Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5129140: účelová dotace 2018, § 67 - Základní škola a Prakt

Příloha AN_SML_67_12_Svitani_20528.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ľr, ',j !'ĺ',1

SMLOUVA C. OSV/1 8120528
o poskytnutí účelové dotace v dotačním řízení na podpoľu

sociálních služeb poskytovaných v souladu se zákonem č. 108/2006
Sb., o sociálních službách

uzavřená podle $1Oa zákonaÖ.25oĺ2ooo Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpoÖtů, vezněnĺ
pozdějŠích preo!ĺsů, podle části páté (SS 159 _ 170) zákonać,.50012004 Sb., správní řád, ve znění
pozdojsĺcn'předpisů,' a vsouladu s -Metodikou pro poskytovánĺ účelových dotacĺ na podporu'sociátnĺch 

sluzeb poskytovaných podte zákona č. 108/2006 Sb. o socĺiálnĺch sluŽbách, ve zněnĺ
pozdějšĺch předpisťl,

Smluvní strany:

Poskytovatel: Pardubický kraj'
Komenského náměstí 125, 532 1 1 Pardubice

tel/fax: 466 026 113, 466 611 220
lČ: 70892822
DlČ: CZ70B92822
bankovní spojenÍ: Ceská spořitelna a.s.
Öíslo Účtu: 164354210800
zastoupený: JUDr. Martinem Neto|ickým, Ph.D., hejtmanem Pardubického kraje
(dále jen ,,poskytovatel") na straně jedné

Přĺjemce: Základniškota a Praktická škola SVĺTÁNĺ, o'p.s
adresa: Komenského 432,530 03 Pardubice 3
tel/fax: 466049911
lČ: 25916092
DlČ:
bankovnĺspojení: Komerčnĺbanka,a.s.
číslo Účtu: 36134561/0100
zastoupený: Mgr. Miluší Horskou, ředitelkou
(dále jen ,,přĺjemce") na straně druhé

Clánek l.
Předmět smlouvy

1) Předmětem této smlouvy je poskytnutí úČelové dotace na zajištění sociálních sluŽeb na Území
Pärdubického kraje V roce 2b'1B, způsob stanovení výše úěelové dotace i Úprava otázek souvisejícĺch'
2) Příjemce na s'ebe převzal závazek poskytovat veřejnou sluŽbu v souladu s ,,rozhodnutím Komise

'ô 
onô 20' prosince żoll o pouŽití čl'. 106 odst' 2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státnĺ

podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné sluŽby oo9ky!oy31e určitým podnikům
pověřen5im poskytováním sluŽeb obecného hospodářského zĄmu 2012l21lEv a dle podmínek této
smlouvy' Veřejnou sluŽbou se dle této smlouvy rozumí poskytování sociální sluŽby v rozsahu a místě
uvedeném v této smlouvě.
3) Poskytovatel se zavazu1e poskytnout příjemci účelovou dotaci na zajiŠtěnÍ čjnností týkajících se
zävazku'poskytovat veřejnóu sociální sluŽbu dle článku l. odst. 2 této smlouvy. Učelová dotace bude
poskytnuta z rozpočtovýth prostředkŮ Pardubického kraje příjemci na běŽné náklady souvisejícĺ
i pośt30 >20>50 >40>70 >60>80

správně správněsprávně správněsprávně správně>80 správně správně
správněsprávně správněsprávně správně10% správně správně>70

správně správněsprávně správněsprávně správně>60 20 o/o 15%
správněsprávně správněsprávně správně25% 20%>50 30 o/o

