluvních stran. 8. Zhotovitel se zavazuje expozici (včetně veškerých jejích prvků a exponátů) pojistit, a to alespoň na dobu od okamžiku jejich převzetí zhotovitelem do okamžiku jejich předání zpět objednateli v místech dle předchozího odstavce. Expozice tak bude pojištěná po celou dobu konání výstavy a po dobu její přepravy. Výše pojistného za pojištění expozice nebude zahrnuta v nabídkové ceně dle čl. III. této smlouvy. Pojistné objednatel uhradí zhotoviteli na základě skutečné výše uhrazeného pojistného, a to na základě faktury vystavené zhotovitelem. Před uzavřením pojistné smlouvy předloží zhotovitel její znění k odsouhlasení objednateli. 9. Zhotovitel se dále zavazuje zajistit noční ostrahu expozice od její montáže do zahájení demontáže v čase od 18,00 hod. do 9,00 hod. násl. dne). 10. Zhotovitel se dále zavazuje zajistit služby jedné hostesky s částečnou znalostí problematiky na každý den konání akce od 9,00 hod. do 18,00 hod, 11. Zhotovitel se dále zavazuje zajistit: drobné občerstvení pro hosty v hodnotě do 6.000,- Kč bez DPH po celou dobu trvání výstavy, a to vždy po předchozím odsouhlasení objednatelem (káva, čaj, nealkoholické nápoje, chlebíčky, drobné pečivo apod.), 12. Po ukončení expozice se zhotovitel mimo jiné zavazuje zajistit: vrácení prvků dle odstavce 3 tohoto článku na adresu společnosti ARTEO CZ, s.r.o., Tržní 818, 336 01 Blovice, nebo jejich řádnou likvidaci dle volby objednatele učiněné nejpozději do ukončení expozice. 3 13. Objednatel se zavazuje na své vlastní náklady zajistit pronájem výstavní plochy + služeb (přívodu elektřiny, vody, odpadu). B) Realizace expozice na výstavě Natura Viva 2018 (výstaviště v Lysé nad Labem) 23. 5. - 27. 5. 2018 1. Pro expozicí objednatel určuje plochu o velikosti 50 m2. 2. Zhotovitel expozici vytvoří za využití níže uvedených prvků, resp. dílů, ve vlastnictví objednatele z předchozích výstav, nacházejících se na adrese společnosti ARTEO CZ, s.r.o., Tržní 818, 336 01 Blovice. K těmto prvkům (dílům) není k dispozici žádná technická dokumentace. Zhotovitel se zavazuje zajistit dopravu těchto prvků z uvedené adresy do místa expozice, včetně jejich instalace v místě expozice, a jejich následného vrácení zpět na uvedenou adresu, a to neprodleně po ukončení expozice, a to vše na svůj náklad. O převzetí a následném vrácení dílů budou pořízeny datované protokoly opatřené podpisy oprávněných pracovníků smluvních stran. Zhotovitel současně bere na vědomí, že doprava jednotlivých dílů do místa expozice a zpět si vyžaduje volbu vhodného dopravního prostředku k jejich přepravě, a to z důvodu jejich prostorové náročnosti. Jednotlivými díly jsou: TpirvěkysT Specifikacej: Kusů Panely na trofeje pro 26 trofejí DTD 18 mm + nátěr, olištované hrany, výška 290 cm, délka 280 cm 2 Panely na trofeje na 26 trofejí DTD 18 mm + nátěr, olištované hrany, výška 320 cm, délka 370 cm 2 Infopult dřevěný 1 Lavice dřevěný nábytek, délka 2 m 4 Dveře shrnovací 2 Zařízení zázemí (2 stoly, 8 ks židlí, lampy 2 ks) Rozcestník dřevěný 1 Uvítací tabule 70 x 100 cm 1 Objednatel poskytne zhotoviteli trámovou konstrukci expozice z prvků, uložených na shora uvedené adrese. Zhotovitel konstrukci přepraví do místa expozice, řádně nainstaluje v místě expozice a následně po ukončení expozice ji vrátí zpět na uvedenou adresu. Konstrukci je možné doplnit o nové součástky, bude-li to nutné. Případné nové prvky zhotovitel objednateli prodá a následně uloží