Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
o KP PROJEKT s.r.o.regionální poradenství KUJCP01B2RXE www.kpprojekt.cz SMLOUVA O DÍLO /uzavřená dle ust. § 2586 a násl. občanského zákoníku/ mezi Sít|a)ž|| cfM/tf KP projekt s.r.o. sídlem Riegrova 1756/51, České Budějovice, PSČ 370 01 IČ: 26064600, DIČ: CZ26064600 zapsaná v obchodním rejstříku KS v Českých Budějovicích, od. C, v.č. 11725 jejímž jménem jedná Ing. Nina Močová, jednatelka společnosti Jihočeský kraj sídlem U Zimního stadionu 1952/2, České Budějovice, PSČ 370 76 IČ: 70890650, DIČ: CZ70890650 jehož zastupuje Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka kraje dále jen „zákazník společně dále jen „smluvní stran/ o obsahu jak následuje: I. Předmět a účel smlouvy 1.1 Smluvní strany sjednaly na základě úplného konsensu o níže uvedených ustanoveních, v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů, a to zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, tuto smlouvu. 1.2 Předmětem této smlouvy je dvoustranný vztah mezi KPP a zákazníkem, jehož obsahem jsou práva a povinnosti smluvních stran související se zhotovením díla. 1.3 Účelem této smlouvy je právní úprava předmětu této smlouvy v souladu svůlí smluvních stran a příslušnými obecně závaznými právními předpisy tak, aby každá smluvní strana nadále jednala ve všech záležitostech souvisejících s předmětem smlouvy při nejvyšší míře právní jistotou. dále jen „KPP a Stránka 1 z 6 *KUJCP01B2RXE* KP PROJEKT s.r.o. iM regionální poradenství www.kpprojekt.cz II. Předmět díla 2.1 KPP se za podmínek dále v této smlouvě uvedených zavazuje zhotovit pro zákazníka zpracování žádosti o podporu projektu „Most ev.č. 151-005 v Liščích Horách před Dačicemi“ do 70. výzvy Vybrané úseky silnic II. a III. třídy - II pro Specifický cíl 1.1 Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) dle podmínek 70. výzvy Integrovaného regionálního operačního programu včetně povinných náležitostí a příloh v předepsaných formách, dle vyhlášených pravidel (včetně podkladů pro studii proveditelnosti), (dále jen ,,dílo“), a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Příloze č. 1 této smlouvy, a zákazník se zavazuje zaplatit za zhotovení díla dohodnutou cenu. III. Provedení a předání díla 3.1 KPP je povinna provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí nejpozději do 23.3. 2018, a v téže lhůtě je povinna předat jej zákazníkovi, který je povinen řádně dokončené dílo převzít. 3.2 Smluvní strany se dohodly, že dílo bude předáno jako hmotně zachycený výsledek tvůrčí činnosti KPP ve formě předepsané podmínkami pro 70. výzvu Integrovaného regionálního operačního programu (IROP). 3.3 Při provádění díla je zákazník povinen poskytnout KPP obchodní součinnost způsobem a v termínech níže uvedených: a) základní podklady k projektu (projektová dokumentace, stavební položkový rozpočet projektu) - do 28.2. 2018, b) další informace k projektu (poskytnuté elektronicky, písemně či osobně) - průběžně. IV. Cena za dílo 4.1 Cena za dílo byla smluvními stranami stanovena dohodou ve výši 60 000 Kč plus DPH (slovy: „šedesát tisíc korun českých plus DPH“), z toho 40 000 Kč plus DPH činí cena za zpracování studie proveditelnosti a 20 000 Kč plus DPH činí cena za zpracování žádosti o dotaci vč. ostatních příloh. KPP vzniká právo na uvedenou odměnu bez ohledu na úspěšnost žádosti o dotaci na projekt. Cenu za dílo je zákazník povinen KPP uhradit na základě faktury KPP obsahující specifikaci účtovaných cen. Číslo bankovní účtu KPP: č. 185 236 924/Ó300, vedený u ČSOB, OP České Budějovice. 