Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Objednací list číslo 234/2018-81 (z ppi, rozp. OÚP MMR č. 3635/5166/4/2018) Číslo objednávky uveďte laskavě na dodacím listu a faktuře Vyňzuje: Mgr. Ing. Petr Lepeška Telefon: IČO: 660 02 222 Bankovní spojeni: ČNB Praha 1 č.: IHMHÍHH Zaokrouhlujte na celé Kč Zhotovitel: Asociace pro urbanismus a územní plánování adresa: IČ: bankovní spojeni: číslo účtu: Thákurova 7,160 00 Praha 6 60163755 Předmět objednávky: Předmětem objednávky je ověřeni variant grafického zpracování návrhu urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu ve dvou verzích, které jsou výstupem dosavadních prací na návrhu standardu. Ověřeni bude provedeno na upravených výkresech jediného územního plánu, aby tak bylo usnadněno jejich srovnáni. Ověření bude obsahovat jak nastavení barev, tak i symbolů (šrafy včetně hustoty, typy čar apod.). Výstupem bude minimálně jeden výkres základního členění územní, minimálně jeden výkres veřejné prospěšných staveb, opatření a asanaci, a minimálně dvě varianty hlavního výkresu. Standard barevnosti hlavního výkresu územního plánu bude ověřován aplikaci dvou variant barevnosti prezentovaných na pracovním jednáni dne 24. 1. 2018, a to na zobecněném výřezu území, které bude upraveno tak, aby zahrnovalo úplnou škálu barevnosti ploch s rozdílným způsobem využiti. Výkresy základního členěni území a veřejné prospěšných staveb, opatření a asanací budou zpracovány dle návrhu barevností z elaborátu „Návrh urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu - pracovní zněni, AUÚP ČR, 10/2017". Účelem objednávky je připravit podklad pro rozhodnutí objednatele o výběru nejvhodnějšl varianty standardu grafického provedeni některých výstupů územního plánu. Podklady: Jako podklad budou sloužit výstupy předložené na jednáni objednatele a zhotovitele dne 24. ledna 2018 na pracovišti MMR Letenská 3, Praha 1. Zdůvodnění objednávky: Územní plán je významným dokumentem veřejné správy závazným pro rozhodováni v území. Jeho výstupy však nejsou v ČR standardizovány, což zatěžuje stavební úřady při rozhodováni, ztěžuje čitelnost územního plánu pro veřejnost, ztěžuje datové toky v rámci jednotlivých nástrojů územního plánováni apod. Cílem je zavést nejen standard závazných výkresů územního plánu, ale také zefektivnit rozhodování v území a přispét k plnění Směrnice 2007/2ES (INSPIRE). Pokyny pro zhotovitele, koordinace prací a spolupráce, konzultace objednávky: Zpracování materiálu bude konzultováno s objednatelem. Objednatel si vyhrazuje právo svolat prezenční kontrolní den na pracovišti objednatele, pokud nebude dohodnuto jinak. Předání podkladu objednateli Výsledné dílo bude předáno objednateli 2x v tištěné formě a 2x elektronicky na datovém nosiči ve formátu pdf a rovněž ve strojové čitelném formátu. Dílo bude odevzdáno Ing. arch. Josefu Morkusovi, Ph.D., případně jím pověřené osobě. Nezbytnou součásti předávaného díla je „Předávací protokol" vyhotovený ve dvou kopiích. Společně s fakturou zhotovitel předá i „Výkaz práce za poskytnutou činnost" Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Staroměstské náměstí 0 110 15 Praha 1 tel.:+420 224 861 111 fax: +420 224 861 333 IČ: 66 00 22 22 www.mmr.cz MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Objednací list číslo 234/2018-81 (z pol, rozp. OÚP MMR č. 3635/5166/4/201Bi Cena byla stanovena dohodou jako nejvýše přípustná a činí: 78 000,- Kč (slovy: sedmdesátosmtisfckorunčeských). Zhotovitel není plátce DPH. Úplata bude určena počtem odpracovaných a zhotovitelem vykázaných hodin potřebných pro objednanou činnost na základě hodinové sazby ve výši 600,- Kč (slovy: Šestsetkorunčeských). Smluvená cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nutné k poskytnuti služeb, jakož i veškeré náklady související. Úplatu uhradí objednatel bankovním převodem na základě faktury vystavené zhotovitelem, a to na účet zhotovitele uvedený v záhlaví objednávky. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu, splatnost faktury je 21 dnů od jejího doručení objednateli. Nedílnou přílohou faktury musí být „Výkaz práce za poskytnutou činnost" a „Předávací protokol" potvrzený objednatelem. Uhrazením úplaty se předmět objednávky stává výlučným vlastnictvím objednatele. Termín pro odevzdání díla: nejpozději do: 6.4.2018 Faktura musí být předána do podatelny MMR nejpozději do: 30.4.2018 V Praze dne.......března 2018 Ing. Roman Vodný, Ph.D. ředitel odboru územního plánování Potvrzení akceptace objednávky zhotovitelem S návrhem objednávky za zhotovitele souhlasí: Jméno a příjmení Ministerstvo pro místní rozvoj CR Staroměstské némésti 6 11015 Praha 1 te).:+420 224 881 111 fax: +420 224 861 333 IČ: 66 00 22 22 wvAv.mmr.cz ASOCIACE ' * rbanismus a územní plánování České republiky lí.kurova 7. 160 00 Praha 6 Ogletalová^larta Od: Odesláno: Komu: Předmět: Přílohy: 8. března 2018 16:21 Opletalová Marta Re: Objednávka MMR č.j. 234/2018-81 0bjednávka_0308_234_2018.pdf Děkuji a zasílám potvrzenou. Petr Durdík Od: Opletalová Marta Komu: > Datum: 08.03.2018 10:34 > Předmět: Objednávka MMR č.j. 234/2018-81 > >Dobrýden, > >v příloze Vám zasíláme sken objednávky č.j. 234/2018-81. Prosíme o podepsání a zaslání zpět na odbor územního plánování. >Předem děkujeme. > >Marta Opletalová >Sekretariát Odboru územního plánování > >Ministerstvo pro místní rozvoj >Staroměstské náměstí č. 6 >110 15 Praha 1 > l 2