Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4969260: Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo "Vybudování a provoz komunikační

Příloha 333-2016-133310-2.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č. 2 ke SMLOUVě O dílo
„Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE – AgriBus“


                                 (číslo Dodatku Objednatele: S2018-0014, DMS: 333-2016-13310/2)

Smluvní strany:

Česká republika – Ministerstvo zemědělství
se sídlem: Těšnov 65/17, 110 00 Praha 1 – Nové Město
IČO: 00020478, DIČ: CZ00020478
bankovní spojení: …………………………………, číslo účtu: ………………………………..
zastoupená: JUDr. Jindřichem Urfusem, pověřeným řízením Sekce právní a informačních technologií
(dále jen „Objednatel“)
 

a

OKsystem a.s. 
se sídlem: Na Pankráci 1690/125, 140 21 Praha 4 - Nusle
IČO: 27373665, DIČ: CZ27373665
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, 
spisová značka B 20326
bankovní spojení: ………………………………….., číslo účtu: …………………………………….
zastoupená: Ing. Vítězslavem Cimlem, členem představenstva
(dále jen „Zhotovitel“)
 

dnešního dne uzavřely tento dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo „Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZe – AgriBus“
(dále jen „Dodatek“).



ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Smluvní strany uzavřely dne 5. 4. 2016 Smlouvu o dílo „Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZe – AgriBus“, která byla následně změněna dodatkem č. 1 ze dne 17. 10. 2017 (dále jen „Smlouva“).
Smluvní strany se dohodly na změnách Smlouvy uvedených v tomto Dodatku.
Důvodem uzavření tohoto Dodatku je potřeba dodatečných služeb vyplývající z provozní situace a rozvojových činností registrů využívajících komunikační infrastrukturu MZe. Nové ESB (dále jen „AgriBus“) vyřešilo problémy, které způsobovalo zastaralé řešení, ale její pokročilost měla výrazný dopad na migraci již existujících služeb a s tím spojenou kompatibilitu napojených systémů, ale také i na vývoj nových služeb. Ověřovací provoz na AgriBusu byl zahájen v květnu 2017 a provozní situace ukázala, že s ohledem na odlišnost a pokročilost nových technologií je nezbytné zapojení pracovníka Zhotovitele přímo do vývoje změn aplikací souvisejících s webovými službami, který zároveň odborně a s větší znalostí napojených systémů dohlédne na práci interních řešitelů, především kvůli získání znalostí napojených systémů. Předmětem Dodatku tak je doplnění nového katalogového listu AGB09 – Kvality manager.
Tento Dodatek nepředstavuje podstatnou změnu závazku ze Smlouvy ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „ZZVZ“) a je uzavírán v souladu s § 222 odst. 4 ZZVZ.
Pojmy uvedené v tomto Dodatku budou vykládány v souladu s jejich definicí uvedenou 
ve Smlouvě. 
PŘEDMĚT DODATKU
S ohledem na provozní situaci a požadavky z ní plynoucí se smluvní strany dohodly na doplnění nové služby zajištění role „kvality managera“ formou paušálního katalogového listu AGB09, který je přílohou A tohoto Dodatku, a to do Přílohy č. 2 Smlouvy. 
1.1 Smluvní strany se dohodly, že příloha č. 3 Smlouvy se v plném rozsahu nahrazuje Přílohou č. 3: Rozpočet a platební podmínky ve znění uvedeném v příloze B tohoto Dodatku.
Pro vyloučení pochybností smluvní strany uvádějí, že v souladu s čl. 3 odst. 3.1 pododst. 3.1.2 Smlouvy zahrnuje pojem „Údržba a podpora“ i služby dle nového KL AGB09 – Kvality manager.
Tímto Dodatkem se mění ustanovení čl. 9 odst. 9.1 pododst. 9.1.2 Smlouvy, kdy se za slova „vyjma ceny za KL AGB09 - Reparametrizace a optimalizace“ doplňuje nový text ve znění: „a vyjma ceny 
za KL Kvality manager“.
Tímto Dodatkem se doplňuje nové ustanovení čl. 9 odst. 9.1 pododst. 9.1.4 Smlouvy, které zní: „Cena za 1 měsíc poskytování služeb dle KL AGB09 - Kvality manager činí 148.500,- Kč bez DPH, sazba DPH činí 31.185,- Kč, cena s DPH činí 179.685,- Kč. Nebude-li služba Kvality manager v některém měsíci poskytována po celý kalendářní měsíc, bude za takový měsíc účtována poměrná část ceny.“ 
Tímto Dodatkem se mění ustanovení čl. 9 odst. 9.5 Smlouvy, kdy se na konec první věty za slova „týkající se měsíce, ve kterém Zhotovitel služby Údržby a podpory poskytoval“ doplňuje nový text ve znění: „včetně služeb dle KL AGB09 – Kvality manager.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tento Dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu poslední ze smluvních stran a účinnosti dnem 15. 3. 2018. Pokud nebude Dodatek uveřejněn v registru smluv do 15. 3 2018, nabývá účinnosti 1. dne měsíce následujícího poté, co byl Dodatek uveřejněn v registru smluv. Smluvní strany shodně uvádějí, že v případě, že Dodatek nabude účinnosti dne 15. 3. 2018, bude za měsíc březen 2018 účtována pouze poměrná část ceny za tento měsíc.
Tento Dodatek představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu tohoto Dodatku.
Ostatní ustanovení Smlouvy a jejích příloh, nedotčená tímto Dodatkem, zůstávají beze změny.
Zhotovitel svým podpisem níže potvrzuje, že souhlasí s tím, aby byl uveřejněn obraz Dodatku a dalších dokumentů od tohoto Dodatku odvozených, stejně jako obraz Smlouvy, od níž je Dodatek odvozen, a jejích případných změn a dalších dokumentů od této Smlouvy odvozených, včetně metadat požadovaných k uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že podklady dle předchozí věty odešle za účelem jejich uveřejnění správci registru smluv Objednatel; tím není dotčeno právo Zhotovitele k jejich odeslání. Zhotovitel dále potvrzuje, že souhlasí s uveřejněním tohoto Dodatku na profilu Objednatele ve smyslu § 219 ZZVZ. 
Nedílnou součást dodatku tvoři přílohy:
	Příloha A:
	Katalogový list AGB09 – Kvality manager 

