Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5243812: BKA-MN-13/2018

Příloha Vyrozumění o schválení v de minimis.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci 

projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – 

v režimu „de minimis“ 

III. VÝZVA 
 

                                                                          Č. j.: UPCR-BK-2018/1555-20100824 

Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Brně 

Zastoupený: JUDr. Jitka Lorková, ředitelka Kontaktního pracoviště Blansko 
Sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 
IČO: 72496991 
Adresa pro doručování: Vodní č.p. 1992/9, 678 01 Blansko 1 
Žadatel: VF, a.s. 

IČO: 25532219 

Zastoupený: Mgr. Petrem Borkem, prokurou  

 

Vážený pane, 

dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č. POVEZ/3/2018/000302 o příspěvek 

v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg.                                    

č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnotící 

komise ze dne 1.2.2018 schválena Úřadem práce České republiky – krajskou 

pobočkou v Brně v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: 

I. Specifikace vzdělávací aktivity: 

Název: 

Školení aplikačních modulů a přechod na 

verzi 18 IS KARAT pro správce 

informačních systémů společnosti VF, a.s. 

Schválená výše nákladů dle HK: 228.000 Kč 

Maximální příspěvek na vzdělávací 

aktivitu: 
193.800 

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně 

ověření získaných znalostí a 

dovedností): 

Výuka: 150 hodin (60minut) 

Závěrečná zkouška: 2 hodiny (60minut) 

Počet zapojených zaměstnanců: 1 

Počet zapojených potenciálních 

zaměstnanců: 
0 

Předpokládaný termín realizace: 

počátek realizace nejdříve 10 pracovních dní  

od doručení povinné kompletní a odsouhlasené 

dokumentace pro výběr dodavatele vzdělávací 

aktivity na ÚP ČR, Kontaktní pracoviště Blansko 

  

Příspěvek na mzdové náklady: 30.096,- 



 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

 

 

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být 

poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále            

v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, 

může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace 

může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody 

s dodavatelem.  

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR 

stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného 

maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené 

schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve 

výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena 

pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka 

odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. 

 

II. Výběr dodavatele 

 

Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele 

vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem          

č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro 

žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na 

www.esfcr.czve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet 

výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity. 

Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací 

aktivity a ve lhůtě do 29.3.2018 předložit Úřadu práce České republiky – krajské 

pobočce v Brně, Kontaktní pracoviště Blansko kopie veškeré dokumentace 

prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. 

 

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody                     

o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci 

projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. 

CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše 

uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. 

V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným 

výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou 

částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost 

dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. 

 

http://www.esfcr.cz/
http://www.esfcr.cz/


 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II  
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053   

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného 

vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních  

 

předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu 

opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto 

dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru 

dodavatele vzdělávání. 

Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu 

s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů 

nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a 

hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením 

Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou 

částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost 

dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných 

zakázek.  

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. 

 

V Blansku dne 2. února 2018 

 

 

 

 

    -------------------------------- 

      JUDr. Jitka Lorková 

ředitelka kontaktního pracoviště 

              v Blansku 

 

 

 

Převzal (datum, podpis): 

 

 

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: 

Společnost VF, a.s. v minulosti využívala pro řízení procesů více informačních 

systémů, které ovšem navzájem nebyly propojené a přenosy údajů mezi nimi byly 

komplikované a zdlouhavé. V roce 2015 proto došlo k implementaci standardního 

komplexního ERP systému KARAT. V současnosti se nově implementují dva moduly 

IS KARAT, které přispějí ke zvýšení efektivity výroby a současně posílí ekonomické 

řízení výroby. Společnost dostatečně prokázala nezbytnost vzdělávání svého 

zaměstnance. 

http://www.esfcr.cz/