Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5078932: Rekonstrukce potrubí DN 250/200, na trase č. D 216 Nové Město –

Příloha 044410_NN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva č.: 044410                                        003717
ZŘč. 002/18/OCN

                    SMLOUVA O DÍLO

                          č. Objednatele 044410
                        č. Zhotovitele..................

SOD V 2014 02 10                                          strana 1 z 14
Smlouva č.: 044410
ZŘč. 002/18/OCN

1.2. Zhotovitel:              Nešetřil a syn, stavební a potrubářská firma s.r.o.

se sídlem:               Pardubice V, Zelené Předměstí, Jana Palacha 288, PSČ 530 02

zapsaná:                 Obchodní rejstřík Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 5805

bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.

č. účtu:                 1206113339/0800

IČ:                      60931418

DIČ:                     CZ60931418

zastupující:             Ing. Milan Nešetřil

Osoby oprávněné jednat za zhotovitele v rámci uzavřené smlouvy o dílo:

ve věcech:                    jméno a příjmení:          telefon:                     e-mail:

smluvních
technických
zapisovat do deníku

předání a převzetí díla

dodržování          opatření
bezpečnostních
(včetně BOZP)

(dále jen „Zhotovitet)

(Objednatel a Zhotovitel společně též „Smluvní straný1)

níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely tuto smlouvu o dílo (dále jen „Smlouvá ):

                             ČI. 2. Základní údaje a předmět plnění

2.1. Zhotovitel prohlašuje, že má veškerá oprávnění a technické vybavení potřebné к řádnému splnění
        této Smlouvy.

2.2. Touto Smlouvou se Zhotovitel zavazuje na svůj náklad a nebezpečí řádně a včas provést dílo jako
        celek a jeho jednotlivé součásti v souladu a za podmínek stanovených touto Smlouvou a jejími
        přílohami, Všeobecnými obchodními podmínkami na stavbu, v souladu s dokumenty, na které
        Smlouva odkazuje, v souladu a dle platných právních a technických nařízení a technických norem,
        Závazných pokladů, pokynů Objednatele a v souladu se stanovisky dotčených orgánů státní správy
        a samosprávy a zavazuje se dílo předat Objednateli. Objednatel se zavazuje řádně provedené dílo
        převzít při dodržení podmínek a ujednání této Smlouvy a zaplatit Zhotoviteli Cenu díla.

2.3. Předmětem této Smlouvy je realizace díla „Rekonstrukce potrubí DN 250/200, na trase č. D 216
        Nové Město - Potěhy, II. a III. etapa", v celkové délce 17,16 km , které zahrnuje zejména níže
        uvedené dodávky, služby, práce a jiné výkony Zhotovitele:

        - Rekonstrukce produktovodu D 216 na trase Nové Město - Potěhy, II. a III. etapa a související
              práce a činnosti

        - zajištění povolení ke vstupu na pozemky a/nebo do prostor dotčených zhotovováním díla (tj.
              přístupové cesty na staveniště),

        - vypracování dokumentace skutečného provedení včetně fotodokumentace provádění díla,

        - vyzkoušení díla, provedení jiskrových zkoušek,

SOD V 2014 02 10                                                                      strana 2 z 14
 Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

    1

         - obstaráni případných povolení, souhlasů a rozhodnutí v rozsahu potřebném pro provedení díla
              a uvedení do provozu včetně předání nezbytných dokladů Objednateli

         - uvedení díla do provozu, vypracování a předání dokumentace к dílu

          (dále jen „Dílo' ).

2.4. Realizace Díla bude provedena ve dvou etapách, která jsou ve smlouvě dále označovány jako II. a
         III. etapa. Rozsah Díla v II. etapě a III. etapě je specifikován v příloze č. 2.

2.5. Zhotovitel je povinen provést Dílo v rozsahu a dle technického řešení podle níže uvedené
         dokumentace (dále jen „Závazné podkladý1):

           a) Zhotoviteli předané a jím převzaté zadávací dokumentace ze dne 8. 2. 2018 к zakázce č.
           002/18/OCN, nazvané „Rekonstrukce potrubí DN 250/200, na trase č. D 216 Nové Město -
           Potěhy, II. a III. etapa", včetně jejích příloh (dále jen „Zadávacídokumentace)

           b) nabídky Zhotovitele ze dne 28.2.2018 podané do výběrového řízení к zakázce dle Zadávací
           dokumentace (dále jen „Nabídka"),

2.6. V případě rozporu mezi jednotlivými dokumenty Závazných podkladů má přednost Zadávací
        dokumentace.

2.7. Zhotovitel odpovídá za kompletnost Nabídky a za skutečnost, že Nabídka zajišťuje provedení Díla
        podle Zadávací dokumentace v celém jeho rozsahu a se všemi jeho součástmi.

2.8. Zhotovitel je povinen při provádění Díla postupovat dle způsobu provedení uvedeného v závazném
        podrobném popisu technologických postupů a prací, který Zhotovitel vypracuje a předloží
        Objednateli v Nabídce к odsouhlasení Objednateli. Předběžný technologický postup prací bude
        vypracován zvlášť pro každou lokalitu prací v členění technologického postupu pro zemní práce,
        technologického postupu pro svářečské práce WPS, technologického postupu pro izolatérské (či
        izolační) práce a technologického postupu pro rozvoz a pokládku potrubí. Součástí každého
        technologického postupu prací bude mimo jiné stanovení jednotlivých rizik. Technologické postupy
        předložené Zhotovitelem v Nabídce budou ze strany Objednatele předem odsouhlaseny a
        v případě připomínek Objednatele je Zhotovitel povinen připomínky Objednatele do předmětných
        dokumentů zapracovat a konkrétní technologické postupy v čistopise znovu předat ke schválení
        Objednateli. Technologický postup prací vypracovaný Zhotovitelem po schválení ze strany
        Objednatele se stává Závazným podkladem.

2.9. Zhotovitel vypracuje dokumentaci v souladu se Zadávací dokumentací v termínu podle
        Harmonogramu plnění pro každou etapu a v rozsahu dle požadavků Objednatele (minimální
        rozsah: pasport stavby).