spolu s původními prvky trámové konstrukce. V rámci realizace expozice je možné využití stávajících prvků, některé je třeba repasovat. Zhotovitel ale není povinen při realizaci expozice užít veškeré výše uvedené díly. 3. Zhotovitel se zavazuje vytvořit expozici tak, aby korespondovala s požadavkem objednatele rozmístit rozměrnější prvky uvnitř expozice tak, aby nebyl zastíněn průhled od informačního pultu k hlavnímu vstupu, a s ostatními prvky (popř. díly) expozice. Za tím účelem prodá objednateli následující plně funkční prvky, tyto dodá do místa expozice, řádně je v místě expozice nainstaluje a po ukončení expozice zajistí odvoz k uložení na adresu společnosti ARTEO CZ, s.r.o., Tržní 818, 336 01 Blovice, popřípadě zajistí likvidaci dle článku II. písm. B): - reklamní plochy pro umístění grafiky + tvorba grafiky na vybraná témata, obdobná jako u expozice na výstavě Silva Regina, - podlaha - imitace dřeva. Smluvní strany ujednaly, že vlastnické právo k uvedeným prvkům přechází na objednatele okamžikem jejich řádného začlenění do expozice; tímto okamžikem na objednatele rovněž přechází nebezpečí škody na těchto prvcích. Objednatel je oprávněn užít tyto prvky i na jiných veletrzích či akcích a výstavách, a to bez časového a prostorového omezení. 4. V případě dodání nových dílů expozice je zhotovitel povinen objednateli dodat technickou dokumentaci jednotlivých prvků expozice. 4 5. Zhotovitel se zavazuje, že expozici dotvoří tak, aby tato odpovídala výše uvedenému požadavku objednatele, a to včetně prvků funkčních. Zhotovitel objednateli pronajme, dodá do místa expozice, řádně nainstaluje v místě expozice a následně po ukončení expozice je z místa odstraní následující funkční prvky: vhodné zdroje osvětlení s příslušenstvím, vybavení kuchyně - skříňka s dřezem, lednice, varná konvice, základní nádobí - šálky, podšálky, sklenice, talířky, lžičky (po 12 ks), vybavení zázemí - police nebo skříňky, věšák, další dle návrhu dodavatele zakázky. 6. Objednatel zapůjčí do expozice následující prvky: - Velkoplošná obrazovka umožňující přehrávání z flash disku Rozměr v cm (š x v, úhlopříčka) 146 x 84, 168 cm, objednatel požaduje pevné zakomponování do expozice (nikoliv na podstavci či jinou mobilní formou), nutno zajistit přívod el. energie. - Interaktivní panel Parametry (š x v x h) 90 x 210 x 60 cm 1 ks (s aplikacemi pro děti) - nutno zajistit přívod el. energie a vhodně upevnit. Zhotovitel se zavazuje tyto prvky si vyzvednout po dohodě v sídle objednatele a instalovat je v expozici přesně dle výše uvedených požadavků objednatele. Zhotovitel se dále zavazuje tyto prvky po ukončení výstavy vrátit do sídla objednatele. 7. Zhotovitel se zavazuje expozici dále doplnit o exponáty určené objednatelem, které se nachází u objednatele, resp. cca na 4 místech na území České republiky (Hradec Králové, Hluboká, Židlochovice, Sedlice). Přesné umístění exponátů objednatel sdělí písemně zhotoviteli, a to alespoň 7 dní před zahájením výstavy dle čl. I. této smlouvy. Zhotovitel se zavazuje zajistit dopravu exponátů z jednotlivých míst dle předchozí věty tohoto odstavce do místa expozice, jejich instalaci a následné vrácení zpět do míst, odkud byly zhotovitelem odvezeny. Zhotovitel bere na vědomí, že přeprava exponátů vyžaduje volbu vhodného dopravního prostředku, a to z důvodu jejich prostorové náročnosti (kdy exponáty nelze vrstvit) a rovněž jejich vhodné zajištění proti poškození při přepravě. O převzetí a vrácení jednotlivých exponátů budou pořízeny datované protokoly opatřené podpisy oprávněných pracovníků obou smluvních stran. 