Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4890216: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II

Příloha Vyrozumění o schválení.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        .*. Evropská unie
* * Evropský sociální fond
*at Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR

 

 

 

 

Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II —
v režimu „de minimis“

II. VÝZVA

Č. j.: UPCR-BO-2017/15914
Úřad práce České republiky — Krajská pobočka v Brně
Zastoupený: RNDr. lgor Poledňák, ředitel kontaktního pracoviště Brno-venkov
Sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
Ičo: 72496991
adresa pro doručování: Šujanovo náměstí 302/3, Trnitá, 660 35 Brno
(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a
Žadatel: KOVOLIT, a.s.
IČčo: 00010235

Zastoupený: Ing. Jiří Čapek, MBA

Vážená paniVážený pane,

dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č. POVEZ2/2017/003805, reg. č.
POVEZ/2/2017/004139 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného
vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053, jsou tímto
na základě doporučení hodnoticí komise ze dne 24.5.2017 schváleny Úřadem
práce České republiky — krajskou pobočkou v Brně, kontaktním pracovištěm Brno-
venkov v následujícím rozsahu a za následujících podmínek:

I. Specifikace vzdělávací aktivity:

 

Název: i Odlévání odlitků technologií nízkého tlaku do kokil
nů e v m n00 L v v L Za v l 1 L Z ee nn e c e lý e z mmmm m mmenn ,„; m Zn omeme m m imae mrnmmmu nnn 01
Schválená výše nákladů dle HK: ; 92245 Kč
Maximální příspěvek na vzdělávací : :
XIMAlTíÍ přiSp 78408 Kč
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně : | Výuka: 39
ověření získaných znalostí a |

 

 

dovedností): Závěrečná zkouška: 1
Počet zapojených zaměstnanců: 5 EEE
Počet zapojených potenciálních o

zaměstnanců:

Předpokládaný termín realizace: 1.10.2017 — 28.2.2017

 

 

 

Podpora odborného vžzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15. 021/0000053

tth Evropská unie

* * Evropský sociální fond

G Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR
Příspěvek na mzdové náklady; 39600 Kč
Název: Obsluha, programování a údržba robotů KAWASAK!
Schválená výše nákladů dle HK: 78200 Kč
Maximální příspěvek na vzdělávací v

rasuiuká š | 66740 Kč

aktivitu: |
Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně | Výuka: 39
ověření získaných znalostí a |
dovednostií): Závěrečná zkouška: 1
Počet zapojených zaměstnanců: 5
Počet zapojených potenciálních 4
zaměstnanců: |
Předpokládaný termíin realizace: 1.10.2017 — 31.1.2018
Příspěvek na mzdové náklady: 39600 Kč

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být
poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v
minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může
však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může
být dále vyspecifikován  na základě výběru konkrétního kurzu a dohody
s dodavatelem.

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR
stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného
maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené
schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve
výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena
pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka
odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu.

II. Výběr dodavatele

Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele
vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č.
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele
a příjemce vrámci Operačního  programu Zaměstnanost dostupnou  na
www.esfor.czve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet
výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity.

Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací
aktivity a ve lhůtě do 31.8.2017 předložit Úřadu práce České republiky — krajské

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15. 021/0000053

th Evropská unie
+ * Evropský sociální fond
a Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR

pobočce v Brně, kontaktní pracoviště Brno-venkov kopie veškeré dokumentace
prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit.

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o
zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců I, reg.č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše
uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele.
V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným
výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost

dostupnou na www.esfer.cz, Dohoda uzavřena nebude.

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného
vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních
předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu
opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto
dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru
dodavatele vzdělávání.

Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR ovýsledku výběru spolu
s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů
nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a
hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením
Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek.

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění.

hi

V Brně dne: 24.5.2017

> HAD PRÁCE CA c šk :
b.“jska pobočka v Brně RNDr. Igor Poledň
sanktní pracoviště ředitel kontaktního pracoviště Brno-venkov
Rino-venkov

Převzal (datum, podpis):

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti:
Společnost dostatečně prokázala potřebnost vzdělávání.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0G/15 021/0000053