Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5063552: Smlouva o dílo na PD "Neratovice-Byškovice, veřejné osvětlení chodníku

Příloha Scann_podepsane_smlouvy.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KMBT_C224-20180323113146


SMLOUVA O DÍLO č. 2018/0221
uzavřená podle § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník

I.
SMLUVNÍ STRANY

1.1. Objednatel:

Smluvní zástupce:
IČ:

Technický zástupce:

Bankovní spojení:

1.2. Zhotovitel:

Smluvní a technický zástupce:

IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:

Město Neratovice 
Kojetická 1028 
277 11 Neratovice
Mgr. Lenka Mrzílková, starostka města 
002 37 108

NOZA, s.r.o.
Huťská 229 
272 01 Kladno

olečnosti

247 67 417 
CZ24767417

Libor Bochořák, jednatel sp 

e-mail: info@nozasro.cz

II.
PŘEDMĚT DÍLA

2.1. Předmětem plnění zakázky díla je závazek zhotovitele vypracovat projektovou dokumentaci (dále 
jen ,,PDki) „Nera to vice-Byško vice, veřejné osvětlení chodníku podél komunikace I/9“.

2.2. Smluvní strany se dohodly, že rozsah projektové dokumentace je následující:
Jednostupňová PD veřejného osvětlení pro zajištění vydání územního rozhodnutí a provedení 
stavby včetně výkazu výměr a kontrolního položkového rozpočtu. Zpracování PD bude dle 
požadavků zadavatele a dle cenové nabídky ze dne 06.03.2018.

2.3. Projektová dokumentace bude zpracována v rozsahu dle vyhlášky č. 499/2006 Sb. v aktuálním 
znění a příslušné prováděcí vyhlášky a bude zhotoviteli předáno v následující formě a množství:
Jednostupňová PD veřejného osvětlení pro zajištění vydání územního rozhodnutí a provedení 
stavby včetně výkazu výměr a kontrolního položkového rozpočtu:
• 6 x PD v tištěné podobě
• 1 x PD v digitální podobě (ve formátech .pdf a .xls) na CD

III.
CENA DÍLA

3.1. Cena díla je stanovena v souladu s obecně závaznými právními předpisy jako smluvní a je stranami 
sjednána ve výši:

65 568,- Kč bez DPH 

79 337,28 Kč vč. DPH

Smlouva o dílo č. 2018/0221 Stránka 1 (celkem 4)

mailto:info@nozasro.cz


IV.
TERMÍNY PLNĚNÍ

4.1. PD zhotovitel předá objednateli ve lhůtě do 10 týdnů od podpisu smlouvy.
4.2. Dílo bude předáno v podobě dle čl. TI, odst. 2.3 této smlouvy v sídle objednatele. Zhotovitel se 

zavazuje vyzvat objednatele k převzetí díla nejpozději pět dní před předpokládaným termínem 
předání díla.

4.3. O předání díla bude stranami sepsán předávací protokol.

V.
PLATEBNÍ PODMÍNKY, FAKTURACE

5.1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu díla na základě faktury vystavené zhotovitelem.

5.2. Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu po dokončení díla.
5.3. Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství nebo druhu provedených 

prací a dodávek, je zhotovitel oprávněn fakturovat pouze práce, u kterých nedošlo k rozporu.
5.4. Objednatel je oprávněn, odmítnout uhradit předloženou fakturu, jestliže dílo nebude řádně a včas 

zhotovitelem předáno bez vad a nedodělků, resp. pokud zhotovitel neodstraní vady a nedodělky 
díla, které objednatel tomuto vytkne v protokolu při převzetí díla, nebo vytkne-li je ve lhůtě pro 
úhradu faktury. Nastane-li předvídaná situace, není objednatel v prodlení se splněním svého 
peněžního dluhu a zhotovitel nemá právo na úhradu úroků z prodlení z fakturované ceny.

5.5. Fakturu doručí zhotovitel nejpozději do 14 dnů od předání díla v souladu s bodem 5.4 výše.
5.6. Faktura, resp. daňový doklad bude obsahovat veškeré náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb. ve 

znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že lhůta splatnosti faktury činí 
30 dní ode dne jejího doručení na adresu objednatele. Závazek objednatele zaplatit faktum je 
splněn připsáním fakturované částky na účet zhotovitele u jeho banky.