	Příloha B:
	Příloha č. 3: Rozpočet a platební podmínky



Tento Dodatek je vyhotoven ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží po dvou stejnopisech.




Smluvní strany prohlašují, že si tento Dodatek přečetly, že s jeho obsahem souhlasí a na důkaz toho k němu připojují svoje podpisy.



	Objednatel

     V Praze dne 14. 3. 2018

………………………………………………………..
	Zhotovitel

        V Praze dne 5. 3. 2018

…………………………………………………………

	________________________________
Česká republika – Ministerstvo zemědělství
JUDr. Jindřich Urfus
pověřený řízením Sekce právní a informačních technologií   
                         
	 ________________________________
OKsystem a.s.
Ing. Vítězslav Ciml
člen představenstva




Příloha A
Katalogový list AGB09 – Kvality manager
	
Katalogový list Služby

	Identifikace (ID)
	AGB09

	Název Služby
	Kvality manager

	Popis Služby
	Koordinace interních řešitelů na straně Zhotovitele, řešení požadavků a incidentů. Služba koordinátora/řešitele bude dostupná ve všech fázích životního cyklu nasazování služeb a řešeni incidentů.

	Definice činnosti

	Popis činnosti
	V rámci této Služby jsou vykonávány zejména, nikoliv však výhradně, následující činností:

· Řešení požadavků a incidentů
· Koordinace řešitelů na straně Zhotovitele
· Koordinace nasazení služeb 
· Účast na pracovních týmech a jednáních Objednavatele dle aktuálních potřeb a požadavků
· Spolupráce a přímá komunikace kvality managera s dodavateli zdrojových i konzumentských systémů dle potřeby a požadavků Objednatele 
Služba je poskytována osobou nebo osobami vyhrazenými pro MZe.

	Parametry činnosti

	Kalendář Služby
	8x5, v případě potřeby v rozšířeném režimu po vzájemné dohodě

	Měřící bod
	Měsíční záznam o poskytnutí Služeb.