2.10. Objednatel zajistí pro realizaci Díla následující činnosti:

        a) povolení ke vstupu na pozemky a/nebo do prostor dotčených zhotovováním Díla v místě
             rekonstrukce produktovodu (tj. na staveniště), přístupové cesty však zajišťuje sám Zhotovitel

        b) vyčištění a vypuštění potrubí produktovodu

        c) identifikaci lokality prací - vady včetně vytýčení výřezů

        d) vytýčení staveniště, vady a vytýčení inženýrských sítí v místě provádění Díla

        e) místní defektoskopii (potvrzení vady)

        f) defektoskopii svárů

        g) povolení prací - vstup na pozemky v místě opravy vad včetně vyjádření správců sítí
             (nezahrnuje zajištění přístupových cest)

        h) vstupy do areálů skladů Objednatele (sklad Šlapanov a sklad Hněvice ) pro osoby na straně
             Zhotovitele a techniku Zhotovitele za dodržení bezpečnostních a ostatních vnitřních předpisů
             Objednatele

        i) asistenci zaměstnanců Objednatele pro případnou manipulaci s armaturami v koncových
             zařízeních a armaturních šachtách - dále KZ a AŠ

       j) geodetické práce, včetně vytýčení lokality a zpětného zaměření svárů

SOD V 2014 02 10  strana 3 z 14
Smlouva č.: 044410
ZŘč. 002/18/OCN

k) zajištění veřejnoprávních souhlasů pro realizaci Díla, není-li dohodnuto jinak

l) zajištění nezbytných odstávek produktovodu nutných pro realizaci Díla dle odsouhlaseného
     Harmonogramu plnění (maximální doba odstávky produktovodu činí pro II. etapu 30 dnů a III.
     etapu 35 dnů)

m) požární asistenci v případě potřeby a na vyžádání Zhotovitele

n) zajištění materiálové dodávky uskladněné v ČEPRO, a. s., sklad Šlapanov a sklad Hněvice
     v množství potřebném pro provedení Díla, jedná se o:

• trubky bezešvé 219,1 x 8,8 mm, materiál L 360N-PSL2, DN 200 PN63 v délkách 12 m s
     izolací 3LPE N dle DIN 30670

• trubky bezešvé 219,1 x 8,8 mm, materiál L 360N-PSL2, DN 200 PN63 v délkách 12 m s
     izolací 3LPE N dle DIN 30670 + vláknito-cementová izolace FZM-S

o) seznámení s vnitřními předpisy Objednatele

p) provedení tlakových zkoušek potrubí celé trasy, koordinaci prací však v souladu se Závaznými
     podklady zajišťuje Zhotovitel.

2.11. Část materiálu pro provádění Díla, tj. určené pro rekonstrukci produktovodu, spočívající v dodávce
        potrubí ve smyslu odstavce 2.9 písm. n) Smlouvy výše zajistí Objednatel. Uvedený materiál bude
        Zhotoviteli předán v místě uložení ve skladu Šlapanov nebo ve skladu Hněvice a o této přejímce
        bude učiněn zápis ve stavebním deníku. Zhotovitel je povinen zajistit převoz dotčeného materiálu
        na staveniště na svojí odpovědnost a na své náklady.

2.12. Zhotovitel je povinen provést Dílo ve vysoké kvalitě odpovídající charakteru a významu Díla, kdy
        vadným provedením Díla může být ohroženo zdraví a životy osob, majetek a životní prostředí. Dílo
        je významné též z hlediska obchodní činnosti Objednatele, kdy vadným provedením Díla může
        dojít к zastavení obchodní činnosti Objednatele a vzniku škody v řádech miliónů korun českých.

2.13. Zhotovitel se zavazuje průběžně provádět veškeré potřebné zkoušky, měření a atesty к prokázání
        kvalitativních parametrů předmětu Díla a Zhotovitel je povinen umožnit přítomnost osob
        Objednatele při provádění potřebných zkoušek, měření a atestů к prokázání kvalitativních
        parametrů předmětu Díla.

2.14. Zhotovitel se zavazuje provést vyzkoušení každé etapy Díla spočívající v provedení těchto
        zkoušek:

                  • jiskrové zkoušky izolace.

2.15. Objednatel má právo sám nebo prostřednictvím zmocněné osoby provádět kontrolu plnění
        Smlouvy v souladu s ustanoveními uvedenými ve VOR (viz čl. 3.6 VOR).

2.15.1.   Zhotovitel je povinen v rámci kontroly Díla Objednatelem přizvat defektoskopa Objednatele
         vždy po odkrytí úseku opravovaného potrubí. Bez zápisu defektoskopa do stavebního
         deníku není Zhotovitel oprávněn pokračovat v provádění Díla. Rovněž tak po provedení
         opravy konkrétní vady potrubí lokalizované Objednatelem je Zhotovitel povinen přizvat
         Zástupce Objednatele a teprve po schválení provedení opravy a provedení zápisu o
         schválení opravy a povolení zásypu do stavebního deníku Objednatelem je Zhotovitel
         oprávněn provést zásyp dotčené části potrubí. Objednatel poskytuje Zhotoviteli potřebnou
         součinnost, specifikovanou zejména v podrobném Harmonogramu plnění, pouze nedostaví-li
         se osoba oprávněná jednat za Objednatele к této kontrole nejpozději do 3 pracovních dní od
         vyzvání, je Zhotovitel oprávněn pokračovat v dalších pracích. Provedení kontroly však
         nezbavuje Zhotovitele odpovědnosti za případné vady kontrolou nezjištěné. Nevyzve-li
         Zhotovitel Objednatele ke kontrole před provedením následných prací, bude povinen na
         žádost Objednatele zakryté práce odkrýt na vlastní náklad a vlastní odpovědnost.

           2.16. Práce na Díle mohou být částečně prováděny v prostředí s vysokým požárním nebezpečím
                   (Zóny s nebezpečím výbuchu 1, 2), čemuž musí odpovídat strojní a jiné vybavení
                   Zhotovitele, metody používání osobních ochranných pracovních prostředků, zvláštní režim
                   prací atd. V případě, že Zhotovitel nezajistí veškerá opatření к zajištění bezpečnosti a
                   ochrany při práci v souladu s legislativou, nebudou osoby na straně Zhotovitele či technika

___________ Zhotovitele vpuštěny/a do dotčených prostor Objednatele či na staveniště a touto

SOD V 2014 02 10                               strana 4 z 14
Smlouva č.: 044410
ZŘč. 002/18/OCN

                  skutečností způsobené zpoždění bude považováno za překážku na straně Zhotovitele, za
                  něž nese Zhotovitel odpovědnost.

2.17. Zhotovitel se zavazuje, že provede Dílo pouze prostřednictvím odborně způsobilých a
        kvalifikovaných osob.

2.18. Zhotovitel prohlašuje, že pro práce na Díle prováděné Zhotovitelem na základě této
        Smlouvy užije pouze osoby, jež budou předem ze strany Objednatele schváleni, přičemž
        Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se, že pro řádné a včasné provedení Díla bude mít po
        dobu plnění Díla к dispozici vždy min. 4 (čtyři) skupiny osob ve složení 1 svářeč
        s osvědčením o zkoušce svářečů dle ČSN EN 287-1, 1 technik a 1 přípravář a pro
        provádění zemních prací vždy min. 4 (čtyři) skupiny osob ve složení 1 strojník a 1 pomocný
        pracovník. Zhotovitel se zavazuje nejpozději před zahájením vlastních prací na Díle předat
        Objednateli jmenný seznam zaměstnanců a osob na straně Zhotovitele podílejících se na
        Díle a rovněž seznam techniky a vozidel, jež bude Zhotovitel užívat a pro něž Objednatel
        zajistí povolení pro vstup a vjezd na staveniště a do areálu skladu pohonných hmot
        Objednatele - sklad Šlapanov, sklad Hněvice. V seznamu osob bude uvedeno kromě
        jména, příjmení a bydliště osoby rovněž číslo občanského průkazu či jiného dokladu
        sloužícím к prokázání totožnosti dotčené osoby.