5.7. Veškerá dokumentace, podklady, materiály či jiné výstupy (dále jen „dispozice4"), které jsou 
výsledkem plnění jakéhokoliv výkonu zhotovitele, jsou až do úplného zaplacení sjednané ceny za 
příslušný výkon, výlučným majetkem zhotovitele, s výjimkou dispozic, které zhotoviteli poskytnul 
objednatel ve smyslu splnění své smluvní součinnosti vyplývající z ust. bodu 8.2 smlouvy, které 
zůstávají ve vlastnictví objednatele, nebudou-li poskytnuty správním orgánům pro výkon veřejné 
správy.

VI.
ZÁRUČNÍ DOBA, ODPOVĚDNOST ZA VADY

6.1 Zhotovitel odpovídá za to, že předaná projektová dokumentace je vypracovaná podle příslušných 
ČSN a dalších předpisů a že má vlastnosti pro tuto projektovou dokumentaci obvyklé. Zhotovitel na 
předmět díla dle této smlouvy poskytuje zámku 24 měsíců. Zámční doba začne běžet dnem předání 
a převzetí díla objednatelem, tj. datem podpisu protokolu o předání a převzetí.

6.2 Objednatel má z titulu odpovědnosti zhotovitele za vady právo na bezplatné odstranění vad 
projektové dokumentace.

6.3 Vady projektové dokumentace zjištěné během zámční doby, je zhotovitel povinen odstranit, na 
základě písemného oznámení vad objednatele a to ve lhůtě sjednané s objednatelem, jejíž délka 
však bude maximálně 30 dnů. Za každý započatý den z prodlení s odstraněním vady ve lhůtě 
sjednané s objednatelem, je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 500 Kč.

6.4 Zhotovitel přitom neodpovídá za vady, jež mají svůj původ v podkladech objednatele nebo 
spočívají v jeho nevhodných pokynech, na jejichž dodržení i přes zhotovitelovo upozornění na 
jejich nevhodnost trval. Bude-li zhotovitelem zjištěna vada v podkladech objednatele, je povinen na 
tyto vady objednatele upozornit, jestliže by mu podle odborné péče ve smyslu lege artis byly či 
měly být známy.

6.5 Další otázky ohledně zámky na dílo se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Smlouva o dílo č. 2018/0221 Stránka 2 (celkem 4)



6.6 Zhotovitel odpovídá za škodu, která z důvodu porušení nebo nedodržení jakékoliv jeho povinnosti 
spojené s předmětným dílem, ať již plynoucí z této smlouvy či obecně závazných právních 
předpisů, vznikne objednateli. Odpovědností za škodu není dotčeno právo objednatele uplatnit 
smluvní pokuty dle čl. VII. smlouvy, ani povinnost zhotovitele, předat objednateli dílo řádně a včas.

VII.
SMLUVNÍ POKUTY, SANKCE

7.1 V případě, že zhotovitel nedodrží termín předání díla bez vad a nedodělků ve smluveném rozsahu, 
zavazuje se zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny díla ve smyslu čl. IV. 
odst. 4.1 za každý den prodlení s jeho předáním.

7.2 Zhotovitel není povinen platit smluvní pokutu dle předchozího odstavce zejména v těchto 
případech:
7.2.1 existence překážek dle § 2913 NOZ, které jsou důvodem pro zproštění povinnosti k náhradě 

škody, vzniklých na straně objednatele,
7.2.2 působení vyšší moci,
7.2.3 prodlení objednatele s plněním jeho závazků sjednaných v čl. VIII této smlouvy,
7.2.4 prodlení objednatele se zaplacením peněžitých závazků.

7.3 Při prodlení objednatele s úhradou peněžitého plnění dle této smlouvy je tento povinen zaplatit 
zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení od data splatnosti 
faktury resp. zálohy do zaplacení, na jejímž základě se dostal objednatel do prodlení s jejím 
zaplacením ve smlouvou stanovené lhůtě.

7.4 Objednatel není v souladu s ustanovením bodu 5.4 čl. V smlouvy povinen platit smluvní pokutu, 
jestliže zhotovitel předá dílo nebo jeho část s vadami a nedodělky, které budou zjištěny 
objednatelem po převzetí díla ve smyslu čl. IV bodu 4.2 smlouvy, či které budou v reklamačním 
řízení vytknuty (uplatněny) u zhotovitele v souladu s čl. VI. bodu 6.3 smlouvy v záruční době 
uvedené v bodu 6.2 čl. VI.

7.5 Sjednání smluvní pokuty nemá vliv na povinnost objednatele anebo zhotovitele ke splnění 
povinnosti zajištěné smluvní pokutou a zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo stran, 
požadovat náhradu škody v rozsahu, v jakém vzniklá škoda převyšuje smluvní pokutu sjednanou 
pro případ porušení dané povinnosti; to neplatí v případě, že škoda způsobená zhotoviteli 
nezaplacením faktury objednatelem je kryta výší úroku z prodlení.