	Doplňující informace

	Platební podmínky
	Paušální měsíční cena

	Způsob dokladování a vyhodnocování
	Měsíční záznam o poskytnutí Služeb s identifikací poskytnutých činností a služeb formou fyzického reportingu (tištěná forma, nepřepisovatelný datový nosič). Záznam musí obsahovat také data ve strojově čitelné formě, umožňující strojové zpracování.
Průměrný předpoklad vytížení je 0,5 FTE




Příloha B
Příloha č. 3 
Rozpočet a platební milníky

	Cena – Vytvoření systému AgriBus

	Pol. č.
	Položka 
	Cena v Kč bez DPH
	Výše DPH (v %)
	Výše DPH (v Kč)  
	Cena v Kč včetně DPH

	1.
	Detailní specifikace
	2.300.000
	21 %
	483.000
	2.783.000

	2. 
	Hardware
	7.103.900
	21 %
	1.491.819
	8.595.719

	3.
	Standardní SW a instalace SW
	5.852.000
	21 %
	1.228.920
	7.080.920

	4.
	Implementace a migrace
	11.617.000
	21 %
	2.439.570
	14.056.570

	5.
	Metodika a školení
	750.000
	21 %
	157.500
	907.500

	Celková výše ceny za Vytvoření systému AgriBus - součet položek 1. až 5.
	27.622.900
	21 %
	5.800.809
	33.423.709




	Dílčí části Vytvoření systému AgriBus - platební milníky

	Pol. č.
	Milník - Dílčí část Vytvoření systému AgriBus 
	Fakturované položky rozpočtu

	1.
	Předání a převzetí Detailní specifikace
	Pol. č. 1:  Detailní specifikace   

	2.
	Dodávka hardware 
	Pol. č. 2: Hardware

	3.
	Dodávka standardního SW a instalace SW
	
Pol. č. 3:  Standardní SW a instalace SW


	4.
	Předání a převzetí Systému AgriBus
	Pol. č. 4: Implementace a migrace  

	5.
	Předání metodiky, provedení školení uživatelů a administrátorů
	Pol. č. 5: Metodika a školení




	

Cena - Údržba a podpora (vyjma ceny za KL Reparametrizace a optimalizace)

	Položka 
	Cena v Kč bez DPH
	Výše DPH (v %)
	Výše DPH (v Kč)
	Cena v Kč včetně DPH

	Služby údržby a podpory za 1 měsíc
	245.800
	21 %
	51.618
	297.418

	Služby údržby a podpory za 36 měsíců
	8.848.800
	21 %
	1.858.248
	10.707.048



	
Cena - KL Reparametrizace a optimalizace

	Položka 
	Cena v Kč bez DPH
	Výše DPH (v %)
	Výše DPH (v Kč)
	Cena v Kč včetně DPH

	Cena za 1 člověkoden
	3.600
	21 %
	756
	4.356

	Nabídková cena za 500 člověkodní

	1.800.000
	21 %
	378.000
	2.178.000

	Nabídková cena za 1500 člověkodní
(Lze čerpat max. 1500 člověkodnů za dobu trvání Smlouvy)
	5.400.000
	21 %
	1.134.000
	6.534.000



Zhotovitel nemá právo na plnění maximálního rozsahu člověkodnů.

	

Cena - AGB09 – Kvality manager

	Položka 
	Cena v Kč bez DPH
	Výše DPH (v %)
	Výše DPH (v Kč)
	Cena v Kč včetně DPH

	Cena služby – Kvality manager - za 1 měsíc
	148.500
	21 %
	31.185
	179.685

	Cena služby – Kvality manager - za 25,5 měsíců
	3.786.750
	21 %
	795.217,50
	4.581.967,50



	Objednatel

V Praze dne 14. 3. 2018

………………………………………………..
	Zhotovitel

V Praze dne 5. 3. 2018

                    ………………………………………

	________________________________
Česká republika – Ministerstvo zemědělství   
JUDr. Jindřich Urfus
pověřený řízením Sekce právní a informačních technologií   

	 ________________________________
OKsystem a.s.
Ing. Vítězslav Ciml
člen představenstva



Strana 4 / 6