2.18.1.  Seznam osob Zhotovitele, jakož i seznam techniky a vozidel předaný Zhotovitelem
         Objednateli se uplatní též pro vstup těchto osob, potažmo techniky a vozidel Zhotovitele na
         místa plnění. Bez sdělení identifikačních údajů osob provádějících práce na Díle na straně
         Zhotovitele nebudou takové osoby к realizaci prací na Díle v místě plnění vpuštěny, a tuto
         skutečnost nelze považovat za neposkytnutí součinnosti ze strany Objednatele a Zhotovitel
         nemá právo uplatňovat žádné sankce vůči Objednateli.

2.18.2.  Objednatel je rovněž oprávněn kontrolovat osoby - provádět kontrolu osob, které se
         pohybují po staveništi. V případě, že osoby na straně Zhotovitele nacházející se na
         staveništi nebudou osoby schválené Objednatelem a uvedené v seznamu osob, jež
         Zhotovitel je povinen předat Objednateli, je Objednatel oprávněn vykázat tyto osoby ze
         staveniště a po Zhotoviteli požadovat sjednané smluvní pokuty. Zhotovitel v takovém
         případě nemá právo uplatňovat jakékoli sankce vůči Objednateli.

2.19. Objednatel se zavazuje proškolit Zhotovitele z vnitřních předpisů Objednatele vztahující se
        к provádění Díla Zhotovitelem v konkrétních místech plnění a ve vztahu к chování osob
        v areálech provozu Objednatele a v ochranném pásmu trasy produktovodů. Objednatel
        seznámí Zhotovitele se specifickými předpisy v oblasti ochrany a bezpečnosti zdraví při
        práci, s vnitřními předpisy Objednatele a dalšími požadavky a omezujícímu podmínkami
        platnými pro pohyb osob v areálech skladů pohonných hmot Objednatele a v ochranném
        pásmu produktovodu.

2.19.1. Zhotovitel je povinen zajistit seznámení osob na straně Zhotovitele s vnitřními předpisy
            Objednatele.

2.20. Za dodržování a plnění povinností v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci při
        provádění Díla dle této Smlouvy je za Objednatele pověřen zaměstnanec Objednatele
        jmenovaný Objednatelem a uvedený v protokolu o předání staveniště Zhotoviteli. Smluvní
        strany se dohodly, že bude plnit úlohu koordinace provádění opatření к zajištění BOZP
        zaměstnanců Objednatele a Zhotovitele a postupů к jejich splnění.

                             Čl. 3. Místo a doba plnění

3.1. Místem plnění obou etap je: produktovod ve vlastnictví Objednatele na trase D 216 Nové
        Město - Potěhy, v délce 17,16 km - vytyčený prostor staveniště.

3.2. Zhotovitel je povinen dodržet místo a umístění Díla. Nedodržení umístění Díla či jakékoli
        části Díla (např. umístění potrubí v zemi, umístění uložení kabelů apod.) je považováno za
        vadu plnění Zhotovitele a Zhotovitel je povinen takovou vadu odstranit na vlastní náklady,
        tj. Zhotovitel je v daném případě povinen na vlastní náklady odstranit původní část Díla či
        Dílo a dotčené části Díla či Dílo řádně umístit.

SOD V 2014 02 10    strana 5 z 14
Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

          3.3. Termíny provedení Díla:

        Termín zahájení realizace II. etapy Díla je předpokládán v měsíci dubnu 2018, přičemž Smluvní
        strany se dohodly, že Zhotovitel je povinen převzít staveniště a zahájit provádění Díla bez
        zbytečného odkladu po uzavření této Smlouvy dle pokynů Objednatele vztahujících se к plánované
        odstávce produktovodu a v souladu s Harmonogramem plnění příslušné etapy.

        Lhůta pro dokončení a předání II. etapy Díla činí 30 dnů od data převzetí staveniště Zhotovitelem
        od Objednatele.

        Termín zahájení realizace III. etapy Díla je předpokládán v roce 2019 (termín bude upřesněn
        v lednu 2019), přičemž Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel je povinen převzít staveniště a
        zahájit provádění Díla bez zbytečného odkladu dle pokynů Objednatele vztahujících se
        к plánované odstávce produktovodu a v souladu s Harmonogramem plnění příslušné etapy.

        Lhůta pro dokončení a předání III. etapy Díla činí 35 dnů od data převzetí staveniště Zhotovitelem
        od Objednatele.

    Dílčí termíny provedení Díla jsou uvedeny v závazném Harmonogramu plnění pro II. a III. etapu.

    Zhotovitel je povinen realizovat Dílo v termínech uvedených v Harmonogramu plnění pro každou
    etapu uvedeném v Nabídce, resp. odsouhlaseném Objednatelem, jež je součástí této Smlouvy jako
    příloha č. 1 (dále a výše jen „Harmonogram plnění )

      3.4. Zhotovitel je povinen provést Dílo řádně a včas v dohodnutých lhůtách a termínech a je
               povinen dodržovat závazný Harmonogram plnění každé etapy (práce „před odstávkou,
               práce „v odstávce" a práce „po odstávce") sjednaný touto Smlouvou a provést veškeré
               dodávky, práce a služby spojené s provedením Díla a požadované Objednatelem dle této
               Smlouvy tak, aby funkční část Díla byla po ukončení plánované 30ti denní odstávky potrubí
               II. etapy a 35ti denní odstávky III. etapy (čl. 3.5 Smlouvy níže) řádně provedená a
              vyzkoušená a potrubní trasa byla po uplynutí této doby připravena a předána Objednateli
               к užívání - к provozu, a po dokončení ostatních prací (částí Díla) kompletní a bezvadné
               Dílo předáno Objednateli v souladu s touto Smlouvou a jejími nedílnými součástmi. Místo
               plnění se na trase produktovodu Nové Město - Potěhy se nenachází v areálu provozu
               Objednatele, pro řádné zhotovení Díla však Objednatel zajišťuje Zhotoviteli vstup do
               některých areálů provozu Objednatele - Nové Město - Potěhy bez přerušení jejich provozu
              a případné náklady Zhotovitele vzniklé z důvodu této skutečnosti, např. z důvodu opatření
               к dodržování předpisů Objednatele platných v areálu provozu a veškerém dotčeném okolí
               místa plnění, kde je Dílo Zhotovitelem prováděno, jsou zahrnuty v Ceně díla.

      3.5. Řádné provedení Díla vyžaduje odstávku/y potrubní trasy Nové Město - Potěhy.

3.5.1. Smluvní strany se se dohodly, že postup prací se řídí dle Harmonogramu plnění jednotlivých
            etap Díla, které vychází z následujících požadavků Objednatele:

            II. etapa

            Odstávka potrubí, nesmí trvat více než 30 kalendářních dnů, z čehož 22 dnů je určeno na
            provedení výřezů a vsazení nových dílů a 8 dnů na provedení vypouštění a čištění potrubí,
            případné lokalizace netěsností a provedení jejich oprav a Smluvní strany předpokládají, že
            se uskuteční v termínu dle Harmonogramu plnění. Objednatel potvrdí písemně zde uvedený
            termín odstávky nebo určí jiný termín odstávky, vždy nejpozději 3 pracovní dny před
            zahájením plánované odstávky.