VIII.
SOUČINNOST OBJEDNATELE

8.1 Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli potřebnou součinnost.
8.2 V rámci poskytnutí součinnosti předá objednatel zhotoviteli zejména následující dokumenty:

8.2.1 případné projektové dokumentace zpracované třetími stranami,
8.2.2 podklady a vyjádření k rozpracované dokumentaci či jiné doplnění informací.

8.3 Objednatel se zavazuje poskytnout výše uvedené dokumenty a vyjádření na základě výzvy 
zhotovitele do pěti (5) dnů od této výzvy.

IX.
PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA

9.1 Řádné splnění povinnosti zhotovitele provést dílo se osvědčuje protokolem (zápisem) o předání 
a převzetí díla podepsaným oběma smluvními stranami (dále jen Doklad o převzetí). Zápis má 
právní účinky takového osvědčení pouze v tom případě, že obsahuje prohlášení objednatele, že dílo 
přejímá včetně všech potřebných dokladů a bez zjevných vad a nedodělků (ve smyslu vzniku 
dalších práv a povinností stran daných touto smlouvou (např. právo na odstranění vad, právo na 
smluvní pokutu, právo na náhradu škody).

Smlouva o dílo č. 2018/0221 Stránka 3 (celkem 4)



9.2 Zhotovitel je oprávněn splnit dílo i před sjednanou dobou.
9.3 Objednatel je povinen dílo převzít. Odmítne-li objednatel bezdůvodně potvrdit převzetí díla nebo 

nedostaví-li se objednatel k převzetí v termínu stranami sjednaném nebo určeném v předchozí 
písemné výzvě zhotovitele, považuje se dílo za řádně dokončené a předané (záležitost za 
obstaranou) 14. pracovní den po marném uplynutí tohoto termínu.

X.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněných zástupců obou smluvních 
stran.

10.2. Obě strany prohlašují, že došlo k dohodě o celém rozsahu této smlouvy.
10.3. Tuto smlouvu lze měnit jen vzájemnou dohodou smluvních stran, a to pouze formou písemných 

dodatků. Ustanovení bodu 6.3 čl. VI. smlouvy o dohodě o lhůtě k odstranění vad tím není dotčeno.
10.4. Tato smlouvaje vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a jeden zhotovitel.
10.5. Obě smluvní strany prohlašují, že se seznámily s celým textem smlouvy včetně příloh a s celým 

obsahem smlouvy souhlasí. Současně prohlašují, že tato smlouva nebyla sjednána v tísni ani za 
jinak jednostranně nevýhodných podmínek.

10.6. Zánikem práv a povinností z této smlouvy (zánik smlouvy) není dotčeno právo strany, uplatnit 
proti druhé straně již vzniklé právo na smluvní pokutu či náhradu škody.

10.7. Zhotoviteli se zakazuje, převést své pohledávky vůči objednateli, práva a povinnosti z této 
smlouvy, či celou smlouvu, na třetí osobu či osoby bez písemného souhlasu objednatele; poruší-li 
zhotovitel tuto smluvní povinnost, je povinen, uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši sjednané 
ceny včetně DPH. Pro tuto smluvní pokutu jinak platí ust. bodu 7.5 čl. Vil. výše a bodu 10.6 tohoto 
článku.

10.8. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv Města 
Neratovice, a byla přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, 
v původním a neanonymizováném znění, obsahující především údaje o smluvních stranách, 
předmětu dohody a data jejího uzavření včetně osobních a jiných údajů podléhajících regulaci 
předpisů zákona č. 101/2000 Sb. Rovněž tak strany souhlasí se zveřejněním této smlouvy 
v intencích předpisů zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v pozdějším znění; předchozí věta 
platí obdobně.

XV.
SEZNAM PŘÍLOH

Níže uvedené přílohy jsou nedílnou součástí smlouvy: 
cenová nabídka

V Neratovicích 1 9 -03- 2018

Smlouva o dílo č. 2018/0221 Stránka 4 (celkem 4)



Zpracovatel:

Zastoupená:

Vyřizuje:

Objednatel:

Název nabídky:

Číslo zakázky:

Výtisk číslo: 

Počet listů: 

Počet příloh:

NOZA, s.r.o.
Huťská 229, 272 01 Kladno

IČ: 24767417; DIČ: CZ24767417

tel: +420 312 245 114; e-mail: info@nozasro.cz

Datová schránka: h8mwkgu

Č. ú.: 5828273001/5500 (Raiffeisenbank, a.s.)