4.2 KPP je oprávněn fakturovat cenu díla nejdříve v den odevzdání díla zákazníkovi. 4.3 Uvedená cena za dílo je bez DPH, tato bude kceně připočítána v zákonem stanovené výši a dle platné legislativy v době splnění podmínek nároku k fakturaci viz výše. Stránka 2 z 6 |k KP PROJEKT s.ř.o. V regionální poradenství www.kpprojekt.cz Pokud není stanoveno smluvními stranami jinak, je splatnost faktur vystavených KPP 14 kalendářních dní ode dne vystavení. V případě nedodržení data splatnosti uvedeného na faktuře je dodavatel oprávněn účtovat zákazníkovi úrok z prodlení v dohodnuté, resp. zákonné výši a smluvní pokutu (byla-li sjednána). 4.4 Zákazník je povinen písemně informovat KPP o tom, že dotace na projekt byla poskytovatelem dotace schválena, a to nejpozději 5 dnů poté, co se o této skutečnosti dozví. V. Zmocnění 5.1 V souvislosti s prováděním díla zmocňuje zákazník KPP k jednání s těmito subjekty: a) Centrum pro regionální rozvoj ČR, b) Krajský úřad Jihočeského kraje, c) Další subjekty dotčené realizací projektu. VI. Odpovědné osoby 6.1 Za KPP jsou v souvislosti s touto smlouvou oprávněni jednat: Mgr. Kateřina Kubíčková, Ing. Miroslav Kotoun, Mgr. Nina Močová. 6.2 Za zákazníka je v souvislosti s touto smlouvou oprávněna jednat: Ing. Jitka Liláková. VII. Obecná ustanovení 7.1 Součástí obsahu této smlouvy jsou všeobecné obchodní podmínky KPP, které tvoří Přílohu č. 2 této smlouvy. 7.2 Zákazník souhlasí s tím, aby KPP dle své úvahy použila údaje týkající se této smlouvy o dílo, a to zejména obchodní firmu zákazníka a specifikaci předmětu díla (výše nákladů a dotace apod.), v souvislosti se svou presentací v rámci své podnikatelské činnosti, a dále souhlasí stím, aby KPP tyto údaje zařadila do svých veřejně přístupných obchodních referencí. 7.3 KPP se zavazuje uchovat dokumentaci k předmětu plnění smlouvy po dobu 10 let ode dne podpisu smlouvy a poskytnout všem subjektům provádějícím kontrolu nezbytné podklady a informace týkající se dodavatelských činností souvisejících s projektem objednatele. 7.4 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti nabývá dnem uveřejnění v registru smluv. 7.5 Veškeré dodatky a změny této smlouvy musí být činěny v písemné formě a musí být odsouhlaseny a podepsány oběma smluvními stranami. Stránka 3 z 6 pk KP PROJEKT s.r.o. regionální poradenství www.kpprojekt.cz 7.6 Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž dvě vyhotovení obdrží zákazník a jedno vyhotovení KPP. 7.7 KPP prohlašuje, že skutečnosti uvedené v této smlouvě netvoří předmět jeho obchodního tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a bere na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv způsobem umožňujícím dálkový přístup. 8.1 Tato smlouva obsahuje úplný konsensus smluvních stran o jejím obsahu, a v tomto smyslu také nahrazuje všechny předchozí dohody, ujednání, sliby anebo prohlášení. 8.2 Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely svobodně a vážně, nikoliv v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Dále potvrzují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem řádně přečetly, jejímu obsahu porozuměly, a na důkaz shody o její formě i obsahu připojují své podpisy. Vlil. Závěrečná ustanovení IX. Datum a podpisy smluvních stran V Českých Budějovicích, dn V Českých Budějovicích, dne Příloha: 1) specifikace díla 2) všeobecné obchodní podmínky KPP Stránka 4 z KP PROJEKT s.r.o. regionální poradenství www.kpprojekt. Příloha č. 1 Specifikace díla Předmětem díla je zpracování žádosti o podporu projektu „Most ev.