Textová podoba smlouvy Smlouva č. 487905: Pomocná instalace pro monitorovací systém

Příloha Smlouva_o_dilo- tubusy NF 8506.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dohoda o provedení práce

Smlouva o dílo č. 420/2016/O/3
uzavřena dle § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
Smluvní strany:
1. Objednatel
Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka, 

veřejná výzkumná instituce

Podbabská 2582/30

160 00, Praha 6

zastoupený Mgr. Markem Riederem – ředitelem

zástupce ve věcech technických. Ing. Jiří Musil, Ph.D.

IČO: 00020711

DIČ: CZ00020711

Bankovní spojení: KB Praha 6

Číslo účtu: 32931-061/0100

dále jen „objednatel“, 

a
2. Zhotovitel
INIMAL ID s.r.o.

Jeviněves 10

277 05 Jeviněves
zastoupení
IČ:   02191792
DIČ:02191792
dále jen „zhotovitel“,
uzavírají na základě výsledku hodnocení nabídek na VZMR nazvanou „Pomocná instalace pro monitorovací systém““ a vzájemné shody tuto 

Smlouvu o dílo
Článek I.

Předmět smlouvy
1. Základní vymezení předmětu smlouvy

Objednatel hodlá provozovat kamerový systém RiverWatcher VAKI Ltd. (http://www.riverwatcher.is) s technologií RFID a monitorovací systémem od fy. Biomark (antény, přístroje HPR) v  jednom bloku, který bude usazen v průtočném vodním korytě. Uvedené systémy se při provozování přímo vedle sebe vzájemně ovlivňují/ruší. Objednatel požaduje, aby zhotovitel navrhnul vzájemné odstínění obou uvedených systémů pomocí speciálních oddělovacích (stínících)tubusů, které se přisadí ke stávajícímu hliníkovému tunelu kamerového systému VAKI . Objednatel zajistí instalaci vyrobených tubusů v dále uvedených lokalitách.

2. Podrobná specifikace předmětu smlouvy
a) příprava výrobní a technické dokumentace, výroba prototypu tubusu, ověřovací testy očekávané funkčnosti navrženého řešení. 
b) výroba 3 kusů tubusů a jejich dodání do místa instalace

c) instalace 2 kusů tubusů v lokalitě Kamenice 

d) instalace jednoho tubusu v lokalitě Střekov

Článek II.

Doba plnění
1. Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provést dílo v době od 25. 10. 2016 do 
x. 11.2016.
2. Stanovený termín pro konečné předání díla do x. 11. 2016 může být prodloužen po vzájemné dohodě v případě nepříznivých klimatických podmínek, které by bránili řádné instalaci tubusů ve vybraných lokalitách.
Článek III.
Cena za dílo
1. Pevná cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činní 276 847,- Kč vč. 21% DPH. Podrobný rozpočet je uveden v příloze č. 1.
Článek IV.
Platební podmínky
1. Cena za provedení díla bude uhrazena v jedné splátce a to na základě faktury, vystavené zhotovitelem. Faktura musí mít všechny náležitosti včetně splatnosti minimálně 30 dní. Součástí faktury musí být protokol o řádném provedení díla, potvrzený zástupcem objednatele. 

2. 
Za nesplnění konečného termínu plnění dle čl. II z důvodů překážek na jeho straně je objednatel oprávněn zhotoviteli účtovat sankci ve výši 0,05 % z celkové ceny díla za každý i započatý den prodlení. Sankci zaplatí zhotovitel na účet objednatele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce. 
3. 
Za prodlení s úhradou splátek ceny za provedení díla zaplatí objednatel zhotoviteli na jeho účet sankci ve výši 0,05 % dlužné částky, a to za každý i započatý den prodlení. Sankci zaplatí objednatel na účet zhotovitele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce.

Článek V.

Součinnost

1. Pro splnění předmětu této smlouvy poskytne objednatel zhotoviteli nezbytnou součinnost v tomto rozsahu:

a) poskytne na požádání technické údaje o obou monitorovacích systémech

b) zapůjčí zhotoviteli součásti z monitorovacího systém od fy. VAKI, ke kterým budou vyráběné tubusy instalovány

c) objednatel odsouhlasí výrobní a technickou dokumentaci do 3 dnů od vyzvání zhotovitelem
2. Omezení nebo neposkytnutí součinnosti dle odst. 1 tohoto článku neovlivní kvalitu plnění předmětu této smlouvy, může se však projevit v prodloužení termínu plnění. Na takovou okolnost je zhotovitel povinen písemně a neprodleně upozornit objednatele, současně s návrhem nového termínu plnění.

Článek VI.

Způsob předání díla, přechod nebezpečí škody

1. Zhotovitel předá zástupci objednatele ve věcech technických v dané lokalitě naistalované tubusy, které budou vykazovat parametry uvedené v odsouhlasené výrobní/technické dokumentaci. O předání bude sepsán protokol.

2. Nebezpečí škody na dodávaném předmětu smlouvy přechází ze zhotovitele na objednatele okamžikem podpisu předávacího protokolu.

Článek VII.

Záruční doba
1. Na předmět této smlouvy poskytuje zhotovitel objednateli záruční dobu v délce                 12 měsíců.

2. Záruční doba začíná běžet dnem podpisu záznamu o splnění, předání a převzetí díla.

3. Vady díla bude objednatel v průběhu záruční doby reklamovat písemně na adrese zhotovitele. Zhotovitel bezplatně odstraní reklamovanou vadu v místě instalace v dohodnutém termínu. O dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba.

4. Případné neodstranitelné vady, které budou bránit užívání předmětu smlouvy, nahradí zhotovitel objednateli novým, bezvadným plněním.

Článek VIII.

Závěrečná ustanovení
1. Ustanovení neupravená touto smlouvou se řídí obecně platnými právními předpisy České republiky.
2. Předmět smlouvy bude hrazen z programů EHP a  Norských fondů 2009-2014. Zhotovitel umožní zveřejnění všech dokumentů, které se váží k tomuto obchodnímu případu.
3. Změny a doplnění této smlouvy jsou možné pouze v písemné podobě a na základě vzájemné dohody obou smluvních stran.

4. Tato smlouva se uzavírá ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží jedno.

5. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, s obsahem souhlasí, a že je tato smlouva projevem jejich svobodné vůle.
6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu zástupci smluvních stran.

7. Tato smlouva vstupuje v účinnost jejím zveřejněním v Centrálním registru smluv. Zveřejnění smlouvy zajistí objednatel neprodleně po jejím podpisu.

V ..Praze .... dne .                                       V xxxx... dne .........................

Mgr. Mark Rieder- ředitel
.........................................................                                 .............................................................

      objednatel


zhotovitel
Smlouva o dílo č. 420/2016/O/x                                                                3