Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 2 ke SMLOUVě O dílo „Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE – AgriBus“ (číslo Dodatku Objednatele: S2018-0014, DMS: 333-2016-13310/2) Smluvní strany: Česká republika – Ministerstvo zemědělství se sídlem: Těšnov 65/17, 110 00 Praha 1 – Nové Město IČO: 00020478, DIČ: CZ00020478 bankovní spojení: …………………………………, číslo účtu: ……………………………….. zastoupená: JUDr. Jindřichem Urfusem, pověřeným řízením Sekce právní a informačních technologií (dále jen „Objednatel“) a OKsystem a.s. se sídlem: Na Pankráci 1690/125, 140 21 Praha 4 - Nusle IČO: 27373665, DIČ: CZ27373665 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka B 20326 bankovní spojení: ………………………………….., číslo účtu: ……………………………………. zastoupená: Ing. Vítězslavem Cimlem, členem představenstva (dále jen „Zhotovitel“) dnešního dne uzavřely tento dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo „Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZe – AgriBus“ (dále jen „Dodatek“). ÚVODNÍ USTANOVENÍ Smluvní strany uzavřely dne 5. 4. 2016 Smlouvu o dílo „Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZe – AgriBus“, která byla následně změněna dodatkem č. 1 ze dne 17. 10. 2017 (dále jen „Smlouva“). Smluvní strany se dohodly na změnách Smlouvy uvedených v tomto Dodatku. Důvodem uzavření tohoto Dodatku je potřeba dodatečných služeb vyplývající z provozní situace a rozvojových činností registrů využívajících komunikační infrastrukturu MZe. Nové ESB (dále jen „AgriBus“) vyřešilo problémy, které způsobovalo zastaralé řešení, ale její pokročilost měla výrazný dopad na migraci již existujících služeb a s tím spojenou kompatibilitu napojených systémů, ale také i na vývoj nových služeb. Ověřovací provoz na AgriBusu byl zahájen v květnu 2017 a provozní situace ukázala, že s ohledem na odlišnost a pokročilost nových technologií je nezbytné zapojení pracovníka Zhotovitele přímo do vývoje změn aplikací souvisejících s webovými službami, který zároveň odborně a s větší znalostí napojených systémů dohlédne na práci interních řešitelů, především kvůli získání znalostí napojených systémů. Předmětem Dodatku tak je doplnění nového katalogového listu AGB09 – Kvality manager. Tento Dodatek nepředstavuje podstatnou změnu závazku ze Smlouvy ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „ZZVZ“) a je uzavírán v souladu s § 222 odst. 4 ZZVZ. Pojmy uvedené v tomto Dodatku budou vykládány v souladu s jejich definicí uvedenou ve Smlouvě. PŘEDMĚT DODATKU S ohledem na provozní situaci a požadavky z ní plynoucí se smluvní strany dohodly na doplnění nové služby zajištění role „kvality managera“ formou paušálního katalogového listu AGB09, který je přílohou A tohoto Dodatku, a to do Přílohy č. 2 Smlouvy. 1.1 Smluvní strany se dohodly, že příloha č. 3 Smlouvy se v plném rozsahu nahrazuje Přílohou č. 3: Rozpočet a platební podmínky ve znění uvedeném v příloze B tohoto Dodatku. Pro vyloučení pochybností smluvní strany uvádějí, že v souladu s čl. 3 odst. 3.1 pododst. 3.1.2 Smlouvy zahrnuje pojem „Údržba a podpora“ i služby dle nového KL AGB09 – Kvality manager. Tímto Dodatkem se mění ustanovení čl. 9 odst. 9.1 pododst. 