č. 151-005 v Liščích Horách před Dačicemi“ do 70. výzvy dle podmínek 70. výzvy Integrovaného regionálního operačního programu včetně povinných náležitostí a příloh v předepsaných formách, dle vyhlášených pravidel (včetně podkladů pro studii proveditelnosti). Zpracování díla zahrnuje především nutné minimum pro předložení plné žádosti o dotaci dle Příručky pro žadatele platné pro 70. výzvu k předkládání projektů do Specifického cíle 1.1 Integrovaného regionálního operačního programu, a to: a) zpracování elektronické žádosti v aplikaci MS2014+ (resp. IS KP14+) - zajišťuje plně KPP na základě informací a podkladů poskytnutých zákazníkem; b) kompletaci žádosti a případně zajištění povinných příloh žádosti: 1. plná moc nebo usnesení krajského zastupitelstva - dodá zákazník, 2. dokumentace k výběrovým a zadávacím řízením provedeným před podáním zadosti - dodá zákazník, 3. územní rozhodnutí/ stavební povolení s jednoznačným vyznačením nabytí právní moci - dodá zákazník, 4. projektová dokumentace nutná dle stavebního zákona k územnímu rozhodnutí/ stavebnímu povolení, příp. realizační dokumentace - dodá zákazník, 5. podrobný stavební rozpočet projektu - dodá zákazník, 6. studie proveditelnosti. - zpracuje KPP na základě informací a podkladů poskytnutých zákazníkem, 7. doklady k výkupu nemovitostí (je-li relevantní) - dodá zákazník, 8. doklady o prokázání vlastnických vztahů (je-li relevantní) - dodá zákazník. Stránka 5 z X KP PROJEKT s.r.o. regionální poradenství www.kpprojekt.cz Všeobecné obchodní podmínky společnosti KP projekt s.rjj., IČ: 260 64 600, sídlem České Budějovice, Riegrova 1756/51, PSČ 370 01 (dále jen „KPP") 1. Platnost: Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP") platí pro všechny právě probíhající, jakož i budoucí obchodní případy mezi KPP a zákazníkem. Zákaz- níkem se pro účely těchto VOP rozumí jakýkoliv subjekt bez ohledu na jeho smluvní označení, s nímž KPP uzavírá obchodní smlouvu, která se dle výslov- ného odkazu řídí těmito VOP. Objednáv- kou díla či poradenské služby od KPP uznává zákazník platnost a závaznost těchto VOP. Kontraktace a smluvní vztahy týkající se zhotovení díla a poskytování služeb ze strany KPP, se řídí výhradně těmito VOP; odlišné obchodní podmínky předložené zákazníkem nejsou pro obchodní případy s KPP závazné, ledaže by byla jejich platnost výslovně ze strany KPP uznána v písemné formě. Ujednání obsažená v obchodní smlouvě mají přednost před obsahově kolizním ustanovením ve VOP. 2. Uzavření smlouvy: Veškeré cenové nabídky, ceníky a položkové rozpočty KPP jsou do uzavře- ní smlouvy nezávazné. Předmětem smlouvy jsou pouze plnění a výkony KPP uvedené v potvrzené objednávce nebo smlouvě o dík) či smlouvě o poskytování odborného poradenství (dále jen „ob- chodní smlouva"). Potvrzením objed- návky díla čí poskytnuti' poradenské služby je uzavřena obchodní smlouva a objednávku již nelze odvolat. Obchodní smlouva se považuje rovněž za uzavře- nou, pokud KPP zahájí v přiměřené lhůtě od obdržení objednávky kroky bezpro- středně vedoucí k její realizaci. Ústní nebo telefonické dohody s KPP jsou platné, pouze následuje-li jejich písemné potvrzení. Zrušení a změny obchodních smluv lze provádět pouze po předcho- zím písemném souhlasu KPP. 3. Ceny: Ceny stanovené v obchodní smlouvě jsou vždy uváděny bez jakýchkoliv nepřímých daní či poplatků (např. DPH). KPP je oprávněna k cenám účtovat daně a poplatky dle obecně závazného právního předpisu. 