Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Servisní smlouva Smluvní strany : 1. Zhotovitel : EKOFROST spol. s r.o. Dolní Novosadská 43, 779 00 Olomouc Zastoupena: Ing. Jiřím Komárkem IČO: 04557531 DIČ: CZ04557531 Číslo účtu: 4147916329/0800 ( dále jen „Zhotovitel“ ) 2. Objednatel : Vincentinum – poskytovatel sociálních služeb Šternberk příspěvková organizace Sadová 1426/7, 785 01 Šternberk Zastopena: Mgr. Karlem Ryjáčkem IČO: 75004429 Číslo účtu: 27-4175000297/0100 (dále jen „Objednatel“ ) uzavřely spolu níže uvedenou servisní smlouvu na zajišťování servisu prádelenské technologie. I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností shora specifikovaných smluvních stran tak, aby objednateli byly zajištěny včas a kvalitní služby poskytované zhotovitelem. Zhotovitel zajistí na základě této smlouvy servisní služby prádelenské technologie . II. Cena služby Na závěr každého servisního zásahu bude sepsána opravenka, na které bude uveden: · rozsah prací servisního zásahu s hodinovou sazbou 350,- Kč · seznam použitých náhradních dílů · cestovné se sazbou 10,- Kč / km Takto sepsaný a odpovědnými zástupci potvrzený výkaz bude sloužit jako podklad pro vystavení faktury zhotovitelem. Objednatel uhradí každou fakturu plynoucí z této smlouvy do 14 dnů na účet zhotovitele. III. Podmínky poskytování servisních prací Zhotovitel zajistí, poskytování servisních a poradenských služeb na základě telefonické výzvy objednatele. Nástup na servisní zásah bude do 48 hodin, v případě havárie do 24 hodin od přijaté výzvy objednatele v pracovních dnech. Odlišný termín nástupu může být dohodnut mezi odesílatelem a příjemcem výzvy. Výzva k servisnímu zásahu v rámci této smlouvy je považována za objednávku k servisnímu zásahu. Zhotovitel se zavazuje k dodání náhradních dílů pro prováděné opravy v co nejkratší lhůtě. Zhotovitel bude zdarma poskytovat objednateli (pověřenému pracovníkovi) veškeré technické údaje a konzultace, které bude potřebovat tento pracovník pro zodpovědné posouzení technického stavu prádelny nebo její části resp. pro přípravu specifikace náhradních dílů. Zhotovitel bude zajišťovat veškerou potřebnou technickou dokumentaci ke strojům, jakož i kvalifikované poradenství v oblasti plánování obměn strojů s ohledem na jejich technický stav. IV. Doba trvání smlouvy Tato smlouva nabývá účinnosti ke dni 1.4.2018 a je uzavřena na dobu neurčitou. Výpovědní lhůta je tři měsíce a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Během výpovědní lhůty zůstávají v platnosti všechny právní úkony, které obě strany učinily na základě této smlouvy. Obě strany se zavazují vypořádat během výpovědní lhůty všechny vzájemné finanční závazky tak, aby k datu ukončení platnosti této smlouvy byly vzájemné závazky zcela vypořádány, což obě strany potvrdí společným zápisem. V. Závěrečná ujednání Pro vztahy neupravené touto smlouvou se přiměřeně užijí příslušná ustanovení zák. č. 513/1991 Sb. - obchodního zákoníku. Veškeré změny a dodatky k této smlouvě musí mít písemnou formu a musí být opatřeny podpisy oprávněných zástupců smluvních stran. Na důkaz skutečnosti, že tato smlouva vyjadřuje jejich svobodnou a pravou vůli, připojují smluvní strany své podpisy. Ve Šternberku dne 26.3.2018 Olomouci dne: 26.3.2018 ------------------------------------- --------------------------------------- za odběratele za zhotovitele