správně správněsprávně správně50 o/o 35%>40 40% 45 oÁ

90%B0% B0%70% 50%65% 70 o/o>30 60%
95 o/o 95%90 o/o 90%85 o/o 85%>20 80% 85 o/o

100 %100 100 o/o100 o/o 100 %100 % 100 %

Mĺra

naplně

ní

kvantit

ativníc

h

údajů

<20 100 %



clánek v.
Závěreć,ná ustanovení

'ĺ) Příjemce prohlaŠuje a podpisem smlouvy stvrzuje, Že byl před podpisem této smlouvy řádně a
podrobně seznámen s podmínkami čerpání finančnĺch prostředků dle této smlouvy, a to vcetně
Metodiky pro poskytovánĺ (lčelových dotacĺ na podporu sociálnĺch služeb poskytovaných podte
zákona č. 108/2006 Sb. o sociáĺnĺch sluŽbách, ve zněnĺ pozdějšĺch předpisŮ, bere na vědomívšechny
stanovené podmínky, vyslovuje s nimi svůj bezvýhradný souhlas azavazuje se k jejich plněnĺ, stejně
jako k plnění závazkü vyplývajících mu z této smlouvy.
2) 'Jbě smluvní strany se zavazujÍ, Že při plnění podmÍnek dle této smlouvy, zejména při čerpánífinančních prostředků, budou postupovat v souladu s pravĺdly týkajĺcími se veřejné podpory.
3) Tato smlouva nabývá pĺatnosti okamŽikem jejĺho podepsání poslední ze smluvních stran a
účinnosti dnem jejího uveřejněnĺ v registru smluv.
4) Tato sm|ouva se uzavĺrá na dobu určitou do 31. 12.2018.
5) Smluvnĺ strany jsou povinny jednat způsobem, který neohroŽu1e zá1my smluvnĺch stran, a jsou
povinny zdržet se jakékoliv činnosti, která by mohla znemoŽnit nebo ztíŽit plnění předmětu této
smlouvy.
6) Jakékoliv změny této smlouvy lze provádět pouze formou písemných dodatků na základě dohody
obou smluvních stran.
7) Smlouva je sepsána ve dvou vyhotovenĺch' přičemŽ obě mají platnost originálu a kaŽdá ze
smluvních stran obdrŽí po jednom vyhotovenĺ,
B) Sm|uvní strany se dohodly, Že poskytovatel bezodkladně po uzavřenĺ této smlouvy odešle
smlouvu k řádnému uveřejnění do regĺstru smluv vedeného Ministerstvem vnitra Čn. o uveřejnění
smlouvy poskytovatel příjemce bezodkladně informuje, nebyl-li jeho kontaktní údaj uveden přímo do
registru smluv jako kontakt pro notifikaci o uveřejněnĺ'
9) Smluvní strany prohlašují, Že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství ($ 50a z.
č,. B9l2012 Sb., občanský zákoník).
10) Příjemce souhlasí se zpracováním svých ve smlouvě uvedených osobních Údajů (jméno'
příjmení, titul a podpis statutárního orgánu), konkrétně s jejich zveřejněnÍm v registru smluv ve smyslu
z. č,.34012015 sb.' o zvláštních podmínkách Účinnosti některých smluv, uveřejňovánítěchto smluv a o
registru smluv (z-ákon o registru smluv) Pardubickým krajem, se sídlem Pardubice, Komenského
náměstĺ 125, PsČ 53211, lČ: 708 92B22. Souhlas uděluje příjemce na dobu neurčitou. osobní Údaje
poskytuje dobrovolně.
11) Smluvní strany berou na vědomí, Že nebude-li smlouva zveřejněna ani devadesátý den od
jejÍho uzavření, je následujícím dnem zrušena od počátku.
12) Právní jednání bylo projednáno na jednání Zastupitelstva Pardubického kraje dne 20. 2, 2018
a schváleno usnesením zl174ĺ18.

V Pardubicích dne 2 9, 
03, 2010

JUDr. Martin Netolický, Ph. D
hejtman Pardubického kraje

ĺ g. 03. 2018
V i'.'äp.&.łt^c(cł dne

M Milęť{e 
ředitelkav

ř'&íb&ĺ ĺ&Éĺĺ e Í'ĺłł{bb{. i'dtsä sfĺáilĹ ü4.ł.
!íłrnŕjll$kahł 432
Íj3tj 03 Poĺluciu' t)
Jťíł a'9J(;Lls?