8. Zhotovitel se zavazuje expozici (včetně veškerých jejích prvků a exponátů) pojistit, a to alespoň na dobu od okamžiku jejich převzetí zhotovitelem do okamžiku jejich předání zpět objednateli v místech dle předchozího odstavce. Expozice tak bude pojištěná po celou dobu konání výstavy a po dobu její přepravy. Výše pojistného za pojištění expozice nebude zahrnuta v nabídkové ceně dle čl. III. této smlouvy. Pojistné objednatel uhradí zhotoviteli na základě skutečné výše uhrazeného pojistného, a to na základě faktury vystavené zhotovitelem. Před uzavřením pojistné smlouvy předloží zhotovitel její znění k odsouhlasení objednateli. 9. Zhotovitel se dále zavazuje zajistit: a) noční ostrahu expozice od zahájení její montáže do zahájení její demontáže, vždy v čase od 17:00 do 9:00 hodin následujícího dne, b) drobné občerstvení pro hosty po celou dobu trvání výstavy do 6 000,- Kč bez DPH, a to vždy po předchozím odsouhlasení objednatelem (káva, čaj, nealkoholické nápoje, chlebíčky, drobné pečivo apod.), c) úklid expozice. 10. Po ukončení expozice se zhotovitel mimo jiné zavazuje zajistit: vrácení prvků dle odstavce 3, tohoto článku na adresu společnosti ARTEO CZ, s.r.o., Tržní 818, 336 01 Blovice nebo jejich řádnou likvidaci dle volby objednatele učiněné nejpozději do ukončení expozice. 11. Zhotovitel je povinen plnit své povinnosti dle této smlouvy tak, aby byla zajištěna plná a nerušená účast objednatele na výstavě dle čl. I. této smlouvy, a to po celou dobu jejího trvání. 12. Objednatel se zavazuje na své vlastní náklady zajistit pronájem výstavní plochy + služeb (přívodu elektřiny, vody, odpadu). Cena 1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za řádné poskytnutí veškerých plnění a splnění závazků zhotovitele vyplývajících z této smlouvy cenu v celkové výši 1.007.640,- Kč bez DPH (slovy: jedenmilionsedmtisícšestsetčtyřicet Kč bez DPH). K této ceně bude připočítána DPH ve výši dle příslušného právního předpisu. 2. Cena dle předchozího odstavce tohoto článku zahrnuje veškeré náklady zhotovitele spojené s poskytnutím všech plnění a práv, resp. závazků a licence, dle této smlouvy, je cenou maximální, nepřekročitelnou a konečnou. 3. Cena je stanovena, resp. rozčleněna, do detailních rozpočtů obou expozic, které jsou přílohou č. 1 této smlouvy a zahrnují veškeré náklady zhotovitele na řádné provedení díla, tj. realizaci expozic a ostatních činností s tímto spojených dle podmínek ujednaných v této smlouvě. IV. Platební podmínky 1. Úhrada ceny bude objednatelem provedena na účet zhotovitele, a to na základě řádného daňového dokladu (faktury), vystaveného zhotovitelem po úplném poskytnutí všech plnění dle této smlouvy, a doručeného objednateli. Faktura musí obsahovat též příslušné rozpočtové položky dle přílohy č. 1 této smlouvy. 2. Lhůta splatnosti faktury bude činit alespoň 21 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. 3. Platba proběhne výhradně v korunách českých. 4. V případě, že faktura nebude mít náležitosti řádného daňového dokladu anebo náležitosti stanovené touto smlouvou, je objednatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zhotoviteli zpět, aniž by se dostal do prodlení s platbou ceny. Lhůta splatnosti v takovém případě počíná běžet od doručení řádně vystaveného dokladu objednateli. 