Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4967052: Ověření variant grafického pracování návrhu urbanistické části

Příloha 234_Objednavka-anonymizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MINISTERSTVO 
PRO MÍSTNÍ 
ROZVOJ ČR

Objednací list číslo 
234/2018-81

(z ppi, rozp. OÚP MMR č. 3635/5166/4/2018)

Číslo objednávky uveďte laskavě na dodacím listu a faktuře

Vyňzuje: Mgr. Ing. Petr Lepeška 
Telefon:

IČO: 660 02 222 
Bankovní spojeni: ČNB Praha 1

č.: IHMHÍHH
Zaokrouhlujte na celé Kč

Zhotovitel: Asociace pro urbanismus a územní plánování
adresa:
IČ:
bankovní spojeni: 
číslo účtu:

Thákurova 7,160 00 Praha 6 
60163755

Předmět objednávky:
Předmětem objednávky je ověřeni variant grafického zpracování návrhu urbanistické části 
standardizace některých výstupů územního plánu ve dvou verzích, které jsou výstupem 
dosavadních prací na návrhu standardu. Ověřeni bude provedeno na upravených výkresech 
jediného územního plánu, aby tak bylo usnadněno jejich srovnáni. Ověření bude obsahovat jak 
nastavení barev, tak i symbolů (šrafy včetně hustoty, typy čar apod.). Výstupem bude 
minimálně jeden výkres základního členění územní, minimálně jeden výkres veřejné 
prospěšných staveb, opatření a asanaci, a minimálně dvě varianty hlavního výkresu.
Standard barevnosti hlavního výkresu územního plánu bude ověřován aplikaci dvou variant 
barevnosti prezentovaných na pracovním jednáni dne 24. 1. 2018, a to na zobecněném výřezu 
území, které bude upraveno tak, aby zahrnovalo úplnou škálu barevnosti ploch s rozdílným 
způsobem využiti. Výkresy základního členěni území a veřejné prospěšných staveb, opatření 
a asanací budou zpracovány dle návrhu barevností z elaborátu „Návrh urbanistické části 
standardizace některých výstupů územního plánu - pracovní zněni, AUÚP ČR, 10/2017". 
Účelem objednávky je připravit podklad pro rozhodnutí objednatele o výběru nejvhodnějšl 
varianty standardu grafického provedeni některých výstupů územního plánu.

Podklady:
Jako podklad budou sloužit výstupy předložené na jednáni objednatele a zhotovitele dne 
24. ledna 2018 na pracovišti MMR Letenská 3, Praha 1.

Zdůvodnění objednávky:
Územní plán je významným dokumentem veřejné správy závazným pro rozhodováni v území. 
Jeho výstupy však nejsou v ČR standardizovány, což zatěžuje stavební úřady při rozhodováni, 
ztěžuje čitelnost územního plánu pro veřejnost, ztěžuje datové toky v rámci jednotlivých 
nástrojů územního plánováni apod. Cílem je zavést nejen standard závazných výkresů 
územního plánu, ale také zefektivnit rozhodování v území a přispét k plnění Směrnice 
2007/2ES (INSPIRE).

Pokyny pro zhotovitele, koordinace prací a spolupráce, konzultace objednávky:
Zpracování materiálu bude konzultováno s objednatelem. Objednatel si vyhrazuje právo svolat 
prezenční kontrolní den na pracovišti objednatele, pokud nebude dohodnuto jinak.

Předání podkladu objednateli
Výsledné dílo bude předáno objednateli 2x v tištěné formě a 2x elektronicky na datovém nosiči 
ve formátu pdf a rovněž ve strojové čitelném formátu. Dílo bude odevzdáno Ing. arch. Josefu 
Morkusovi, Ph.D., případně jím pověřené osobě. Nezbytnou součásti předávaného díla je 
„Předávací protokol" vyhotovený ve dvou kopiích. Společně s fakturou zhotovitel předá i „Výkaz 
práce za poskytnutou činnost"

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Staroměstské náměstí 0 
110 15 Praha 1 
tel.:+420 224 861 111 
fax: +420 224 861 333 
IČ: 66 00 22 22 
www.mmr.cz



MINISTERSTVO 
PRO MÍSTNÍ 
ROZVOJ ČR

Objednací list číslo 
234/2018-81

(z pol, rozp. OÚP MMR č. 3635/5166/4/201Bi

Cena byla stanovena dohodou jako nejvýše přípustná a činí:
78 000,- Kč (slovy: sedmdesátosmtisfckorunčeských). Zhotovitel není plátce DPH.

Úplata bude určena počtem odpracovaných a zhotovitelem vykázaných hodin potřebných pro 
objednanou činnost na základě hodinové sazby ve výši 600,- Kč (slovy: Šestsetkorunčeských). 
Smluvená cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nutné k poskytnuti služeb, 
jakož i veškeré náklady související.
Úplatu uhradí objednatel bankovním převodem na základě faktury vystavené zhotovitelem, a to 
na účet zhotovitele uvedený v záhlaví objednávky. Faktura musí splňovat náležitosti daňového 
dokladu, splatnost faktury je 21 dnů od jejího doručení objednateli. Nedílnou přílohou faktury 
musí být „Výkaz práce za poskytnutou činnost" a „Předávací protokol" potvrzený objednatelem. 
Uhrazením úplaty se předmět objednávky stává výlučným vlastnictvím objednatele.

Termín pro odevzdání díla: nejpozději do: 6.4.2018

Faktura musí být předána do podatelny MMR nejpozději do: 30.4.2018

V Praze dne.......března 2018

Ing. Roman Vodný, Ph.D.
ředitel odboru územního plánování

Potvrzení akceptace objednávky zhotovitelem

S návrhem objednávky za zhotovitele souhlasí:

Jméno a příjmení

Ministerstvo pro místní rozvoj CR

Staroměstské némésti 6 
11015 Praha 1 
te).:+420 224 881 111 
fax: +420 224 861 333 
IČ: 66 00 22 22 
wvAv.mmr.cz

ASOCIACE
' * rbanismus a územní plánování 

České republiky 
lí.kurova 7. 160 00 Praha 6



Ogletalová^larta

Od:
Odesláno:
Komu:
Předmět:
Přílohy:

8. března 2018 16:21 
Opletalová Marta
Re: Objednávka MMR č.j. 234/2018-81 
0bjednávka_0308_234_2018.pdf

Děkuji a zasílám potvrzenou. 

Petr Durdík

Od: Opletalová Marta 

Komu:

> Datum: 08.03.2018 10:34

> Předmět: Objednávka MMR č.j. 234/2018-81

>

>Dobrýden,

>

>v příloze Vám zasíláme sken objednávky č.j. 234/2018-81. Prosíme o podepsání a zaslání zpět na odbor územního 
plánování.

>Předem děkujeme.

>

>Marta Opletalová

>Sekretariát Odboru územního plánování 

>

>Ministerstvo pro místní rozvoj 

>Staroměstské náměstí č. 6 

>110 15 Praha 1

>

l



2