            III. etapa

            Odstávka potrubí, nesmí trvat více než 35 kalendářních dnů, z čehož 13 dnů je určeno na
            provedení výřezů a vsazení nových dílů, 8 dnů na provedení vypouštění a čištění potrubí a
            13 dnů na provedení tlakových zkoušek, případné lokalizace netěsností a provedení jejich
            oprav a Smluvní strany předpokládají, že se uskuteční v termínu dle Harmonogramu plnění.
            Doba 1 dne ve III. etapě je stanovena jako časová rezerva na případné opravy vad
            zjištěných při tlakových zkouškách. Objednatel potvrdí písemně zde uvedený termín
            odstávky nebo určí jiný termín odstávky, vždy nejpozději 3 pracovní dny před zahájením
            plánované odstávky.

SOD V 2014 02 10  strana 6 z 14
Smlouva č.: 044410
Z*Řč. 002/18/OCN

3.5.1.1.            Objednatel si vyhrazuje právo nahlášené datum zahájení odstávky u každé etapy dle
                    podmínek této Smlouvy změnit dle obchodních priorit Objednatele, případně
                    probíhající odstávku přerušit. Vtom případě platí, že doba plnění Zhotovitele se
                    posouvá o počet dní, o které bylo posunuto zahájení odstávky oproti původnímu
                    termínu, anebo o které byla odstávka přerušena.

3.5.2.  Délka doby odstávky je stanovena s ohledem na obchodní priority Objednatele. Zhotovitel je
        povinen postupovat tak, aby nepřekročil dohodnutou dobu odstávky. Délka naplánované
        odstávky nesmí být překročena, přičemž nebude-li Zhotovitel schopen zajistit dokončení
        potřebných prací během naplánované odstávky dle Harmonogramu plnění, je povinen
        vyklidit staveniště, a dotčená zařízení tak, aby bylo možno odstávku ukončit ve stanoveném
        termínu a opravované potrubí uvést do provozu. Po ukončení odstávky musí být potrubí
        schopno provozu, tj. být plně v souladu s technickými a legislativními požadavky, aby bylo
        možno zapojit potrubní trasu a provozovat ji к účelu, jemuž je určena.

3.5.3.  Nebude-li Zhotovitelem dodržen Harmonogram plnění a práce naplánované během odstávky
        nebudou řádně a včas Zhotovitelem provedeny, dokončení potřebných prací proběhne
        v další odstávce, která bude dohodnuta na základě návrhu Objednatele dle jeho obchodních
        priorit a schválena Objednatelem. Takové nesplnění původního termínu odstávky nelze
        považovat za přerušení prací z provozních důvodů na straně Objednatele a nezprošťuje tedy
        Zhotovitele odpovědnosti za splnění Díla v řádném termínu, a to ani po dobu mezi původní
        plánovanou odstávkou a odstávkou nově dohodnutou, leda že by nebyly potřebné práce
        během původní odstávky dokončeny z důvodů na straně Objednatele.

3.6. Smluvní strany se dohodly, že u každé další odstávky vyjma první - původní plánované
        odstávky uvedené v Harmonogramu plnění, jež bude muset býti pro řádné provedení
        předmětu Díla provedena, již Objednatel nebude provádět vyčištění a vypuštění potrubní
        trasy. Práce musí však vždy probíhat na vypuštěném potrubí a náklady spojené
        s vypouštěním potrubní trasy a náklady na provedení s touto činností souvisejících prací a
        veškeré režijní náklady (včetně nákladů na požární asistenci apod.) v takovém případě
        nese sám Zhotovitel a tyto náklady nebudou považovány za vícepráce. Jedná se zejména
        o práce spojené s vyprázdněním potrubí do autocisteren včetně dopravy na jeden z
        koncových skladů Objednatele a lokální inertizaci s požární asistencí jednotky HZS.

3.7. Předběžný Harmonogram plnění pro každou jednotlivou etapu je součástí Nabídky.
        Aktualizovaný Harmonogram plnění pro každou jednotlivou etapu ze strany Objednatele
        schválený tvoří přílohu č. 1 této Smlouvy. Smluvní strany se zároveň dohodly, že v případě
        potřeby změny dílčích termínů uvedených v Harmonogramu plnění nebude taková změna
        vyžadovat formu písemného dodatku к této Smlouvě. Takové dohodnuté změny však musí
        být Smluvními stranami písemně zaznamenány ve stavebním deníku a nový závazný
        Harmonogram plnění musí být předán v písemné podobě Zhotovitelem Objednateli a musí
        být podepsán oprávněnými Zástupci obou Smluvních stran. Toto ustanovení se nepoužije
        v případě změny lhůty či termínu pro dokončení a předání Díla dle této Smlouvy.

3.7.1.  Dílo a jeho jednotlivé etapy bude prováděno Zhotovitelem řádně a plynule dle podrobného
        Harmonogramu plnění jednotlivých etap. Harmonogram plnění podrobně specifikuje postup
        provádění prací, služeb a dodávek Zhotovitele (zejména jednotlivé dny, lokality, technické i
        lidské zdroje, součinnost Objednatele). V Harmonogramu plnění jsou dále zejména
        specifikovány ohlášení OIP (oblastní inspektorát práce), předání místa příslušného
        staveniště nebo pracoviště, průzkumné práce, zajištění přístupu ke všem místům
        rekonstrukce produktovodu (tj. na staveniště), schválení technologických postupů ze strany
        Objednatele, zahájení odstávky, ukončení odstávky, provedení zkoušek, protokolární
        předání Díla či jeho jednotlivé etapy, zpětné předání pozemků jejich vlastníkům/uživatelům,
        předání sítí provozovatelům, celkové předání Díla.

3.7.2.  Zhotovitel se zavazuje provést Dílo a jeho jednotlivé etapy v dohodnutých termínech a
        lhůtách realizace dle Harmonogramu plnění a v případě, že dojde z jakéhokoli důvodu ke
        zpoždění termínů specifikovaných v Harmonogramu plnění, provede Zhotovitel na vlastní
        náklady a odpovědnost okamžitá opatření к tomu, aby odstranil nebo alespoň zmírnil účinky
        zpoždění

3.8. Zhotovitel bere na vědomí, že v rámci odstávky potrubí musí být bezpodmínečně splněny
        veškeré dílčí části Díla, která mají být dle Harmonogramu v průběhu odstávky provedeny,

SOD V 2014 02 10    strana 7 z 14
Smlouva č.: 044410
ZŘč. 002/18/OCN

        a to včetně zasypání produktovodu v celé hloubce. Prodlení se v rámci stanovených
        termínů v průběhu plánované SOdenní odstávky pro II. etapu a 35denní pro III. etapu
        Objednatel nepřipouští. Smluvní strany se dohodly, že vyskytne-li se po ukončení odstávky
        potrubí na některé lokalitě místa plnění Díla a jeho jednotlivé etapy objektivní důvod, který
        není na straně Zhotovitele a který neumožní provést dílčí část Díla spočívající v úpravě
        vrchní vrstvy zeminy, poté Zhotovitel provede soupis o takových nedodělcích s návrhem
        nových termínů. V případě, že Objednatel nově navržené termíny neakceptuje uzavřením
        dodatku ke Smlouvě, kterým se změní Harmonogram plnění, je Objednatel oprávněn tuto
        Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby. O cenu neprovedených terénních úprav se
        poměrně sníží Cena Díla.