5. Fakturační adresou je adresa sídla objednatele. 6. Stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (zákon o DPH), je povinen neprodleně o tomto písemně informovat objednatele. 7. Bude-li zhotovitel ke dni poskytnutí zdanitelného plnění veden jako nespolehlivý plátce ve smyslu § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn část ceny odpovídající dani z přidané hodnoty uhradit přímo na účet správce daně v souladu s ust. § 109a zákona o DPH. Poskytovatel obdrží pouze cenu reklamních plnění bez DPH. V. Smluvní pokuta 1. V případě, že zhotovitel neposkytne plnění dle této smlouvy řádně včas a účast objednatele na každé jednotlivé výstavě tak bude narušena, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 100.000,-Kč za neposkytnutí řádného plnění ke každé jednotlivé výstavě. 2. Zaplacením smluvní pokuty není právo objednatele na náhradu škody dotčeno. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 21 dnů od doručení jejího vyúčtování zhotoviteli. 3. Pro případ prodlení se splněním peněžitého závazku dle této smlouvy má zhotovitel právo požadovat úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý, byť i započatý, den prodlení. VI. Criminal Compliance doložka (Prevence a detekce trestněprávních či neetických jednání, případná reakce na taková jednání) 1. Smluvní strany níže svým podpisem stvrzují, že v průběhu vyjednávání o této smlouvě vždy jednaly a postupovaly čestně a transparentně a současně se zavazují, že takto budou jednat i při plnění této smlouvy a veškerých činnostech s ní souvisejících. 2. Smluvní strany se dále zavazují vždy jednat tak a přijmout taková opatření, aby nedošlo ke vzniku důvodného podezření na spáchání trestného činu či k samotnému jeho spáchání (včetně formy účastenství), v důsledku tedy jednat tak, aby kterékoli ze smluvních stran nemohla být přičtena odpovědnost podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti 6 nim, nebo nevznikla trestní odpovědnost fyzických osob (včetně zaměstnanců) podle zákona č. 40/2009 Sb., trestního zákoníku, případně aby nebylo zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze smluvních stran včetně jejích zaměstnanců podle platných právních předpisů. 3. Objednatel za tímto účelem vytvořil tzv. Criminal compliance program Lesů České republiky, s. p. (viz www.lesycr.cz), (dále jen „COP LČR“), a v jeho rámci přijal závazek dodržovat zejména Kodex COP LČR, Proti korupční program LČR a Etický kodex zaměstnanců LČR, a to včetně všech příloh, čímž se Objednatel vymezuje proti jakémukoli protiprávnímu a neetickému jednání a nastavuje postupy k prevenci a odhalování takového jednání. Za účelem naplnění tohoto článku, tj. za účelem nastavení funkčních a efektivních prevenčních procesů při plnění této smlouvy nebo v souvislosti s ním, lze obsah těchto dokumentů poskytnout na žádost druhé smluvní straně, která je rovněž může přijmout za své, a to v plném jejich znění. VII. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v rozhodném znění. 2. Žádná ze smluvních stran není oprávněna bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany převést na třetí osobu jakákoli práva nebo povinnosti vyplývající z této Smlouvy nebo postoupit na třetí osobu jakékoli pohledávky nebo dluhy vzniklé na základě této Smlouvy včetně práv, povinností, pohledávek nebo dluhů vzniklých na základě porušení této Smlouvy. Toto omezení nakládání s právy, povinnostmi, pohledávkami a dluhy trvá i po ukončení trvání této Smlouvy. Jakékoli právní jednání učiněné kteroukoli ze smluvních stran v rozporu s tímto omezením bude považováno za příčící se dobrým mravům. 