9.1.2 Smlouvy, kdy se za slova „vyjma ceny za KL AGB09 - Reparametrizace a optimalizace“ doplňuje nový text ve znění: „a vyjma ceny za KL Kvality manager“. Tímto Dodatkem se doplňuje nové ustanovení čl. 9 odst. 9.1 pododst. 9.1.4 Smlouvy, které zní: „Cena za 1 měsíc poskytování služeb dle KL AGB09 - Kvality manager činí 148.500,- Kč bez DPH, sazba DPH činí 31.185,- Kč, cena s DPH činí 179.685,- Kč. Nebude-li služba Kvality manager v některém měsíci poskytována po celý kalendářní měsíc, bude za takový měsíc účtována poměrná část ceny.“ Tímto Dodatkem se mění ustanovení čl. 9 odst. 9.5 Smlouvy, kdy se na konec první věty za slova „týkající se měsíce, ve kterém Zhotovitel služby Údržby a podpory poskytoval“ doplňuje nový text ve znění: „včetně služeb dle KL AGB09 – Kvality manager. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Tento Dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu poslední ze smluvních stran a účinnosti dnem 15. 3. 2018. Pokud nebude Dodatek uveřejněn v registru smluv do 15. 3 2018, nabývá účinnosti 1. dne měsíce následujícího poté, co byl Dodatek uveřejněn v registru smluv. Smluvní strany shodně uvádějí, že v případě, že Dodatek nabude účinnosti dne 15. 3. 2018, bude za měsíc březen 2018 účtována pouze poměrná část ceny za tento měsíc. Tento Dodatek představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu tohoto Dodatku. Ostatní ustanovení Smlouvy a jejích příloh, nedotčená tímto Dodatkem, zůstávají beze změny. Zhotovitel svým podpisem níže potvrzuje, že souhlasí s tím, aby byl uveřejněn obraz Dodatku a dalších dokumentů od tohoto Dodatku odvozených, stejně jako obraz Smlouvy, od níž je Dodatek odvozen, a jejích případných změn a dalších dokumentů od této Smlouvy odvozených, včetně metadat požadovaných k uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že podklady dle předchozí věty odešle za účelem jejich uveřejnění správci registru smluv Objednatel; tím není dotčeno právo Zhotovitele k jejich odeslání. Zhotovitel dále potvrzuje, že souhlasí s uveřejněním tohoto Dodatku na profilu Objednatele ve smyslu § 219 ZZVZ. Nedílnou součást dodatku tvoři přílohy: Příloha A: Katalogový list AGB09 – Kvality manager Příloha B: Příloha č. 3: Rozpočet a platební podmínky Tento Dodatek je vyhotoven ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží po dvou stejnopisech. Smluvní strany prohlašují, že si tento Dodatek přečetly, že s jeho obsahem souhlasí a na důkaz toho k němu připojují svoje podpisy. Objednatel V Praze dne 14. 3. 2018 ……………………………………………………….. Zhotovitel V Praze dne 5. 3. 2018 ………………………………………………………… ________________________________ Česká republika – Ministerstvo zemědělství JUDr. Jindřich Urfus pověřený řízením Sekce právní a informačních technologií ________________________________ OKsystem a.s. Ing. Vítězslav Ciml člen představenstva Příloha A Katalogový list AGB09 – Kvality manager Katalogový list Služby Identifikace (ID) AGB09 Název Služby Kvality manager Popis Služby Koordinace interních řešitelů na straně Zhotovitele, řešení požadavků a incidentů. Služba koordinátora/řešitele bude dostupná ve všech fázích životního cyklu nasazování služeb a řešeni incidentů. Definice činnosti Popis činnosti V rámci této Služby jsou vykonávány zejména, nikoliv však výhradně, následující činností: · Řešení požadavků a incidentů · Koordinace řešitelů na straně