3.9. Přejímka staveniště

3.9.1. Přejímka staveniště proběhne jednorázově samostatně pro II. etapu a III. etapu.

3.9.2. Nebude-li datum přejímky staveniště uvedeno v Harmonogramu plnění, platí den uvedený
            v písemné výzvě Objednatele ve smyslu čl. 11.1 VOP

3.9.3. Zhotovitel je povinen započít s prováděním Díla po uzavření této Smlouvy v souladu
            s Harmonogramem plnění (práce „před odstávkou")

3.9.4.  Součástí předání a převzetí staveniště, je i předání dokumentů stanovených obecně
        závaznými právními předpisy a níže uvedených dokumentů Objednatelem Zhotoviteli, pokud
        nebyly tyto dokumenty předány již dříve, a to:

                    ■ vytyčovací schéma staveniště

                    ■ podmínky vztahující se к ochraně životního prostředí (zejména v otázkách
                         zeleně, manipulace s odpady, odvod znečištěných vod apod.),

                    ■ doklady o vytýčení stávajících inženýrských sítí nacházejících se v prostoru
                         staveniště, případně i na pozemcích přilehlých, které budou prováděním Díla a
                         jeho jednotlivé etapy dotčeny, včetně podmínek správců nebo vlastníků těchto
                         sítí,

3.9.5. Zhotovitel je oprávněn používat staveniště pouze pro účely související s prováděním Díla.

3.9.6. Zhotovitel je povinen předat vyklizené staveniště bez vad ve lhůtě uvedené
            v Harmonogramu plnění, nejpozději v den finální přejímky Díla.

                                    Čl. 4. Cena díla

4.1. Celková Cena díla v plném rozsahu dle této Smlouvy je stanovena jako smluvní cena bez
        DPH
               12.474.904,00 Kč bez DPH
          (slovy dvanáctmilionůčtyřistasedmdesátčtyřitisícdevětsetčtyřikorunčeských ) bez DPH
          (dále a výše jen „Cena dílď)
        a skládá se z Ceny II. etapy Díla a Ceny III. etapy Díla

        Cena II. etapy Díla činí 6.271.168,00 Kč bez DPH (slovy
        šestmilionůdvěstěsedmdesátjednatisícstošedesátosmkorunčeských ) bez DPH a
        Cena III. etapy Díla činí 6.203.736,00 Kč bez DPH (slovy
        šestmilionůdvěstětřitisícsedmsettřicetšestkorunčeských) bez DPH.
4.2. К Ceně díla bude při fakturaci připočtena DPH v zákonné výši.
4.3. Podkladem pro stanovení Ceny díla je výkaz výměr - položkový rozpočet tvořící nedílnou
        součást Nabídky.

SOD V 2014 02 10                                    strana 8 z 14
Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

          4.4. Nabídka, na jejímž základě je sjednána Cena díla, má povahu úplného a závazného
                   rozpočtu ve smyslu ustanovení § 2621 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v
                   platném znění.

          4.5. Cena díla dle článku 4.1 Smlouvy je nejvýše přípustná, konečná a nepřekročitelná. Cena
                   díla zahrnuje veškeré náklady a zisk Zhotovitele nezbytné к řádnému a včasnému
                   provedení Díla včetně vyhotovení všech dokladů předepsaných závaznými předpisy nebo
                   dohodnutých ve Smlouvě.

          4.6. Cena díla zahrnuje mimo náklady na provedení Díla také veškeré náklady spojené
                   s plněním Smlouvy zejména s případným přerušením či odložením plnění z důvodů
                   provozu Objednatele, náklady na dopravu, náhrady za vynaložený čas strávený na
                   cestách, náklady na ubytování, přesčasy, riziko špatného počasí, zatížení zimou, pojištění,
                   clo, licence, vypracování všech dokumentů potřebných pro provoz a údržbu Díla (např.
                   návod к obsluze a údržbě a provozní řád) atd.

          4.7. Cena díla obsahuje i náklady související s plněním dohodnutých platebních podmínek.
                   Cena díla obsahuje vývoj cen vstupních nákladů a zvýšení Ceny díla v závislosti na čase
                   plnění, a to až do sjednaného termínu dokončení Díla.

          4.8. V celkové Ceně díla dle článku 4.1 Smlouvy jsou zahrnuty i položky výslovně neuvedené
                  v Závazných podkladech nebo pokynech Objednatele, které bylo možno předpokládat
                  vzhledem к povaze a způsobu provádění a užívání Díla a odbornosti Zhotovitele

          4.9. Pro oceňování Víceprací se užije postup podle článku 5.6 VOP, tj. v případě, že nelze
                  Vícepráce ocenit dle výkazu výměr - položkového rozpočtu uvedeného v Nabídce, bude
                  ocenění stanoveno dohodou stran, příp. bude použit sborník doporučených cen ÚRS.

          4.10. Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel nemá v průběhu plnění Smlouvy nárok na zálohy
                  ze strany Objednatele. Objednatel není povinen hradit v průběhu plnění Smlouvy
                  přiměřenou část odměny ve smyslu ustanovení § 2611 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
                  zákoník, v platném znění, nebude-li dohodnuto mezi Smluvními stranami jinak.

                              Čl. 5. Platební podmínky

5.1. Cena díla bude Objednatelem hrazena po jednotlivých etapách Díla, tj. po řádném a
        úplném dokončení každé etapy Díla, přičemž cena za provedení jednotlivé etapy bude
        hrazena jednorázově na základě faktury - daňového dokladu (dále jen „faktura") vystavené
        po předání a převzetí příslušné etapy Díla, o kterém bude sepsán Protokol o předání a
        převzetí.

5.2. Adresa pro doručení faktury:

               ■ v listinné podobě: ČEPRO, a.s., FÚ, Odbor účtárny, Hněvice 62, 411 08 Štětí.

5.3. V případě, že Zhotovitel bude mít zájem vystavit a doručit Objednateli fakturu
        v elektronické verzi, bude mezi Smluvními stranami uzavřena samostatná dohoda o
        elektronické fakturaci, kde Smluvní strany ujednají bližší náležitosti veškerých tím
        dotčených dokumentů.

5.4. Každá faktura dle této Smlouvy je splatná do 30 dnů od jejího doručení Objednateli.
        Faktura musí být jednoznačně identifikovatelná (uvedením čísla Smlouvy, názvu stavby,
        čísla investiční akce, eventuálně další údaje vyžádané Objednatelem). Na faktuře musí být
        uvedeno číslo objednávky, která pro II. etapu činí 45000.a pro III. etapu bude
        Zhotoviteli sděleno nejpozději před předáním staveniště III. etapy Díla.