6



Příloha č.1: Postup stanovenĺvýše dotace
Základnĺ škola a prátticra škola SVíTÁNĺ, o.p.s., sociálně terapeutické dílny' lD 3946219

Výpočet obecně:

Vstupnĺ Údaje: počet hodin provozní doby týdně
počet týdnťl provozovánĺ sluŽby za rok
počet mĺst okamžité kapacity'podĺ! 

pracovnĺkŮ v sociátnĺch službách a sociálnĺch pracovnĺkŮ

Vzorec: Ceĺkové optimátnĺ naktady tvořĺ součet mzdových nákladŮ PPP, mzdových nákladŮ ostatnĺch
pracovnĺkŮ a provoznĺch nákladŮ.

Mzdové náklady pracovnĺkil v přímé péči:
- Počet hodin provoznĺ doby týdně x počet týdnŮ provozovánĺ služby za rok

x počet mĺst okamžité kapacity = počet kapacitohodin ročně
- Počet kapacitohodin ročně , 3 = počet hodin fondu pracovnĺ doby PPP

ročně
- Počet hodin fondu pracovnĺ doby PPP ročně /A (fond pracovnĺ doby

upravený o dovoleniou, odhad nemoci a vzdělávánĺ) = potřebný počet
Úvazkťl PPP

Mzdové náktady PPP = podĺt Úvazk{i Pss y 6 + podĺl ÚvazkŮ SP x D

Mzdové náklady ostatních pracovníkťl:
počet úvazkťt PPP x G/F x E Kč

Provozní náklady:
(Mzdové náktady PPP + mzdové náklacty ostatnÍch pracovnĺků) x l/H

Podĺl
osobnĺc
h
nákladťl
na
ceIkovýc
h
nákladec
h

Podĺl
ostatních
nákladťl
na
celkovýc
h
nákladec
h

PodíI
PPP na
celkové
m počtu

Podíl
ostatních
(vedoucíc
ha
admin.)
pracovník
ťl na
ceIkovém
počtu

Mzdové
náklady
na1
ostatnÍho
pracovník
a [Kč/rok]

Mzdové
náklady
nal
PSS
IKč/rok]

Mzdové
náklady
na1 SP
IKc/rok]

Rok

Upraven
ý roční
fond
pracovní
doby
Ihod/rok
I

Poěet
PPP na
1

uživatele
(oRamžit
é
kapacity
)
IKčhok]

H I(tE FC DB
70% 30%30%460 000 70%350 000 485 0001 744 0,25201 B

30%30% 70%420 000 70%320 000 440 0000,252017 - 2. pol.
30%30% 70%384 600 70%278 300 369 400

1 736
0,252017 - 1. pol.

30%30% 70%380 000 70%275 000 365 0001 760 0,25201 6

Vyrovnávacĺ ptatba: 1O0% optimálnĺch ročnĺch nákladŮ

Zdroje financovánĺ VP: 95% - Pardubický kraj
5%o - obce

konkrétně:
34rov. doba
52oÖet nu
'13

okamŽitá ka cita
1736fond covní dob
0,75íl PSS



PSS 350 000
PS 485 000
ostatní 460 000
podíl PPP na 1 klienta 0,25
Počet hodin provozní doby za rok 1768
Počet hodin - kapacita celkem 22984
Počet hodin PPP 5746
PoÖet PPP 3,35
Počet PSS 2,5125
Náklady PSS celkem 879 375
Poóet SP 0,8375
Náklady SP celkem 406 188
Podíl PPP 0,7
Podílvedoucích a admin. pracovníkŮ na celkovém počtu 0,3
Počet ostatních pracovníkŮ 1,45
tMądové náklady ostatních pracovníkŮ celkem 667 000
Mzdové náklady celkem 1 953 000
Podíl osobních nákladů 0,7
Podíl ostatnĺch nákladťl 0,3
ostatní provozní náklad v 837 000
Náklady celkem 2 790 000
podíl PK 0,95
Vyrovnávací platba 2 650 500

odíl SP 0 5

Častta navýšení na mzdové prostředky = 2 650 5oo Kč (vyrovnávací platba) _2 127 515 Kč (smlouva
lP na rok 2018) = 522 9B5 Kč.

Výše poskytnuté dotace je zaokrouhlena a příp. upravena v souladu s poŽadavkem organizace na
323 000 Kč.