4. Dodání díla a výkonů: Pokud nedojde k předání díla, poskytnu- ti' poradenských služeb nebo jiných výkonů (dáte jen „obchodní výkon") bezprostředně po jejich objednání zákazníkem, vyplývají dodací termíny a ihůty z obchodní smlouvy nebo ze zvláštního sdělení od KPP. Veškeré sjednané dodací termíny a Ihůty jsou stanoveny ve prospěch KPP. Dodací termíny a Ihůty stanovené pro poskytnu- tí obchodních výkonů jsou přibližné a platí od okamžiku účinnosti obchodní smlouvy. Prodlení s dodržením dodacího termínu nebo Ihůty ze strany KPP trvající do 5 pracovních dnů budiž považováno za nepodstatné porušení obchodní smlouvy; teprve po uplynutí této doby může zákazník po stanovení další dodatečné Ihůty k plnění obchodních výkonů, minimálně však v délce 10 dnů, od obchodní smlouvy odstoupit Ustano- vení předchozí věty neplatí, pokud z obchodní smlouvy vyplývá, že opoždě- né plnění by bylo v rozporu s účelem obchodního výkonu. Zákazník je povinen poskytnout KPP součinnost, spočívající zejména v předání veškerých podkladů a sdělení relevantních informací nezbyt- ných pro realizaci obchodních výkonů (dále jen „obchodní součinnost'). Po dobu, kdy je zákazník v prodlení s poskytnutím obchodní součinnosti, neběží dodací Ihůty a Ihůty stanovené k poskytnutí obchodního výkonu ze strany KPP, resp. se tyto Ihůty prodlužují o dobu prodlení na straně zákazníka. Prodlením s poskytnutím obchodní součinnosti se rozumí takový případ, kdy zákazník KPP nepředá požadované informace či podklady do 3 pracovních dnů ode dne, kdy o ně bude ze strany KPP požádán. Pro případ dodatečných změn obchodního výkonu z důvodů na straně zákazníka se dodací Ihůty přimě- řeně prodlužují. Zákazníkovi nevznikají v důsledku takovýchto prodloužení dodacích lhůt vůči KPP žádné sankční nároky. KPP neodpovídá zákazníkovi za škodu vzniklou zpožděním s dodáním obchod- ního výkonu v důsledku okolností vylučující odpovědnost (vis maior) nebo z jiných důvodů, které jsou jen obtížně ovlivnitelné. Obchodní výkon je pova- žován za splněný v termínu, jestliže je na konci sjednané dodací Ihůty připra- ven k předání resp. poskytnutí zákazní- kovi v dohodnuté formě a na smluve- ném místě. Nebude-li ujednáno jinak, KPP předává resp. poskytuje obchodní výkon zákazníkovi ve formě písemného dokumentu v místě svého sídla nebo v sídle organizační složky KPP, pokud z obchodní smlouvy vyplývá, že obchod- ní výkon bude realizován v této organi- zační složce. 5. Povinnost upozornění: Podklady a informace, které musí být zákazníkem dodány KPP v rámci ob- chodní součinnosti, je zákazník povinen předat řádně a včas tak, aby KPP mohla tyto podklady a informace před začát- kem realizace obchodního výkonu event. v jejím průběhu účelně využít. KPP sdělí zákazníkovi nedostatky v obchodní součinnosti a udělí mu poučení, jakým způsobem a v jaké lhůtě je má odstranit Jestliže zákazník neodstraní nedostatky v obchodní součinnosti v souladu s poučením KPP, odpovídá za následky způsobené nedostatkem obchodní součinnosti sám. 6. Úhrady a platby: Aktuální platební podmínky KPP jsou uvedeny na každé faktuře. Splatnost faktur KPP činí 15 dnů ode dne jejich vystavení, nebude-li v obchodní smlouvě dohodnuto jinak. Platby zákazníka se považují za uskutečněné dnem, kdy jsou připsány ve prospěch bankovního účtu KPP, nebo v případě platby v hotovosti, dnem zaplacení v pokladně KPP. Příchozí platby od zákazníka budou započteny postupně na úhrady nejstarších pohle- dávek, a to nejdříve na jejich příslušen- ství. . Při prodlení zákazníka s úhradou ceny za obchodní výkon je KPP oprávněna nárokovat náhradu skutečně vzniklé škody a účtovat zákonný úrok z prodlení. Zákazník