                           Čl. 6. Předání a převzetí Díla

6.1. Převzetí Díla bude provedeno po jednotlivých etapách a bude dokončeno v rozsahu a
        způsobem stanoveným platnými předpisy, touto Smlouvou a jejími nedílnými součástmi po
        dokončení každé příslušné etapy Díla a bude stvrzeno písemným Protokolem o předání a
        převzetí.

SOD V 2014 02 10  strana 9 z 14
Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 f

6.2. Pro účely přejímky a před přejímkou je Zhotovitel povinen včas tj. ve lhůtách uvedených
        níže připravit a předložit v českém jazyce kromě veškerých dokladů sjednaných jinde ve
        Smlouvě a plynoucích z obecně závazných právních a technických předpisů i následující
        doklady:

6.2.1.  30. den ode dne zahájení odstávky pro II. etapu a 35. den ode dne zahájení odstávky pro
        III. etapu, tj. poslední den odstávky ode dne jejího zahájení Zhotovitel (pro přejímku každé
        etapy Díla) předá Objednateli veškeré doklady nutné к užívání a provozování produktovodu
        Objednatelem, zejména:

■ prohlášení o shodě ve smyslu § 13 odst. 2 č. zákona 22/1997 Sb., o technických
     požadavcích na výrobky, v platném znění

■ prohlášení o možném zapojení potrubí do produktovodní sítě a jeho bezpečném provozu
■ protokoly o jiskrových zkouškách izolací
■ protokoly z nedestruktivních zkoušek svárů, pokud je bude dodavatel zajišťovat
■ atesty, certifikáty a osvědčení o jakosti (zkouškách) použitých materiálů a zařízení, pokud je

     bude dodavatel zajišťovat
■ doklady o provedených zkouškách a kontrolách provozuschopnosti požárně bezpečnostních

     zařízení, věcných a technických prostředků požární ochrany dle vyhlášky Ministerstva vnitra
     č. 246/2001 Sb., o požární prevenci, věznění pozdějších předpisů,

6.2.2.  O této části přejímacího řízení bude pořízen protokol, v němž bude specifikována dotčená
        etapa Díla a zároveň zde bude uvedeno prohlášení Zhotovitele, že potrubí splňuje veškeré
        legislativní požadavky nutné pro řádný a bezpečný provoz potrubní trasy к účelu, jemuž je
        určen. Objednatel je od dotčeného data uvedeného v protokolu podepsaného Zástupci obou
        Smluvních stran oprávněn potrubní trasu provozovat, aniž jsou dotčena ustanovení o záruce
        Díla sjednané dle této Smlouvy.
        30. den ode dne ukončení odstávky u II. i III. etapy Zhotovitel Objednateli předá zejména:

■ 2 ks dokladové části provedené etapy Díla se zakreslením skutečného stavu provedení etapy
     Díla + 2 ks v elektronické formě (nosič DVD)

■ dokumentaci dováženého zařízení v českém jazyce
■ doklady o likvidaci odpadů vzniklých při provádění příslušné etapy Díla včetně přebytečné

     zeminy
■ 1x originál a 1x kopii stavebního deníku, případně další doklady požadované orgány veřejné

     moci к přejímacímu řízení
■ veškeré záruční listy, návody к obsluze a údržbě v českém jazyce
■ veškeré doklady к použitým materiálům v souladu s platnými předpisy

6.3. Není-li v jiných ustanoveních Smlouvy uvedeno jinak, Zhotovitel předá Objednateli
        dokumenty v tomto počtu vyhotovení:

   ■ 2 x v listinné podobě;

   ■ 2 x v elektronické podobě ve formátu docx / xlsx / pdf / dle povahy dat

                           Čl. 7. Záruka a záruční doba

7.1. Záruční doba se sjednává v délce trvání 60 měsíců pro II. a III. etapu.

7.2. Zhotovitel je povinen po obdržení reklamace Objednatelem nahlášené vady odstranit při
        vhodných klimatických a povětrnostních podmínkách bez zbytečného odkladu, nejpozději
        však do 1 kalendářního měsíce, nebude-li mezi Smluvními stranami dohodnuto jinak. V
        případě označení vady Díla, které brání užívání Díla či hrozí Havárie, se uplatní čl. 15.5.2
        VOP, nebude-li mezi Smluvními stranami výslovně dohodnuta lhůta jiná.

SOD V 2014 02 10  strana 10 z 14
Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

 i

        7.3. Zhotovitel přijímá písemné reklamace vad na poštovní adrese: Jana Palacha 288, 530 02

                  Pardubice v pracovní dny v pracovní době od 7,00 do 14,00 hodin nebo na e-mailové

                  adrese:  na které přijímá nahlášení vad 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

        7.4. Pozáruční servis včetně náhradních dílů pro Dílo nebude podle dohody Smluvních stran
                Zhotovitelem poskytován.

                            Čl. 8. Pojištění Zhotovitele

8.1. Zhotovitel prohlašuje, že má ke dni podpisu Smlouvy platně uzavřeno příslušné pojištění

   ■ pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě vzniklou v souvislosti s
        výkonem jeho podnikatelské činnosti s pojistným plněním ve výši min. 5 000 000,- Kč.

   ■ pro případ odpovědnosti za škodu na životním prostředí (za únik znečišťujících látek) s
        pojistným plněním ve výši min. 2 000 000,- Kč

8.2. Zhotovitel předloží Objednateli originál pojistné smlouvy před podpisem Smlouvy s tím, že
        Objednatel je oprávněn si udělat kopii předloženého originálu pojistné smlouvy.

8.3. Nezajistí-li Zhotovitel nepřetržité trvání pojištění v dohodnutém rozsahu po dohodnutou
        dobu, tj. po dobu trvání této Smlouvy, je Objednatel oprávněn uzavřít a udržovat takové
        pojištění sám. Náklady vzniklé v souvislosti s takovým pojištěním je Objednatel oprávněn
        započíst na Cenu díla sjednanou ve Smlouvě.

                           Čl. 9. Smluvní pokuty a úrok z prodlení

9.1. Smluvní strana je oprávněna v případě prodlení druhé Smluvní strany s úhradou
        peněžitého plnění požadovat úhradu úroku z prodlení v zákonné výši.

9.2. Bude-li Zhotovitel v prodlení se splněním dohodnutého termínu předání příslušné etapy
        Díla z důvodu na své straně, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu
        smluvní pokuty ve výši 50 000,- Kč za každý i započatý den prodlení.

9.3. Nedostaví-li se Zhotovitel к převzetí staveniště ve stanoveném termínu, je Objednatel
        oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 50 000,- Kč.

9.4. Pokud Zhotovitel neodstraní nedodělky či vady zjištěné při přejímacím řízení v dohodnutém
        termínu, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty 20 000,-
        Kč za každý nedodělek či vadu a za každý den prodlení.

