Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5171592: oprava omítek a výměna obložení stěn šaten v suterénu ZŠ T. G.

Příloha 074 oprava šaten v suterénu ZŠ TGM.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MĚSTO TŘEBÍČ, Městský úřad Třebíč, odbor správy majetku a investic 

města, Karlovo nám. 104/55, 674 01 Třebíč 

OBJEDNÁVKA:  OMIM 074/18-Ba 

Datum: 03.04.2018  Jaromír Doležal 
IČ: 00290629; DIČ: CZ00290629  Trnava 135 

Bankovní spojení: KB Třebíč   Třebíč 
číslo účtu: 6627950277/0100   674 01 

PSČ: 674 01 
 

Objednáváme u Vás opravu omítek a výměnu obkladů stěn šaten v suterénu 

ZŠ T. G. Masaryka na Komenského nám. 61/6 v Třebíči, cena dohodou ve výši 
186.501 Kč bez DPH, termín realizace po dohodě s ředitelem mgr. Hlávkou. 
 

 

Povinnost zhotovitele: dle ust. § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané 
hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystavit daňový doklad s náležitostmi dle 
§ 29 tohoto zákona (dále jen „daňový doklad“). Na daňovém dokladu uvede 

mimo jiné cenu bez DPH a sdělení „Daň odvede zákazník“.  
Daňový doklad jste povinen vystavit a doručit objednateli (tj. město Třebíč) 

nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne uskutečnění zdanitelného plnění. 
V případě prodlení s doručením daňového dokladu jste povinen uhradit úrok 

z prodlení a případné penále vzniklé z důvodu prodlení objednatele s odvodem 
DPH zapříčiněného Vašim prodlením s doručením daňového dokladu objednateli. 
Finanční částku rovnající se úroku z prodlení a případnému penále jste povinen 

zaplatit objednateli na základě vystavené faktury se splatností 14 dní ode dne 
jejího vystavení. 
 

 

Vyřizuje: Radka Bártová 

tel: 568 896 143 
e-mail: r.bartova@trebic.cz     
 

        
Mgr. Pavel Kraus 

     vedoucí odboru správy majetku a investic města 
 

 

 

 

 

 

Správce rozpočtu souhlasí: 

Bc. Ivana Quaiserová 
 

mailto:r.bartova@trebic.cz