Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5031200: Smlouva o zajištění služeb veřejného WC v parku A. Sikory v Českém

Příloha 2017 - Smlouva o zajištění služeb veř. WC park A. Sikory.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o zajištění služeb veřejného WC 
v parku A. Sikory v Českém Těšíně  

1. Smluvní strany

Město Český Těšín, 

se sídlem:                   Český Těšín, náměstí ČSA 1/1, PSČ 737  01 

zastoupeno :

Ing. Karínou Benatzkou, vedoucí odboru místního hospodářství

bankovní spojení
Komerční banka, a.s., exp. Český Těšín
č.ú.:


86-6000360257/0100

IČO: 


00297437



DIČ: 


CZ 00297437

ve věcech smluvních:
Ing. Karína Benatzká, vedoucí odboru místního hospodářství

ve věcech technických: Dana Moravcová, referent bytového a nebytového fondu

(dále jen „objednatel“)

Tomáš Raszka, 

odpovědný zástupce:  Tomáš Raszka, majitel firmy
adresa:

739 61 Třinec 1, Oldřichovice 777

bankovní spojení:
Česká spořitelna, a.s. pobočka Třinec

č.ú. 

1680479389/0800

IČO: 

41045998
DIČ: 


CZ6004270580

(dále jen „zhotovitel“)

2. Vymezení předmětu a rozsahu služeb

Zhotovitel se za podmínek stanovených v této smlouvě zavazuje:

1) otevírat – odemykat veřejné WC, včetně jeho odkódování, denně vč. sobot a nedělí 

    ( zavření veřejného WC, včetně zakódování, zajistí provozovatel Restaurace Sikorák   
     v 20:00h ),

2) provádět úklid v prostorech veřejných WC a nejbližšího okolí, denně vč. sobot a nedělí 
 a to před otevřením veřejného WC, od 08:00h do 09.00h,
3) od 09:00h zpřístupnit WC veřejnosti, zahájit provozní dobu,
4) zajistit vybavení veškerými hygienickými předměty v souladu s platnými hygienickými 

    předpisy,
5) nahlásit objednateli opravy a údržbu zařízení.   

3. Kontakty
Za zhotovitele:
Tomáš Raszka 




mobil: 776 667 766

Za objednatele:

Ing. Karína Benatzká – ve věcech smluvních
553 035 500, mobil: 602 722 439

Dana Moravcová – ve věcech technických

553 035 512, 734 395 674
4. Platební podmínky

1) Za zajištění provozu veřejného WC v souladu s čl. 2 přísluší zhotoviteli odměna ve výši
    180,-- Kč /1 den + materiál.
2) K ceně bude připočtena DPH ve výši dle platných právních předpisů.
- 2 –
3) Objednatel je povinen uhradit odměnu za řádně poskytnuté služby na účet zhotovitele na

    základě vystavených faktur do 30 dnů od jejich doručení do sídla objednatele.

5. Ostatní ujednání

1) Při nesplnění povinností souvisejících se zajištěním provozu zařízení se zhotovitel zavazuje 

    objednateli uhradit pokutu ve výši 0,1 % z měsíční fakturované částky za každý den

    nesplnění povinností.

2) Při prodlení se zaplacením faktury objednatelem se tento zavazuje uhradit zhotoviteli úrok

    z prodlení  ve výši 0,1% z měsíční fakturované částky za každý den prodlení.

3) Zhotovitel byl seznámen s obsluhou zabezpečovacího zařízení veřejného WC.
4) Stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem, dohoda plnění odpovídající dani bude

     hrazena přímo na účet správce daně z příjmu podle § 109a zákona o dani z přidané 

     hodnoty.

5) Město Český Těšín informovalo druhou smluvní stranu, že je povinným subjektem ve
    smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv (dále také zákon). Smluvní strany se

    dohodly, že v případě, kdy tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění v registru smluv dle

    zákona, bude subjektem, který vloží smlouvu do registru smluv, Město Český Těšín, a to i

    v případě, kdy druhou smluvní stranou bude rovněž povinný subjekt ze zákona.
6) Smluvní strany prohlašují, že veškeré informace uvedené v této smlouvě nepovažují za     

    informace, které nelze poskytnout při postupu podle předpisů upravujících svobodný   

    přístup k informacím a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli 

    dalších podmínek.

6. Doba plnění

1) Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou od 01.04.2018 do 31.10.2018.

2) Obě smluvní strany jsou oprávněny smlouvu vypovědět bez udání důvodů. Výpovědní   

    doba se sjednává na dobu 1 měsíce od písemného doručení výpovědi druhé straně. 

7. Závěrečná ustanovení

3) Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem 

    01.04.2018.
4) Smlouva je vyhotovena ve dvou originálech. Každá ze smluvních stran obdrží jeden 

    originál.

5) Smluvní strany prohlašují, že souhlasí se shora uvedeným obsahem smlouvy a že tato 

    smlouva byla uzavřena dle jejich pravé a svobodné vůle, bez nucení, omylu nebo za 

    nápadně nevýhodných podmínek, k čemuž na důkaz připojují pod smlouvou své podpisy.

V Českém Těšíně dne 

---------------------





----------------------

za objednatele:




            za zhotovitele:

Ing. Karína Benatzká





Tomáš Raszka

vedoucí odboru místního hospodářství