9.5. Pokud Zhotovitel nevyklidí staveniště ve sjednaném termínu, včetně zpětného odvozu
        vyřezaného, nebo nepoužitého potrubí do skladů určených Objednatelem, je Objednatel
        oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 25 000,- Kč za každý
        případ a každý i započatý den prodlení.

9.6. Smluvní pokuta za neodstranění reklamovaných vad v záruční době

9.6.1.  Při prodlení se splněním dohodnutého termínu odstranění reklamované vady Díla nebo
        dohodnutého termínu nástupu na odstranění reklamované vady Díla, je Objednatel oprávněn
        po Zhotoviteli požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 5 000,- Kč za každou vadu a den
        prodlení.

9.6.2.  Pokud Zhotovitel nebude písemně reagovat na písemnou reklamaci vady v dohodnutých
        lhůtách, nebo si v těchto lhůtách písemně nedohodne s Objednatelem vzhledem к rozsahu a
        složitosti reklamované vady lhůtu delší, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat
        úhradu další smluvní pokuty ve výši 5 000,- Kč za každou oprávněnou reklamaci.

9.6.3.  Pokud Zhotovitel poruší své povinnosti, jak je uvedeno v předchozích dvou odstavcích a v
        reklamaci je vada Objednatelem oprávněně označena za vadu bránící řádnému užívání Díla,
        nebo že v důsledku vady hrozí Havárie, sjednávají obě Smluvní strany smluvní pokuty v
        dvojnásobné výši smluvních pokut uvedených v předchozích dvou odstavcích.

SOD V 2014 02 10                                                      strana 11 z 14
Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

          9.7. V případě porušení právních a ostatních obecně závazných předpisů к zajištění BOZP,
                   PO, nakládání s odpady a vnitřních předpisů Objednatele, je Objednatel oprávněn
                   požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 5 000,- Kč za každý jednotlivý
                   případ porušení. Porušení bude zaznamenáno ve stavebním deníku oprávněným
                   Zástupcem Objednatele.

          9.8. Zhotovitel se zavazuje provést a dokončit přípravné práce na Díle a jiné nezbytné práce
                   spojené s přípravou místa plnění dle schváleného Harmonogramu plnění. V případě
                   porušení této povinnosti je Objednatel oprávněn odvolat odstávku (tj. pokračovat v
                   provozu) s tím, že Zhotovitel je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši
                   200 000,- Kč.

          9.9. V případě, že Zhotovitel nedokončí řádně všechny práce na Díle v souladu se Smlouvou
                   do konce termínu odstávky a/nebo nevyklidí a nepřipraví staveniště a nepřipraví dotčená
                   zařízení tak, aby bylo možné odstávku ukončit, je Objednatel oprávněn požadovat a na
                   výzvu Objednatele je Zhotovitel povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 20
                   000,- Kč za každý i započatý den prodlení.

          9.10. V případě, že Zhotovitel postoupí tuto Smlouvu jako celek či jednotlivá práva a povinností
                   zní či z jejího porušení vyplývající bez předchozího písemného souhlasu Objednatele, je
                   Objednatel oprávněn požadovat a Zhotovitel povinen na výzvu Zhotovitele zaplatit smluvní
                   pokutu ve výši 50 000,- Kč.

          9.11. V případě, že Zhotovitel poruší některou z povinností, ke kterým se zavázal v ustanovení
                   2.17 této Smlouvy a následující, tj. např. nebude mít po dobu provádění Díla к dispozici
                   pracovní skupiny osob vymezených v této Smlouvě či nepředloží Objednateli seznam
                   osob, techniky a vozidel, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli smluvní pokutu
                   ve výši 10 000,- Kč za každé jednotlivé porušení povinnosti, a to i opakovaně.

          9.12. V případě, že při kontrole prováděné Objednatelem na staveništi Objednatel zjistí, že na
                   staveništi se pohybují osoby neuvedené v seznamu osob předaném Zhotovitelem
                   Objednateli, je Objednatel rovněž oprávněn požadovat a Zhotovitel je na výzvu
                   Objednatele povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 10 000,- Kč za každou takovou osobu,
                  tj. osobu neschválenou Objednatelem a neuvedenou Zhotovitelem v seznamu osob.

          9.13. V případě, že při provádění prací Zhotovitelem na Díle v ochranném pásmu produktovodu
                  dojde к poškození potrubí - produktovodu Objednatele, je Objednatel oprávněn po
                  Zhotoviteli požadovat a Zhotovitel je povinen na výzvu Objednatele Objednateli uhradit
                  smluvní pokutu ve výši 50 000,- Kč za každé jednotlivé poškození potrubí - produktovodu
                   Objednatele.

          9.14. Smluvní pokutu vyúčtuje oprávněná Smluvní strana povinné Smluvní straně písemnou
                  formou.

          9.15. Ve vyúčtování musí být uvedeno ustanovení Smlouvy, které к vyúčtování smluvní pokuty
                  opravňuje a způsob výpočtu celkové výše smluvní pokuty.

          9.16. Povinná Smluvní strana je povinna uhradit vyúčtované smluvní pokuty nejpozději do 30
                  dnů ode dne obdržení příslušného vyúčtování.

          9.17. Zaplacením jakékoli smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele požadovat na
                  Zhotoviteli náhradu škody, a to v plném rozsahu.

          9.18. Zhotovitel prohlašuje, že smluvní pokuty stanovené touto Smlouvou považuje za
                  přiměřené, a to s ohledem na povinnosti, ke kterým se vztahují.

                                    Čl. 10. Závěrečná ujednání

          10.1. Smluvní strany se zavazují jednat tak a přijmout taková opatření, aby nevzniklo jakékoliv
                  důvodné podezření na spáchání či nedošlo к samotnému spáchání trestného činu (včetně
                  formy účastenství), který by mohlo být jakékoliv ze Smluvních stran přičteno podle zákona
                  č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim nebo nevznikla
                  trestní odpovědnost fyzických osob (včetně zaměstnanců) podle trestního zákona č.
                  40/2009 Sb., případně nebylo zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze Smluvních stran

SOD V 2014 02 10  strana 12 z 14
, Smlouva č.: 044410

   ZŘč. 002/18/OCN

                      včetně jejích zaměstnanců podle platných právních předpisů. Příslušná Smluvní strana -
                      Zhotovitel prohlašuje, že se seznámila s Etickým kodexem ČEPRO, a.s. a zavazuje se
                      tento dodržovat na vlastní náklady a odpovědnost při plnění svých závazků vzniklých z této
                      Smlouvy. Etický kodex ČEPRO, a.s. je uveřejněn na adrese
                      https://www.ceproas.cz/Dublic/files/userfiles/vvberova rizeni/Ceoro eticky kodex-final.pdf

                      Povinnosti vyplývající z Etického kodexu se vztahují zejména na trestné činy přijetí úplatku,
                      nepřímého úplatkářství, podplácení a legalizace výnosů z trestné činnosti, přičemž
                      důvodné podezření ohledně možného naplnění skutkové podstaty těchto trestných činů je
                      příslušná Smluvní strana povinna neprodleně oznámit druhé Smluvní straně bez ohledu a
                      nad rámec splnění případné zákonné oznamovací povinnosti.