Reg. v obch. rejstříku u Městského soudu v Praze pod spis. značkou C 172651 

Libor Bochořák, jednatel společnosti

Ing. Petr Košut 

Tel.:+420 777 120 393

Město Neratovice
Kojetická 1028, 277 11 Neratovice 

IČ: 00237 108; DIČ: CZ 00237108 

Č. ú.: 27-0460018359/0800 

email: meu@neratovice.cz

Neratovice-Byškovice, veřejné osvětlení 
chodníku podél komunikace 1/9

2018037PN

1

3

0

mailto:info@nozasro.cz
mailto:meu@neratovice.cz


Neratovice Byškovice, veřejné osvětlení chodníku podél komunikace 1/9

OBSAH

1 Úvod.......................................................................................................................................................... 2
2 Předmět nabídky...................................................................................................................................... 2
3 Projektová dokumentace/podklady pro zpracování nabídky................................................................ 2
4 Lhůty plnění...............................................................................................................................................2
5 Cenová nabídka/termín realizace............................................................................................................ 3
6 Spolupůsobení objednatele.................................................................................................................... 3

1 I 3NOZA, s.r.o., Huťská 229, 272 01 Kladno



Neratovice-tfyskovií.e, veřejne osvětleni chodníku podál komunikace 1/9

1 ÚVOD

Platnost nabídky je 90 dní. Tato nabídka je považována za důvěrný materiál mezi nabízejícím a 
poptávajícím. Z tohoto důvodu jsou všechny informace obdržené kteroukoli stranou během trvání 
platnosti této nabídky považovány druhou stranou za obchodní tajemství a nebudou prozrazeny 
příjemcem žádné třetí straně bez předešlého písemného souhlasu strany dodávající tyto informace, ledaže 
bude prokázáno, že v době příjmu informace byla tato příjemci známa, nebo že se jedná o obecně známou 
skutečnost.

2 PŘEDMĚT NABÍDKY

Předmětem nabídky je zpracování projektové dokumentace „NERATOVICE-BYŠKOVICE, VEŘEJNÉ 
OSVĚTLENÍ CHODNÍKU PODÉL KOMUNIKACE 1/9" v rozsahu:

Předprojektová příprava 
Místní šetření
Zpracování jednostupňová projektové dokumentace veřejného osvětlení pro zajištění vydání 
územního rozhodnutí a provedení stavby včetně výkazu výměr a kontrolního položkového 
rozpočtu
Inženýrská činnost a získání vyjádření dotčených orgánu státní správy 
Zajištění podkladů pro majetkoprávní vypořádání 
Výkon autorského dozoru na výzvu objednatele

Předmětem nabídky není:
Majetkové vypořádání

3 PROJEKTOVÁ DOKUMENTACE/PODKLADY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY

Dílo bude zhotoviteli předáno v následující kvalitě a množství:

jednostupňová projektová dokumentace veřejného osvětlení pro zajištění vydání územního 
rozhodnutí a provedení stavby včetně výkazu výměr a kontrolního položkového rozpočtu:

- 6x PD v tištěné podobě,
- lx PD v digitální podobě (ve formátu pdf.) na CD.

4 LHŮTY PLNĚNÍ

- 10 týdnů od podpisu SOD

2 i 3NOZA, s.r o., Huťská 229, 272 0] Kladno



Neratovice Byškovice. veřejné osvětlení chodníku podél komunikace 1/9

5 CENOVÁ NABÍDKA/TERMÍN REALIZACE

PROJEKČNÍ ČINNOST

Kč Výkonová fáze - typ 
projektu

jednostupňová projektová dokumentace 
veřejného osvětlení pro zajištění vydání 
územního rozhodnutí a provedení stavby 
včetně výkazu výměr a kontrolního 
položkového rozpočtu

65 568

Cena nabízených projektových prací 65 568,00 Kč bez DPH

- Autorský dozor- cena 690 Kč/hod bez DPH, AD bude dohodnut na základě objednávky investora. 

Cena bude fakturována na základě skutečně provedených prací.
Nabídková cena je stanovena jako pevná a nepřekročitelná po celou dobu plnění zakázky, pokud se 

obě strany nedomluví na její případné změně. Dokončení bude deklarováno předávacím protokolem.

6 SPOLUPŮSOBENÍ OBJEDNATELE

Objednatel předá ke dni zahájení prací dále uvedené podklady a informace:
- Podepsanou plnou moc pro jednání s úřady státní správy
- Předání dalších podkladů a vyjádření k rozpracované dokumentaci či jiné doplnění informací 

provede objednatel do 5 dnů od vyžádání.

V Kladně, dne cíW

3 I 3NOZA. s r.o.. Huťské 229. 27? Oj Kladno