Zhotovitele · Koordinace nasazení služeb · Účast na pracovních týmech a jednáních Objednavatele dle aktuálních potřeb a požadavků · Spolupráce a přímá komunikace kvality managera s dodavateli zdrojových i konzumentských systémů dle potřeby a požadavků Objednatele Služba je poskytována osobou nebo osobami vyhrazenými pro MZe. Parametry činnosti Kalendář Služby 8x5, v případě potřeby v rozšířeném režimu po vzájemné dohodě Měřící bod Měsíční záznam o poskytnutí Služeb. Doplňující informace Platební podmínky Paušální měsíční cena Způsob dokladování a vyhodnocování Měsíční záznam o poskytnutí Služeb s identifikací poskytnutých činností a služeb formou fyzického reportingu (tištěná forma, nepřepisovatelný datový nosič). Záznam musí obsahovat také data ve strojově čitelné formě, umožňující strojové zpracování. Průměrný předpoklad vytížení je 0,5 FTE Příloha B Příloha č. 3 Rozpočet a platební milníky Cena – Vytvoření systému AgriBus Pol. č. Položka Cena v Kč bez DPH Výše DPH (v %) Výše DPH (v Kč) Cena v Kč včetně DPH 1. Detailní specifikace 2.300.000 21 % 483.000 2.783.000 2. Hardware 7.103.900 21 % 1.491.819 8.595.719 3. Standardní SW a instalace SW 5.852.000 21 % 1.228.920 7.080.920 4. Implementace a migrace 11.617.000 21 % 2.439.570 14.056.570 5. Metodika a školení 750.000 21 % 157.500 907.500 Celková výše ceny za Vytvoření systému AgriBus - součet položek 1. až 5. 27.622.900 21 % 5.800.809 33.423.709 Dílčí části Vytvoření systému AgriBus - platební milníky Pol. č. Milník - Dílčí část Vytvoření systému AgriBus Fakturované položky rozpočtu 1. Předání a převzetí Detailní specifikace Pol. č. 1: Detailní specifikace 2. Dodávka hardware Pol. č. 2: Hardware 3. Dodávka standardního SW a instalace SW Pol. č. 3: Standardní SW a instalace SW 4. Předání a převzetí Systému AgriBus Pol. č. 4: Implementace a migrace 5. Předání metodiky, provedení školení uživatelů a administrátorů Pol. č. 5: Metodika a školení Cena - Údržba a podpora (vyjma ceny za KL Reparametrizace a optimalizace) Položka Cena v Kč bez DPH Výše DPH (v %) Výše DPH (v Kč) Cena v Kč včetně DPH Služby údržby a podpory za 1 měsíc 245.800 21 % 51.618 297.418 Služby údržby a podpory za 36 měsíců 8.848.800 21 % 1.858.248 10.707.048 Cena - KL Reparametrizace a optimalizace Položka Cena v Kč bez DPH Výše DPH (v %) Výše DPH (v Kč) Cena v Kč včetně DPH Cena za 1 člověkoden 3.600 21 % 756 4.356 Nabídková cena za 500 člověkodní 1.800.000 21 % 378.000 2.178.000 Nabídková cena za 1500 člověkodní (Lze čerpat max. 1500 člověkodnů za dobu trvání Smlouvy) 5.400.000 21 % 1.134.000 6.534.000 Zhotovitel nemá právo na plnění maximálního rozsahu člověkodnů. Cena - AGB09 – Kvality manager Položka Cena v Kč bez DPH Výše DPH (v %) Výše DPH (v Kč) Cena v Kč včetně DPH Cena služby – Kvality manager - za 1 měsíc 148.500 21 % 31.185 179.685 Cena služby – Kvality manager - za 25,5 měsíců 3.786.750 21 % 795.217,50 4.581.967,50 Objednatel V Praze dne 14. 3. 2018 ……………………………………………….. Zhotovitel V Praze dne 5. 3. 2018 ……………………………………… ________________________________ Česká republika – Ministerstvo zemědělství JUDr. Jindřich Urfus pověřený řízením Sekce právní a informačních technologií ________________________________ OKsystem a.s. Ing. Vítězslav Ciml člen představenstva Strana 4 / 6