             10.2. Zhotovitel se touto Smlouvou zavazuje a prohlašuje, že naplňuje a bude po celou dobu
                      trvání této Smlouvy dodržovat a splňovat kritéria a standardy chování v obchodním styku
                      specifikované a Objednatelem uveřejněné na adrese https://www.ceproas.cz/vvberova-
                      rizeni.

             10.3. Pro případ, že tato Smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015
                      Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
                      registru smluv (dále jen zákon o registru smluv), Smluvní strany si sjednávají, že
                      uveřejnění této Smlouvy včetně jejich případných dodatků v registru smluv zajistí
                      Objednatel v souladu se zákonem o registru smluv. V případě, že Smlouva nebude
                     v registru smluv ze strany Objednatele uveřejněna ve lhůtě a ve formátu dle zákona o
                      registru smluv, Zhotovitel vyzve písemně Objednatele emailovou zprávou odeslanou na
                     ceproas@ceproas.cz ke zjednání nápravy. Zhotovitel se tímto vzdává možnosti sám ve
                     smyslu ustanovení § 5 zákona o registru smluv uveřejnit Smlouvu v registru smluv či již
                      uveřejněnou Smlouvu opravit. V případě porušení zákazu uveřejnění či opravy Smlouvy
                     v registru smluv ze strany Zhotovitele, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli
                     zaplacení smluvní pokuty ve výši 10.000,- Kč, která je splatná do 30 dnů ode dne doručení
                     výzvy к jejímu zaplacení Zhotoviteli. Zhotovitel podpisem této Smlouvy potvrzuje a souhlasí
                     s uveřejněním Smlouvy v registru smluv.

             10.4. Smluvní strany se dohodly, že případná neplatnost některého z ustanovení této Smlouvy
                     nezpůsobuje neplatnost celé Smlouvy a Smluvní strany se zavazují nahradit taková
                     ustanovení bez zbytečného odkladu novými ustanoveními zajišťujícími dosažení
                     původního účelu zaniklého či neplatného ustanovení této Smlouvy.

             10.5. Tato Smlouva a veškeré právní vztahy z ní vzniklé se řídí příslušnými ustanoveními zákona
                     č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a ostatními závaznými právními předpisy českého
                     právního řádu. Smluvní strany si výslovně sjednávají, že ustanovení § 1765, § 1766, §
                     2609 z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se na vztah založený touto Smlouvou
                     nepoužijí. Smluvní strany se dále s ohledem na povahu Smlouvy dohodly, že Zhotovitel
                     přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 2620 odst. 2 z. č. 89/2012
                     Sb., občanského zákoníku, a dále že bez předchozího písemného souhlasu Objednatele
                     Zhotovitel nepřevede svá práva a povinnosti ze Smlouvy ani její části třetí osobě podle ust.
                     §§ 1895-1900 z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

             10.6. Veškeré změny a doplnění této Smlouvy mohou být provedeny, pouze pokud to právní
                     předpisy umožňují, a to pouze vzestupně číslovanými písemnými dodatky, podepsanými
                     oprávněnými zástupci obou Smluvních stran na téže listině.

             10.7. Smluvní strany prohlašují, že veškeré podmínky plnění, zejména práva a povinnosti,
                     sankce za porušení Smlouvy, které byly mezi nimi v souvislosti s Dílem ujednány, jsou
                     obsaženy v textu této Smlouvy včetně jejích příloh, Závazných podkladech a dokumentech,
                     na které Smlouva výslovně odkazuje. Smluvní strany výslovně prohlašují, že ke dni
                     uzavření této Smlouvy se ruší veškerá případná ujednání a dohody, které by se týkaly
                     shodného předmětu plnění a tyto jsou v plném rozsahu nahrazeny ujednáními obsaženými
                     v této Smlouvě, tj. neexistuje žádné jiné ujednání, které by tuto Smlouvu doplňovalo nebo
                     měnilo.

            10.8. Jakékoliv jednání předvídané v této Smlouvě, musí být učiněno, není-li ve Smlouvě
                     výslovně stanoveno jinak, písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566 z.
                     č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, řádně podepsané oprávněnými osobami. Jakékoliv jiné

SOD V 2014 02 10  strana 13 z 14
Smlouva č.: 044410

ZŘč. 002/18/OCN

                   jednání, včetně e-mailové korespondence, je bez právního významu, není-li ve Smlouvě
                   výslovně stanoveno jinak.

          10.9. Tato Smlouva není převoditelná rubopisem.

          10.10. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy:

           - příloha č. 1 - Harmonogram plnění
           - příloha č. 2 - Výkaz výměr II. a III. etapa D216

          10.11. Tato Smlouva byla Smluvními stranami podepsána v pěti vyhotoveních, z nichž Objednatel
                   obdrží pod třech vyhotoveních a Zhotovitel obdrží po dvou vyhotoveních. Nedílnou
                   součástí každého vyhotovení jsou všechny přílohy uvedené v této Smlouvě.

          10.12.Smluvní strany shodně prohlašují, že si Smlouvu před jejím podepsáním přečetly a s jejím
                   obsahem souhlasí, že byla sepsána podle jejich pravé, svobodné a vážné vůle. Na důkaz
                   připojují obě Smluvní strany podpisy svých oprávněných zástupců.

          10.13. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami a účinnosti
                   dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami.

          10.14. Smluvní strany si dále sjednaly, že obsah Smlouvy je dále určen ustanoveními
                   Všeobecných obchodních podmínek (dále a výše jen „VOR). V případě rozdílu mezi
                   ustanovením ve VOP a ustanoveními v této Smlouvě, mají přednost ustanovení v této
                   Smlouvě. Je-li ve Smlouvě některý výraz uveden s počátečním velkým písmenem a není-li
                  jeho význam definován ve Smlouvě, má význam uvedený ve VOP a/nebo v dokumentech,
                   na které Smlouva odkazuje. Smluvní strany prohlašují, že se s VOP seznámily a
                   prohlašují, že VOP se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných
                   případech při zohlednění všech relevantních hledisek týkajících se Smlouvy a sjednaného
                   předmětu plnění.

          10.15. VOP jsou uveřejněna na adrese
                   https://www.ceproas.cz/public/files/userfiles/V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1 %20%C5%
                   99%C3%ADzen%C3%AD/VOP-M-2013-10-14.pdf

    10.15.1. Na vztah Smluvních stran založený touto Smlouvou se neuplatní čl. 6 , čl. 7.1, čl. 7.4, čl. 7.8,
                čl. 9.2, čl. 10 a čl. 13.2 VOP.

Za Objednatele ČEPRO, a.s.  Za Zhotovitele Nešetřil a syn, stavební a
                            potrubářská firma s.r.o.

                            V Praze dne          2 6 03- “ 2018

                            Ing. Milan Nešetřil
                            jednatel

SOD V 2014 02 10                                                 strana 14 z 1