se zavazuje pro případ prodlení s úhradou jakékoliv platby nahradit KPP účelně vynaložené náklady za upomínky o zaplacení a vymáhání úhrady právní cestou. Obzvláště je zákazník povinen nahradit KPP odměnu pověřené osoby provádějící na účet KPP inkaso neuspo- kojených pohledávek. U jednotlivě účtovaných dílčích obchod- ních výkonů či jejich vývojových fázích je KPP při prodlení zákazníka s úhradou jakékoliv faktury oprávněna odepřít plnění dalších obchodních výkonů, a to až do úplného zaplacení pohledávek, s jejichž úhradou se zákazník ocítí v prodlení. Při prodlení zákazníka s úhradou jakékoliv platby ve prospěch KPP se stávají okamžitě splatné i všechny ostatní dosud nesplatné pohle- dávky KPP za zákazníkem. Stejné účinky má zastavení plateb ze strany zákazníka, zjištění úpadku zákazníka insolvenčním soudem nebo nařízení exekuce či jiné formy nuceného splnění rozhodnutí směřující proti zákazníkovi. Má-li obchodní výkon vady a je-li tím obchodní smlouva porušena nepodstat- ným způsobem, je zákazník povinen dodržet smluvené platební podmínky. Zákazník nemá právo na vzájemný zápočet svých pohledávek vůči pohle- dávkám KPP, s výjimkou pohledávek, pro které bude právo zápočtu písemně s KPP dohodnuto, nebo pohledávek soudem pravomocně přiznaných. Pohledávky zákazníka vůči KPP nesmí být bez písemného souhlasu KPP postoupeny třetí osobě. 7. Odstoupení, vady výkonů: V případě podstatného porušení obchodní smlouvy zákazníkem je KPP oprávněna od obchodní smlouvy odstoupit Za podstatné porušení obchodní smlouvy se pro tento účel rozumí zejména (a) prodlení zákaznfca s poskytnutím obchodní součinnosti, (b) porušování závazných podmínek dotačnto programu, v jehož rámci KPP poskytuje zákazníkovi obchodní výkon, i přes před- chozí výzvu KPP k nápravě, (c) prodlení zákazníka s převzetím obchodního výkonu nebo (d) prodlení zákazníka s úhradou faktur KPP po dobu delší než 14 dnů. KPP je oprávněna od smlouvy odstoupit rovněž v případě zastavení plateb zákazníka svým věřitelům nebo zjištění úpadku zákazníka insolvenčním soudem. Objednávka obchodního výkonu je ze strany zákazníka považována za potvr- zení jeho platební schopností. Vyskyt- nou-K se později skutečností, které zpochybňují zákazníkovu platební schopnost, může KPP podle své volby vázat plnění z obchodní smlouvy na platbu předem nebo na dostatečné zajištění platby v přiměřené lhůtě a po marném uplynutí této Ihůty může KPP od obchodní smlouvy odstoupit Zákazník může odstoupit od obchodní smlouvy pouze z důvodu podstatného porušení obchodní smlouvy ze strany KPP. Za podstatné porušení obchodní smlouvy ze strany KPP budiž považová- no poskytnutí obchodního výkonu s vadou, která není odstranitelná výmě- nou nebo opravou, a snížení ceny pro zákazníka není účelné. Nároky zákazníka na náhradu škody mohou být zákazní- kem uplatněny pouze tehdy, když se KPP ocitne v prodlení s plněním povin- ností vyplývajících z odpovědností za vady obchodního výkonu. Právo zákazníka z vad obchodního výkonu zaniká, jestliže zákazník nepodá písemnou zprávu KPP o vadách do tří pracovních dnů ode dne, Idy: (1) vady zjistil, (2) při vynaložení odborné péče měl vady zjistit při prohlídce, kterou je povinen uskutečnit, nebo (3) vady mohly být zjištěny později při vynaložení odborné péče, nejpozději však do 1 měsíce ode dne předání resp. poskytnutí obchodního výkonu. Pro případ, že zákazník poruší povinnost vyplývající z obchodní smlouvy, jejíž potušení je dle tohoto bodu VOP důvo- dem pro odstoupení od obchodní smlouvy ze strany KPP, je zákazník povinen