3. Poskytovatel bere na vědomí, že objednatel bude postupovat v souladu se svými povinnostmi stanovenými v § 219 ZZVZ, tedy uveřejní na svém profilu zadavatele údaje a dokumenty, k jejichž uveřejnění je dle zmíněného ustanovení povinen, tedy včetně smlouvy a všech jejích příloh a výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy. Smluvní strany dále berou na vědomí, že smlouva včetně všech jejích změn a dodatků podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 4. Jakékoliv změny a doplňky této Smlouvy jsou možné jen formou písemných a oboustranně podepsaných dodatků. 5. Tato smlouva je provedena ve čtyřech vyhotoveních, z nichž Poskytovatel i Objednatel obdrží po dvou vyhotoveních. 6. Smluvní strany prohlašují, že předem souhlasí s možným zpřístupněním či zveřejněním celé této smlouvy v jejím plném znění. V Hradci Králové dne V Blovicích dne 28. 2. 2 Mirosl Je ARTE 7 http://www.lesycr.cz Příloha č. 1 Detailní rozpočet A) Realizace expozice na výstavě Silva Regina 2018 Brno 1. Kuoní ceny jednotlivých prvků expozice, jež se stanou vlastnictvím zadavatele — Podlaha 121 m2 42 920,00 Kč - Prezentační panely expozice 30 m2 66 000,00 Kč - Repase stávajících prvků expozice 1 kpl 79 900,00 Kč - Zpracování a dodávka grafiky 1 kpl 72 500,00 Kč -- Upoutávkové prvky 1 kpl 52 000,00 Kč - Dekorace 1 kpl 8 000,00 Kč 2. Ceny za nájem jednotlivých prvků expozice, jež budou zadavateli uchazečem toliko pronajaty - Elektroinstalace a osvětlení 1 kpl 20 000,00 Kč -- Půjčovné prvků 1 kpl 10 000,00 Kč 3. Ceny za dodání, resp. dopravu, jednotlivých prvků expozice včetně exponátů do místa konání výstavy a po jejím ukončení zpět na místo - Montáž 153 770,00 Kč - Demontáž 59 170,00 Kč - Doprava nákladní - kamion 30 000,00 Kč - Doprava osobní (OA x 4 cesty x 300 km x 13,-) 15 600,00 Kč - Diety (40 x 223,-) 8 920,00 Kč - Ubytování (34 x 750,-) 25 500,00 Kč - Režijní náklady 20 000,00 Kč - Architektonický návrh 17 000,00 Kč - doprava exponátů, instalace a vrácení zpět 30 000,00 Kč - pojištění expozice 40 000,00 Kč - Ostraha expozice 20 250,00 Kč - 1 hosteska 6 500,00 Kč -- Občerstvení 6 000,00 Kč CELKEM CENA (bez DPH) 784 030,00 Kč Detailní rozpočet B) Realizace expozice na výstavě Natura Viva 2018 Lysá nad Labem i. Kupní ceny jednotlivých prvků expozice, jež se stanou vlastnictvím zadavatele podlaha 50 m2 10 000,00 Kč grafika 1 kpl 20 000,00 Kč dekorace 1 kpl 2 000,00 Kč popisky k trofejím 30 ks 2 000,00 Kč 2. Cena za nájem jednotlivých prvků expozice, jež budou zadavateli toliko pronajaty elektroinstalace 1 kpl 5 000,00 Kč půjčovné 1 kpl 8 000,00 Kč 3. Cena za dodání, resp. dopravu, jednotlivých expozice včetně exponátů do místa konání výstavy a po jejím ukončení zpětná místo určené dle návrhhu smlouvy, včetně jejich instalace, následné demontáže repase stávajících prvků 24 800,00 Kč montáž 37 200,00 Kč demontáž 18 600,00 Kč doprava nákladní 10 880,00 Kč doprava osobní 2 790,00 Kč diety 6 690,00 Kč ubytování 2 250,00 Kč režijní náklady 5 000,00 Kč architektonický návrh 10 000,00 Kč doprava exponátů 29 500,00 Kč pojištění expozice 10 000,00 Kč ostraha expozice 10 400,00 Kč drobné občerstvení 6 000,00 Kč úklid expozice 2 500,00 Kč CELKEM CENA (bez DPH) 223 610,00 Kč Cena celkem Silva Regina Brno + Natura Viva