Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUJCP01B3645 Č. smlouvy zadavatele stavby: SON/OVZI/Ol6/18 Č. smlouvy koordinátora: 18TD10021 Smluvní strany: název: sídlo: zastoupený: IČO: DIČ: bank. spojení: kontaktní osoba: tel.: e-mail: (jako zadavatel stavby) Jihočeský kraj U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou Jihočeského kraje 70890650 CZ70890650 Jsme plátci DPH“ ČSOB, a. s., Č. Budějovice, č. ú.: 250000302/0300 Ing. Jitka Liláková 386720185 lilakova@kraj-jihocesky.cz a název IBR Consulting, s.r.o. sídlo: Sokolovská 352/215,190 00 Praha 9 údaj o zápisu ve veřejném rejstříku: vedený u Městského soudu v Praze, o i , v o a 235748 . , , zastoupený: Ing. Františkem Benčem, Ph.D., jednatelem IČO: 25023446 DIČ: CZ25023446 bank. spojení: Raiffeisenbank a.s. osoba vykonávající činnost koordinátora: Bc. Tomáš Baloun č. osvědčení: ROVS/437/KOO/2013 tel.: +420 775 067 885 e-mail: tom.baloun@email.cz . . ,. ,, (jako koordinátor bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi, dále tez „koordinátor') uzavírají podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu o výkonu činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci I. 1. Touto smlouvou se koordinátor zavazuje pro zadavatele stavby vykonávat činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi v souladu s § 14 az 18 ____ * ^ ..v,v < i.iyt.i___a_a nrnranv zdraví on t)racu při realizaci stavby: „Most ev.č. 160-020 před Rožmberkem a most ev.č. 160-021 před Rožmberkem" Místo stavby: komunikace 13/160 Český Krumlov - Rožmberk nad Vltavou - Vyšší Brod 1 *KUJCP01B3645* Projektant: Ing. Jan Pracný, D-projekt, Výholec 23, 624 00 Brno Zhotovitel stavby: SWIETELSKY stavební s.r.o., odštěpný závod Dopravní stavby JIH Pražská tř. 495/58,370 04 České Budějovice Předpokládaný termín zahájení stavby: březen 2018 Předpokládaný termín ukončení stavby: září 2018 2. Zadavatel stavby se touto smlouvou zavazuje zaplatit koordinátorovi odměnu za výkon činnosti podle odst. 1. ' 3. Výkon činnosti koordinátora bude probíhat od převzetí staveniště prvním zhotovitelem do převzeb dokončené stavby zadavatelem stavby, případně, nastanou-li předpoklady podle zakona č. 309/2006 Sb, na vyzvu zadavatele stavby též při odstranění vad a nedodělků po převzetí stavby, nejpozději však do kolaudace stavby. Koordinátor je srozuměn stím že termín zahajem resp. ukončení stavby uvedené v odst. 1 je pouze orientační a bude zadavatelem stavby upřesněn. II. 1 Povinnosti smluvních stran směřující k zajištěni požadavků a podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví pn prací jsou uvedeny zejm. v zákoně ě. 309/2006 Sb., o zajištění dalších Sííiní i?? °chrany *draví při práci (zeJ‘m- § 14 až 18), a v nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích. ť v 2. žadavatel stavby a koordinátor prohlašují, že jsou jim povinnosti vyplývající z příslušných obecně závazných právních předpisů známy a že za účelem plném' těchto povinností si budou poskytovat navzájem potřebnou součinnost. IH. 1. Za vykonávanou činnost přísluší koordinátorovi odměna. 2. Odměna za činnost byla ujednána ve výši: Nabídková cena za výkon činnosti koordinátora- Gena bez DPH 86 850,00 Kč DPH 21 %_________ 18 238.50 Kč Cena včetně DPH: 105 088,50 Kč 3. Tato odměna je sjednána jako nejvýše přípustná. V odměně jsou již zahrnuty náklady které koordinátor účelně vynaloží při plnění svého závazku z této smlouvy. 4 Odměnu za yýkon činností podle článku I. této smlouvy bude účtována a proplácena měsíčně, a to az do 95 % odměny celkem, pokud nebude dohodnuto jinak. 2 5. Zbývajících 5 % bude účtováno a proplaceno po předání stavby zhotovitelem a po odstranění vad a nedodělků stavby. 6. Zadavatel stavby se zavazuje zaplatit koordinátorovi odměnu na základě faktury, kterou koordinátor vyhotoví a odešle zadavateli stavby. Faktura bude obsahovat náležitosti daňového dokladu a náležitosti podle příslušných právních předpisů. 7. Vystavenou fakturu zadavatel stavby uhradí ve lhůtě splatnosti, která činí 30 dm ode dne jejího doručení na adresu koordinátora. Závazek zadavatele stavby zaplatit fakturu je splněn odepsáním fakturované částky z jeho účtu ve prospěch účtu koordinátora. Nebude-li faktura obsahovat náležitosti daňového dokladu, je zadavatel stavby oprávněn ji vrátit jako neúplnou k doplnění. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout doručením opravené faktury zpět zadavateli stavby. 8. V případě, že dojde k zániku této smlouvy výpovědí ze strany zadavatele stavby, bude koordinátor činnosti vykonané ke dni zániku této smlouvy fakturovat zadavateli stavby ve výši vzájemně písemně dohodnutého rozsahu vykonaných činností. 9. Bude-li oprávněnost části fakturovaného obnosu zadavatelem stavby zpochybněna, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu písemně oznámit koordinátorovi a zdůvodnit své námitky, přičemž se nesmí zdržet proplacení nesporné části faktury. 10. K dohodnuté odměně bude přičtena DPH ve výši 21 %, respektive v zákonné výši ke dni vystavení faktury. IV. 1. Podklady pro výkon činnosti koordinátora jsou zejména příslušná projektová dokumentace pro provádění stavby, smlouva o dílo uzavřená se zhotovitelem v úplném zněm vcetne dodatků týkajících se přípravy a realizace stavby, případně projektová dokumentace pro realizaci stavby, stavební povolení, správní rozhodnutí dalších orgánů státní správy ve věci stavby. 2. Předmětná stavba bude financována z dotačního fondu IROP, proto je koordinátor povinen tuto skutečnost respektovat, řídit se příslušnými předpisy a povinnostmi z této skutečnosti vyplývajícími a v případě potřeby vypracovávat dokumenty či zajišťovat doklady související s výkonem jeho funkce pro požadované orgány poskytovatele příslušné dotace, resp. dalšími příslušnými kontrolními orgány. 3. Koordinátor je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí ji příjemce použít. Zadavatel stavby je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci souvisejicis realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánu (CRR, MMR CK, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního uradu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky 3 k provedeni kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. 4. Zadavatel stavby je oprávněn smlouvu kdykoliv vypovědět. Smlouva zaniká doručením 6. Smlouvuje možno měnit pouze formou písemných dodatků. 7. Koordinátor bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv způsobem umožňující dálkový přístup a prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 8. Tato smlouva se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, vždy po dvou pro každou stranu. 9. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smluvními stranami a účinnosti nabývá dnem uveřejnění v registru smluv (podle § 6 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů). 10. Účastníci této smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, což stvrzují svým podpisem. ’ V Č. Budějovicích dne v Praze dne n 3 2m zadavatel stavby: koordinátor: písemné výpovědi koordinátorovi. oocansKeno zaKomtcu. CONSULTING Ing. František Benč, Ph.D. jednatel společnosti DIČ; CZ2S023446 © Sokolovská 352/215 190 00 Praha 9 IČ: 25023446 4