zaplatit na účet KPP smluvní pokutu ve výši 50 % z celkové ceny obchodního výkonu bez DPH, a to do tří dnů od doručení odstoupení KPP od obchodní smlouvy zákazníkovi. Tím není dotčeno právo KPP na náhradu vzniklé škody v plné výši. 8. Kvalita obchodních výkonů: Je-li obsahem závazku KPP dle obchodní smlouvy povinnost zpracovat pro zákazníka žádost o dotaci, návratnou finanční výpomoc nebo jakýkoliv jiný příspěvek k financování záměru zákazní- ka ze zdrojů státního rozpočtu, státních fondů, fondů Evropské unie nebo jakýchkoliv jiných dotačních zdrojů třetích subjektů (dále jen „žádost o dotaci"), odpovídá KPP zákazníkovi pouze za formální správnost žádosti a za její přijatelnost z hlediska souladu záměru zákazníka s účelovým zaměře- ním a podmínkami daného dotačního zdroje. KPP však neodpovídá zákazníko- vi za neúspěch žádostí o dotaci z důvodu nesplnění požadavků progra- mu dotačního zdroje na základě vyhod- nocení věcné stránky záměru poskytova- telem dotace podle stanovených kritérií (hodnocení vlastností zákazníka jako žadatele, hodnocení kvalitativní a ekonomické stránky záměru, hodnocení významu záměru apod.). Jako garantované vlastnosti obchodních výkonů platí jen takové vlastnosti, které byly ze strany KPP deklarovány. Úprava, doplnění nebo modifikace obchodního výkonu zákazníkem nebo třetí osobou znamená vyloučení veške- rých záručních nároků, nároků na náhradu škody a nároků z odpovědností za vady na straně zákazníka. Povinnosti KPP plynoucí ze záruky zanikají vždy uplynutím zákonné nebo dohodnuté záruční doby. Garance nad rámec záruky nebo garan- ce doplňující záruku vyžaduje zvláštní písemnou dohodu. 9. Autorské právo, mlčenlivost: Obchodní výkony zůstávají po předání zákazníkovi součástí duševního vlastnic- tví KPP. Zákazník má však neomezené právo užití obchodního výkonu pro svůj vlastní prospěch. KPP je oprávněna poskytnout obchodní výkon i jiným osobám nežli zákazníkovi, pokud to nezakazuje obchodní smlouva. Veškeré informace týkající se zákazníka, které se KPP stanou v souvislosti s realizací obchodní smlouvy známé, mají důvěrný charakter. Tyto informace nesmí KPP využít jinak nežli k naplnění obchodní smlouvy, tj. zejména je nesmí využít pro svůj vlastní prospěch nebo prospěch 3. osoby. 10. Veřejné zakázky: V případě sjednání obchodní smlouvy v rámci zadávacího řízení veřejné zakázky, koncesního řízení nebo ob- chodní veřejné soutěže platí tyto VOP jen v té míře, ve které neodporují zadávací dokumentaci veřejné zakázky, koncesní dokumentaci, zadání obchodní veřejné soutěže a obecně závaznému právnímu předpisu upravujícímu účast v zadávacím d koncesním řízení nebo v obchodní veřejné soutěži. 11. Ostatní ustanovení: Pro všechny obchodní případy - ob- chodní smlouvy platí český právní řád. Jako místně příslušný soud pro řešení sporů smluvních stran je dohodnut v závislosti na konkrétní věcné přísluš- nosti buď Okresní nebo Krajský soud v Českých Budějovicích. Pokud by jednotlivá ustanovení těchto VOP byla neplatná, neúčinná nebo nerealizovatelná nebo se neplatnými, neúčinnými nebo nerealizovatelnými stanou, nebude tím dotčena platnost, účinnost nebo realizovatelnost VOP obecně; KPP a zákazník v tomto případě nahradí neplatná, neúčinná nebo nerealizovatelná ustanovení platnými, účinnými nebo realizovatelnými ustano- veními, která budou pokud možno nejlépe nahrazovat neplatností, neúčin- ností nebo nerealizovatelností dotčená ustanovení, přičemž KPP a zákazník budou přihlížet k jejich původnímu účelu a smyslu. Všechna ujednání, kterými se mění Stránka 6 z