Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Platnost od 15. 1. 2016 Příloha č. 2 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT Jméno a příjmení: X Datum narození: X Kontaktní adresa: X Telefon: X Zdravotní stav dobrý: /zaškrtněte/ X X Omezení /vypište/: V evidenci ÚP ČR od: X Vzdělání: Znalosti a dovednosti: X Pracovní zkušenosti: X Absolvent se účastnil před nástupem na odbornou praxi v rámci aktivit projektu: a) Poradenství X X X X b) Rekvalifikace - II. ZAMĚSTNAVATEL Název organizace: Slezská diakonie Adresa pracoviště: Na Nivách 7 Vedoucí pracoviště: X Kontakt na vedoucího pracoviště: X Zaměstnanec pověřený vedením odborné praxe – MENTOR Jméno a příjmení: X Kontakt: X Pracovní pozice/Funkce Mentora Vedoucí oddělení PR a propagace Druh práce Mentora /rámec pracovní náplně/ Koordinace aktivit Slezské diakonie v oblasti propagace služeb, public relations a vedení týmu pracovníků oddělení. III. ODBORNÁ PRAXE Název pracovní pozice absolventa: Pracovník informačních služeb oddělení PR a propagace Místo výkonu odborné praxe: Slezská diakonie, Na Nivách 7, 737 01 Český Těšín Kvalifikační požadavky na absolventa: SŠ Specifické požadavky na absolventa: uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, pečlivost, komunikativnost, práce v kolektivu, mlčenlivost Druh práce - rámec pracovní náplně absolventa Výpomoc s přípravou a realizací aktivit oddělení PR a propagace ve věci tištěných materiálu, audiovizuální tvorbou a výstav realizovaných v rámci Informačního centra Slezské diakonie. Správa webových stránek organizace. KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ: PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Zadání konkrétních úkolů činnosti /v případě potřeby doplňte řádky nebo doložte přílohou/ (např. orientace ve firmě, seznámení s provozem, seznámení s BOZP, konkrétní činnosti jednotlivých pracovních pozic) Seznámení se s organizací, s organizačním řízením Slezské diakonie, s chodem ústředí a prací na střediscích SD, které poskytují sociální služby. Seznámení s BOZP organizace. Seznámení se účelem a smyslem služeb, které poskytuje Informační centrum Slezské diakonie, orientace v činnostech, které provozuje. Zaučení se do administrace webových stránek SD. Realizace propagačních akcí formou zpracování a distribuce tištěných propagačních materiálů. Zapojení se do týmu pracovníků pro natáčení video zpravodajství MOZAIKA. Aktivní zapojení se do koordinačního týmu pro fotosoutěž. Zaučení se do práce s grafickými programy. STRATEGICKÉ CÍLE: /v případě potřeby doplňte řádky nebo doložte přílohou/ (např. zvýšení kvalifikace, osvojení si odborných kompetencí daného oboru a nové praktické dovednosti, získání vědomostí) Osvojení si způsobu myšlení a práce v oblasti public relations v neziskové organizaci s ohledem na poskytované služby. Zvládnutí základních činností a práce v grafickém programu Correl a Indesign. Získání nových znalostí v oblasti natáčení audiovizuálních materiálů. Propracování koordinačních schopností při práci v centru poskytující informace o sociálních službách, provozující prodejnu výrobků a realizující výstavy. Osvojení si pracovních postupů nutných pro práci administrátora webových stránek. VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE: /doložte přílohou/ Název přílohy: Datum vydání přílohy: Příloha č. 2 Průběžné hodnocení absolventa Příloha č. 3 Závěrečné hodnocení absolventa Příloha č. 4 Osvědčení o absolvování odborné praxe Příloha: Reference pro budoucího zaměstnavatele* HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován. /v případě potřeby doplňte řádky/ Měsíc / Datum Aktivita Rozsah Zapojení Mentora 4/2018 Seznámení se s organizací, s organizačním řízením Slezské diakonie, s chodem ústředí a prací na střediscích SD, které poskytují sociální služby, seznámení se s BOZP. 37,5 h / týden 5 hodin 5/2018 Seznámení se účelem a smyslem služeb, které poskytuje Informační centrum Slezské diakonie, orientace v činnostech, které provozuje. Zaučování do práce administrace webových stránek. Zapojení se do práce týmu pro natáčení audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. 37,5 h / týden 5 hodin 6/2018 Realizace výstavy v Informační centrum Slezské diakonie, zaškolování se do činností, které provozuje, proškolení v oblasti poskytovaných sociálních služeb. Zaučování do práce administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. 37,5 h / týden 5 hodin 7/2018 Realizace výstavy v Informační centrum Slezské diakonie, příprava fotosoutěže. Administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství 37,5 h / týden 5 hodin MOZAIKA. 8/2018 Realizace výstavy v Informační centrum Slezské diakonie, Zapojení se do koordinace fotosoutěže. Administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. Zaučení se do práce s grafickými programy. 37,5 h / týden 9/2018 Realizace výstavy v Informační centrum Slezské diakonie. Administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. Zpracování letáků v grafickém programu. 37,5 h / týden 10/2018 Realizace výstavy v Informační centrum Slezské diakonie. Administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. Zpracování letáků v grafickém programu. 37,5 h / týden 11/2018 Realizace a příprava Vánoční výstavy v Informační centrum Slezské diakonie. Administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. Zpracování letáků v grafickém programu. 37,5 h / týden 12/2018 Administrace webových stránek. Zpracování audiovizuálních materiálů a zpravodajství MOZAIKA. Zpracování letáků v grafickém programu. 37,5 h / týden 1/2019 Administrace webových stránek. Natáčení audiovizuálních materiálů pro PR organizace Příprava výrobků v Informačním centru a poskytování informací o sociálních službách. 37,5 h/ týden 2/2019 Administrace webových stránek. Spolupráce na výroční zprávě organizace za rok 2018. Příprava výrobků v Informačním centru a poskytování informací o sociálních službách. 37,5 h / týden 3/2019 Administrace webových stránek. Spolupráce na výroční zprávě organizace za rok 2018. Příprava výrobků v Informačním centru a poskytování informací o sociálních službách. 37,5 h / týden * V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě. Schválil(a):……………….. , DiS...................................................... dne........................... (jméno, příjmení, podpis)