Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ III. VÝZVA Č. j.: UPCR-BK-2018/1555-20100824 Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně Zastoupený: JUDr. Jitka Lorková, ředitelka Kontaktního pracoviště Blansko Sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 IČO: 72496991 Adresa pro doručování: Vodní č.p. 1992/9, 678 01 Blansko 1 Žadatel: VF, a.s. IČO: 25532219 Zastoupený: Mgr. Petrem Borkem, prokurou Vážený pane, dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č. POVEZ/3/2018/000302 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnotící komise ze dne 1.2.2018 schválena Úřadem práce České republiky – krajskou pobočkou v Brně v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity: Název: Školení aplikačních modulů a přechod na verzi 18 IS KARAT pro správce informačních systémů společnosti VF, a.s. Schválená výše nákladů dle HK: 228.000 Kč Maximální příspěvek na vzdělávací aktivitu: 193.800 Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně ověření získaných znalostí a dovedností): Výuka: 150 hodin (60minut) Závěrečná zkouška: 2 hodiny (60minut) Počet zapojených zaměstnanců: 1 Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: 0 Předpokládaný termín realizace: počátek realizace nejdříve 10 pracovních dní od doručení povinné kompletní a odsouhlasené dokumentace pro výběr dodavatele vzdělávací aktivity na ÚP ČR, Kontaktní pracoviště Blansko Příspěvek na mzdové náklady: 30.096,- Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.czve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity. Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 29.3.2018 předložit Úřadu práce České republiky – krajské pobočce v Brně, Kontaktní pracoviště Blansko kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. http://www.esfcr.cz/ http://www.esfcr.cz/ Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. V Blansku dne 2. února 2018 -------------------------------- JUDr. Jitka Lorková ředitelka kontaktního pracoviště v Blansku Převzal (datum, podpis): Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: Společnost VF, a.s. v minulosti využívala pro řízení procesů více informačních systémů, které ovšem navzájem nebyly propojené a přenosy údajů mezi nimi byly komplikované a zdlouhavé. V roce 2015 proto došlo k implementaci standardního komplexního ERP systému KARAT. V současnosti se nově implementují dva moduly IS KARAT, které přispějí ke zvýšení efektivity výroby a současně posílí ekonomické řízení výroby. Společnost dostatečně prokázala nezbytnost vzdělávání svého zaměstnance. http://www.esfcr.cz/